Uitspraak van actief op vrijdag 1 december 2006 om 15:40:
Waarom laten ze die beesten verminkt achter? Als het om radioactieve stoffen gaat, zit er natuurlijk een behoorlijk risico aan om met die dingen te gaan lopen slepen
Dus dat is ineens onmogelijk? Als het al mogelijk is om zo'n koe in een helikopter te krijgen, dan moet het ook zéker mogelijk zijn dat ze bescherming dragen tegen radioactiviteit, of niet soms
Wanneer je die koeien in zijn geheel mee gaat nemen, krijg je vroeg of laat aangiftes bij politie, die wettelijk verplicht zijn onderzoek te doen, waardoor dit verhaal in de media zou kunnen komen, en het mag duidelijk zijn dat dat niet de bedoeling is, dus dat is geen optie. Nee, neem gewoon een nieuwe techniek, slice de stukken die je hebben wil eraf, en maak van de rest een mysterie. Zodra iedere partij (leger, politiek, media) zijn handen ervan af trekt, is de belanghebbende dus vrij om te gaan en staan, en krijgt die indirect carte blanche om zijn onderzoek te doen. Hoe minder aandacht van partijen, hoe beter dus.
Alsof de politie dan veel kan doen

Er zijn enkel maar wat koeien verdwenen, ook al zijn het er weilanden vol, zolang er geen duidelijke sporen zijn kunnen ze
niks doen. Als bij je thuis wat wordt gestolen en er zijn geen sporen, kunnen ze ook niks doen. Ze houden enkel de zaak open en daar blijft het bij;
De dierverminkingen gaan rondom de wereld door, van het noordelijk- tot het zuidelijk halfrond. Meer dan 3200 gevallen zijn er al sinds 2002 door dierenartsen en gezagsdragers uit Chili en Argentinië gerapporteerd. De meeste boeren en veefokkers daar doen echter, net als hun Noord Amerikaanse collega's, geen aangifte meer, uit frustratie over de lakse houding van de overheid.
En áls het in de media zou komen, wat dan nog? Dan blijft de mysterie open. Het volk gaat er echt niet 'wakker' van worden ofzo. Er zijn tig mysteries waarvan de meesten veel duidelijkere aanwijzingen heeft, maar komen die in de media? Nee, helemaal niet, en als dat zou zijn dan zou men het toch als onzin verklaren. Net zoals hier, zowel jij als ik weten hartstikke goed dat men in het algemeen veels te eigenwijs is om in die 'onzin' te geloven.
Dat er tig verminkte beesten uit de lucht komen komt echter véél sneller in de media dan wat 'verdwenen' beesten. Hoevaak verdwijnt er wel iets niet op 'mysterieuze' wijze
Zodra je dit via wat voor officiele manier gaat spelen, wordt dit natrekbaar, en kunnen mensen patronen gaan bedenken wie wat en waarom die beesten opgekocht worden.
Alsof er snel informatie wordt gegeven over de werkzaamheden in het leger. En als ze dan worden gekocht, dan is dit geen mysterie meer. Dan valt het totaal niet op, wie kijkt nou om naar een boer die een paar koeien koopt van een andere boer?
Echter, als die intelligentie afkomstig is vanuit militaire instanties, dan waren ze echt niet zo dom om opvallende, verminkte beesten achter te laten. Al helemaal niet die 'uit de lucht' komen vallen. Of misschien zijn ze wél zo slim dat men gelijk gaat denken dat het buitenaardsen zijn, maar goed.
Dat de overheid 'meer weet' dan wij weten, lijkt me duidelijk. Maar of zij er werkelijk achter zitten, weet ik niet en laat ik ook gewoon open.
Uitspraak van actief op vrijdag 1 december 2006 om 16:25:
Tja, wat moet ik er van zeggen. Logischerwijs heb ik nog nooit zo'n beest gevonden, alleen betekend dat niet automatisch dat het niet gebeurt. Zou ook een beetje kortzichtig zijn om alles wat je niet zelf meemaakt niet te geloven.
Maar feitelijk geef je geen verklaring, maar lul je er mooi om heen. Dat jij er niet in geloofd is een mening, geen argument. Dus kom maar met een plausibele manier. Wie weet valt er voor mij nog wat te leren....

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 16:48:
En dan nog 1 ding, waar is het bewijs dat die koe uit de lucht is komen vallen??? Heel fijn dat er een afdruk naast dat beest is in de wei. Maar als die koe nu echt van grote hoogte is gevallen, dan ziet die koe er echt wel anders uit hoor (alle botten gebroken en steken uit het vlees waardoor er nogal veel bloedverlies is)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 18:36:
Zo'n 1 neem je toch ook niet serieus? En als iemand beweert in contact te staan met een alien..... nee zo'n iemand neem ik echt niet serieus. Ik kan ook zoveel zeggen.... wil niet zeggen dat het de waarheid is maar toch
Maar stél, stél dat het waar is wat diegene verteld. Wat dan? Mensen die in eerste instantie 'gek' lijken, daar moet juist een duidelijke reden achter zitten. Niks gebeurt 'zomaar'. Daarom is het belangrijk om niks klakkeloos aan te nemen, maar in jouw geval ook niks klakkeloos uit te sluiten.