3 punten blijven in Amsterdam 
uitvak zit vol met Ajacieden

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 19:49:UITVERKOCHT voor AZ-supporters. zo zo
uitvak zit vol met Ajacieden
Uitspraak van knetterwaus 010 op vrijdag 8 december 2006 om 17:50:ja mang, jwt ouwe
hoeveel kost die slet van je
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op zaterdag 9 december 2006 om 04:29:hoeveel kost die slet van je
Wat een tark is dat he?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 15:03:Tja,je ken natuurlijk ook een leeg sup.home aanvallen.
wel makkelijk ken je zelf tappen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 15:03:Tja,je ken
Natuurlijk ook een lening bij ome Dirk aangaan
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 december 2006 om 18:06:Lul jij dan aap die kale die hier ook zit met ze bek die kreeg ze heerlijk
Gast je woont in utreg man....
----Support ur Local----
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 december 2006 om 18:06:die kale die hier ook zit met ze bek die kreeg ze heerlijk
Ze krijgen ze overal, vroeger al. altijd al...
AZ heb geen hoolies joh, en groepje opgeschoten jochies van het niveau RKC
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 18:47:Gast je woont in utreg man....
----Support ur Local----
Daarom ben jij een boer, een beetje dom en kortzichtig zijn eigenschappen daarvan
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 18:50:kaaskop doebe geen boer...
Voor mij een pot nat harko
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 18:57:En dan noem je mij kortzichtig en dom...
Noem het verschil eens hooligan
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 19:05:Fanatieke supporter meneer....
Tering leer je huiswerk man.
Met je jou kan je ook geen zinnig gesprek voeren...
Ik ga er vandoor heb nog wel iets beters te doen..
Ren maar weg ja, dat is gewoonte bij jullie