Zijn er al mensen geweeest? Is het beetje wat daar kwa uitgaan ook beetje hardere stylen ect en geen shit meee zeker?
Uitspraak van WANNADANCE op dinsdag 6 maart 2007 om 23:09:
geen shit meee zeker?
denk naaaa als je in spanje gepakt wordt ken je een jaartje of 3 de cel in
geen shit meee zeker?
Uitspraak van Q-Robin op woensdag 7 maart 2007 om 17:50:
geen shit meee zeker?
Het was meer in de zin voor de mensen die er al geweest zijn of er wel gebruikt word kijk als nou veel gebeurd neem ik ook wat mee maar als je daar als enigste rondloopt ja das nix
Ik wens je veel succes Bij de grens word je meestal niet gecontroleerd..maar als je wordt gepakt daar of in een discotheek ben je echt vet de pineut...3 a 4 jaar staat ervoor. En ge gevangenis is daar niet zoals hierzo.Kheb ervaring met die hierzo,maar die daar zouk nie in wille zitte
neee je hebt gelijk in nederland heb ik helaas ook ervaaring kreeg alleen boete maar daar nee idd dan word het nix maar zoon risicooo neem ik idd het risicoo niet maaar ik dacht als het nou veel gebeurde op lloret ging ik wel overwegen wat mee te nemen maar geen goed ideeee dus
Kan je daar meestal ook wel krijgen. Vrienden van mij moesten ook persee wat gebruiken op vakantie!! die hebben het toen zelfs bij een uitsmijter van colossos kunnen kopen!!
Kan je daar meestal ook wel krijgen
vind dat eigenlijk wel triest, kun je dan echt niet 14 dagen feesten zonder
Uitspraak van WANNADANCE op vrijdag 9 maart 2007 om 17:02:
Idd erzijn mensen die er niet mee omkunnen gaaan\
Maar er zijn ook mensen die dat wel kunnen en voor hun is het iets extra's
Ja oke om iets extra's te krijgen op een party..niet in een normale discoteek kom op zeg..ben je dan verslaafd ofniet.
Uitspraak van WANNADANCE op vrijdag 9 maart 2007 om 20:35:
Als je alchol drinkt, In een discotheek ben je dan een alcholist?
laten we die discussie drugs/alcohol maar niet beginnen hier. Ieder zijn ding, zolang je maar een leuke avond hebt
laten we die discussie drugs/alcohol maar niet beginnen hier. Ieder zijn ding, zolang je maar een leuke avond hebt
Ja ophouden maar..je komt er tog nooit uit Ieder z'n ding...