Partyflock

Forumonderwerp · 917076

Waarschuw beheerder
stel je heb kinderen zou jij dan ze heel streng opvoeden of gewoon heel los opvoeden ?

wat zou jou kind wel mogen en wat niet ?

Waarschuw beheerder
ja:D maar wle heel open en rechtvaardig, het belangrijkste is dat je consuquent bent.. Dat zijn veel jonge ouders niet, waardoor het kind verziekt wordt.. Mijn kind zou een nette goede opvoeding meekrijgen.. en dit ook naar de buitenwereld uitstralen
Waarschuw beheerder
Niet streng meer rechtvaardig. Ik zal me kinderen sowieso manieren leren en straffen wanneer nodig is. Nooit met slaan, dat lost niks op.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hart op maandag 16 april 2007 om 01:37:
Niet streng meer rechtvaardig. Ik zal me kinderen sowieso manieren leren en straffen wanneer nodig is. Nooit met slaan, dat lost niks op.

mijn droom vrouw
Waarschuw beheerder
(L) hihih
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hart op maandag 16 april 2007 om 01:51:
hihihlaatste aanpassing 16 april 2007 01:52

echt wel :p
Waarschuw beheerder
Ik heb zo mijn regels(Y).
Maar streng is een groot woord:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 01:13:
als ik ooit kids krijg zal mama streng moeten zijn
want ik ben totaal niet streng van mij mogen die kleintjes altijd alles

dat moet je dan maar leren om consequent te zijn, niks is storender dan een man die de regels in de wind slaat en de moeder het idee geeft dat ze er alleen voor staat.

je hoeft niet identiek aan elkaar te zijn, maar de basis ellementen moet je beiden hetzelfde over denken, en dezelfde dingen na leven (y)
Waarschuw beheerder
ik probeer me kind vrij mogelijk op te voeden maar soms moet je even flink aan de teugels trekken anders lopen ze met je weg.
ben niet zo streng, alleen met eten want dat is echt een ramp met die van mij, verder mag ze een hoop voor een kind van 6 denk ik. maar er zijn grenzen dus ook regels..
wel op tijd naar bed vooral op school avonden
bord leeg eten
niet buiten als het donker is
niet liegen
geen grote mond
niet vechten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 10:49:
je hoeft niet identiek aan elkaar te zijn, maar de basis ellementen moet je beiden hetzelfde over denken, en dezelfde dingen na leven

ik denk als je niet dezelfde leef principes hebt als je partner dat je zowiezo niet aan kids moet beginnen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 23:36:
ik denk als je niet dezelfde leef principes hebt als je partner dat je zowiezo niet aan kids moet beginnen

ligt er aan, je hoeft niet beiden geheel in hetzelfde plaatje te lopen om kinderen te willen, als de kinderen maar goed verzorgd zijn en een goeie opvoeding krijgen.
Waarschuw beheerder
Ik zou mijn kind proberen vrij op te voeden. Met duidelijke regels. En natuurlijk waarden en normen.

Waarschuw beheerder
ik zou een ramp zijn voor mijn kinderen, daarom hoef ik ze ook niet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 00:45:
ligt er aan, je hoeft niet beiden geheel in hetzelfde plaatje te lopen om kinderen te willen, als de kinderen maar goed verzorgd zijn en een goeie opvoeding krijgen.

maar basis principe's lijkt mij wel van belang
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 01:06:
ik zou een ramp zijn voor mijn kinderen, daarom hoef ik ze ook niet..

is aan je plaatje te zien:|

IK vind dat kinderen het mooiste geschenk is wat je kan krijgen en mooiste cadeau wat je kan geven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 11:29:
maar basis principe's lijkt mij wel van belang

klopt (y)

Uitspraak van gekke-lil op dinsdag 17 april 2007 om 22:13:
IK vind dat kinderen het mooiste geschenk

voor mij is het een wonder dat niet te beschrijven valt, het intenste dat ik ooit heb mogen mee maken, en nu begrijp wat oneindige en onvoorwaardelijke liefde is (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 22:21:
voor mij is het een wonder dat niet te beschrijven valt, het intenste dat ik ooit heb mogen mee maken, en nu begrijp wat oneindige en onvoorwaardelijke liefde is

inderdaad.
een kindje is je eigen vlees en bloed meestel gecombineerd met het vlees en bloed van iemand waar je ziels veel van houd of hield.
iets war je onvoorwaardelijk van houd wat er ok gebeurt hoe hij/zij ook doet.
en het idee gewoon dat je HET grote voorbeeld bent. dat hij je ziet als de meest geweldige vrouw in de wereld en niet zonder je kan
dat is toch geweldig
Waarschuw beheerder
Je hoeft natuurlijk niet te streng te zijn voor je kinderen,, tuurlijk word je weleens boos niks mis mee toch?
Je moet je kinderen gewoon laten weten waar je grenzen liggen tot hoever ze kunnen gaan...
Je moet ze gewoon een beetje vrij laten,, voor hoever dat het kan,, dat verschilt natuurlijk per kind.
Maar ik denk dat hoe streng je moet zijn ligt aan het kind wat je hebt. Maar het is iig wel zo, hoe strenger je bent hoe stiekemer de kinderen worden ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Joycee (K) op dinsdag 17 april 2007 om 22:44:
Je hoeft natuurlijk niet te streng te zijn voor je kinderen,, tuurlijk word je weleens boos niks mis mee toch?
Je moet je kinderen gewoon laten weten waar je grenzen liggen tot hoever ze kunnen gaan...
Je moet ze gewoon een beetje vrij laten,, voor hoever dat het kan,, dat verschilt natuurlijk per kind.
Maar ik denk dat hoe streng je moet zijn ligt aan het kind wat je hebt. Maar het is iig wel zo, hoe strenger je bent hoe stiekemer de kinderen worden

:yes:

Waarschuw beheerder
Ik zou aardig zijn maar soms wel streng zijn.
Want als je altijd maar alles toelaat enzo, worden ze verwaand.
Ik mag thuis ook niet alles, en daar ben ik best wel blij om, omdat ik ook mensen ken, die alles mogen & dat vind ik soms eigenlijk nog walgelijk ook.
laatste aanpassing