Partyflock

Forumonderwerp · 916150
Halloo,

Wie heeft verstand over haar extentions ?
Is het erg slcht voor je haar?
ik Stijl me haren elke dag en heb blond haar

tips graag :D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 12:42:
Bij mij werkte het

Hmm spul gekocht zaterdag maar het ziet er nog steeds uit als een dode cavia :S Heel snel zitten er klitten in. Ik moet mijn speurtocht maar vervolgen.
Heb 't weleens bij de kapper laten doen, ze hadden het wel goed gedaan, maar ik vond het irritant in me haar o.a indd omdat er snel klitten inzitten.
Uitspraak van Legaale Blonde op woensdag 29 november 2006 om 11:39:

das slecht :X... krijg je droog haar van en gaat je haar dood van.. af en toe is niet erg, maar iedere dag niet :S

Uitspraak van Britt (F) op maandag 5 maart 2007 om 12:57:
maar ik vond het irritant in me haar o.a indd omdat er snel klitten inzitten

extensions klitten dus ook?
Heb mn extensions :cheer:
was ff wennen maar ben er super blij mee!
ja het is niet zo goed..
maar van elke dag stylen gaat het helemaal dood..
maar ik denk dat dat komt omdat je ineens veel haar veliest..

en jaa extensions klitten ook.. maar je kan een speciale borstel kopen dat het ook minder snel lelijk word ..
denk niet dat het heel goed is

en vooral stylen is ontzettend slecht !

Uitspraak van Terror :[ op maandag 5 maart 2007 om 19:23:
en vooral stylen is ontzettend slecht !

ligt er ook aan welke stijltang je hebt..
ik had eerst zo'n goedkope en daar ging me haar echt kapot van..
Nu ik een chi tang heb, ziet t er altijd net
zo gezond uit..
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 19:32:
Nu ik een chi tang heb, ziet t er altijd net
zo gezond uit..

idd :jaja:
heb ook een chi tang en gebruik er silk bij dus dan zit er ook een soort van beschermlaagje omheen en het glanst mooi
Uitspraak van × (L) × op maandag 5 maart 2007 om 16:47:
Heb mn extensions
was ff wennen maar ben er super blij mee!

toen ik ze had moest ik ook wennen, gelijk een heel ander gezicht ;) nu moet ik ze de uit halen bij de kapster.. het ziet er nu echt niet meer uit (te piekerig).. :(

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 15:01:
extensions klitten dus ook?

zeker weten..
daar heb ik veel last van gehad..

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 12:45:
dode cavia

Ik heb gebeld en de 12de krijg ik nieuwe weaves. Waarschijnlijk is er iets niet goed met het haar. Het is super droog en ik heb het pas 3 weken. Daarnaast heb ik het niet meer dan 2x per week gewassen, niet gefohned en heb zelfs speciale shampo voor droog haar gekocht.
Netjes ze zei dat ze nieuwe weaves zou zetten en dit haar gaat terug naar de groothandel.

Wel vaag het is 100% human hair, dat zou er na 3 weken niet zo afgeragd uit mogen zien. Heeft iemand wel eens hetzelfde gehad met extensions? of weaves?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 13:03:
Ben het hier niet mee eens. Heb zelf een weave gehad. Nou was bijna al mn haar achter kwijt. Zag dr niet uit.

ik heb het ook gehad.. verschrikkelijk! En het ging ook jeuken na langere tijd..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 14:10:
ik heb het ook gehad.. verschrikkelijk!

HOe kun je je haren verliezen dan? Het zijn toch maar 3 vlechtjes ?

Krijg je nooit shampoo en conditioner voor extensions mee dan?

Al mijn klanten krijgen bij het zetten speciale extension shampoo conditioner en borstel zpdat ik zeker weet dat de extensions op de juiste maniet behandeld worden...

en 1 maand garantie.

een tevreden klant is een goede klant

Ik heb wax-extensions.. vind het super makkelijk en zou niks anders meer willen.. maar.. ga niet beweren dat het GOED is voor je haar!

Zeker als je er zelf aan gaat zitten peuteren niet.. dan sloop je je eigen haar.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 15:37:
Krijg je nooit shampoo en conditioner voor extensions mee dan?

Ik heb weaves en nee ik heb niks meegekregen behalve de tip om het niet te vaak te wassen. Als ik het zou fohnen dan moest ik spul erin doen om het te beschermen.

Maar er klopt denk iets niet met dit bosje haar. Het zit er 3 weken in nu en het lijkt nu al wel touw terwijl het 100% human hair is. Dat zou niet mogen lijkt me zo. Heb het zaterdag gewassen met schwarzkopf shampo en condiotioner voor droog haar. EN heb daarna nog asia van schwrazkopf er in gedaan. Goed ik weet dta reclames kunnen liegen maar het is er geen 1% beter op geworden. Ik hoop dat de volgende weaves beter zijn.

denk je nou echt dat als je ook nog eens extensions ging nemen dat dat beter is voor je haren..?

stijlen en blonderen is al slecht..
extensions zijn ook al niet te best voor je haren..dus ga maar na

ik zou als ik jou was chiwa speciale extensions shampoo bestellen en een creme voor na het wassen werkt ook bij waves.

En mij is bij de opleiding toen geleerd om na het wassen altijd droog te blazen met de fohn op een lage stand anders blijft het te lang nat en dat is heel slecht
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 16:58:
Het zit er 3 weken in nu en het lijkt nu al wel touw terwijl het 100% human hair is. Dat zou niet mogen lijkt me zo.

Ik heb ook 100 % human hair.. onderkant ziet er ook niet uit, haar splijt enorm en is erg droog.. maar als je de puntjes af een toe knipt blijft het best mooi.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 20:40:
speciale extensions shampoo

Daar kan ik wel even voor gaan kijken. Ik heb nu een serumpje erin zitten maar de onderste 7 cm ziet er nog steeds niet uit. Heb t net gewassen en had hoop dat het zo helpen. Maar goed even afwachten maandag...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 21:39:
.. maar als je de puntjes af een toe knipt blijft het best mooi.

Doe je het zelf? Heb me laten vertellen dat je het beter kunt snijden. Trouwens er is 4 weken terug al zeker een cm of 7 afgehaald! Het zag er toen helemaal mooi uit.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 09:36:
Doe je het zelf? Heb me laten vertellen dat je het beter kunt snijden.

Eh ja :$ dat doe ik zelf.. en ben nou niet bepaald een kapster.. maar je ziet er niks van in elk geval!

Toen mijn haar er in gezet is, heeft ze de onderkant wel gesneden, zodat het wat mooier valt.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 10:10:
Eh ja dat doe ik zelf.. en ben nou niet bepaald een kapster.. maar je ziet er niks van in elk geval!

Beter! Ik ben ook altijd van het zelf knutselen. Ik heb ook een x zelf een piny geknipt. Goed gelukt dat wel... Maar de achterkant van mijn haren zou ik niet kunnen knippen.

En Linda, volgens mij heb jij weaves met krullen erin?! Klopt dat?
laatste aanpassing
hars extensions raad ik je af..de harsstukjes gaan uiteindelijk irriteren en als het wat uitgegroeid is gaat het haar bij de aanzet in elkaardraaien en klitten..gevolg: je haar breekt af..

Ik heb zelf weave in me haar, er worden een paar banen over je hoofd gevlochten en daar wordt het haarstukje aangenaaid..dit is absoluut niet schadelijk zolang je het op tijd (ong. na 3 a 4 wkn) weer opnieuw laat doen en het is een stuk goedkoper..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 12:15:
En Linda, volgens mij heb jij weaves met krullen erin?! Klopt dat?

'natural weave'heb ik.. lichte slag, die ook steeds minder wordt naarmate de extensions er langer in zitten.

Uitspraak van Peaches & Cream op woensdag 7 maart 2007 om 14:23:
na 3 a 4 wkn

Nou elke 3-4 weken en dan 70 euro betalen. Dat vind ik behoorlijk prijzig. Ik betaal dat namelijk.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 14:32:
'natural weave'heb ik.. lichte slag

Mooi (y) heb ff je foto's zitten te bekijken.

2 peaches & cream...blijft jou haar wel mooi? de weaves dan?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 16:11:
Nou elke 3-4 weken en dan 70 euro betalen. Dat vind ik behoorlijk prijzig. Ik betaal dat namelijk.

ik betaal 50 euro..de prijs moet je er voorover hebben..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 16:11:
2 peaches & cream...blijft jou haar wel mooi? de weaves dan?

Na 1 1/2 maand ongeveer beginnen de punten bij mij ok droog te worden en te splijten, maja ik stijl en fohn en het haar heb natuurlijk geen wortel om voeding uit te halen, maar als ik de puntjes dan ff laat knippen dan is het weer gezond..na elke 2e x dat ik het haar erin heb laten zetten koop ik nieuwe haarstukken..dat is wel kut dat het haar niet mooi blijft..

Uitspraak van Peaches & Cream op woensdag 7 maart 2007 om 16:19:
Na 1 1/2 maand ongeveer beginnen de punten bij mij ok droog te worden en te splijten, maja ik stijl en fohn en het haar heb natuurlijk geen wortel om voeding uit te halen, maar als ik de puntjes dan ff laat knippen dan is het weer gezond..na elke 2e x dat ik het haar erin heb laten zetten koop ik nieuwe haarstukken..dat is wel kut dat het haar niet mooi blijft..

Is je nooit aangeraden duurder haar aan te schaffen? Ik heb nu aziatisch haar dat zou 6 maanden mee gaan. Maar je hebt ook braziliaans haar wat 2 jaar mee schijnt te gaan. Om nou om de 3 maanden nieuw haar te kopen :S

Het is wel een dure hobby ja. Maar als bij jou na heel veel stylen alleen de punten droog worden dan is het nog wel te doen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 16:44:
Maar je hebt ook braziliaans haar wat 2 jaar mee schijnt te gaan.

heb het nog nooit gezien dan braziliaanse..het aziatische haar sluit wel heel mooi aan op mn eigen haar, omdat ik van mezelf ook aziatisch haar heb..Hoeveel moet dat kosten dan? Ik betaal nu voor 1 meter haar van 18 inch €40,-

Je moet extensions zo ie zo ekle 4 maanden er uit haeln en dan weer opnieuw inzetten omdat je 100 haren per dag verliest loop je de kans dat je extension nog maar aan een paar haartje zit en dat is pas slecht voor je haar!
Is het erg slcht voor je haar?

nee, heb het 7 maand in gehad... (en de extensions zagen er toen ze eruit moesten nog super uit..)

Mijn eigen haar is er niet op achteruit gegaan.. Het ziet er zelfs beter uit omdat ik het minder geverfd heb, maar das mijn ervaring..

(y)
Zo dat is ff wennen zeg
de 1e x je haren wassen met extensions erin :O
maar ben er nog steeds super blij mee :9
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 16:44:
Maar je hebt ook braziliaans haar wat 2 jaar mee schijnt te gaan

dat kan niet hoor:no:
het haar kan nog zo duur zijn en goed van kwaliteit zijn maar na uiterlijk n jaar ziet het er echt wel slechter uit hoor..
chiwa waar heb jij je haarextensions laten zetten??

kep nu strax 3 maand waxextensions en ga ze dr wel uithalen over 2 weken.. mn eigen haar begint te klitten boven de waxjes:/ k laat t ff anderhalve maand bijkomen en dan weer vlecht extensions erin:)
word wel ff afzien zeg anderhalve maand lang 8)

Supermooi!

Maar zó duur :nocheer:

Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 7 maart 2007 om 23:19:
chiwa waar heb jij je haarextensions laten zetten

Heb weaves..geen extensions. Heb ze laten zetten in Amsterdam bij iemand thuis. Zij heeft ook 2x vlechten bij me gezet.

van kwaliteit zijn maar na uiterlijk n jaar ziet het er echt wel slechter uit hoor

Ik weet het verdre ook niet. Ik ga af op wat zij zei. Aziatisch haar gaat een half jaar mee en braziliaans tot wel 2 jaar zei ze.

mn eigen haar begint te klitten boven de waxjes

Dat had ik ook met de vlechtjes. Dreadvorming. Zeer pijnlijk om dat er uit te krijgen.

word wel ff afzien zeg anderhalve maand lang

t schijnt verslavend te zijn. Misschien ben ik ook wel verpest want mijn eigen haar is super makkelijk. Maar goed 4 nachtjes en dan weet ik meer!

mn eigen haar begint te klitten boven de waxjes

Dat heb ik ook als ze er een maandje of twee inzitten.. haal de waxjes wel altijd uit elkaar, maar aan die klitten kun je weinig doen denk ik.. :S

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 08:58:
t schijnt verslavend te zijn.

Heb het nu 3 x laten zetten.. wax-extensions.. als ze eruit zijn baal ik altijd enorm van mijn eigen spriethaar en wil ik gelijk nieuwe!! Denk dat ik het blijf doen tot mijn eigen haar er uitvalt ofzo :S
heey chiwa heb je al iets gevonden voor de klitten en het droog uit zien?

anders heb ik hier een link voor je!
dit is wat ik gebruik!

http://nl.lorealprofessionnel.com/_nl/_nl/products/fam_Product00_S.aspx?Catcode=Axe_Salon^Axe_Coiffage_S^F1_Coi_Liss_S&prdcode=DAB1&tc=Navigation^Nav_Produits_et_conseils^Nav_Produits_et_services&UsrMd=0
laatste aanpassing

Uitspraak van Fem op donderdag 8 maart 2007 om 13:07:
http://nl.lorealprofessionnel. ... duits_et_services&UsrMd=0laatste aanpassing 8 maart 2007 13:18

thanx (y)
he weet er iemand misschien een adresje voor mij voor me weave er in te laten zetten want het meisje wat het elke keer bij mij heeft gedaan reageert niet echt!!

ergens tussen venlo en nijmegen in als het kan !
mensen ik heb een vraag wat is een weave precies en hoe word het vast gemaakt
weave is een mat met haar!

er worden horizontale vlechten gemaakt waar aan het haar word vast genaait op geplakt
oww owke niks meer voor ik neem wel so cap :D extensions
chiwa heb je iets kunnen vinden?
bij weave worden er vlechtjes op je hoofd gevlochten in banen van links naar recht en aan die vlecht wordt een baan haar vastgenaaid met garen..veel minder schadelijk dan wax extensions...
het lijkt mij juist wel want het nep haar hang echt aan jou haar dus en bij wax veel minder en je haar kan toch haast helemaal niet ademen met die vlecht :banana:
ligt eraan hoe het erin gezet wordt als het er ingevlochten wordt niet maar als ze het met de tang doen dat het erin gebrand wordt dan beschadig je je haar wel.
nee het word gewoon echt gedaan met waxjes
Uitspraak van :D HenkSpank :D op vrijdag 9 maart 2007 om 15:28:
je haar kan toch haast helemaal niet ademen met die vlecht

Het zijn er maar 3 a 4 dunne vlechtjes op je hoofd..merk je nix van..

Die waxjes worden op een gegeven moment scherp en snijdt aan je hoofd en haar..als je haar uitgroeid dan gaat het haar bij de aanzet ( boven de waxjes dus) klitten in inelkaar draaien..heb het zelf ook gehad en veel betaald om simpeweg me eigen haar te verneuken..

Uitspraak van :D HenkSpank :D op vrijdag 9 maart 2007 om 16:58:
nee het word gewoon echt gedaan met waxjes

Die waxjes worden met een tang in je haar gesmolten.
laatste aanpassing
oww dat klinkt al niet goed :P als het word vast gemsmolten
laatste aanpassing