3 volgers · 99598x bekeken
Gel is zachter en flexibeler dan acryl en heeft ook meer glans. Vroeger waren er grotere verschillen tussen gelnagels en acrylnagels dan vandaag de dag. Gelnagels verkleurden sneller en de kleur werd eerder dof. Er zijn de afgelopen jaren nieuwe types gelnagels op de markt gekomen die sterk in kwaliteit verbeterd zijn.
Acrylnagels hebben als voordeel dat ze een natuurlijk uiterlijk hebben doordat ze heel dun zijn. In tegenstelling tot gelnagels, die vaak te dik worden gezet, zodat je een bolle nagel krijgt die onnatuurlijk oogt.
Beide types kunstnagels kunnen in
French Manicure, in een kleur, doorzichtig of met een design worden gemaakt. Qua stevigheid zit er weinig verschil tussen gel- of acrylnagels.
Bron First Class Nails.nl
Acrylnagels hebben als voordeel dat ze een natuurlijk uiterlijk hebben doordat ze heel dun zijn. In tegenstelling tot gelnagels, die vaak te dik worden gezet, zodat je een bolle nagel krijgt die onnatuurlijk oogt.
Beide types kunstnagels kunnen in
French Manicure, in een kleur, doorzichtig of met een design worden gemaakt. Qua stevigheid zit er weinig verschil tussen gel- of acrylnagels.
Bron First Class Nails.nl
Gelnagels verkleurden sneller en de kleur werd eerder dof.
Dat had ik idd
Wat ik hoorde van mijn styliste is dat er voortaan ook een gellaagje over acryl gedaan wordt voor het behoud van nail art op de nagels.
Kan dat trouwens niet gwn met acryl of ik vraag ik u iets doms?!
nagelstylistes in de buurt van of in Doetinchem??
Mijn styliste woont in Aalten
Ze zet voornamelijk gel, maar doet ook acryl.
Ze is erg goed, snel en goedkoop!
Mijn styliste woont in Aalten
aaaaaaaaaaaaalten ja?
haha dat is me iets te ver weg!
maar thanx iig
Al weer nieuwe btw?
alwel weer 4 weken geleden volgens mij
3,5 week
Chiwa,, ze zien er weer toppiej uit!!
Thanx
en dan een fotootje erop!!
we wachten af....
en begin nu last te krijgenn met typen enzo
niet echt handig voor me werk bij de supermarkt
laatste aanpassing
Ik moest gisteren helaas mijn bijvulafspraak afzeggen en nu heeft mijn vaste styliste geen tijd meer tot koninginnedag.
Heeft iemand toevallig een goed adres omgeving Amersfoort/Utrecht? Het gaat om acryl.
Heeft iemand toevallig een goed adres omgeving Amersfoort/Utrecht? Het gaat om acryl.
tuurlijk snap ik het wel..
alleen vind ik het sooow slecht verwoord
Ach waar maak je je druk om. Je weet toch wat ze bedoeld
12 provincies in Nederland, met weet ik veel hoeveel dialecten. Niet iedereen zal dezelfde bewoording ergens voor hebben.
Hormonen kan voor problemen geven.
Dit hoeft niet altijd zo te zijn, maar het kan voorkomen.
Het kan ook voorkomen dat iemand 9 maanden lang niets in de gaten heeft.
Maar wanneer zij net is bevallen zij toch problemen kan krijgen.
Let wel, het hormoonshuishouden heeft ongeveer 6 maanden nodig na de bevalling om weer een normaal op peil te zijn.
Je kan ze er dus gewoon opzetten, misschien wel slim dit toch ff te melden.
De ene zal misschien problemen krijgen en de ander weer helemaal niet.
Dit geldt trouwens ook wanneer iemand in de overgang gaat/zit.
Dit hoeft niet altijd zo te zijn, maar het kan voorkomen.
Het kan ook voorkomen dat iemand 9 maanden lang niets in de gaten heeft.
Maar wanneer zij net is bevallen zij toch problemen kan krijgen.
Let wel, het hormoonshuishouden heeft ongeveer 6 maanden nodig na de bevalling om weer een normaal op peil te zijn.
Je kan ze er dus gewoon opzetten, misschien wel slim dit toch ff te melden.
De ene zal misschien problemen krijgen en de ander weer helemaal niet.
Dit geldt trouwens ook wanneer iemand in de overgang gaat/zit.
Yeah Right
Daar is geen enkele pijl op te trekken. De een heeft er wel last van de ander weer niet.
Je kan altijd nagels laten zetten. Het enige is wel dat je beter kunt vermelden dat je zwanger bent of net bevallen bent. Dan weet je nagelstyliste ook waar ze aan toe is, en kunnen jullie er rekening meehouden dat er weleens mankementen zijn. Maar dat hoeft dus zeker niet!!!
En als je in je kraamperiode zit......kunstnagels zijn niet scherp!!
Jouw handen, jouw baby, mooie kraamverzorgster die daar wat op aan te merken zou hebben.
(ik heb de mijne er gewoon opgehouden....anders haal ik met m'n scherpe natuurlijke nagels het hele kind open
Hallo Allemaal,
Heb even een vraagje
Ik doe de opleiding nagelstyliste in apeldoorn.
Wie vind het leuk om model te zijn voor manicur,
Accryl nagels
EN in juni begin ik met gel nagels..
Graag een reactie..
Groetjes IRene
Heb even een vraagje
Ik doe de opleiding nagelstyliste in apeldoorn.
Wie vind het leuk om model te zijn voor manicur,
Accryl nagels
EN in juni begin ik met gel nagels..
Graag een reactie..
Groetjes IRene
Yeah Right
wil je zeggen van niet dan?
Da's een stukje wat mijn lerares heeft geschreven op een vraag van een medecursist..
Denk dat zij daar wel meer verstand heeft als jou he.. ze is er 10jaar mee bezig,en heeft een eigen groothandel, en geeft les...
wil je zeggen van niet dan
Beide dames zeggen hetzelfde...
Hormonen kan voor problemen geven
Daar is geen enkele pijl op te trekken. De een heeft er wel last van de ander weer niet.
Nou ik heb toch maar even een afspraak gemaakt bij een andere studio... Mijn eigen studio is op vakantie, kon eigenlijk pas na 5,5 week
Ik denk dat red ik wel, maar vind ze wel erg lang worden nu. Bovendien heb ik onder 1 nagel een enorme luchtbel die tegen het randje aan zit, straks heb ik een schimmelnagel.. Toch maar een afspraak ergens anders gemaakt dus, maar dat duurt ook nog een week helaas..
Ik denk dat red ik wel, maar vind ze wel erg lang worden nu. Bovendien heb ik onder 1 nagel een enorme luchtbel die tegen het randje aan zit, straks heb ik een schimmelnagel.. Toch maar een afspraak ergens anders gemaakt dus, maar dat duurt ook nog een week helaas..
Oeh spannend. Hopelijk ben je net zo tevreden at het end!
Ben al eerder bij haar geweest, studio waar een vriendin altijd gaat.
Nagels zijn sowieso goed hoor! Anders zou ik niet gaan, straks loop je met van die hompen
Nice picca's ! Ziet er heel mooi uit
Mijn eigen studio is op vakantie, kon eigenlijk pas na 5,5 week
Nice picca's ! Ziet er heel mooi uit
Ik heb ook ff lopen gluren, heel mooi! Mooie visagie ook
Da's een stukje wat mijn lerares heeft geschreven op een vraag van een medecursist..
Denk dat zij daar wel meer verstand heeft als jou he.. ze is er 10jaar mee bezig,en heeft een eigen groothandel, en geeft les...
Joh
Niet zo snel op de kast gaan zitten. Aangezien jij nog maar pas met nagels bezig bent, kun je daar nog niet over meepraten. Alleen wat je lerares zegt neem jij voor kennisgeving aan. En dat is begrijpelijk.
Maar ff gaan pochen van zij is AL 10 jaar bezig etc, denk je nou echt dat zij de enige is die van bepaalde zaken afweet? Kom nou, als je een groothandel hebt wil dat niet zeggen dat je alles weet. Dat heeft meer te maken met geld en tijd. Ten eerste heb ik die tijd niet (en wil ik dat ook niet) en ten tweede er steekt veel geld in.
Ik heb nog een kleine thuis en daar steek ik mijn overige tijd in, is momenteel het belangrijkste
Maar het is je vergeven hoor, ik steek het maar op de onwetendheid.
Yeah Right
6 maanden is een gemiddelde danwel mediaan. Huisartsen houden deze termijn ook vaak aan wat betreft hormonale klachten (als het na 6 maanden nog niet over is moet er naar worden gekeken, in die zin).
Maar natuurlijk zijn er (veel) uitzonderingen
ik heb eens gehad dat een klantje van mij met de nagels begon vlak nadat ze bevallen was.. Haar hormonen gierden nog door het lichaam en de nagels sprongen er spontaan af.
Toen het tegen kerst liep, 3 maand verder wilde ze het weer proberen en sindsdien gaat het super!
Bij de 1 duurt het langer dan de ander, de 1 heeft er meer last van dan de ander.
Toen het tegen kerst liep, 3 maand verder wilde ze het weer proberen en sindsdien gaat het super!
Bij de 1 duurt het langer dan de ander, de 1 heeft er meer last van dan de ander.

![[img width=600 height=444]https://album.partyflock.nl/38127176.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/38127176.jpg)