Uitspraak van 5924ut_)*i+05I=034uj0=tjgn49tf43n80-(_*& op dinsdag 12 december 2006 om 08:53:Ik ga deze zomer...
24juli? dan houden we een Tolkamer Reunie
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 09:52:Ik wil wel all-inclusive met lekker eten,
Wij zitten nu 4jaar achter elkaar in het zelfde appartement. Geen Incusief je zit dan ook heel ver van het Centrum af.! en het uit eten kost geen drol daar 15euro op een avond dan ben je klaar.!
De kipschnitzels zijn Heerlijk daarO:)
Is het niet veel te warm in de zomer in Turkije?Wil overdag wel fatsoenlijk op het strand kunnen liggen....
Het is inderdaad te heet om lekker in de bergen te wandelen
Wij liggen elke dag aan het Zwembad. het strand is niet echt bijzonder in Marmaris. Hele kleine steentjes ik haat dat strand
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 14:53:Uitspraak van !!..REL_KEL..!! op maandag 11 december 2006 om 14:51:
Wie gaat er naar Marmaris in 2007?
Ik niet
Marmaris is op zich wel ok voor 1 x.Overal draaien ze dezelfde muziek.
Uitspraak van Floor a.k.a Flora op dinsdag 2 januari 2007 om 19:56:Overal draaien ze dezelfde muziek
Casablanca niet
Ja klopt..Waren vaak weinig man!.
Rembrandt ook goed tedoen ..
Mmm Crazy Daisy lopen alleen Vieze ouwe turken en Engelse Sletjes.. Niet mijn FavoTent..
Ik heb er echt weer zin in
Crazy Daisy daar ken ik veel mensen die daar werken!
Is wel gezellig altijd..
Maar toch ga ik het liefst naar de JOY
En mochten we na 4e nog zin hebben om te stappen dan met de taxi naar Icmeler en naar Club Lydia
Uitspraak van actief op maandag 8 januari 2007 om 15:46:JOY
Dat is ook een leuke tent
Ik vermaak me overal wel
Of het er nou druk is of niks te doen!.
Naja bij Casablanca ken ik die jongens weer dus dat is altijd gezellig
Zelfde als bij Holland corner & Dost (Restauranten waar wij om de dag eten
Uitspraak van actief op maandag 8 januari 2007 om 15:46:En mochten we na 4e nog zin hebben om te stappen dan met de taxi naar Icmeler en naar Club Lydia
Pfff Dat trek ik niet
Dat is ook een leuke tent ..
Ik vermaak me overal wel
Of het er nou druk is of niks te doen!.
Naja bij Casablanca ken ik die jongens weer dus dat is altijd gezellig..
Zelfde als bij Holland corner & Dost (Restauranten waar wij om de dag eten
Ja al die jongens van Casablance ken ik ook,
dagelijks nog contact mee..
Maar ze gaan allemaal wel ergens anders werken deze zomer.
Ze weten niet of casablanca het dit jaar gaat overleven en of hij wel open gaat!
Vorig jaar 1e keer marmaris. Dit jaar opnieuw de eerste 2 weken van augustus. Heerlijk!!