Partyflock

Forumonderwerp · 917925
1 volger · 3757x bekeken
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 16 december 2006 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.
Waarschuw beheerder
Iedereen die gewonnen heeft via dancepanel, kan nog andere gegevens invullen!

Als je dus niet zeker weet dat je gaat vul dan nog niet jouw gegevens in of maak er een ander blij mee, anders is het straks halfvol op IC ;)

Als iedereen die niet gaat het even hier kenbaar maakt en ook de mensen die graag willen maar geen of niet genoeg kaarten hebben

Op die manier is iedereen weer blij :)
Waarschuw beheerder
Zou wel graag heen willen:) maar ach, hoeveelste ben ik dan;)
Waarschuw beheerder
Wie o wie wil er van zn gratis kaarten af?? ben best bereid een zacht prijsje te betalen! PB me maar ;)
Werkzaam bij Firma Beatmuziek
Artiest {SHOWLIST artist 46030, 53120, 66573, 33922}
Waarschuw beheerder
ik zoek 3 kaartjes voor innercity, wil er wel een leuk prijsje per kaartje aan uit geven.
Artiest Tom S
Waarschuw beheerder
Ik ben ook bereid geld te betalen voor één kaart! Anders haal ik 'm morgen bij ticketbox voor de volle mep, dus laat me weten als je er nog ééntje kwijt wil!
Waarschuw beheerder
Ik zoek er 1tje...tegen betaling uiteraard :)

Waarschuw beheerder
Ik heb zojuist 2 gratis kaarten gekregen die kan ik alleen ophalen bij de ingang,dus iemand die interesse heeft PB me maar dan kunnen we een afspraak maken zaterdagavond....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 16:13:
Ik heb zojuist 2 gratis kaarten gekregen die kan ik alleen ophalen bij de ingang,dus iemand die interesse heeft PB me maar dan kunnen we een afspraak maken zaterdagavond

Helaas ze zijn al pleite
Waarschuw beheerder
hier 1 voor 3 kaarten, als ze er nog zijn tenminste.
Waarschuw beheerder
donateur
Als er vandaag nog iemand is die van z'n kaartjes af wil, dan hoor ik het graag. Heb er maar eentje nodig, tegen een kleine vergoeding uiteraard!

let me know!!

Waarschuw beheerder
Heej heeej mensen..iemand nou nog gratis kaarten voor me....of wat!!??