Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 17:20:Vind het lief dat je zo'n zorgen om me maakt
Je zou eens moeten weten
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 17:21:Wat zijn jullie dan voor supporters? Omdat Ajax de grootste en meest succesvolle club van NL is, toch?? of niet...
Ik steun me club uit me stad
Al 31 jaar
Jij was vroeger voor AJAX net als elk jochie uit de provincie, maar daar ging het na 95 wat slechter en toen was daar ineens dat gemoedelijke en provinciale AZ...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 17:24:Jij was vroeger voor AJAX net als elk kindje uit de provincie, maar daar ging het na 95 wat slechter en toen was daar ineens dat gemoedelijke en provinciale AZ...
Nee sorry, ik moet je teleurstellen... in tegenstelling tot het meerendeel van mn vrienden ben ik nooit voor ajax geweest.
Echt balen voor Ajax! Hadden gewoon die punten moeten pakken 
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 17:43:dikke handsbal godverdomme, kut scheids
klopt maar Huntelaar had dik rood moeten krijgen
maar goed 1 punt is te weinig en zo gaat psv langzaam opweg naar de schaal
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 17:32:Nee sorry, ik moet je teleurstellen... in tegenstelling tot het meerendeel van mn vrienden ben ik nooit voor ajax geweest
Jij ben eerlijk
heb geen collecte bus gezien
Waar is je foto van dat rooie iele muizekoppie Roy?
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 18:33:Welke collecte voor uefa
voor de 'schade' die ze in nancy hebben aangebracht
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 18:39:Voorlopig staan wij nog maar 3 puntjes achter
http://www.youtube.com/watch?v=VR85veYXLk0
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 18:45:30 miljoen meer en toch maar 3 punten meer
Maar niet bijna dood...
Bij jullie duurt het niet lang meer
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 18:49:Bij jullie duurt het niet lang meer
idd want het zal nooit gebeuren
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 18:45:30 miljoen meer en toch maar 3 punten meer
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 18:16:kk braamhaar! Ajax had verdiend te winnen! lijkt me duidelijke zaak! weer genaaid
Het zal de scheids wel weer eens niet zijn
nog even en feyenoord gaat weer naar 3
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 19:53:Net de herhaling gekeken.
En het was gewoon hands...
Precies, hij had zijn arm moeten afzagen en weggooien.
Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 10 december 2006 om 19:52:Het zal de scheids wel weer eens niet zijn
En het mooise is dat van 3 discutabele momenten alleen 1 moment een blunder was van de scheids....en die was in het voordeel van de joden
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 19:59:Precies, hij had zijn arm moeten afzagen en weggooien.
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 18:27:Leuk grapje kk hond
*edit*
feijenoord lekker hun fans laten betalen voor de schade die hun hoeliegans aanrichten
Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 10 december 2006 om 19:52:nog even en feyenoord gaat weer naar 3
zeker nu charisteas op dreef is
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 19:59:Precies, hij had zijn arm moeten afzagen en weggooien.
Neej hij mag wel tegen een arm aan komen.
Maar hij zette wel kracht bij in z'n arm.