Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 17:52:Daar is je kop te ugly voor
nee jij trekt volle zalen
Uitspraak van No-nonsens op maandag 11 december 2006 om 19:29:Dit topic telt 3 pagina's, je kunt nu wel een conclussie trekken
Jah dak pittig populair ben
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 19:31:Zet eerst maar eens 2 foto's op je profiel waar dezelfde persoon op staat en wie jij echt bent, en kom dan maar terug
Dan moet je toch beter kijken
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 20:03:Mensen vinden het leuk om te reageren
Waarom zou je anders pf-en?
Maar on topic, leuk koppie, maar modellenwerk...Maja wie ben ik?
Ik zou best model willen worden maar twijfel of ik er wel goed genoeg uitzie?
Wat vinden jullie?laatste aanpassing 11 december 2006 16:24
whahahaha, damn heej
NEE je gaat niet door naar de volgende ronde..
En zeg nou niet, nee jij dan ofzo, want ik hoef ook geen model te worden
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 20:33:De volgende keer mag je trakteren
wat
appeltaart of slagroomtaart???
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 20:39:Check haar album
Ja wat een foto's joh
Ze ziet er werkelijk niet uit
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 20:39:Uiteraard slagroomtaart!
mag je ook nog kiezen
op je hoofd of in je gezicht
Uitspraak vanZe ziet er werkelijk niet uitIk ben ik. op maandag 11 december 2006 om 20:41:
Nou, dat wil ik nou ook weer niet zeggen, ze heeft toch wel een leuk koppie?
Smaken verschillen
Uitspraak vanJa wat een foto's johIk ben ik. op maandag 11 december 2006 om 20:41:
Ze ziet er werkelijk niet uit
Het zal je dochter wezen..
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 20:43:ze heeft toch wel een leuk koppie?
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 20:44:Tis jouw feestje meid Dus kom maar op
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 20:49:Bring it on!
echt wat baal ik nu dat je niet wat dichterbij woont
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 20:50:Hmm dan zie je er andere dingen in als mij, maar goed, does it really matter?
ze heeft zich net geschoren dus neem je het niet kwalijk dat je het niet ziet hoor
nope niet echt he
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 20:43:Nou, dat wil ik nou ook weer niet zeggen, ze heeft toch wel een leuk koppie?
Smaken verschillen
Smaken verschillen inderdaad, maar vind dit heeeel erg goedkoop
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 20:43:Het zal je dochter wezen..
Ja idd
echt wat baal ik nu dat je niet wat dichterbij woont
Whahhaha dan had ik je even platgeknuffeld
ze heeft zich net geschoren
Over scheren gesproken
Uitspraak vanmaar vind dit heeeel erg goedkoopIk ben ik. op maandag 11 december 2006 om 20:52:
Dat is weer iets anders
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 20:54:Dat is weer iets anders
Vind haar daarintegen ook nog eens lelijk..
Hou nie van barbiepoppen
laatste aanpassing
Naja, eigenlijk moet je naar een modellen bureau gaan. Om te kijken. Sommige mensen zien op de foto beter uit dan in het echt, of net andersom. Maar die halfnude foto (geen idee hoe het heet) vind ik echt niet kunnen. Voor de rest zijn ze wel okee. Nog steeds best moeilijk een oordeel te geven.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 21:10:Ik vind het wel lef hebben
die meiden vervelen zich en weten nix anders te doen als hun lichaam laten zien....borsten vooruit(humhum) en kont achteruit!!
Lef versta ik iets anders onder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 21:13:Lef versta ik iets anders onder
Zoals?
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 21:06:Virtuele knuffel dan maar?
liever een echte
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 21:15:Zelfs een varken is nog knapper hihi
Overdrijven is ook een vak...Ik vind haar anders er toch knapper eruitzien dan jouw. Niets persoonlijks hoor, het draait toch allemaal om het innerlijk of niet.
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 21:15:Zelfs een varken is nog knapper hihi
Jah, je ziet er idd een stuk beter uit jij...
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 21:14:Zoals?
zoveel, maar DIT niet...dit is gewoon goedkoop je lichaam aan bieden,kijk eens hoe mooi / of niet mooi ik ben ...nouw
Uitspraak vanJeej wiegel, je neemt het wel veel voor haar op heIk ben ik. op maandag 11 december 2006 om 21:30:
Valt mee toch?
Maar goed, ik vind het niet nodig om haar nu helemaal af te zeiken, doen anderen wel, dus waarom zou ik? Het zou ook te makkelijk zijn
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 21:33:ik vind het niet nodig om haar nu helemaal af te zeiken
ik ook niet, maar mag wel mijn mening zeggen...zeg ook niet dat ze mooi / lelijk is...maar gewoon goedkoop!!dast it
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 21:32:dit is gewoon goedkoop je lichaam aan bieden
Sorry, ik zag de prijs niet? kan je het herhalen voor mij?
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 21:35:Uitspraak van Wiegel SVC op maandag 11 december 2006 om 21:33:
ik vind het niet nodig om haar nu helemaal af te zeiken
ik ook niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 21:09:en neeh meidjuh ga eerst maar eens je snor scheren!!
Nou ja, een beetje dan he?!