Hoe kan dat dan? Heb nu weaves...maar zie geen achteruitgang van mijn haar. Heb trouwens ook een half jaar vlechtjes gehad en dat heeft het ook overleefd. Geen schade of niets heb ik kunnen ontdekken. Alleen een beetje pijn na het uithalen.
Het ging aan de hele kant helemaal klitten. Heb mn haar af moeten knippen om het eruit te krijgen. Dode haren waren gewikkeld in mn gezonde haar.
Zelf heb ik dreads, vlechtjes en alles gehad en ook nooit problemen mee gehad.
NOg geen last van. Maar ze zitten een kleine 3 weken nu. Misschien dat het daardoor komt.
Het klit alleen wel en is ook wat droog aan de onderkant dus tips voor vezorging zijn nog altijd gewenst! Heb niks kunnen vinden van Techni Art
Ik had last dat er allemaal shampoo achter de weave zelf bleef zitten maar dat had ik ook met dreads en vlechtjes.
Dat blijf je sowieso wel houden. Maar met mn extensions gaat het gewoon veel beter

Paar klitten dr in maar die waren zo uit te halen. En gelukkig geen shampooresten.
Misschien dat je eens een serum kan gebruiken. Wat bij mij ook werkte was cremespoeling van gliss cure. Maar dan silk nog iets. Word t haar aardig zacht van.
Gebruik ik nu ook voor mn extensions.