Partyflock

Forumonderwerp · 914482
4264x bekeken

Waarschuw beheerder
In reactie op de column van mijn lieftallige echtgenote Linda-X- B) hier een persiflage op haar meesterlijke werk.

Op mijn 18e werd ik ontmaagd door mijn toenmalige vriendin. Eerder had ik ook wel eens een poging gewaagd mezelf te ontmaagden maar ik ben er nog steeds niet zeker van of het meisje in kwestie nou wel of niet sliep toen ik probeerde mijn plasser in haar... nou ja, reden genoeg om het diep in mijn onderbewustzijn weg te stoppen. Nadat het met mijn toenmalige vriendin mis ging ben ik, geheel buiten mijn schuld om, hier en daar wel eens in de gelegenheid geweest te genieten van het vrouwelijke schoon. Maar wat heet genieten...

Om maar te beginnen bij het begin. Om de één of andere reden voelen 'de meeste vrouwen' zich genoodzaakt bij het maken van een afspraak te vermelden dat ze tijdens de eerste date absoluut niet gaan neuken. Waarschijnlijk om voor zichzelf de schijn hoog te houden dat ze geen sletten zijn. De ervaring leert me echter dat de meeste dates uitdraaien op sex. Sterker nog. De eerste date die niet uitdraait op sex moet ik nog meemaken. Niks mis mee, maar wanneer houden 'de meeste vrouwen' nou eens op zichzelf voor de gek te houden? Je bent een slet.

Om me toch maar te buigen over het fysieke gedeelte van het schouwspel, eerst maar even een doel stellen. Want het is natuurlijk een stuk makkelijker te begrijpen wat je moet doen, als je begrijpt waarom je het doet. In tegenstelling tot 'de meeste vrouwen' is de complexiteit bij mannen ver te zoeken. Mannen willen klaarkomen. Hoe dat doel bereikt wordt maakt niet uit. Als het maar de snelste en meest directe manier is.

Nu duidelijk is waar het heen moet, eerst maar even het zoenen. Zoenen doe je om de man op te geilen. Zodra hij een stijve heeft kun je dus stoppen en afdalen. Om sneller resultaat te boeken, zorg voor een frisse adem, druk je lichaam (bij voorkeur je tieten en je kut) tegen hem aan en wrijf met je hand over zijn broek. Het tedere kussen met alleen de lippen is absoluut niet toereikend en dus zinloos. Of je een man lekker kust is totaal niet belangrijk; hij is het toch meteen vergeten zodra zijn pik gespannen staat. Enkele vrouwen snappen dit, of snappen het zelfs zo goed dat ze de gehele stap overslaan. Echter 'de meeste vrouwen' denken dat tederheid en een langdurig voorspel iets toevoegen aan het geheel. Wij mannen hoeven echter geen gelik aan onze oorlel of nek. Erogene zones zijn daar absoluut niet te vinden dus betasten is overbodig.

Sommige vrouwen menen dat na het opgeilen van de man (al dan niet via een onnodige omweg) het nog nodig is op de tederste manier die ze kunnen bedenken de man van zijn kleding te ontdoen en daarbij verwachten ze dat de man hetzelfde bij haar doet. Hierbij valt op te merken dat het langzaam of snel uittrekken van de kleding beiden niet leiden tot een orgasme. Snel uit de kleren heeft dus de voorkeur. Sterker nog, wij mannen trekken onze kleren liever zelf uit en doe ondertussen vooral hetzelfde. Dat bespaart een hoop tijd en ongemakkelijk geklooi met irritante klipjes, knoopjes, haakjes en ritsjes.

In sommige gevallen zijn we nu al een uur verder, niet te spreken over de urendurende gesprekken die er nog aan vooraf gingen. Ervan uitgaande dat we dan toch naakt bij elkaar zijn wordt het toch eens tijd om haast te maken. Maar nee... 'De meeste vrouwen' zijn van mening dat de man eerst met zijn mond alle tedere plekjes van haar lichaam moet beroeren, bij voorkeur daarbij zo nu en dan lieve dingen in haar oor fluisterend. Wij mannen vinden dit echter niet zinvol en zijn van mening dat vrouwen niet voor niets twee handen hebben gekregen. Met één daarvan zijn zij uitstekend in staat zichzelf over hun kutje te wrijven met als doel de boel te bevochtigen. De andere hand kan heel handig dienst doen in combinatie met het pijpen.

En ook daar is nog een hele hoop vooruitgang te boeken. In tegenstelling tot voorgaande handelingen is pijpen niet per se een stap die zo snel mogelijk afgehandeld of overgeslagen dient te worden.
Veel vrouwen hebben wel aardig begrepen wat de bedoeling is en zuigen er dan ook lekker op los. Maar wat denken die anderen nou? Dat wij mannen het aantrekkelijk vinden als de vrouwen hun hoofd proberen weg te draaien en hun haar gebruiken als burka om ervoor te zorgen dat ze maar vooral niet verlegen hoeven te worden? Niks daarvan! Wij mannen willen met trots gepijpt worden. En dan niet dat laffe gelik en geaai. Dat houd ik wel 2 dagen vol. Nee, gewoon lippen eromheen, zuigen, en meters maken. En verdomme blijf ons aankijken met die zaadvragende nederige blik!

Wat er na het pijpen gebeurt, is afhankelijk van de omstandigheden. Als wij geen zin hebben ons in te spannen is het vanzelfsprekend dat jullie doorgaan met de bezigheden tot het gestelde doel is bereikt. Eventueel mag ook overgegaan worden tot het neuken waarbij jullie de actieve rol aannemen. Er zijn vrouwen die, al dan niet geschoren, best begrijpen wat de bedoeling is van het neuken. Dit zijn vaak de wat lekkerdere types die weten van zichzelf dat ze er best mogen zijn. Zij zijn zich bewust van de capaciteiten die zij bezitten en stellen zich daardoor gemakkelijk open om heerlijk geneukt te worden, anderzijds zelf de touwtjes in handen te nemen. Wij mannen hebben daar respect voor. Helaas zijn er ook vrouwen die wat minder lekker zijn, of wel lekker maar lichtelijk onzeker. Zij hebben de grootste moeite zichzelf volledig bloot te geven. De benen van deze vrouwen gaan vaak moeilijker uit elkaar dan die van een dagenoud lijk. Hiermee menen zij te moeten voorkomen dat volledige penetratie mogelijk wordt. Dit zijn vaak de wat onervaren types die nog nooit in het genot zijn gesteld van volledige penetratie. Vrouwen, doe vooral je benen wijd!

Ow ja, en laat ons na de sex met rust. Mannen vinden het totaal niet zinvol om na de sex nog lief te blijven. Het doel van de dag is immers weer bereikt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb t niet gelezen want t is te veel tekst, maar ik vind dat je n goed punt hebt:vaag:
Waarschuw beheerder
Teveel tekst. Niet echt boeiend ook :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
idd teveel tekst:(
ben moe...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 15:46:
Nee, gewoon lippen eromheen, zuigen, en meters maken. En verdomme blijf ons aankijken met die zaadvragende nederige blik!

:respect:
Waarschuw beheerder
:respect: Schat, een waardige tegenreactie (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
kheb ze allebij helemaal gelezen en vond dit de beste:P
diepe :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zij hebben de grootste moeite zichzelf volledig bloot te geven. De benen van deze vrouwen gaan vaak moeilijker uit elkaar dan die van een dagenoud lijk. Hiermee menen zij te moeten voorkomen dat volledige penetratie mogelijk wordt. Dit zijn vaak de wat onervaren types die nog nooit in het genot zijn gesteld van volledige penetratie. Vrouwen, doe vooral je benen wijd!

Weet niet waar jij ze vandaan haalt :rot:

Bovenstaande heb ik geen last van en me meissie ook niet :D
Waarschuw beheerder
donateur
whahahaha, beide leuke stukjes om te lezen whaha :lol:
Waarschuw beheerder
en laat ons na de sex met rust. Mannen vinden het totaal niet zinvol om na de sex nog lief te blijven.

omdraaien en slapen is een prima naspel (Y)
Waarschuw beheerder
vrouwen liggen altijd in de weg als je bent klaargekomen

Waarschuw beheerder
Maar wat denken die anderen nou? Dat wij mannen het aantrekkelijk vinden als de vrouwen hun hoofd proberen weg te draaien en hun haar gebruiken als burka om ervoor te zorgen dat ze maar vooral niet verlegen hoeven te worden? Niks daarvan! Wij mannen willen met trots gepijpt worden. En dan niet dat laffe gelik en geaai. Dat houd ik wel 2 dagen vol. Nee, gewoon lippen eromheen, zuigen, en meters maken. En verdomme blijf ons aankijken met die zaadvragende nederige blik!

:lol:
Waarschuw beheerder
2 doner met alles(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 21 november 2006 om 15:55:
Schat, een waardige tegenreactie

Wij mannen voelden ons toch een beetje in de kou gezet.

Bedankt voor het compliment. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kvon die van je vriendin beter :P
Waarschuw beheerder
Nee, gewoon lippen eromheen, zuigen, en meters maken. En verdomme blijf ons aankijken met die zaadvragende nederige blik!

hahaha meters maken!!!!

Waarschuw beheerder
Mannen willen klaarkomen. Hoe dat doel bereikt wordt maakt niet uit. Als het maar de snelste en meest directe manier is.

OHHH ego!!!

bij voorkeur daarbij zo nu en dan lieve dingen in haar oor fluisterend

Geile praat (Y)!

en laat ons na de sex met rust. Mannen vinden het totaal niet zinvol om na de sex nog lief te blijve

gewoon als een echte vent HOPPA nog een keer en nog een keer en nog een keer!!!

maaar leuke tekst!!! :yes: ahahah

Waarschuw beheerder
Allebei erg goed!!

(y) (Y) (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Om maar te beginnen bij het begin. Om de één of andere reden voelen 'de meeste vrouwen' zich genoodzaakt bij het maken van een afspraak te vermelden dat ze tijdens de eerste date absoluut niet gaan neuken. Dat om voor zichzelf de schijn hoog te houden dat ze geen sletten zijn. De ervaring leert me echter dat de meeste dates uitdraaien op sex. Sterker nog. De eerste vrouw waar ik een eerste date mee heb en het niet uitdraait op sex moet ik nog tegenkomen. Niks mis mee, maar wanneer houden 'de meeste vrouwen' nou eens op zichzelf voor de gek te houden? Je bent een slet.

:respect: je bent een slet!!
Waarschuw beheerder
donateur
De benen van deze vrouwen gaan vaak moeilijker uit elkaar dan die van een dagenoud lijk.

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 16:26:
Allebei erg goed!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Croma op dinsdag 21 november 2006 om 16:15:
kvon die van je vriendin beter

Logisch O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal nooit zeggen dat ik op me 1e date nie neuk :P

Waarschuw beheerder
kvon die van je vriendin beter

Uitspraak van Kapitein Zuipschuit op dinsdag 21 november 2006 om 16:21:
maar das logisch jij bent een vrouw.

En het gaat er niet om wie het beste verhaal schrijft. Het gaat erom dat jullie moeten begrijpen dat wij mannen het veel moeilijker hebben, omdat jullie allemaal anders zijn en een veel uitgebreider scala aan wensen hebben. En dat jullie sletten zijn. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 16:38:
En dat jullie sletten zijn

en vooral dan dat zeker? O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kapitein Zuipschuit op dinsdag 21 november 2006 om 16:48:
en vooral dan dat zeker?

Nou, vooral dat ze moeten ophouden het te ontkennen.

Waarschuw beheerder

Haha geweldig! :respect:
Leuk geschreven, en niet alle vrouwen hebben trouwens zo'n uitgebreid scala aan wensen hoor ;)

Waarschuw beheerder
Ik vond ze allebei leuk..:yes:

Waarschuw beheerder
dees is ook erg leuk ja :D
Waarschuw beheerder
het zal gerust (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 16:53:
Leuk geschreven, en niet alle vrouwen hebben trouwens zo'n uitgebreid scala aan wensen hoor

Ben ik het ook mee eens..:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael__ op dinsdag 21 november 2006 om 15:50:
Teveel tekst. Niet echt boeiend ook

Whaha begin maar eens met lezen..
Teveel tekst.. Dit is gewoon geniaal..:respect:
Ben het alleen niet helemaal er mee eens, maar geweldig geschreven:9

Waarschuw beheerder
Super tekst :respect:

Als elke vrouw dit las :D:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 17:17:
Als elke vrouw dit las

Zou ze compleet in een deuk liggen:)

Alleen ik kan mezelf er niet echt in vinden:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 17:03:
Ik vond ze allebei leuk..

Waarom denk je dat we getrouwd zijn??? (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 21 november 2006 om 17:23:
Waarom denk je dat we getrouwd zijn???

(L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 17:18:
Alleen ik kan mezelf er niet echt in vinden:/

Dus je bent gewoon een 10 in bed?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 17:24:
Dus je bent gewoon een 10 in bed?

Kijk dat zei ik ook niet maar bijv..
Sommige vrouwen menen dat na het opgeilen van de man (al dan niet via een onnodige omweg) het nog nodig is op de tederste manier die ze kunnen bedenken de man van zijn kleding te ontdoen en daarbij verwachten ze dat de man hetzelfde bij haar doet. Hierbij valt op te merken dat het langzaam of snel uittrekken van de kleding beiden niet leiden tot een orgasme. Snel uit de kleren heeft dus de voorkeur. Sterker nog, wij mannen trekken onze kleren liever zelf uit en doe ondertussen vooral hetzelfde. Dat bespaart een hoop tijd en ongemakkelijk geklooi met irritante klipjes, knoopjes, haakjes en ritsjes.

Laat mij het ook maar gewoon zelf doen.. Dat irritante geklooi zuigt..

Uit die kleren!!!! En snel ook8)

Waarschuw beheerder
Op mijn 18e werd ik ontmaagd

waar had je dat maagdenvlies gekocht?

Om de één of andere reden voelen 'de meeste vrouwen' zich genoodzaakt bij het maken van een afspraak te vermelden dat ze tijdens de eerste date absoluut niet gaan neuken

waarom zou je dan een afspraak maken :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 17:31:
waar had je dat maagdenvlies gekocht?

bij jou toen je 11 was

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 17:36:
bij jou toen je 11 was

die moet jij nog worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 17:36:
bij jou toen je 11 was

:respect: hahaha je ben ook weer aanwezig zien ik.... :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 17:38:
die moet jij nog worden

ja maar IK ben teminste nog maagd :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 17:40:
ja maar IK ben teminste nog maagd

hang de vlag uit (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 17:46:
hang de vlag uit

Koop een taart..

Bij voorkeur een met chocolade:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
alweer een student zonder leven

Waarschuw beheerder
whuahaha (6)

Waarschuw beheerder
Strak stukje tekst! Lag helemaal dubbel hier!
Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
goed verhaal.
kan mij er wel in vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckyBastard13 op dinsdag 21 november 2006 om 15:59:
Uitspraak van Smondje op dinsdag 21 november 2006 om 15:46:
en laat ons na de sex met rust. Mannen vinden het totaal niet zinvol om na de sex nog lief te blijven.

omdraaien en slapen is een prima naspel

Jij hebt het nog niet begrepen, nog een keer:

"Afrollen en inslapen is een prima naspel", Handboek voor de neukende man, Hoofdstuk 2 "Naspel" Pagina 3.

Beide stukken zijn erg leuk :roflol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 17:46:
Uitspraak van no0ms in aSia* op dinsdag 21 november 2006 om 17:40:
ja maar IK ben teminste nog maagd

hang de vlag uit

En dat doen ze in andere landen op het moment dat je dat niet meer bent.......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er staan veel dingen in die totaal niet kloppen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op dinsdag 21 november 2006 om 16:32:
De benen van deze vrouwen gaan vaak moeilijker uit elkaar dan die van een dagenoud lijk.

Ervaring mee?:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van "Lot" op dinsdag 21 november 2006 om 18:26:
Er staan veel dingen in die totaal niet kloppen :S

zoals?

Waarschuw beheerder
kvon die van je vriendin beter :p

Precies! Daar heb je nog wat aan!
Daar staan tenminste nog wat tips in voor jullie haha :lol:
Hier kan ik niet veel uithalen! 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 16:38:
En dat jullie sletten zijn. (Y)

Pas maar op dat je vriendin dit niet leest;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 18:44:
Daar staan tenminste nog wat tips in voor jullie haha

Weer zo één die denkt dat alleen de mannen tips nodig hebben.

Uitspraak van Jantje trammelantje op dinsdag 21 november 2006 om 18:44:
Pas maar op dat je vriendin dit niet leest

Ze weet hoe ik over haar denk. (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op dinsdag 21 november 2006 om 18:44:
En dat jullie sletten zijn.

En dan maar klagen dat de meeste meiden bi of lesbisch zijn.. :nee:
Waarschuw beheerder
Wij mannen willen met trots gepijpt worden. En dan niet dat laffe gelik en geaai. Dat houd ik wel 2 dagen vol. Nee, gewoon lippen eromheen, zuigen, en meters maken. En verdomme blijf ons aankijken met die zaadvragende nederige blik!

lol :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 18:46:
Weer zo één die denkt dat alleen de mannen tips nodig hebben.

Duuhhh :looser:

Denk maar niet dat ik tips nodig heb O:)

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 18:52:
Denk maar niet dat ik tips nodig heb

Ik ben niet meer in de positie om te vragen of je dat even hard kunt maken.

Waarschuw beheerder
haha mooi stukkie tekst

Waarschuw beheerder
De eerste vrouw waar ik een eerste date mee heb en het niet uitdraait op sex moet ik nog tegenkomen. Niks mis mee, maar wanneer houden 'de meeste vrouwen' nou eens op zichzelf voor de gek te houden? Je bent een slet.

:D

briljant stuk

Waarschuw beheerder
Om sneller resultaat te boeken, zorg voor een frisse adem, druk je lichaam (bij voorkeur je tieten en je kut) tegen hem aan en wrijf met je hand over zijn broek

whehehehehehe.. helemaal waar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op dinsdag 21 november 2006 om 18:26:

whahahahahahahahahahahahahha

Waarschuw beheerder
ook een slechte nacht gehad??

Waarschuw beheerder
donateur
Mop je hebt jezelf weer overtroffen!! ben trots op je ;P

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder

Hier maak je nou een punt!

Ik kan mij helemaal vinden in jouw tekst pik (6)

Degenen die zeggen dat ze niet gelijk met je naar bed gaan, die doen het juist altijd.
Waarom anders beginnen ze over sex? Teken dat ze er toch continu mee bezig zijn in dat hoofdje met maar al te weinig hersenen.

En voor de verlegen pijpers:
"KOOP EEN LOLLIE, OEFEN VOOR DE SPIEGEL EN PROBEER DAN EENS EEN TOLLIE"
Artiest {SHOWLIST artist 106925, 63696, 54251}
Waarschuw beheerder

HEERLIJK :respect: B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dryade op dinsdag 21 november 2006 om 19:44:
en meters maken

gehehehe
Waarschuw beheerder
In reactie op de column van mijn lieftallige echtgenote Linda-X- hier een persiflage op haar meesterlijke werk.

Waarom maken jullie niej samen een of andere soapserie :D

Harstikke leuk die teksten van jullie ! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N.athalie ** op dinsdag 21 november 2006 om 19:49:
Waarom maken jullie niej samen een of andere soapserie

Dat doen wij dagelijks (L)
laatste aanpassing

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
mijn lieftallige echtgenote Linda-X- B)

wtf? :|
Waarschuw beheerder
Dit is mijn omgang met vrouwen...

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 19:53:
wtf?

:O Oeps....kut.....euh....sorry? :flower:
Waarschuw beheerder
Limo????

Wanneer mag ik weer eens in dat donkere hol van je? :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 21 november 2006 om 19:59:
:O Oeps....kut.....euh....sorry? :flower:

:'(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zorr0theOne© op dinsdag 21 november 2006 om 20:02:
Limo????

Wanneer mag ik weer eens in dat donkere hol van je? :lief:

als je weer eens vaseline koopt (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 20:04:
s je weer eens vaseline koopt

Je bent toch geen homo ofwel soms?

Beetje vent neemt hem zonder spuug of vaseline ;)
Waarschuw beheerder

:kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zorr0theOne© op dinsdag 21 november 2006 om 20:02:
Limo????

Wanneer mag ik weer eens in dat donkere hol van je?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 20:04:
als je weer eens vaseline koopt

Uitspraak van Zorr0theOne© op dinsdag 21 november 2006 om 20:09:
Je bent toch geen homo ofwel soms?

Beetje vent neemt hem zonder spuug of vaseline

:O :O Nee Limo, niet jij ook al :'(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 21 november 2006 om 20:11:
:O :O Nee Limo, niet jij ook al :'(

jawel :'(

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: geweldig...zo'n stukje.. dus ik heb het al die tijd verkeerd gedaan???
Dank je wel voor deze wijze lessen (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zorr0theOne© op dinsdag 21 november 2006 om 19:39:
Degenen die zeggen dat ze niet gelijk met je naar bed gaan, die doen het juist altijd.

uhu dit klopt niet altijd :nee: ik kom nog van een nette stam in de rimboe, daar moeten mannen wel wat meerd oen dan wat geile praatjes rond strooien om je in je bed te krijgen :lol:

Uitspraak van Zorr0theOne© op dinsdag 21 november 2006 om 19:39:
Waarom anders beginnen ze over sex? Teken dat ze er toch continu mee bezig zijn in dat hoofdje met maar al te weinig hersenen.

zeg wil jij mijn ego eens niet naar onder halen :lol:

Uitspraak van Zorr0theOne© op dinsdag 21 november 2006 om 19:53:
Dit is mijn omgang met vrouwen...

wees blij dat je uberhaupt nog omgang met ze vindt, met dat continu anaal gedoe van jou zou ik bang van je gaan worden als vrouw zijnde :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 20:26:
wees blij dat je uberhaupt nog omgang met ze vindt, met dat continu anaal gedoe van jou zou ik bang van je gaan worden als vrouw zijnde

Wie zijn angsten overwint is een held ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 21 november 2006 om 20:19:
:| Is dit voor of na onze huwelijksfoto???

voor :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zorr0theOne© op dinsdag 21 november 2006 om 20:26:
tijdens

Onmogelijk :no:

Toch???? :vaag:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 20:29:
voor

En dan nog geschokt reageren op mijn huwelijk met Smond??? Hoe durf je :[ Mij ten huwelijk vragen terwijl je er nog een vent bij hebt :[ Is ook niet leuk voor Zorro dit :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 21 november 2006 om 20:31:
Is ook niet leuk voor Zorro dit :no:

ach

voelt ie niks van :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zorr0theOne© op dinsdag 21 november 2006 om 20:35:
Ja disrespect

Ik denk dat het het beste is als wij Limo eens laten voelen hoe dit is (6), dit kan niet ongestraft blijven :no:

Waarschuw beheerder
nou pak elkaar zou ik zeggen

:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 21 november 2006 om 20:43:
Ik denk dat het het beste is als wij Limo eens laten voelen hoe dit is , dit kan niet ongestraft blijven

Op de brandstapel (6)

Nee hoor limo :lief: ... anders kan ik je * nie meer oprekken tot een gapend gat ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 20:47:

Anaal?

Waarschuw beheerder
donateur
ja...mannen onder elkaar..dat hoeft geen langdurige kwestie te worden als ik de topicopener moet geloven O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 20:47:

Uitspraak van Zorr0theOne© op dinsdag 21 november 2006 om 20:53:
Anaal?

Heb ik hierin ook nog iets te zeggen??? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 21 november 2006 om 20:56:

nee
Uitspraak van m_IR 69 op dinsdag 21 november 2006 om 20:09:

Waarschuw beheerder

uhm :O
Waarschuw beheerder
Heb ik hierin ook nog iets te zeggen???

Sinds wanneer hebben vrouwen iets in te brengen :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onitsuka op dinsdag 21 november 2006 om 20:59:
nee

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 21:01:
uhm

Uitspraak van Zorr0theOne© op dinsdag 21 november 2006 om 21:03:
Sinds wanneer hebben vrouwen iets in te brengen

Als er iemand iemand verkracht dan ben ik het jah :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 21 november 2006 om 21:07:
Als er iemand iemand verkracht dan ben ik het jah

ok nu voel ik me gewaarschuwd :X

Waarschuw beheerder

jij wil te graag (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zorr0theOne© op dinsdag 21 november 2006 om 21:13:
ok nu voel ik me gewaarschuwd :X

pas maar op joh,ze heeft een hond van 3.25 meter!
(daar ging d,r story ook over hahaha)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onitsuka op dinsdag 21 november 2006 om 21:18:

Euh, watte??? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onitsuka op dinsdag 21 november 2006 om 21:18:

Hond??
Die neem ik wel lekker op z'n hondjes :kwijl:
Is weer eens wat anders dan een schaap ;)

Waarschuw beheerder

In jouw geval heb je dan ook weinig keus. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 22:09:
In jouw geval heb je dan ook weinig keus.

Had ik maar niet zoveel keus, dan had jij nog kans gemaakt (Y)
Waarschuw beheerder
Top tekst en zeker waar :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 21 november 2006 om 22:18:
dan had jij nog kans gemaakt

Ik wil opnieuw onderhandelen over onze huwelijksvoorwaarden! :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 22:36:
Ik wil opnieuw onderhandelen over onze huwelijksvoorwaarden!

Te laat (6)
Wel de verplichtingen, niet de lusten (Y) Prima contractje dacht ik zo :D

Waarschuw beheerder
Dat houd ik wel 2 dagen vol. Nee, gewoon lippen eromheen, zuigen, en meters maken. En verdomme blijf ons aankijken met die zaadvragende nederige blik!

Je slaat de spijker op zijn kop:D

Waarschuw beheerder
Smondje
21 november 2006 15:46
In reactie op de column van mijn lieftallige echtgenote Linda-X- hier een persiflage op haar meesterlijke werk.

Om maar te beginnen bij het begin. Om de één of andere reden voelen 'de meeste vrouwen' zich genoodzaakt bij het maken van een afspraak te vermelden dat ze tijdens de eerste date absoluut niet gaan neuken. Waarschijnlijk om voor zichzelf de schijn hoog te houden dat ze geen sletten zijn. De ervaring leert me echter dat de meeste dates uitdraaien op sex. Sterker nog. De eerste vrouw waar ik een eerste date mee heb en het niet uitdraait op sex moet ik nog tegenkomen. Niks mis mee, maar wanneer houden 'de meeste vrouwen' nou eens op zichzelf voor de gek te houden? Je bent een slet.

Om me toch maar te buigen over het fysieke gedeelte van het schouwspel, eerst maar even een doel stellen. Want het is natuurlijk een stuk makkelijker te begrijpen wat je moet doen, als je begrijpt waarom je het doet. In tegenstelling tot 'de meeste vrouwen' is de complexiteit van mannen een stuk verder te zoeken. Mannen willen klaarkomen. Hoe dat doel bereikt wordt maakt niet uit. Als het maar de snelste en meest directe manier is.

Nu duidelijk is waar het heen moet, eerst maar even het zoenen. Zoenen doe je om de man op te geilen. Zodra hij een stijve heeft kun je dus stoppen en afdalen. Om sneller resultaat te boeken, zorg voor een frisse adem, druk je lichaam (bij voorkeur je tieten en je kut) tegen hem aan en wrijf met je hand over zijn broek. Het tedere kussen met alleen de lippen is absoluut niet toereikend en dus zinloos. Of je een man lekker kust is totaal niet belangrijk; hij is het toch meteen vergeten zodra zijn pik gespannen staat. Enkele vrouwen snappen dit, of snappen het zelfs zo goed dat ze de gehele stap overslaan. Echter 'de meeste vrouwen' denken dat tederheid en een langdurig voorspel iets toevoegen aan het geheel. Wij mannen hoeven echter geen gelik aan onze oorlel of nek. Erogene zones zijn daar absoluut niet te vinden dus betasten is overbodig.

In sommige gevallen zijn we nu al een uur verder, niet te spreken over de urendurende gesprekken die er nog aan vooraf gingen. Ervan uitgaande dat we dan toch naakt bij elkaar zijn wordt het toch eens tijd om haast te maken. Maar nee... 'De meeste vrouwen' zijn van mening dat de man eerst met zijn mond alle tedere plekjes van haar lichaam moet beroeren, bij voorkeur daarbij zo nu en dan lieve dingen in haar oor fluisterend. Wij mannen vinden dit echter niet zinvol en zijn van mening dat vrouwen niet voor niets twee handen hebben gekregen. Met één daarvan zijn zij uitstekend in staat zichzelf over hun kutje te wrijven met als doel de boel te bevochtigen. De andere hand kan heel handig dienst doen in combinatie met het pijpen.

En ook daar is nog een hele hoop vooruitgang te boeken. In tegenstelling tot voorgaande handelingen is pijpen niet per se een stap die zo snel mogelijk afgehandeld of overgeslagen dient te worden.
Veel vrouwen hebben wel aardig begrepen wat de bedoeling is en zuigen er dan ook lekker op los. Maar wat denken die anderen nou? Dat wij mannen het aantrekkelijk vinden als de vrouwen hun hoofd proberen weg te draaien en hun haar gebruiken als burka om ervoor te zorgen dat ze maar vooral niet verlegen hoeven te worden? Niks daarvan! Wij mannen willen met trots gepijpt worden. En dan niet dat laffe gelik en geaai. Dat houd ik wel 2 dagen vol. Nee, gewoon lippen eromheen, zuigen, en meters maken. En verdomme blijf ons aankijken met die zaadvragende nederige blik!

Wat er na het pijpen gebeurt, is afhankelijk van de omstandigheden. Als wij geen zin hebben ons in te spannen is het vanzelfsprekend dat jullie doorgaan met de bezigheden tot het gestelde doel is bereikt. Eventueel mag ook overgegaan worden tot het neuken waarbij jullie de actieve rol aannemen. Er zijn vrouwen die, al dan niet geschoren, best begrijpen wat de bedoeling is van het neuken. Dit zijn vaak de wat lekkerdere types die weten van zichzelf dat ze er best mogen zijn. Zij zijn zich bewust van de capaciteiten die zij bezitten en stellen zich daardoor gemakkelijk open om heerlijk geneukt te worden, anderzijds zelf de touwtjes in handen te nemen. Wij mannen hebben daar respect voor. Helaas zijn er ook vrouwen die wat minder lekker zijn, of wel lekker maar lichtelijk onzeker. Zij hebben de grootste moeite zichzelf volledig bloot te geven. De benen van deze vrouwen gaan vaak moeilijker uit elkaar dan die van een dagenoud lijk. Hiermee menen zij te moeten voorkomen dat volledige penetratie mogelijk wordt. Dit zijn vaak de wat onervaren types die nog nooit in het genot zijn gesteld van volledige penetratie. Vrouwen, doe vooral je benen wijd!

Ow ja, en laat ons na de sex met rust. Mannen vinden het totaal niet zinvol om na de sex nog lief te blijven. Het doel van de dag is immers weer bereikt.

:O ik word hier hitsig van :kwijl: :$
Waarschuw beheerder
Amen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 23:11:
ik word hier hitsig van

wat let je laat je neuken, lekker toch :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zorr0©
21 november 2006 20:53
Anaal?

lekker :kwijl:

Rodi.K.D
22 november 2006 01:17
wat let je laat je neuken, lekker toch

er staan een paar leuke weekeinden voor de deur ;)

Waarschuw beheerder
whahahahha
wat een verhaal..

meesterlijk..
Waarschuw beheerder
meters maken ja! Verdammt nochmal!
Waarschuw beheerder
Hahah ! wat een tekst joh !

METERS MAKEN ! lol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 21 november 2006 om 22:37:
niet de lusten

Als ik lees wat jij allemaal wenst kan ik daar toch niet van genieten ben ik bang. Bij deze staak ik dan ook alle activiteiten om je nog eens plat te krijgen. (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mannen willen klaarkomen. Hoe dat doel bereikt wordt maakt niet uit. Als het maar de snelste en meest directe manier is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 10:34:
Bij deze staak ik dan ook alle activiteiten om je nog eens plat te krijgen.

:gaap: Dat is de 3846746 keer dat je dat roept 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op woensdag 22 november 2006 om 12:17:
Dat is de 3846746 keer dat je dat roept

Sterf. :[ Of buk.

Waarschuw beheerder
jezus wat een verhaal dat ga ik echt niet helemaal lezen hoor pffff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 12:26:
Of buk.

Dat was jouw ding??? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 13:17:
jezus wat een verhaal dat ga ik echt niet helemaal lezen hoor pffff

luie hond is de moeite waard ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op woensdag 22 november 2006 om 18:07:
Dat was jouw ding???

Ten eerste heb ik geen kut die bereikbaar wordt als ik buk en ten tweede heb jij geen plasser om er in te steken.

Dus waarom zou ik moeten bukken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 18:38:
Dus waarom zou ik moeten bukken?

Ontkenning, ontkenning, ontkenning :aai:

Waarschuw beheerder
Prachtige tekst!! :yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 23:11:
Wij mannen willen met trots gepijpt worden. En dan niet dat laffe gelik en geaai. Dat houd ik wel 2 dagen vol. Nee, gewoon lippen eromheen, zuigen, en meters maken. En verdomme blijf ons aankijken met die zaadvragende nederige blik!

:kwijl: Yoehoe...een echte man!! :D:D

==>Give it to me baby.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 19:22:

whahahahaha.. zo hoort het en niet anders.. en slikken en daarna hup de afwas doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 19:36:
en daarna hup de afwas doen

nee ... eerst een peukie :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 19:40:
nee ... eerst een peukie

Kan je ook tijdens de afwas net als ma flodder :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 19:40:
nee ... eerst een peukie

dat doe je maar tijdens de afwas

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op woensdag 22 november 2006 om 18:48:
Ontkenning, ontkenning, ontkenning

Ja, stiekem wil ik wel dat je mijn anus likt. Maar ik wil daarvoor ook wel mijn knietjes optrekken hoor. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 21:38:
Ja, stiekem wil ik wel dat je mijn anus likt. Maar ik wil daarvoor ook wel mijn knietjes optrekken hoor.

:| Mag ik passen??? :S

Waarschuw beheerder
Wederom een geweldig verhaal!
maar ja,niet alle mannen zijn zo,TOCH??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 23:00:
niet alle mannen zijn zo,TOCH??

nee niet????

Waarschuw beheerder
haha:)
Waarschuw beheerder

jawel
Waarschuw beheerder

nee hoor, niet elke jongen is een klootzak

neuken?

Waarschuw beheerder
ik vind dit echt een meesterlijk forum.. hahahaa

Waarschuw beheerder
in combinatie met het vrouwen topic stel ik voor dat het het beste is voor beide partijen als alle vrouwen lesbisch worden en alle mannen zich n opblaaspop kopen...

probleem opgelost:D
Waarschuw beheerder
theoretisch wel ja :p
mjaaa..mist toch wat he..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
n chupa chup ja hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 00:13:
n chupa chup ja hahaha

och ja we hebben nog vibo's, komkommers, dildo's, bananen en idd chupa chups
genoeg redenen om geen mannen meer nodig te hebben dacht ik zo :D

Waarschuw beheerder
ja mja...je hebt dan toch n bepaalde macht over het beestje die kunnen ze zichzelf niet geven
en die macht over die machteloze man die nix liever wil dat is toch mooi:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 00:27:
en die macht over die machteloze man die nix liever wil dat is toch mooi

haha jaa en ze maar blijven plagen zodat ze nog machtelozer worden ghehe

Waarschuw beheerder
Wij mannen hoeven echter geen gelik aan onze oorlel of nek. Erogene zones zijn daar absoluut niet te vinden dus betasten is overbodig.

ik ken aardig wat mannen die dit juist heerlijk en opwindend vinden

voor de rest van het verhaal :respect:

Waarschuw beheerder
lsten creperen die handel:[
hehe
Waarschuw beheerder
nah zo denigrerend heb k ze nog nooit meegemaakt .,. heb je n slecht sexleven ofzo;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
vrijgezel wah haha
maar het slaat meer op de tekst..als mannen toch echt zo denken:o we hebben ze toch neit nodig;)
Waarschuw beheerder
Mannen praten altijd wel zo stoer van ik mot dat gelik en gefrunnik niet todat..............dan vinden ze het gefrunnik en gelik aan de oorlel maar al te lekker!!!! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 12:43:
vrijgezel wah haha
maar het slaat meer op de tekst..als mannen toch echt zo denken we hebben ze toch neit nodig

1) hoe wil je anders kinderen krijgen?
2) waar moeten jullie vrouwen het anders heel de dag over hebben?
Waarschuw beheerder
:roflol: geniaal stukje (Y)

Wij mannen vinden dit echter niet zinvol en zijn van mening dat vrouwen niet voor niets twee handen hebben gekregen. Met één daarvan zijn zij uitstekend in staat zichzelf over hun kutje te wrijven met als doel de boel te bevochtigen. De andere hand kan heel handig dienst doen in combinatie met het pijpen

Waarschuw beheerder
ahaha Machtig :respect:

Zo waar :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van develinhot op donderdag 23 november 2006 om 12:44:
Mannen praten altijd wel zo stoer van ik mot dat gelik en gefrunnik niet todat..............dan vinden ze het gefrunnik en gelik aan de oorlel maar al te lekker!!!!

betrapt...

Waarschuw beheerder
spreek voor jezelf wil je
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 13:39:
spreek voor jezelf wil je

Mag tegenwoordig geeneens meer iemand gelijk geven hier... :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op donderdag 23 november 2006 om 13:43:
Mag tegenwoordig geeneens meer iemand gelijk geven hier...

ik had het over de topic opener ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 13:46:
ik had het over de topic opener

:cheer:
Waarschuw beheerder
Geweldig verhaal! :roflol: :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pudani op donderdag 23 november 2006 om 12:52:

kunstmatige inseminatie B)

dat we geen sex meer met jullie hebben wil niet zeggen dat we ook stoppen met t afzeiken van jullie :p

Waarschuw beheerder

kinderen wil ik niet, en als ik het zonder man zou willen is het ook mogelijk tegenwoordig;)
en als ik niet de hele dag over mannen hoef te praten heb ik genoeg tijd om zinvoller dingen te doen;) vrouwendingen:p
Waarschuw beheerder
Voor ons mannen:

Laat de vrouwtjes maar ffkes zeiken joh.

Zijn ze morgen rustig....

en kunnen ze weer geconcentreerd verder gaan met de afwas.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucidique Overload op donderdag 23 november 2006 om 16:26:
kunstmatige inseminatie

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 17:10:
kinderen wil ik niet, en als ik het zonder man zou willen is het ook mogelijk tegenwoordig

ik zal jullie uit je droom halen: je hebt nog steeds een man hiervoor nodig!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pudani op donderdag 23 november 2006 om 18:25:
ik zal jullie uit je droom halen: je hebt nog steeds een man hiervoor nodig!!

hmm tja.. dan zullen we maar over moeten gaan op stierenzaad :X
Waarschuw beheerder
Whahaha... wat een geweldig verhaal! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van $tampertjuh op donderdag 23 november 2006 om 02:41:
heb je n slecht sexleven ofzo :p

Neuj heurrrr. Mijn sexleven is (y).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 19:15:
Neuj heurrrr. Mijn sexleven is .

Welk sexleven??? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucidique Overload op donderdag 23 november 2006 om 18:31:
hmm tja.. dan zullen we maar over moeten gaan op stierenzaad

dat is meer jullie niveau.... zeker ook op de partij voor de dieren gestemd :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op donderdag 23 november 2006 om 22:27:
Welk sexleven??? :\

Eeeh.... Mijn sexleven? :\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pudani op donderdag 23 november 2006 om 22:33:
dat is meer jullie niveau.... zeker ook op de partij voor de dieren gestemd

voel je je aangesproken steeds;)
je kan je laten insemineren zonder dat je daarvoor een man hoeft te beklimmen..dat bespaart bovenstaand verhaal over stinkende hijgende mannen enzo..en dan heb je toch n kind;)

maar nee hoor..k ben niet zo manhatend tegenover jullie allemaal..maar je moet gewoon de juiste vinden..en dat is moeilijk:yes:
Waarschuw beheerder
whaaha...prachtig verhaal..:)..mannen..pffff..:nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
meesterlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 01:45:
je kan je laten insemineren zonder dat je daarvoor een man hoeft te beklimmen

nu zeg je het eindelijk goed ;)
Waarschuw beheerder
Lekker saai in bed zeg.. :P Maar verhaal is (Y)

Waarschuw beheerder
Leuk stukje al is het natuurlijk wel erg egoistisch geschreven. T vrouwelijk genot is zeker wel een Turn on factor.

Ik mis alleen een alinea over aftrekken. Dat gebeurd namelijk altijd met de verkeerde greep of op een te laag tempo. Dat ze je dan zo hoopvol aan t aankijken zijn of je al bijna komt terwijl je een krat bier in je mik hebt zitten en een orgasme niet eens in de buurt is. ;)

En waar is die alinea van de passieve chick? Gewoon eentje die het leuk vind als je bij haar wat doet maar zelf maar niet met dr hand in je broek gaat.

of de principiele Niet-pijper?? Pijpen is volgens hun dan iets onderdanigs en dat doen ze dan niet... Krijg je zo'n hele ja - nee discussie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 01:45:
voel je je aangesproken steeds
je kan je laten insemineren zonder dat je daarvoor een man hoeft te beklimmen..dat bespaart bovenstaand verhaal over stinkende hijgende mannen enzo..en dan heb je toch n kind

doe mij dan meer iets als een verhaal hierboven en dan jusit zonder kinderen:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 22:02:
Leuk stukje al is het natuurlijk wel erg egoistisch geschreven. T vrouwelijk genot is zeker wel een Turn on factor.

Ik mis alleen een alinea over aftrekken. Dat gebeurd namelijk altijd met de verkeerde greep of op een te laag tempo. Dat ze je dan zo hoopvol aan t aankijken zijn of je al bijna komt terwijl je een krat bier in je mik hebt zitten en een orgasme niet eens in de buurt is.

En waar is die alinea van de passieve chick? Gewoon eentje die het leuk vind als je bij haar wat doet maar zelf maar niet met dr hand in je broek gaat.

of de principiele Niet-pijper?? Pijpen is volgens hun dan iets onderdanigs en dat doen ze dan niet... Krijg je zo'n hele ja - nee discussie.laatste aanpassing 26 november 2006 22:02

Open een topic: De vrouw in bed 2 (Y)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
whahahahahaha respect gozer :respect: je hebt helemaal gelijk...........
Waarschuw beheerder
geniaal ~

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 22:13:
Uitspraak van Emilio op zondag 26 november 2006 om 22:02:

Ik mis alleen een alinea over aftrekken. Dat gebeurd namelijk altijd met de verkeerde greep of op een te laag tempo. Dat ze je dan zo hoopvol aan t aankijken zijn of je al bijna komt terwijl je een krat bier in je mik hebt zitten en een orgasme niet eens in de buurt is.

of de principiele Niet-pijper?? Pijpen is volgens hun dan iets onderdanigs en dat doen ze dan niet... Krijg je zo'n hele ja - nee discussie.laatste aanpassing 26 november 2006 22:02

Open een topic: De vrouw in bed 2

hoe vind jij jezelf in bed dan in vergelijking tot mannen?

Waarschuw beheerder
toch beleef ik het meeste plezier wanneer m,n meissie en ik beide er wat voor doen om de ander te laten genieten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 01:28:
toch beleef ik het meeste plezier wanneer m,n meissie en ik beide er wat voor doen om de ander te laten genieten

Zo is het maar net!

Waarschuw beheerder

Moraalridder! :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 12:19:
Moraalridder

studio sport gekeken?

mag je vinden :yes:
ik weet wel zeker dat het klopt wat ik zeg

of heb jezelf nooit mogen beleven hoe het is ?
2 mensen die elkaar erg graag willen en samen er alles aan doen om het zo speciaal en lekker mogelijk te maken:)

lekker hoor...

zoals ik dat stuk lees vergeet je er alleen nog bij te zetten dat je geld moest betalen;)

ik heb nou eenmaal liever wat passie erbij en geniet er ontzettend van wanneer m,n meissie van mij geniet..en andersom
en volgens "mij" kun je het zo ook het beste hebben

maar ieder z,n mening

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lineout op dinsdag 28 november 2006 om 02:20:
Zo is het maar net

hey collega ridder (Y)

Waarschuw beheerder
Smondje; dit stuk is werkelijk briljant!!!

Waarschuw beheerder
zo zo heel wat sexhelden en moraalridders hiero! :D

Kunnen we wat van leren he;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op woensdag 29 november 2006 om 01:44:
heel wat sexhelden en moraalridders hiero!

woorden zijn nog altijd geen daden heb ik geleerd :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 20:31:
Smondje; dit stuk is werkelijk briljant!!!

(L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 00:53:
ik ken aardig wat mannen die dit juist heerlijk en opwindend vinden

voor de rest van het verhaal

Op mijn 18e werd ik ontmaagd

homo! 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 15:49:
homo! 8)

Ach ja... Liever op mijn 18de ontmaagd door een vrouw dan op mijn 5de door mijn vader.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wuahaha ach mannen zijn zóó lomp :x
Waarschuw beheerder

Helmaal gelijk ... (y)

Waarschuw beheerder
Ja ik moet toegeven! Hij is mooi!

Waarschuw beheerder
nog een collega....:bounce:

Waarschuw beheerder

prachtig dit!

HAHAHAHA!
Waarschuw beheerder
wat een verhalen ... SUPER !!!! :P:P

Waarschuw beheerder
:lol: heb gewoon medelijden met je vriendin
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niks daarvan! Wij mannen willen met trots gepijpt worden. En dan niet dat laffe gelik en geaai. Dat houd ik wel 2 dagen vol. Nee, gewoon lippen eromheen, zuigen, en meters maken

Kaaaanonen :respect: Meters maken :lol:
Hahaha ik ben het niet overal mee eens... maar wat een geniaal stukje!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hier een persiflage op haar meesterlijke werk.

gelukkig is het een persiflage
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 21:59:

en zo is het (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 16:33:
Ach ja... Liever op mijn 18de ontmaagd door een vrouw dan op mijn 5de door mijn vader.

ach ik gun het je geen van beide, deed het zeer? B) 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 20:18:
heb gewoon medelijden met je vriendin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 21:59:

is ook het enige geinige eraan
sommige dingen zijn wel leuk maar ja uit liefde kan ook heel veel van dat:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 16:33:

:O :roflol:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 16:43:
Wuahaha ach mannen zijn zóó lomp

Ik ken eigenlijk ook wel vrouwen die zo lomp zijn (niet veel maar toch.... ) En ik ben het niet :x
Uitspraak van Prin$ op woensdag 29 november 2006 om 20:25:
maar wat een geniaal stukje!!

:yes::yes:
Waarschuw beheerder
Vrouwen hebben een reden nodig voor sex, mannen alleen plaats

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esco op donderdag 30 november 2006 om 17:38:
Vrouwen hebben een reden nodig voor sex

Oh???
Waarschuw beheerder
Bij deze mijn respect voor dit geweldige forum, ik had het niet beter kunnen verwoorden :D
Waarschuw beheerder
Het 'ik neuk niet op de eerste date' om vervolgens zodra je samen thuiskomt de kleren van je lijf (letterlijk) gescheurd te krijgen, was erg herkenbaar. Ik mis echter wat in je stuk, over zeikerige wijven die eerst het licht uit willen omdat ze onzeker zijn over hun lijf of wanneer het dan toch aan is constant de deken over zich heen trekken. Indien een vrouw bovenop zit (en zij in het bezit is van een mooie partij harry's) vinden wij mannen niks mooier dan jou tweeling op en neer te zien springen terwijl we je grof nemen.

Verder nog: 'dat is niet lief' krijg je ook nog wel eens te horen, als de seks te hard wordt of niet zedelijk naar haar inziens (6). Hierbij doel ik uiteraard niet op ordinaire speeltjes e.d of iets anders dat niet in het gemiddelde huishouden plaatsvind.

Edit: de trut die haar tanden niet kan verbergen tijdens het pijpen :frusty: Ik moet zeggen, ik ben door aardig wat vrouwens gepijpt, maar de meeste waren toch net voldoende, het mag meestal wel wat ruiger. Een piemel is nou eenmaal niet van porselein (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wij mannen willen met trots gepijpt worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Nima op donderdag 30 november 2006 om 18:46:
Ik mis echter wat in je stuk, over zeikerige wijven die eerst het licht uit willen omdat ze onzeker zijn over hun lijf of wanneer het dan toch aan is constant de deken over zich heen trekken.

Dat komt door die varkens die in het normale leven nix anders doen dan het uiterlijk van een vrouw bekritiseren (Y)

Indien een vrouw bovenop zit (en zij in het bezit is van een mooie partij harry's) vinden wij mannen niks mooier dan jou tweeling op en neer te zien springen terwijl we je grof nemen.

Laat het dan merken (Y) Dan wordt het voor de andere partij ineens een stuk lekkerder :D Onzekerheid komt ook door het feit dat er bij sommige mannen nooit een woord van bevestiging uitkomt...
Ik moet zeggen, ik ben door aardig wat vrouwens gepijpt, maar de meeste waren toch net voldoende, het mag meestal wel wat ruiger. Een piemel is nou eenmaal niet van porselein

Dan moet je eens gewoon zeggen wat je wil, dat hoeft echt de sfeer niet te verpesten (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dryade op vrijdag 1 december 2006 om 01:04:
Onzekerheid komt ook door het feit dat er bij sommige mannen nooit een woord van bevestiging uitkomt...

bevestiging is wel het keyword tegenwoordig he.... :/ Niet zo onzeker doen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dryade op vrijdag 1 december 2006 om 01:04:
Laat het dan merken (Y) Dan wordt het voor de andere partij ineens een stuk lekkerder :D Onzekerheid komt ook door het feit dat er bij sommige mannen nooit een woord van bevestiging uitkomt...

Het feit dat je het met diegene aan het doen bent zegt toch genoeg ofnie? Als ik je nie lekker zou vinden zou ik ook niet met je neuken....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esco op vrijdag 1 december 2006 om 13:12:
Het feit dat je het met diegene aan het doen bent zegt toch genoeg ofnie?

8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esco op vrijdag 1 december 2006 om 13:12:
Het feit dat je het met diegene aan het doen bent zegt toch genoeg ofnie? Als ik je nie lekker zou vinden zou ik ook niet met je neuken....

Ik doel ook op het feit dat je moet laten weten wat je lekker vindt, of alles goedgaat enzo. En dan vooral wat betreft pijpen :D Dat je niet achteraf hoort "ze bakt er echt niets van"

Niet dat ik dat heb gehoord O:) Maar dat vind ik echt belangrijk hoor, in bed zeggen wat je lekker vindt en wat niet. Als je dat doet raak je lekker op elkaar ingespeeld en heb je al sneller geen last meer van onzekerheid :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dryade op vrijdag 1 december 2006 om 14:25:
k doel ook op het feit dat je moet laten weten wat je lekker vindt, of alles goedgaat enzo. En dan vooral wat betreft pijpen :D Dat je niet achteraf hoort "ze bakt er echt niets van"

Niet dat ik dat heb gehoord O:) Maar dat vind ik echt belangrijk hoor, in bed zeggen wat je lekker vindt en wat niet. Als je dat doet raak je lekker op elkaar ingespeeld en heb je al sneller geen last meer van onzekerheid :9

Dat ben ik met je eens. Maar over je uiterlijk zou je eigenlijk niet onzeker moeten zijn. Of je lekker kan pijpen is een ander verhaal ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esco op vrijdag 1 december 2006 om 14:31:
Maar over je uiterlijk zou je eigenlijk niet onzeker moeten zijn.

Het zou niet moeten nee, maar dan ben je wel op je kwetsbaarst, om het zo te zeggen. En het is niet meer dan logisch dat je dan op je hoede bent, wat zich vertaalt in onzekerheid. Ik moet zeggen dat ik er niet zo'n last van heb gelukkig :P