Muse is vanochtend bevestigd door Jan Smeets bij Giel!
Kaiser Chiefs / Chemical Brothers
Linkin Park lijkt me ook wel gaaf!
donateur
Muse Queens of the stone age, Pink, Chemical Brothers, The White Stripes, Red Hot chilli Peppers, Coldplay, Moby, The Prodigy..... Dat zou wel relaxt zijn
De Britse band Muse staat de komende editie van Pinkpop weer op het podium. De groep is hoofdact op de zondag, de tweede dag van het Landgraafse festival. Muse stond eerder al twee keer op Pinkpop.
De organisatie heeft verder de Amerikaanse zanger Iggy Pop en de Lostprophets uit Wales weten te strikken. Eind februari maakt ze het complete programma bekend in Amsterdam. Pinkpop is 26, 27 en 28 mei op het Megalandterrein in Landgraaf.
Muse en Iggy Pop!!!! Het programma kan al niet meer stuk!!!!
MUSE en de LOSTPROPHETS dit betekent nu al tot mijn 3de pinkpop een fijt gaat worden
donateur
Owja, nu ik er zo eens over na heb gedacht; 2 Many dj's, The Gorillaz, Bassemant Jaxx (ik weet ff niet of ik het goed schrijf.. ), Jamiroquai, Skin en Allanis Morrissette..... Die zou ik ook wel willen horen/zien op Pinkpop
dankje niet alweer viel me al zwaar tegen laatste x vooral skin
en voor de rest hoop op chemical brothers faihtless en prodigy als dance act maar denk het niet zijn er al vaak genoeg geweest helaas
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 23:13:
SMASHING PUMPKINS is door de organisatie van PINKPOP bevestigd als afsluiter van de Pinkstermaandag. Ook zijn KORN en THE FRATELLIS bevestigd voor de maandag.
queen met paul rodgers
the doors
radiohead
urban dance squad
publicenemy
nwa
de la soul
k-choice
the who
pink floyd
deep purple
metallica
rammstein
chiefs
ziggy en lauryn marley
plork en de aannemers
diep triest
d-12
run dmc
dreamwarriors
vsop
en many more
en wie niet:
k3
kus
chipz
djumbo
anouk(te vaak geweest)
the postman(zie boven)
intwine
dave clarke(nog een keer kunnen mijn oren niet aan)
en heeft haar reputatie vorig jaar grondig verpest
linkin park
korn
muse
slipknot (hoop het maar denk het niet)
System of a down
Stone sour
Metallica
Rammstein
Queens of the stone age
foo fighters
Opgezwolle
30 seconds to mars
kaiser chiefs
iggy pop
Raconteurs
The White Stripes
Artic Monkeys
Velvet Revolver
en heeft haar reputatie vorig jaar grondig verpest
idd mevr. was gewoon niet te vreden met de plaats op de line-up tot ze blij is tot ze nog mag komen
maar nu hoeft ze voor mij ook niet meer te komen idd