Uitspraak van verwijderd op maandag 1 januari 2007 om 15:56:Time Out
echt een balle tent....
En 2006 was een KUT JAAR!!!!!!!!!!!!!!
tot ziens
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 januari 2007 om 17:05:echt een balle tent....
En 2006 was een KUT JAAR!!!!!!!!!!!!!!
tot ziens
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 januari 2007 om 23:19:klote week ondertussen hier
Dus dan hebben we de eerste gevonden die (tot nu toe) een klotejaar heeft
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 11:59:Dus dan hebben we de eerste gevonden die (tot nu toe) een klotejaar heeft
dat klinkt wel erg zuur
Uitspraak van lonschandale op zaterdag 6 januari 2007 om 20:38:hoop je je vriend eindelijk weer is te zien heeft tie geen zin om auto te rijden
Uhm das wel heel erg
Mijn jaar is ronduit klote begonnen. Met griep en koorts in bed
Geen druppel champagne aangeraakt 
Maar goed, 6 januari mn nieuwjaarsfeestje alsnog gevierd.. Mn contract wordt verlengd, ga 2x op vakantie dit jaar (en misschien wel 3x), leuke feestjes in aantocht en ga dit jaar alles eens op míjn manier doen

2007 wordt dus duidelijk mijn jaar

Maar goed, 6 januari mn nieuwjaarsfeestje alsnog gevierd.. Mn contract wordt verlengd, ga 2x op vakantie dit jaar (en misschien wel 3x), leuke feestjes in aantocht en ga dit jaar alles eens op míjn manier doen
2007 wordt dus duidelijk mijn jaar
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 19:43:2007 wordt dus duidelijk mijn jaar
En dat van mij en dat van Flap
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 19:43:en ga dit jaar alles eens op míjn manier doen
Het zal mij benieuwen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 16:36:Het zal mij benieuwen
Ik ga onze verloving verbreken, ik ga naar de feesten waar ik heen wil, dit jaar wordt het mijn carnaval (en dus geen lompe optochten lopen, maar keihard zuipen) en uhm.. 2x op vakantie, mijn zomer, ik ga eindelijk dé vent van mn dromen aan de haak slaan en ik ga voor een eigen huisje
Tadaaaaaaaaaaaa
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 18:35:Ik ga onze verloving verbreken
Is dat enkele weken geleden niet al gebeurt?
https://partyflock.nl/topic/927311 hier mag je je echte gevoel zegge
ik ben er helemaal klaar mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 19:07:Is dat enkele weken geleden niet al gebeurt?
Oh yeah.. Thanks for remind me.. Dat was met kerst hè
Heb vandaag mn dag niet, te weinig geslapen is de oorzaak ervan
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 19:28:Miste de RWRB vannacht
Nou ik wou dat ik die gemist had
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 19:39:Wijs besluit, had je vrijdag achter moeten komen
Idd had me weer een hoop rotgevoelens gescheelt
Pff ik wordt ook vent lekker met je pik denken de hele dag
Had ik nu maar fucking dat tel.nr. van die gast uit de trein gevraagd waar ik dik sjans mee hadEn die nog eens verdomd lekker was ook
Ik had sjans met Rob
Hij is PF nu een beetje aan het ontdekken, kans is groot dat ie het leest, maar dat maakt me niet uit..
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 20:27:Ik had sjans met Rob
DE Rob ???
Heeft ie toch niks met dat meisje dan ?
Ach die heb ik ook al van m'n lijstje geschrapt
Ik kan wel een zwarte lijst gaan maken ondertussen !