Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
der staan zoveel mense op die der niet uizien, dus ken haast niet kiezen welke jij moet wezen
Pff doe niet zo dom zeg
Naomi is een heel erg lekker wijf
Kunnen we van jou niet zeggen
Waarschijnlijk ben je gewoon een vies kereltje dat niets te doen heeft
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 16:40:[[[Hakkuh]Marie(6)[Hakkuh]]] is het gezellig met je vriendjes in het lokale internetcafeetje???
neeh ik mis iemand.... hmm ffe denken,, owjah jij hoorde er nog bij te zitten net voor het dartbord
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 16:40:Kunnen we van jou niet zeggen
moet je toch eventjes leren praten als je dat niet kan zeggen
der staan zoveel mense op die der niet uizien, dus ken haast niet kiezen welke jij moet wezen
*proest*
jou foto's mislukken zeker altijd waardoor je die van een ander moet lenen
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 16:40:Pff doe niet zo dom zeg
Kunnen we van jou niet zeggen
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 16:40:Pff doe niet zo dom zeg
mee eens, als ik lesbies was ik had ik veel liever naomi. maar jou??
Uitspraak van *mindcontroller* op maandag 11 december 2006 om 16:43:mee eens, als ik lesbies was ik had ik veel liever naomi. maar jou??
dus je hebt wat met naomi?
moet je toch eventjes leren praten als je dat niet kan zeggen
Het niveau daalt naar het groep 3 niveau
*proest*
jou foto's mislukken zeker altijd waardoor je die van een ander moet lenen
duidelijke taal
Tuurlijk altijd
Uitspraak van *mindcontroller* op maandag 11 december 2006 om 16:43:mee eens, als ik lesbies was ik had ik veel liever naomi. maar jou??
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 16:45:overduidelijk geval van
En het werkt ook nog
Shit je hebt me door, heb je nog een foto voor me van jezelf, want ik versamel natuurrampen
begrijpend lezen is ook een vak
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 16:45:Tuurlijk altijd
nog net niet blond....
als ik lesbies was (maar dat ben ik niet) dan had ik haar gevraagd jaaa. zonder na te denken. want aan je reacties en taalgebruik te zien, lieg je over je leeftijd!!
moet je niet op school zijn onder 16 ben je leerplichtig
Uitspraak van *mindcontroller* op maandag 11 december 2006 om 16:49:als ik lesbies was (maar dat ben ik niet)
wel beetje jammer hoor
Uitspraak van *mindcontroller* op maandag 11 december 2006 om 16:49:nog net niet blond....
als ik lesbies was (maar dat ben ik niet) dan had ik haar gevraagd jaaa. zonder na te denken. want aan je reacties en taalgebruik te zien, lieg je over je leeftijd!!
moet je niet op school zijn onder 16 ben je leerplichtig
school was al uit dus kon jou irriteren
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 16:59:maybe danseres op feesten ofzo...
Hmm klinkt intresant
Nee beviel me niet stond naast jou
Hmm klinkt intresant
nou jij nog
ga me weer met het echte leven bemoeien
Uitspraak van *mindcontroller* op maandag 11 december 2006 om 16:59:nou dan spreken we een keer af
goed plan
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 17:16:speak up
t is geen zwijgspel
Ik heb me al kunnen uitdrukken in 3 letters de rest spreekt voorzich
Uitspraak van No-nonsens op maandag 11 december 2006 om 17:22:Ik heb me al kunnen uitdrukken in 3 letters de rest spreekt voorzich
en ik zou weg
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 17:10:is ook lullig als je al je klanten naar je collega ziet gaan en je ziet haar bulken van t geld
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 17:01:Wat ben je toch een lieffie Stoere foto trouwens, mooi corset
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 17:16:speak up
t is geen zwijgspel
Idd, vertel ons wat je denkt.
laatste aanpassing
Idd, vertel ons wat je denkt
doen wij net of we geinterresseerd zijn
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 17:27:...
te sneu voor woorden.. okay sommige modellen hebben niet echt n snuggere uitstraling... maar jouw blik.. *onbetaalbaar*
hoezo aandacht te kort 
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 17:27:te sneu voor woorden.. okay sommige modellen hebben niet echt n snuggere uitstraling... maar jouw blik.. *onbetaalbaar*
Cool He
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 18:52:ach fake of niet, beetje rellen is altijd leuk
meisje.. hee meisje.. ben je al een beetje...
ik bedoel hee meisje kom s terug, praat tegen me
Sorry heb ook wel es wa anders te doen dan naar een of andere aap te luisteren
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 18:55:Als je zo graag fake wil zijn wees dan ook zo slim om de foto's van ene knap persoon te jatten.
wann doen jij es aan een behandeling voor je kop voordat je tege mij begint