Partyflock

Forumonderwerp · 915585

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640 cacheid=00028cbf0005f9235bbe5eb81a01abbaf1]http://www.dawnofdance.com/flyers/ddod19.jpg[/img]
Flyer designed by Sonic-XL, artwork by Mr. E

Het is een bekend gegeven dat de tijd vliegt als je plezier hebt en zo kunnen twee jaar dus bij wijze van twee dagen lijken.... Het begon allemaal op 4 november 2004 toen de organisatie Dawn of Dance werd geboren, ergens in Amsterdam kwam iemand die verschrikkelijk veel van één bepaalde Dance muziek hield in actie. Wat doe je als de muziek waar jij het meest van houdt minder te horen is op feesten vergeleken met andere Dance stromingen? Het is nou eenmaal zo dat de Hardcore en Hardstyle waarschijnlijk de grootste twee dance stromingen zijn in Holland, maar wat als je dan zelf veel meer van een andere muziek houdt? Je kan natuurlijk thuis op de bank gaan zitten balen elk weekend dat er geen feesten zijn met 'jouw' favoriete muziek, maar wat als je de kans krijgt om ergens op een locatie, hoe klein dan ook zelf iets neer te zetten met 'jouw' favoriete muziek?

De locatie: een klein, gezellig Amsterdams cafeetje waar maximaal 100 mensen inpassen met een ongelooflijk geluid dat pieken van 109 decibel kan bereiken, vijf minuten van het Leidseplein. Dawn of Dance greep deze kans natuurlijk met beide handen aan en ging heel hard aan het werk om een leuke, gezellige avond met goede muziek neer te zetten. Zo werd de eerste editie van D.D.O.D. op 10 december 2004 een feit. Eén iemand die de promotie en het organiseren van het feest op zich neemt, iemand die de e-flyers kan maken, lieve en helpende vrienden en een groep enthousiaste (nog) onbekende DJ's die bereid zijn om voor noppes te komen draaien. Voeg daarbij nog het enthousiaste publiek, die ervoor zorgden dat er een buitengewoon gemoedelijke sfeer hing en dat is D.D.O.D. elke maand weer. September vorig jaar kwam een tekenaar het Dawn of Dance team versterken en sindsdien zorgde deze tekenaar dat er elke maand weer een verrassende tekening als achtergrond van de e-flyer kon dienen.

In de afgelopen twee jaar kwam er al een keur aan DJ's draaien op de verschillende edities, naast een groep van in totaal tien resident DJ's heeft elke DJ die Harddance draait de mogelijkheid om te komen draaien. Diverse DJ's maakten dan ook hun debuut op een D.D.O.D. en kregen de kans om te proeven hoe het is om voor publiek te draaien en mede dankzij de gezellige sfeer en het enthousiasme van het aanwezige publiek werd zo'n debuut deels onvergetelijk. Voeg hier nog eens aan toe dat ook namen als Fausto en Rossi geheel belangeloos op een D.D.O.D. gedraaid hebben en dat er ook al namen uit Engeland op het menu stonden als Danny Luu, Chris Hoff, Batch en Tina Martin. Acht december is het dan alweer tijd om D.D.O.D.'s tweede verjaardag te gaan vieren op D.D.O.D. in Overdrive - 2nd year anniversary 9 Hours of Harddance Madness.

Vorig jaar werd er flink uitgepakt tijdens de eerste verjaardag van D.D.O.D., maar liefst twaalf uur, van tien uur 's avonds tot tien uur 's ochtends, stonden vijftien DJ's klaar om een groot feest te vieren met verschillende back to back's, een aantal solo's en werden er diverse promo cd-tjes uitgedeeld. Ook dit jaar wil Dawn of Dance D.D.O.D.'s verjaardag niet zomaar voorbij laten gaan en dit tweede jaar zullen de deuren van de Trappist zich van half elf 's avonds tot half acht 's ochtends gaan openen en ook deze keer staat er een groot aantal DJ's klaar om jullie samen een onvergetelijk feest te bezorgen. BeNRG, Charly, Cill, Erick Pike, First-Base, Jim Justice, MvDJ, Nazzz, Raine, Raven, Tim S, The Dawn en maar liefst twee DJ's uit Engeland: Andy McCall en JK, last but certainly not least zijn er deze editie twee MC's maar liefst. Naast MC Budha zal namelijk niemand minder dan MC Da Silva zijn vocale kwaliteiten gaan laten horen op D.D.O.D. in Overdrive.

MvDJ zal samen met Erick Pike, die al op Dance Valley Winter Edition en afgelopen zomer op Dance Valley 2006 stond, de avond openen, hierna nemen Raine en Tim S het over, om één uur zal Andy McCall zijn UK sounds laten horen in de Trappist, gevolgd door Cill en Jim Justice. Om drie uur is het tijd voor de tweede DJ uit Engeland: JK, waarnaar Raven het zal overnemen tot kwart voor vijf als het tijd is voor Charly & Nazzz, samen ook Audio Sickness, die deze avond een DJ set zullen neerzetten, First-Base zal een uur lang heerlijke UK Hardhouse laten horen, waarnaar BeNRG en The Dawn het feest zullen gaan sluiten in de hoogste versnelling. De viering van alweer twee jaar Harddance voor liefhebbers door liefhebbers gegoten in negen uur heerlijke muziek.

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist 100 man, dus zou je willen langskomen, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om te voorkomen dat je niet naar binnen kan. Voor meer informatie kan je de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com bezoeken.

De draaitijden van D.D.O.D. - In Overdrive nog even op een rij:

22:30 - 00:00 Erick Pike & MvDJ
00:00 - 01:00 Raine & Tim S
01:00 - 02:00 Andy McCall
02:00 - 03:00 Cill & Jim Justice
03:00 - 04:00 JK
04:00 - 04:45 Raven
04:45 - 05:45 Charly & Nazzz
05:45 - 06:30 First-Base
06:30 - 07:30 BeNRG & The Dawn

Upcoming events of D.D.O.D.

D.D.O.D. - Starting Over 5th of January 2007 at Café De Trappist

[img width=300 height=237 cacheid=0000e91e0001e796fb63acd31a01abbaf1]http://tinypic.com/y095k[/img]

We take no prisoners... We only convert......

[img width=320 height=288 cacheid=0001853c000371a29f3b90ab1a01abbaf1]http://tinypic.com/eslr0y.jpg[/img]

The Dawn Of Harddance Has Begun

Waar is Café de Trappist?

[img width=300 height=300 cacheid=0000342800006559837288a21a01abbaf1]http://tinypic.com/16mg4i[/img]

Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 21:32:
Hmmmm Joris had dus snode plannetjes

:D hahaha jij hebt hem zelfs al beter door dan ik ;P
Waarschuw beheerder
ik weet niet wat ik aan moet trekken :nocheer:

Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest BeNRG
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op vrijdag 8 december 2006 om 21:54:
ik weet niet wat ik aan moet trekken

Of je weet niet wat je uit moet trekken als je thuis komt!! :lol:

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 8 december 2006 om 21:53:
hahaha jij hebt hem zelfs al beter door dan ik

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 22:09:
Of je weet niet wat je uit moet trekken als je thuis komt!!

als ik niet weet wat ik aan moet trekken weet ik ook niet wat ik uit moet trekken.....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op vrijdag 8 december 2006 om 22:15:
als ik niet weet wat ik aan moet trekken weet ik ook niet wat ik uit moet trekken.....

Dus je trekt het niet! :lol:
Waarschuw beheerder
victorie :cheer:

outfit is bepaald :cheer:
Waarschuw beheerder
super :cheer: super :cheer: super :cheer: super :cheer:

wat een GEWELDIG feest :cheer:

geweldige sfeer, geweldige mensen, geweldige DJ's, geweldige muziek en hopelijk ook geweldige foto's ;P

heb het echt super naar m'n zin gehad!!!!!!

happy second birthday DDOD :cheer:
donateur
:D:D:D:D

Faaaabi :lief:

Ik gaat lekker croissants eten zo :9 :devil:

Ja, ik weet het ben erg ;p

Vond het ook echt supergezellig vannacht :lief: Heb genoten van de muziek, de DJ's en de mensen :lief:

Guys thanx for playing over and over again :lief: ya all :lief:

Nou nog even wakker blijven tot minimaal tien uur voor de kaartjes van James Morrison yeah B)

Damn what a night!!!!

oh en Fab nu hoef je niet te bellen en te sms-en :roflol: :x o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 9 december 2006 om 08:32:
Faaaabi (L)

Daaantje (L)

ik moet het toch even zeggen: geweldig wat jij elke maand weer presteert met DDOD en dan ook nog zo'n extra lange editie die gewoon helemaal top was :cheer:

keep up the good work......er is al zo weinig harddance in Nederland, maar dankzij jou kunnen we er elke maand toch van genieten (L)
Waarschuw beheerder
moet toch iemand op je passen ;P
Waarschuw beheerder
ik heb lekker thee :cheer:
donateur
Hmmmmm
Thee....

Ik gaat eens ff nadenken of ik dat ook wil

Heb ook nog wijn

Was btw net dus een keer 1 van die mensen die voor de AH staan te wachten tot ie open gaat om 8 uur :vaag:
Enige excuus wat ik had, was dat ik er in ieder geval niet speciaal voor opgestaan was zoals die mensen.....

Ik had echt zin in croissants en wilde sigaretjes halen :cheer:

En de croissaNTJES waren lekker en nu gaan we weer verder jointje lalalalalala

Denk toch dat het een wijntje nog wordt hoor....
Waarschuw beheerder
water is echt een geweldige uitvinding ja, vooral in de vorm van thee :cheer:

thee (L)
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Damn... Klaar en klaar wakker... Oortjes piepen... En terminator 2 is cool (L) :P

Al om al een geslaagd 2de verjaardags feestje ? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op zaterdag 9 december 2006 om 10:34:
Klaar en klaar wakker...

Ik ook! ben echt nog reuze moe en heb maar een paar uur geslapen, maar wil m'n zaterdag niet verslapen, dusse.........WAT EEN AVOND!!

En Reefje, sanks voor de foto's! Debora zei dat je een soort b2b komende week wilde doen in M'dam!!
Sure :D Why not.............. :woep:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 10:37:
Debora zei dat je een soort b2b komende week wilde doen in M'dam!!

SLET ! :[ Ik zei nog... Niet vertellen :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
de foto's staan inmiddels allemaal veilig op mijn harde schijf... iig geen gecrashte geheugenkaarten of corrupte JPG's of dat soort ongein :cheer:

er zit een hele hoop redelijk bizars bij :[ en ook heel veel mensen die duidelijk veel plezier hebben :yes:

het gaat wél een heeeeeeeeleboel uitzoekwerk worden, maar ach, jullie waren toch al van me gewend dat ik niet echt de allersnelste ben met foto's online zetten :P

ga dus allemaal ondertussen maar flink feesten dan hoef je ook niet zo lang op de foto's te wachten ;) (ik ga nu een welverdiend dutje doen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op zaterdag 9 december 2006 om 10:41:
SLET !

?????????????????????
:X
Waarschuw beheerder
:kusje2:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:lief:

Hoor net dat Debora dacht dat je het al aan mij gevraagd had!
:(

Ja Reef ik wil! :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 10:47:
de foto's staan inmiddels allemaal veilig op mijn harde schijf... iig geen gecrashte geheugenkaarten of corrupte JPG's of dat soort ongein

:cheer:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 10:47:
(ik ga nu een welverdiend dutje doen)

:yes: Top dat je tot het einde bent gebleven!!! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 11:04:
Hoor net dat Debora dacht dat je het al aan mij gevraagd had!

Nee, Ik zei dat ik het op de avond zelf wou gaan vragen omdat dat dan leuker zou zijn dan als je het bij voorhand zou weten :P

Oh en jeroen... Je hebt iig een primeur groeps foto op een DDOD te pakken denk ik zo :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op zaterdag 9 december 2006 om 11:17:
Nee, Ik zei dat ik het op de avond zelf wou gaan vragen omdat dat dan leuker zou zijn dan als je het bij voorhand zou weten

Ik vind het nog steeds leuk hoor!!! We came, we saw, we kicked some ass!

De ingredienten om M'dam van de kaart af te vegen!
Waarschuw beheerder
Zal mij benieuwen hoe die groepsfoto's zijn :D Volgens mij gezellig maar zooitje ongeregeld :)
Waarschuw beheerder
Voor mij schopte afgelopen nacht ook zwaar kont!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 11:37:
De ingredienten om M'dam van de kaart af te vegen!

;)
Artiest D.L.D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 11:37:
M'dam van de kaart af te vegen!

:cheer:
Waarschuw beheerder
ik heb ook aardig wat coole shots gemaakt :cheer:

zal probere ze dit weekend online te krijgen..

hou me PF page in de gaten !
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
misschien wel de beste editie tot nu toe. damn wat heb ik weer een lol gehad, heulijk! op naar de 3 jaar :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D.L.D. op zaterdag 9 december 2006 om 16:38:
hou me PF page in de gaten !

Doen we! [img width=384 height=230]http://www.leasevisie.nl/images/home/cover_verrekijker.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D.L.D. op zaterdag 9 december 2006 om 16:38:
zal probere ze dit weekend online te krijgen..

das dus vandaag????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 18:55:
Doen we!

Dacht serieus dat jij het was voor 1 sec op die foto ;P

Waarschuw beheerder
donateur
PBtje Reef! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op zaterdag 9 december 2006 om 19:13:
das dus vandaag????

zal probere vandaag... keep watching!

[img hight=200 width=300 height=200]http://www.explodingdog.com/dumbpict51/ithinkitiswatchingus.gif[/img]
laatste aanpassing
donateur
Leuk, leuk, leuk ben naar beide fotosessies errug nieuwsbierig :D

Teehee :cheer:

Zit echt nog steeds na te genieten van de vrijdag :lief:

Look ahead the crowd is jumping :cheer:
Waarschuw beheerder
Volgens mij had jeroen een paar foto's waarbij je mij gewoon de zweet uit mijn ogen ziet vegen :| ...

Ik hou mijn hart vast voor de foto's bwhehe :P

Waarschuw beheerder
donateur
bij dames die erg glimmen doe ik altijd "ff poederen"

dat kan bij jou natuurlijk ook ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mwaw.. Dat hoeft ook weer niet :P Shine baby shine :[ .. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 16:47:
bij dames die erg glimmen doe ik altijd "ff poederen"

Doe bij mannen zonder haar dan maar ff haar tekenen op een foto! :D
Waarschuw beheerder
Ze Staan erop!!!

Klik op mijn PF pagina op de flyer van D.D.O.D. In Overdrive

of voor de ongeduldige onder iedereen...

***Klik Hier***Click Here***
***Voor de foto's***For The Photo's***

geef de pagina wel even de kans om alle kleine plaatjes
in te laden, het zijn er iets meer dan 200 :P

Check Them OUT! :cheer: and lot of :lief: and :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D.L.D. op zondag 10 december 2006 om 21:04:
Ze Staan erop!!!

Dat kan je wel zeggen!
:D