| Betreft: | evenement: Qlimax, zaterdag 25 november 2006 om 21:00 |
Promo moet de standaart afsluiter worden van qlimax
Niemand maar dan ook niemand kan in de buurt komen... om een feest als qlimax op gepaste manier af te sluiten
Ik vond Vince anders ook behoorlijk goed vorig jaar..
vince vorig jaar was ook niet verkeerd.
Ramona snapt ut PROMO
Lekker lopen stampen de hele avond en onder promo als een malle lopen hakken
Kan niet w8en om promo weer te aanschouwen a.s. zaterdag op thunderdome
Donkey Rollers @ Qlimax 2006
http://www.youtube.com/watch?v=ZFYKZg6IgdY
ik moet sinterklaas vieren
Uitspraak van wackiejacky op zondag 26 november 2006 om 15:14:
Lees effe terug, ik las dat er iemand naar beneden gedonderd was. Maar goed, 't zijn toch altijd spookverhalen, ieder feest weer hetzelfde. Wat zijn mensen toch sensatiezoekers. Ik snap niet waarom je, als je echt wilt weten hoe of wat, daar dan niet gewoon de organisatie over mailt ipv dit soort dingen steeds te moeten bespreken in zulke topics.
Ik zat paar rijen erboven op de tribune ff te relaxen en ik zag hem zo gaan. Dus helaas geen spookverhaal
Vroeg me alleen hier af of iemand misschien weet hoe dat afgelopen is. That's all.
ging ik maar naar thunderdome....
maar nee hooor...
hahha kutsinterklaas
best wel he
Ik wil live-sets....
Lekker lopen stampen de hele avond en onder promo als een malle lopen hakken
Ik wil live-sets....
ik was erbij dat die jongen viel rond 6 uur aan de rechter kant in het midden..was een vriend van me die struikelde over een stoel en viel daardoor naar benneden ong 8 stoelen..hij kwam idd op het beton tercht en werd gestabilliseerd omdat hij er niet meer aan was.. dardoor werd de trap ong een uur leeg gehouden..hij is naar het ziekehuis gebracht en foto's laten maken verders heeft ie niets en is alles goed.. maar wat er links is gebeurd met die gozer met die plas bloed weet ik niets van af..
groetjes..
bedoel je misschien www.nordmusic.com ??
bedoel je www.nordmusic.com ???
Uitspraak van Schatje vs. Boefje Tamaraop dinsdag 28 november 2006 om 20:48:
Dit was rechts voorin als je naar de dj keek?
Gelukkig gaat het nu dus goed met hem?
ja dit was rechts voorin.. ja alles gaat goed hij heeft niets en weet er ook weinig meer van..was een hele heisa voor niets uit eindelijk gelukkig!!!
ging ik maar naar thunderdome....
maar nee hooor...
mazzelpik
ik heb t gewoon zo geregeld dat onze familie een weekje later sinterklaas viert, omdat ik naar thunderdome moet
Idd, ik stond ook echt net RECHT voor die trap toen het afgesloten werd... Ik hoorde ook dat er een traumaheli moest komen. True?