Partyflock

Forumonderwerp · 916150
Halloo,

Wie heeft verstand over haar extentions ?
Is het erg slcht voor je haar?
ik Stijl me haren elke dag en heb blond haar

tips graag :D

Slecht tsja..

Als je ze eruit haalt hou je minder haar over dan
dat je had!

Uitspraak van VS* op donderdag 4 januari 2007 om 10:05:
kheb nu clipextensions besteld via een site, kan ik er zelf in clippen en weer uithalen en is ook echt haar!

Echt relax ja :jaja:

Binnen 5 minuten zitten ze erin..
Waar kan je die bestellen dan? Want alles wat ik zie is ruim €100,00, of is dat een normale prijs?

http://www.haar-en-zo.nl/winkel/index.php?pagina=hairfreaks

www.hairextensionsnow.com

66euro, maar toen waren ze afgeprijst
dat wil ik nou ook echt graag!!!
twee vriendinnen van mij hebben het ook echt super gewoon...

t iedere dag stylen is slechter.

Je moet Absoluut iets van zijde ervoor gebruiken!!!

Heb een paar maanden mn extensions eruit,en ik heb ze zeker 2 jaar gehad en er was niks aan de hand!

Maar ik had wel de matten dan he!

xxx

Blijven die clips goed zitten trouwens???

Kan me ff niet voorstellen hoe dat dan in mekaar steekt :(

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 januari 2007 om 20:59:
Blijven die clips goed zitten trouwens???

jaaa!!het zijn een soort van kammetjes die je in je haar schuift en vast klikt, anders moet je ff op die site kijken, daar leggen ze ook uit hoe het werkt!
ik laat over 1 maand ongeveer extensions zetten bij iemand in nootdorp die een diploma heeft en ervaring heeft

maar wat de meeste meisjes vergeten is als je de extensiosne eruit haalt dat je natuurlijk je een beetje eigen haar eruit valt want je verliest 100 haren per dag en dat valt er zo niet zo snel uit

en omdat je zo bos haar bent gewent en als dta eruit is denk ja ook van zoo het ijkt echt kaal

Dat is bij mij, hai hai amy!

Klopt als je ze er weer uithaalt is het altijd weer even schrikken omdat je zoveel haar gewend bent, na al die jaren dat ik zelf extensions heb gehad, schrik ik ook iedere keer weer, Maar de volgende dag denk ik.. o ja het was altijd zo . Echt grappig is dat!
ja en dan zeggen juist de meeste mensen van ja me haar is afgebroken nouja dan denk ik echt van waar ben je mee bezig

ik heb ook clip-in extensions
ideaal :respect:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 09:34:
Klopt als je ze er weer uithaalt is het altijd weer even schrikken omdat je zoveel haar gewend bent, na al die jaren dat ik zelf extensions heb gehad, schrik ik ook iedere keer weer, Maar de volgende dag denk ik.. o ja het was altijd zo . Echt grappig is dat!

hmm dat had ik ook maar mijn haar was echt dunner daarna hoor:o ik merkte dat pas goed toen k me haar vast wou doen.. die dikke elastiekjes van vroeger die waren veel te groot.. terwijl k dr eerder wel 2 in me haar deed. nu blijft t bij zo'n minuscuul dingetje:x

maargoed inmiddels waxextensions voor volume en als deze eruit gaan neem ik weer vlecht extensions..
ik mis me lange haar:/ :P
ja loghish lang haar is gewoon leuk toch ;)

Zeer verslavend extensions!!!!
hier ook ervaring met socap, had geen haar meer over toen ze eruit gingen, zal ook wel aan mijn haar liggen, maar ik kon wel janken, misschien ook eens de clip ins proberen of een mat..
Ik zou zeker aanraden om weaving te doen... Dit is de oudste methode om je haar te verlengen (naar mijn idee ook de beste).
Mijn kapster maakt invlechten over je hoofd van links naar rechts en naait daar dan een mat aan vast (gewoon met (kromme) naald en draad).
Het haar haal ik zelf (60 euro) en zij zet het voor 150 euro in. Hierdoor beschadig je je haar minimaal en het is er makkelijk zelf uit te halen.
Ik heb het ook een keer met van die bontjes (wax) geprobeerd en heb al me haar op de plekken verloren toen het er uit ging (zelf uitgehaald), zal dit zeker niet aanraden omdat dit:
A duurder is
B veel minder lang blijft zitten (ik loop hier 2,5 tot 3 maanden mee)
en C dus WEL slecht is voor je haar!

Succes ermee!

Groetjes Jody

Jody,

Ligt er toch aan wie het doet en hoe eht er ingezet wordt en er weer uitgehaald wordt.
Ieder zijn eigen ding de een wave de ander extensions.
Niet voor iedereen geld hetzelfde....

Zelf zet ik hairextensions door 1/3 van het waxje eraf te kinppen en dan te zetten zit er minder wax in het haar zit mooier is is beter te verwijderen maar zit net zo goed als de hele wax.

Groetjes Nicole

Uitspraak van Angel Eyes :cocktail: op zondag 25 februari 2007 om 02:25:
en zij zet het voor 150 euro in

Kanonnen dat is best duur. Hoeveel betaal je dan als je het weer omhoog laat zetten?

Ik betaal de eerste keer 150 euro en dat is inclusief haar. 3 rijen dubbel haar. En dan nar 10-12 weken 70 euro.

2 Screamers Angel... hoe verzorg jij het haar? Ik vind het nogal droog en het klit heel snel. Hopelijk heb je een goede tip!
maar 60 euro voor die haren is zo ie zo al veel ik betaal er rond de 30a 35 euro voor
echt human hair!

heb van de week weer een pak haren gehaad maar weer ff een afspraak maken om ze der in te zetten!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 09:32:
Ik vind het nogal droog en het klit heel snel. Hopelijk heb je een goede tip!

ik heb een soort olie achtig spul van tech ni art (geloof dat het zo heet)

dat haalt de klitten er uit en daar gaan ze meteen ook weer mooi van glanzen

Uitspraak van Fem op dinsdag 27 februari 2007 om 09:59:
ik heb een soort olie achtig spul van tech ni art

Gebruik je dat na het haren wassen?

30-35 euro is niet veel. Wat voor soort haar is het? Aziatisch? Braziliaans? Mijn haar is Aziatisch maar het bosje was 99 euro. Prijskaartje hing er nog aan zeg maar.
ja kunt hwet na het haren was doen ja

maar ik gebruik het meestal als het wat dof kijkt en als ik ze niet door geborstelt krijg!
het voelt als droge olie!

en ik durf niet te zeggen wat voor haar het is

heb het bij een toko gehaald(dus misschien aziatisch hihi )
want ik haal het normaal bij PAK maar daar hadden ze geen 14 inch meer
nnou ik ga nu over 2 weken toch maar lekker cocap zetten
Laat as zaterdag vlecht extensions zetten.. ben benieuwd :D
heb er iig zin in :D
leuk als je ff naar de kapper gaat om de "puntjes" te laten knippen.. :[

Uitspraak van × (L) × op dinsdag 27 februari 2007 om 17:18:
vlecht extensions

De extensions worden d.m.v. een klein vlechtje met je eigen haar meegevlochten.
Waarna het vlechtje met een elastiekje wordt vastgezet.
Je krijgt dus geen wax-extensions.
Het vlechtje is meestal aan de voorkant wel zichtbaar.
Voor vlechtextensions moet je eigen haar eigenlijk kort zijn(5 tot 10 cm).
Hoe langer je eigen haar, hoe langer het vlechtje waardoor je minder van de krullen,golven of wat voor structuur je ook neemt, ziet.

Heb je dat wle eens eerder gehad? Ben benieuwd hoe het eruit ziet?

Uitspraak van × (L) × op dinsdag 27 februari 2007 om 17:18:
de "puntjes" te laten knippen

Je bedoeld dat ze snel te veel er af halen?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 09:34:
Hoe langer je eigen haar, hoe langer het vlechtje waardoor je minder van de krullen,golven of wat voor structuur je ook neemt, ziet.

das nie zo hoor:no: heb ook heel lang vlechtextensions gehad.. mn eigen haar was ook wel lang maar t vlechtje blijft gewoon n cm ofzow hoor:)
tis erg mooi alleen jammer dat na een dikk emaand het vlechtje wat losser begint te zitten en na 2/3 maand je het af en to eziet zitten.. maar wel n aanrader hoor:)

Ik zou zeker aanraden om weaving te doen... Dit is de oudste methode om je haar te verlengen (naar mijn idee ook de beste).
Mijn kapster maakt invlechten over je hoofd van links naar rechts en naait daar dan een mat aan vast (gewoon met (kromme) naald en draad).
Het haar haal ik zelf (60 euro) en zij zet het voor 150 euro in. Hierdoor beschadig je je haar minimaal en het is er makkelijk zelf uit te halen.
Ik heb het ook een keer met van die bontjes (wax) geprobeerd en heb al me haar op de plekken verloren toen het er uit ging (zelf uitgehaald), zal dit zeker niet aanraden omdat dit:
A duurder is
B veel minder lang blijft zitten (ik loop hier 2,5 tot 3 maanden mee)
en C dus WEL slecht is voor je haar!

Succes ermee!

Groetjes Jody

Ben het hier niet mee eens. Heb zelf een weave gehad. Nou was bijna al mn haar achter kwijt. Zag dr niet uit.

Nu heb ik gisteren mn extensions na 4 maanden er uit laten halen en met 3 kwartier was het gedaan. Dode haren vielen er uit en mn haar was lekker zacht. Een pluspunt is wel dat ik met die extensions mn haar gewoon kan wassen en verzorgen met cremespoeling.
Een weave kan je ook wel wassen maar al die shampoo bleven achter die vlechtjes zitten. Hoe goed ik het ook uit spoel.

Voor mij blijven extensions favoriet. Moeten ze uiteraard wel goed gezet worden anders is het feest snel over :-)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 13:03:
Nou was bijna al mn haar achter kwijt

Hoe kan dat dan? Heb nu weaves...maar zie geen achteruitgang van mijn haar. Heb trouwens ook een half jaar vlechtjes gehad en dat heeft het ook overleefd. Geen schade of niets heb ik kunnen ontdekken. Alleen een beetje pijn na het uithalen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 13:03:
maar al die shampoo bleven achter die vlechtjes zitten

NOg geen last van. Maar ze zitten een kleine 3 weken nu. Misschien dat het daardoor komt.

Het klit alleen wel en is ook wat droog aan de onderkant dus tips voor vezorging zijn nog altijd gewenst! Heb niks kunnen vinden van Techni Art.
Het vlechtje is meestal aan de voorkant wel zichtbaar.
Voor vlechtextensions moet je eigen haar eigenlijk kort zijn(5 tot 10 cm).

Als het goed is zie je het vlechtje niet zitten totdat het een tijdje later uitgegroeid is net zoals crazychick zegt
je eigen haar moet minimaal 10 cm langer zijn en langer dat is geen probleem want t vlechtje blijft heel kort

dit is tenminste wat ik heb gehoord, laat ze zaterdag voor de 1e x zetten.. heb wel een foto gezien van iemand die ze had en het zag er heel natuurlijk uit :)

T is alleen ff schrikken als ze eruit gaan :D dan pas zie welk "volume" effect extensions hebben.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 20:03:
T is alleen ff schrikken als ze eruit gaan dan pas zie welk "volume" effect extensions hebben.

nouh eerlijk gezegd is mn haar ECHT dunner geworden van die extensions:( ik merkte het aan t haarelastiekje wat ineens 5 x extra om me lullige staartje moest draaien:[

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 20:03:
is alleen ff schrikken als ze eruit gaan dan pas zie welk "volume" effect extensions hebben.

Dat had ik ook! Voor mn gevoel had ik geen haar meer over :D
Maar heb toch nu liever mn eigen haar dan met al die extensions er in. Je hebt er alleen maar werk mee...
echt heel gezond zal het misschien ook wel niet zijn

maar ja wie mooi wil zijn moet ........

Ik werk alleen maar met extnesions wilde hairwave wel gaan doen maar bij waar ik de cursus wilde doen vertelde ze mij dat wave in populariteit heel erg afnam van daar allen (original socap) extension

O ja en Gel nagels binnen kort ook acryl

en nailart

FF reclame maken excuses!!
Je bedoeld dat ze snel te veel er af halen?

:jaja:
wilde er de puntjes af laten knippen.. en toen was het ineens 15 cm :[
Uitspraak van × (L) × op donderdag 1 maart 2007 om 11:41:
wilde er de puntjes af laten knippen.. en toen was het ineens 15 cm

wow:o wat n flutkapster dan ofnie?? ik geloof dat ik dr n mep had verkocht joh:[
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 1 maart 2007 om 11:51:
wow wat n flutkapster dan ofnie?? ik geloof dat ik dr n mep had verkocht joh

ja erg he :/
ik ga er ook niet meer naar toe om mn haar te laten knippen haha
zaterdag lekker extensions, ben benieuwd :cheer:
jij hebt ook vlechtextensions las ik? bevalt het? :)

Hoe kan dat dan? Heb nu weaves...maar zie geen achteruitgang van mijn haar. Heb trouwens ook een half jaar vlechtjes gehad en dat heeft het ook overleefd. Geen schade of niets heb ik kunnen ontdekken. Alleen een beetje pijn na het uithalen.

Het ging aan de hele kant helemaal klitten. Heb mn haar af moeten knippen om het eruit te krijgen. Dode haren waren gewikkeld in mn gezonde haar.
Zelf heb ik dreads, vlechtjes en alles gehad en ook nooit problemen mee gehad.

NOg geen last van. Maar ze zitten een kleine 3 weken nu. Misschien dat het daardoor komt.

Het klit alleen wel en is ook wat droog aan de onderkant dus tips voor vezorging zijn nog altijd gewenst! Heb niks kunnen vinden van Techni Art

Ik had last dat er allemaal shampoo achter de weave zelf bleef zitten maar dat had ik ook met dreads en vlechtjes.
Dat blijf je sowieso wel houden. Maar met mn extensions gaat het gewoon veel beter :-) Paar klitten dr in maar die waren zo uit te halen. En gelukkig geen shampooresten.

Misschien dat je eens een serum kan gebruiken. Wat bij mij ook werkte was cremespoeling van gliss cure. Maar dan silk nog iets. Word t haar aardig zacht van.
Gebruik ik nu ook voor mn extensions.
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 1 maart 2007 om 11:51:
wat n flutkapster dan ofnie?? ik geloof dat ik dr n mep had verkocht joh

het was een nicht :harry-u:

Uitspraak van × (L) × op donderdag 1 maart 2007 om 11:41:
en toen was het ineens 15 cm

Fuck doos :O Ik zei al tegen mijn kapper en gelukkig is alleen het lelijke eraf gehaald. Denk een cm of 5 !

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 12:38:
Heb mn haar af moeten knippen om het eruit te krijgen

Dat meen je niet. Kreeg je het niet uitgekamd? Ik had na elke keer vlechtjes ook "dread"vorming maar ik kreeg het er altijd goed uit gekamd. Pijnlijk dat wel...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 12:38:
cremespoeling van gliss cure

Ik zag daar gister ook een reclame van geloof ik. Nu ook Asian versie. Ik ga die maar eens halen straks! En ook een serumpje...

Thanx (y)

Dat meen je niet. Kreeg je het niet uitgekamd? Ik had na elke keer vlechtjes ook "dread"vorming maar ik kreeg het er altijd goed uit gekamd. Pijnlijk dat wel...

Was geen beginnen meer aan :S.. Heb het bij mn vaste kapstertje er uit laten halen.
Maar ligt er denk k ook geheel aan hoe het gezet is etc.
Het gaat bij sommige mensen gewoon goed :-)

Ik zag daar gister ook een reclame van geloof ik. Nu ook Asian versie. Ik ga die maar eens halen straks! En ook een serumpje...

Kan kloppen. Bij mij werkte het. Veel succes :-)
helemaal niet slecht als je de goeie tips maar hebt!
Ik heb al meer dan 2 jaar extensions!
Ik zet ze zelf ook dus ik weet de tips :P:P:P

Uitspraak van Legaale Blonde op woensdag 29 november 2006 om 11:39:
Halloo,

Wie heeft verstand over haar extentions ?
Is het erg slcht voor je haar?
ik Stijl me haren elke dag en heb blond haar

ligt er denk ik aan waar je ze laat zetten en de kwalitiet van je eigen haar en van het ingezette haar.
en de verzorging
nog nu maar 2 weken voor me socap extensions :D oww yeaahh kan niet w8ten

K vind extensions niet zo mooi je kunt het wel een beetje zien ken iemand die dat ook heeft en je kunt het heel erg duidelijk zien:yes: :jaja: