Partyflock

Forumonderwerp · 915510
1 volger · 28701x bekeken
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 25 november 2006 om 21:00
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
ik heb ook eigelijk geen enkele plaat dubbel gehoord:o

Waarschuw beheerder
Hoe heet dat nummer van dat filmpje op pagina 11, graag pm

thnx :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ryfle op maandag 27 november 2006 om 23:05:
ik heb ook eigelijk geen enkele plaat dubbel gehoord

nee daar verbaaste ik me ook over 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ANOUK.<3 op maandag 27 november 2006 om 22:37:
www.hardstylers.de
Maar komen er uiterlijk morgenavond op
Kan je op de site ook lezen..

Maar die bedoel ik dus niet haha..
Maar tog bedankt..

je hebt ook nog www.ravesite.de als het goed is..
Waarschuw beheerder
Ik heb met behulp van het materiaal van Nemrah King of Core een verslagje geschreven over mijn belevenis van de avond :vaag:

hier

Klopt het dat je de [video] tags die je op het forum kan gebruiken niet in een verslag kan gebruiken? :( Is jammer!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van V!rgil op maandag 27 november 2006 om 23:40:
Ik heb met behulp van het materiaal van Nemrah King of Core een verslagje geschreven over mijn belevenis van de avond

:cheer:
Waarschuw beheerder
ik wil terug :P heb echt super avondje gehad.

weet iemand toevalig waar de foto's opstaan van de fotograaf die vooraan bij dat VJ ding stond, tijdens het einde van setje van donkey rollers/begin luna, klink lkr wazig.. maar mss weet iemand het :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinu5!! op maandag 27 november 2006 om 23:35:

nee daar verbaaste ik me ook over

Jawel 1tje, weet de naam niet ma werd door zowel Tatanka als Luna gedraaid. Ma da was nie erg want is masterlijk nummertje dus als iemand de naam wel weet....

Waarschuw beheerder
Ruthless en Tatanka helden van de avond.
Rollers pas vanaf motherfuck
En ook Luna was zeer goed te doen.

Jammer dat ik me kruid toen al grotendeels verschoten had en dat Alpha Twins en Dana dat niet konden veranderen. Vooral Alpha Twins viel tegen, zaten beetje te kutten met de pitch ofzo want ene nummer was redelijk en andere weer niks. Qlimax Anthem iig tegen gevallen omdat ie veel te sloom ging.

Headhunterz/Prophet beetje tegengevallen met als dieptepunt 1,2 stampuh. Had meer Headhunterz materiaal gehoopt.

Verder alles top, zelfs van de drukte weinig lastgehad
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tatanka was heerlijk.. maar vooral Promo was meesterlijk

Waarschuw beheerder
Dat bijna alle filmpjes een goede of in ieder beter dan normale geluidskwaliteit hebben zegt toch eigenlijk al genoeg over t geluid in t gelredome. Niet om over naar huis te schrijven dus. Of heeft iedereen nu ineens betere telefoons dan een maand geleden?
Waarschuw beheerder
Misschien een domme vraag ... maar het eerste nummer dat Promo draait na dat Ruffian vraagt of het harder moet.. hoe heet dat nummer... heb die al zo vaak gehoord.. weet alleen niet hoe ie heet ...

BVD
Waarschuw beheerder
"the fusion of sounds" ofzoiets, gedraaid door donkey rollers was zeker een knaller (Y)
showtek was ook goed bezig :bounce:
[img]https://album.partyflock.nl/2812679.jpg[/img]

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*0o Richard Aka. PatricQ!! o0*~ op dinsdag 28 november 2006 om 02:23:
Misschien een domme vraag ... maar het eerste nummer dat Promo draait na dat Ruffian vraagt of het harder moet.. hoe heet dat nummer... heb die al zo vaak gehoord.. weet alleen niet hoe ie heet ...

g-shock - demons (promo mix)

btw ben niet geweest maar als ik dan filmjes van promo zie....
wat een trieste mongool is dat dan weer.. op hardcore feesten krijg ik die tyfus promo industial bende te horen en op elk niet hardcore feest waar hij draait gaat ie de vette 'file-style' draaien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 28 november 2006 om 04:47:
op hardcore feesten krijg ik die tyfus promo industial bende te horen en op elk niet hardcore feest waar hij draait gaat ie de vette 'file-style' draaien

EENS!!!
wanneer krijg je op hardcore feesten weer eens fatsoenlijke muziek te horen??? DUS promo files, supreme intelligence, gangsta, dj d, hellsystem...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HardbazzFreak op dinsdag 28 november 2006 om 08:15:
dj d, hellsystem

:Cheer: :Cheer:

Uitspraak van actief op dinsdag 28 november 2006 om 04:47:
wat een trieste mongool is dat dan weer.. op hardcore feesten krijg ik die tyfus promo industial bende te horen en op elk niet hardcore feest waar hij draait gaat ie de vette 'file-style' draaien

viel mee hoor :) was voornamelijk de laatste 15 minuten.

Hij draaide veel klassiekers !

Waarschuw beheerder
donateur
was een leuk feestje..

maar te druk, vorig jaar vond ik t beter:YES:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 09:16:
maar te druk,

Zeker te druk...zijn er meer kaarten verkocht als voorheen? Editie 2003 is niet overstegen wat mij betreft. Al was het decor echt weer super! Q-dance kan dat wel.
Of is het dat er nu (volgens mij) 2 vip decks waren? Heb twee jaar lekker op het zijpodium gedanst waar ik alle ruimte had.

Werd wel lekker gedraaid. Lovely hardstyle :lief: . Alleen snapte ik niet waarom sommige nummers maar één minuut of 2 minuten werden gedraaid. Was het soms hoeveel nummers passen er in 5 minuten ? :S

En hoe krijgt Q-dance het elke keer weer voor elkaar om de DJ's zo ver te krijgen dat ze zich schminken en verkleden :roflol:

Nu wachten op de DVD :D
Waarschuw beheerder
vind het echt super vooral toen ik van zo een kerel van q-dance 4 vip bandjes kreeg :D heb ik lopen :bounce: in het vip gedeelte met me vriendin en nog 2 vrienden :D

Waarschuw beheerder
de drukte was een van de weinige minpunten, heb me goed vermaakt
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een geweldig feest, decoratie was top show was top. Mijn beste Qlimax tot nu toe...!!!!! Ben zeer benieuwd hoe ze deze gaan verbeteren.
Waarschuw beheerder
Te gruwelijk feest!!! :D :bounce:

Thnx voor die filmpies echt mooi om ff na te kijke! :D:D
Artiest Lip DJ
Waarschuw beheerder
Vet feest man, zit nog steeds elk uur eraan te denke :D

nu wachten op de livesets en in januari de dvd :D op me deurmat :P

Hopelijk vind Qlimax belgie zich weer plaats
Waarschuw beheerder
3dagen later---->>> lekker verkouden zijn hahaha maar wel lekker gefeest!
Waarschuw beheerder
de qlimax dvd kon je nou niet reserveren je moest hem meteen kopen wel kut opzich maar jah verzekerd van een dvd met livecd erbij
Waarschuw beheerder
2004 mijn eerste x en nu 2006...ben ook wel wat feesten gewend maar dit was toch wel weer het feest van het jaar. Helemaal uit ons plaat gegaan....kippevellllllll. Pffffff terug naar het gewone leven...tot volgend jaar! :xtc:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ryfle op maandag 27 november 2006 om 23:05:

ik wel cocaine bizznizz en motherfucking psycho jaah niet helemaal ene was een stukkie en de andere was origineell zo bij beide
Waarschuw beheerder
Echt helemaal superrrr:D

Volgend jaar zeker weer ! ! !

Waarschuw beheerder
Wat een SUPER FEESSIE!!!!
Alleen beetje jammer dat ik zoveel extra geld had neergelegd voor een VIP kaartje en dat daar echt geen reet te beleven was. Was een chill out VIP of zo, pff...kom toch niet naar Qlimax om te chillen.
Ga naar Qlimax om goed los te gaan :bounce: en dat heb ik ook ckers gedaan :yes:
Waarschuw beheerder
heb ook nog een plaat dubbel gehoord :P revival X yves draaide die en alpha twins gebruikte alleen de bass en de vocal maar niet melodie (:@ helaas)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb me echt wel vermaakt daar!

Er liepen ook engelse fotografen rond.. iets met www.a...
Weet iemand iets meer?

Ik hoop het!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * .. Geraatje (f).. * op dinsdag 28 november 2006 om 10:44:
ik wel cocaine bizznizz en motherfucking psycho jaah niet helemaal ene was een stukkie en de andere was origineell zo bij beide

Uitspraak van Caspèr du Rouge op dinsdag 28 november 2006 om 11:15:
heb ook nog een plaat dubbel gehoord revival X yves draaide die en alpha twins gebruikte alleen de bass en de vocal maar niet melodie ( helaas)laatste aanpassing 28 november 2006 11:16

ja maar dat zijn dan mss de enige drie platen (die ik overigens niet gehoord heb)
normaal hoor je in zowat elke set wel dezelfde "hit" van dat moment
Waarschuw beheerder
het was druk maar veder was het super voor al toen er
een rocketpack overvloog :p

vond iedereen wel goed draaien en goeden nieuwe tracks
gehoord

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op dinsdag 28 november 2006 om 11:15:
revival X yves draaide die en alpha twins gebruikte alleen de bass en de vocal maar niet melodie

Was een mash up.
Waarschuw beheerder
ahh was een goed geslaagd feestje!!

Waarschuw beheerder
Echt, het VETSTE hardstyle feest waar ik ooit geweest ben! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 12:53:
Echt, het VETSTE hardstyle feest waar ik ooit geweest ben!

das weer een btje overdreven, was een topfeest maar de leukste :no: heb tog nog een defqon en een xqlusive holland vs italy ervoorstaan
Waarschuw beheerder
Ik wil terug :(

mijn linkeroor piept nog steeds ..
Waarschuw beheerder
Promo was de beste, verder ook genoten van Showtek en de Donkeyrollers. Het was een mooi feestje :)

Waarschuw beheerder
Ja het was een geweldig feest. ik had indd ook een 'niet gebruikte' vip kaart, want het duurde zo lang om van en op het veld te komen dat ik het zonde van mijn tijd vond om naar het vip-gedeelte te gaan.

Artiest {SHOWLIST artist 1644, 25566}
Waarschuw beheerder
Ik heb de hele avond lopen filmen en fotograveren. iedereen was top behalve de drugs honden. hele avond genoten. en was van het begin tot eind top. till next year.
Underdog
Waarschuw beheerder
Wat een super avond zeg!! Nooit gedacht dat ik naar Qlimax zou gaan maar ga volgend jaar zeker weer :D!!!
Waarschuw beheerder
jezus schrik gewoon van alle goe reacties.....!!!

1 te druk...je had de ruimte niet om ff lkkr los te gaan...

2 de muziek viel zwaar tegen , de intro's duurde langer dan de tijd om weer ff 5 min los te gaan....

3 oude restjes bier bij elkaar in gooien is ook niet smakelijk ... bedankt dames achter de bar !!!

4 dacht dat dit een beste qlimax zou worden,ook al was de line-up ook niet geheel mijn keuze.
dat is ze zeker niet gelukt en om heeleerlijk te zijn word het elk jaar minder kwa muziek...

DAN DE GOEIE DINGEN VAN DE NACHT:

1 PROMO liet me nog ff lkkr gaan bedankt:respect: maar dat mocht ook nog wel ff op het eind.

2 de JETPACK die te horen was, was erg heftig en het vuurwerk was vooraan ook ff lkkr beven.

3 meer goeie dingen kan ik me niet bedenken oke nog 1 dan ....: ik heb me toch vermaakt!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pitstyle [INSHOCK.­NL] citeer 26 november 2006 00:17
wat waren de toppers van de avond ?

dat weet ik wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augy op dinsdag 28 november 2006 om 12:55:
das weer een btje overdreven, was een topfeest maar de leukste heb tog nog een defqon en een xqlusive holland vs italy ervoorstaan

helemaal mee eens:jaja: holland vs italy :respect:
verwacht ook veel van X-Qlusive Zany :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wesley:bye: op dinsdag 28 november 2006 om 15:08:
holland vs italy

dat was pas een enorm knalfeest :kwijl: :respect:

Uitspraak van wesley:bye: op dinsdag 28 november 2006 om 15:08:
verwacht ook veel van X-Qlusive Zany

zkr weten, zany, hmh(eindelijk weer heineken, bavaria bah :S)Q dance, is de ideale combo. wordt wederom knallen :D
Waarschuw beheerder
Qlimax was in een woord top, het heeft mijn verwachtingen zeker overtroffen alleen jammer dat die Gelredome te klein was voor dit publiek tot 12 uur was er weinig ruimte en had iedereen ineens dorst ofzo :S maar jah zeker de moeite waard volgend jaar zeker weer. Tot dan!

Waarschuw beheerder
Promo vond ik ook super..

nu nog de set vinden :S iemand al???