haaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
haaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
s dat altijd zo bij jou?
die morgen gaat plaatsvinden
. (weet alleen nog niet hoe.. want aan inpakken kom ik gewoon niet toe , me is weer ernstig ziek en vanmiddag weer opgenomen in ziekenhuis, waardoor het dus onmogelijk was dat mijn vader na tuitjehorn ging 1 kleindochter wegbrengen en 2 kleinjongens mee terug zou nemen, dus wie is er net terug uit Tuitjehorn (tis maar een goeie 2 uur rijden van mijn huis af )
Nou raad eens wat ik vannacht ga doen???
wens ik je bij deze alvast heeeel veel succes!!
gaat weer lekker
en wat nu?
inpakken?
iet genoeg mensen die je helpen?
me moeder zit op het moment aan de morfine, dus vingers gekruist en hopen dat de pijn heel snel afzakt. (was straks nog niet het geval)
eerst een beste borrel
jawel gelukkig wel..
dan plan je het en het gaat gewoon niet op
en anders?
ik doe mee
ik had ze gewoon meegenomen naar jou hoor ik laat jou niet alleen alles doen!!! ben je mal!
onthoud dat!! het is maar verhuizen moet je denken ook al maakt dat meer indruk op iemand dan je doet beseffen
wordt alles stil gelegd zodat de alvleesklier tot rust komt
of de glaasjes zijn zo klein
das echt een super aanbod
heb hele goede buren gelukkig
ja zo denk ik ook maar... het enige wat ik morgen gedaan wil hebben is het bed van mike in elkaar zodat ie wel in ze eigen bed kan slapen...
En antonio komt morgenavond ook nog dus....
en dan?
dat zal het zijn
zou me nu niet meer lukken eerlijk gezegd
dat stelt me gerust, ik zou echt niet willen dat je dat alleen deed hoor maar goed, dat zou bassie ook niet willen
t alles goed zie je? zo moet je denken!!!
hopen dat de onsteking in de alvleesklier minder wordt mocht dat niet het geval zijn moet er een aantal artsen overleggen hoe en wat omdat ze (nog) niet weten hoe verder te behandelen
haha nee snap ik maar aanbod is lief!!!
nee ik sta er morgen gelukkig niet alleen voor
nou ga nog ff iets doen hier...
nog wat eten wellicht?