Eigenlijk schandalig dat de mens van wat ooit een wolf was zoiets als een poedel heeft weten te maken...
dit is ook wel erg dubbel hoor.. lopen veel meer topics over...
ZWAAR TEGEN uiteraard
Uiteraard, jij wil broodfokkers alle ruimte geven en onnozele mensen gewoon vechthonden laten kopen toch
Wat ik minder goed vindt is: dat als er honden op een pitbull lijken deze meteen afgemaakt worden, ik vindt dat ze deze honden eerst moeten beoordelen op hun karakter door een test te doen om te kijken of de hond aggresief is of niet.
En dan van daar uit beslissen of de hond afgemaakt moet worden of niet.Want niet alle honden zijn hetzelfde
die broodfokkers heb je nu ook MET de RAD wet...
dus die wet haalt niks uit... brengt alleen maar ellende
en horen gewoon voor de kachel te liggen
hoe komt het toch dat de meeste mensen die zulke beesten houden aan een soort van analfabetisme lijden
zegt al genoeg over het soort mensen dat zulke honden cool vinden maar juist absoluut niet zouden moeten hebben
Uiteraard, jij wil broodfokkers alle ruimte geven en onnozele mensen gewoon vechthonden laten kopen toch?
gosie...
ik ben ook een hondenliefhebber,maar niet staffords en pitbulls,die eigenlijk alleen maar als statussymbool worden gebruikt door hele domme oppervlakkige mensen.
De pittbull is doorgefokt en daardoor een erg agresief ras, als mensen de wet niet gemaakt zouden hebben dan zouden er heel veel mensen en kinderen gebeten worden.
Wat ik minder goed vindt is: dat als er honden op een pitbull lijken deze meteen afgemaakt worden, ik vindt dat ze deze honden eerst moeten beoordelen op hun karakter door een test te doen om te kijken of de hond aggresief is of niet.
En dan van daar uit beslissen of de hond afgemaakt moet worden of niet.Want niet alle honden zijn hetzelfde
precies tis maar net hoe je je hond opvoed
ben jij lief voor je hond is je hond lief voor jou
en dat heeft nix met het ras uit te staan
dats is onzin er is een deel erfelijkheid/aanleg (karakter) en een dele opvoeding (gedrag)
bullshit... dat is maar een klein percentage die de honden 'misbruiken' als status symbool
nou, ik ben regelmatig op staffordmeetings geweest om me te verdiepen in de stafford en wat ik daar zag lopen stemde me niet bepaald gelukkig...
ik werk in een winkel en daar kwam ook zo'n in jouw ogen 'aso' binnen lopen met een staff... maar ik heb nog nooit een hond zo goed zien luisteren als deze!!!
ik heb t gevoel dat veel mensen een stafford nemen juist om t negatieve image
heb je gelijk in maar je begrijpt toch wel waar ik heen wil
heb je gelijk in maar je begrijpt toch wel waar ik heen wil
er komt heel wat bij kijken als je een hond neemt
de baasjes zijn vaak ook al typerend! slecht dus macho indruk willen maken blablabla BAAAH oprotten met die beesten vaak bijten ze kinderen
Hoezo?
Moet je ergens voor compenseren?
een stel? damn girl, hondengevechten waren volksvermaak nummer 1 in de middeleeuwen.
Je hebt de klok horen luiden...
Men heeft gefokt op honden die gemeen waren en gespierd, en na hodnerden jaren fokken is de pitbull/stafford het eindresultaat.
Zowel qua bouw als qua kartakter gefokt en geselecteerd op 1 ding: vechten
Topgear
wat heeft het analfabetisme met het opvoeden van een hond te maken
dus een onozel mens kan geen hond op voeden gvd he waar haal je deze onzin in vredesnaam vandaan?
Ik kan me "vechthond" wel liefde geven!!!
nou, ik ben regelmatig op staffordmeetings geweest om me te verdiepen in de stafford en wat ik daar zag lopen stemde me niet bepaald gelukkig...
goh, 1 voorbeeld :applaus:
De rad is gebrand op het uitroeien van honden die uiterlijke kenmerken vertonen die op een pitbull achtige lijken. Grotere bullshit kan ik niet bedenken.
Daarom ben ik echt super tegen de pitbullwet!!!!!
Tamaar..... jij snapt het tenminste
Uitspraak van Silly Wabbit op zaterdag 9 december 2006 om 12:02:
hoe komt het toch dat de meeste mensen die zulke beesten houden aan een soort van analfabetisme lijden
zegt al genoeg over het soort mensen dat zulke honden cool vinden maar juist absoluut niet zouden moeten hebben
gaat hier dus nergens over !!!
wat heeft het analfabetisme met het opvoeden van een hond te maken
Ja maar het zijn vaak van die lui, die niet eens zichzelf in de hand hebben, die zo'n hond kopen, laat staan dat ze een losgeslagen veechthond kunnen opvoeden
er zitten er wel meer hoor
helemaal niks het is gewoon een zielig ventje die problemen zoekt en denkt dat die bijzonder mooi geweldig en stoer is
na kus me reedt
ik ben er 100% tegen!!!!
kunnen mensen nooit serieus ergens antwoord opgeven
in plaats van altijd maar comentaar te geven op een ander
daar word niet om gevraagt of wel
ag jonge
je moet gewoon je bek houden
ik heb ook zo'n hondje en ik heb hem omdat ik het een Vet lief mooi beesje vind
als jij met een kuttelikker door de straat wil lopen moet jij weten
een mooie doggy heb k veel liever naast me lopen
en ik heb mezelf heel goed in de hand
dus hou je bek aub