3 volgers · 98435x bekeken
Ook heb ik heel snel last van lucht aan de zijkanten, weet iemand hoe dat komt?
dat had ik dus ook, helft eraf gegaan...heb ik die andere er ook maar afgehaald
( ja ik weet dat je het eigenlijk niet zelf moet doen )
maar heb ze geveild en geweekt in aceton...dus ze gingen er zo af..
me eigen nagels zien er redelijk uit, maar sla voorlopig toch ff over met nagels zetten...
moet er wel aan wennen die korte stompjes, haha
laatste aanpassing
donateur
Het ziet er in ieder geval echt lelijk uit! 
Ik vijl ze zelf al steeds bij maar dat is echt vervelend.
Ik vijl ze zelf al steeds bij maar dat is echt vervelend.
donateur
kan het niet aan de acryl liggen dan?
donateur
en dan betaal ik zoveel geld. 
hoeft ook niet altijd aan de nagelstyliste te liggen
als je klamme zweet handjes hebt, dan heb je ook sneller last van lucht.
en als je net na het opnieuw zetten van arcyl of gel is het nog niet volledig uitgehard,
als je dan "ruig" werk gaat doen met je handen, dan kunnen je eigen nagels ook gaan loslaten van de acryl..
als je klamme zweet handjes hebt, dan heb je ook sneller last van lucht.
en als je net na het opnieuw zetten van arcyl of gel is het nog niet volledig uitgehard,
als je dan "ruig" werk gaat doen met je handen, dan kunnen je eigen nagels ook gaan loslaten van de acryl..
donateur
Ik heb geen zweethandjes
& doe nooit "ruig" werk hahaha
Ik heb dit bij mijn ander nagelstyliste ook gehad en nu betaal ik nog meer en precies hetzelfde.
& doe nooit "ruig" werk hahaha
Ik heb dit bij mijn ander nagelstyliste ook gehad en nu betaal ik nog meer en precies hetzelfde.
probeer het nog es bij een ander..
kijk of ze met verschillende merken acryl of gel werken.
als je bij andere het zelfde geval hebt, kan het zijn dat het misschien niet goed hecht aan je nagels?
gebruik je misschien ook medicijnen of ben je misschien ziek geweest een tijdje terug,
dit kunnen ook factoren zijn waardoor het niet wil hechten
kijk of ze met verschillende merken acryl of gel werken.
als je bij andere het zelfde geval hebt, kan het zijn dat het misschien niet goed hecht aan je nagels?
gebruik je misschien ook medicijnen of ben je misschien ziek geweest een tijdje terug,
dit kunnen ook factoren zijn waardoor het niet wil hechten
Ik heb ook een paar klantjes die klamme handjes hebben, maar daar komt geen lucht bij de randjes.
Het is wel een keer voorgekomen dat ik de acryl er op zette, en naar de hand ging vijlen, en de hele nagel los liet, maar niet alleen de randjes.
Daarna heb ik gewoon weer de nagel goed opgeruwd en primer er over, en toen was er niks meer aan de hand, dus ik had die ene nagel gewoon waarschijnlijk niet goed vetvrij gemaakt,denk ik.
Ik gebruik primer trouwens alleen bij mensen die klamme handen hebben, bij mensen die geen klamme handen hebben gebruik ik bonding for all.
Het is wel een keer voorgekomen dat ik de acryl er op zette, en naar de hand ging vijlen, en de hele nagel los liet, maar niet alleen de randjes.
Daarna heb ik gewoon weer de nagel goed opgeruwd en primer er over, en toen was er niks meer aan de hand, dus ik had die ene nagel gewoon waarschijnlijk niet goed vetvrij gemaakt,denk ik.
Ik gebruik primer trouwens alleen bij mensen die klamme handen hebben, bij mensen die geen klamme handen hebben gebruik ik bonding for all.
donateur
Absolut is het merk dat ze allebei gebruiken.. als ik het goed heb!
Nee, ik gebruik geen medicijnen behalve de pil
& ben ook niet ziek geweest!
Ik vind het maar vervelend! Normaal zijn je acrylnagels om trots op te zijn maar ik schaam me echt ervoor
Nee, ik gebruik geen medicijnen behalve de pil
& ben ook niet ziek geweest!
Ik vind het maar vervelend! Normaal zijn je acrylnagels om trots op te zijn maar ik schaam me echt ervoor
Onze buurvrouw heeft een hobbyzaak, en gister kwam ik op het idee om te vragen of zij ook toevallig glitters verkoopt, en dat verkoopt ze ook nog
Ik koop mn glitters ook altijd bij de hobby zaak ... vaak mooie kleurtjes en egt niet duur ... mengen met beetje clear en klaar is kees
Heb van de week mn nagels eraf gehaald :,( Ik was ze zo beu ... mis ze heel erg haha ... ff wat rust geven en dan hoop ik dat ik voor de kerst weer nieuwe erop kan ...
kan het niet aan de acryl liggen
zou kunnen, soms kan het zo zijn dat bij bepaalde mensen de acryl echt niet blijft zitten er is dan niet echt een match tussen de acryl en de persoon zo zou je het kunnen omschrijven, vaak als ik ze dan over zet op gel blijft het wel zitten, het ligt niet persee aan de acryl of aan de klant maar op een of ander manier blijft kan de acryl niet goed hechten aand e nagel.
Ook kan het zijn dat de prep niet goed is uitgevoerd, dit houd in dat de nagelriem niet helemaal goed is teruggeduwd en de restje s eponygum (nagelriem) niet goed verwijderd zijn en de nagel niet goed ontvet is of opgeruwd.
Ook kan idd door te dicht op de nagelriemen te werken en lucht onderkomen, doordat de nagelriem vettig is en de acryl daardoor iets lift aan de achterkant.
dat lucht komt omdat dan de nagelstyliste de "stoepranden" niet goed weggevijld heeft
stoeprand is een naam voor te dikke rand langs de nagelriem maar heeft niet heel veel te maken met liften is meer vervelend omdat je de uitgroei erg ziiet doordat het een dikkere laag is op de nagel.
probeer ook zelf zo min mogenlijk prime te gebruiken het liefst helemaal niet daar het een zuur is en hoe minder hoe beter, als je prep goed is uitgevoerg is een primer eigenlijk niet eens nodig (uitzonderingen daargelaten)
amen
donateur
Ik moet vrijdag weer dus even kijken wat we gaan doen
Heb er een aantal af..
Mijn eigen nagels hebben ook allemaal zo'n scheurtjes erin.
Heb er een aantal af..
Mijn eigen nagels hebben ook allemaal zo'n scheurtjes erin.
donateur
Ik hou er niet van 
donateur
Ik heb ze ook weer
paars glitters
Heb ze alleen veel korter dan ik had omdat ze vorige keer erg snel afbraken!
Heb ze alleen veel korter dan ik had omdat ze vorige keer erg snel afbraken!
donateur
GEFELICITEERD
zie wel allemaal paddestoelen onder me nagels, is dat erg?
bij jou niet!
Mooi die witte gel met glittertjes! 
Heb ik nu ook, maar iets groffer.. Moet woensdag weer, ben blij ook, ben voor het eerst dat ik bij haar zit niet zo tevreden
De smileline is niet ver genoeg gezet waardoor ik nu daar 'uitgroei' heb en 2 nagels hebben niet zo'n mooie vorm. Heb 3 van de 4 weken mn nagels gelakt gehad. Ook weleens leuk, komen die lakjes ook weer eens uit de kast 
Heb ik nu ook, maar iets groffer.. Moet woensdag weer, ben blij ook, ben voor het eerst dat ik bij haar zit niet zo tevreden
Mooi die witte acrylmet glittertjes
thanx
smileline is niet ver genoeg gezet waardoor ik nu daar 'uitgroei' heb
zonde...
3 van de 4 weken mn nagels gelakt gehad
dan ben je echt niet tevreden. Super balen is dat. Hopelijk krijg je woensdag mooiere exemplaren.
chiwa, ik vind die wel mooi hoor
thanx... wel geinig toch zo dat fruit? Subtiel
Ahum, acryl ja
Macht der gewoonte bij mij 
Normaal zet ze ze altijd goed.. Maar had het idee dat ze haast had vorige keer..
Als het nog een keer voorkomt ga ik er wat van zeggen in ieder geval!
Hopelijk krijg je woensdag mooiere exemplaren
Normaal zet ze ze altijd goed.. Maar had het idee dat ze haast had vorige keer..
Als het nog een keer voorkomt ga ik er wat van zeggen in ieder geval!
thanx... wel geinig toch zo dat fruit? Subtiel
Ja vind het nu wel wat hebben, IN de acyl is 1000x mooier als OP de acryl.
Maar dacht ook dat die dingen bedoeld waren om IN de acryl te leggen, en niet OP de acryl.. maar zal wel aan mij liggen
http://www.nailsmag.com/
thnxz

![[img width=639 height=480]https://album.partyflock.nl/55619461.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/55619461.jpg)
![[img width=600 height=444]https://album.partyflock.nl/55930910.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/55930910.jpg)
![[img width=600 height=444]https://album.partyflock.nl/55931002.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/55931002.jpg)