Partyflock

Forumonderwerp · 913736
3 volgers · 100197x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik volg sinds dit jaar de opleiding tot allround nagelstyliste...

Zijn er meer meiden die deze opleiding doen, of een module volgen zoals acryl, gel of fiber etc?

Waar volg je de opleiding en wat zijn je ervaringen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 4 december 2007 om 18:22:
zou ff goed zoeken naar de goedkoopste en die moet natuurlijk ook goed zijn anders verneuk je je nagels alleen maar

2 uitersten..
of goedkope die je nagels verkloot
of een dure die goede nagels zet...

Kwantiteit weegt niet op tegen kwaliteit..
En dik 50 euro is opzich niet veel.. ga maar naar de achterhoek of de randstad ben je zo 20 tot 25 euro meer kwijt.. laat staan het nabehandelen van de nagels..

Waarschuw beheerder
weet iemand iets in de buurt van Breda, liefst in breda?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DaniQ op dinsdag 4 december 2007 om 19:04:
of goedkope die je nagels verkloot
of een dure die goede nagels zet...

bullshit!!
iemand die voor 25 euro zet kan net zo goed zijn als een van 60 euro!(Y)
en misscien is t niet altijd zuivere koffie bij sommigen maar dat zegt niks over de kwaliteit! Je moet gewoon goed zoeken naar de juiste(Y)

Uitspraak van DaniQ op dinsdag 4 december 2007 om 19:04:
ga maar naar de achterhoek of de randstad ben je zo 20 tot 25 euro meer kwijt..

75 euro voor n nieuwe set nagels :o ik vind dat echt belachelijk veel geld! nee dan betaal ik liever 25 euro voor t zelfde resultaat(Y)

no offense verder:flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 4 december 2007 om 23:18:
75 euro voor n nieuwe set nagels ik vind dat echt belachelijk veel geld! nee dan betaal ik liever 25 euro voor t zelfde resultaat

vind ik ook!

Waarschuw beheerder
Ik heb inmiddels toch acrylnagels. Heb lang zitten twijfelen maar ik heb ze nu bijna 2 weken en ik ben er echt helemaal blij mee.
Ik werk met kinderen dus ik dacht eigenlijk dat het niet zo'n slim idee zou zijn, maar ze zijn zo stevig dat ik er bij wijze van spreken gewoon het lijm mee van de tafels haal.
Echt super, nooit meer haakjes en scheurtjes in mijn nagel en het staat nog mooi ook ;)

Ik heb er trouwens 35 euro voor betaald.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er een die voor 30 euro opvult, volgens mij is dat niet heel duur, redelijk gemiddeld. Vind ze super mooi, en ben toch ook wel aardig kieskeurig. Wat een nieuwe set kost weet ik niet..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 19:46:
weet iemand iets in de buurt van Breda, liefst in breda?

Ik zit in Etten-Leur, is in de buurt dus. Mocht je een nummer willen, PB me maar!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 4 december 2007 om 23:18:
bullshit!!
iemand die voor 25 euro zet kan net zo goed zijn als een van 60 euro!
en misscien is t niet altijd zuivere koffie bij sommigen maar dat zegt niks over de kwaliteit! Je moet gewoon goed zoeken naar de juiste

jij mag het koeieschijt vinden..
Vind ik dus niet!! Door zulke mensen die voor goedkoop doen, maken onze markt stuk..
bij elk beroep is dat zo, als iets voor onder de gemiddelde prijs wordt gedaan is het vaak slecht..
in ons vaak mensen die net beginnen..
meeste mensen willen niet eens goedkoop, omdat ze weten in ons vak dat je in verkeerde handen valt...

maja wat ik ook zeg, prutsers zat die onze branche vernaggelen.. en jou nagels..
eigen keus..
En trouwens voor die 25 euro kom je togh niet uit.. never nooit dat je iemand daar uberhaupt winst uit kan halen..

Waarschuw beheerder
Ik ben het toch met crazychick eens. Verschil zit sowieso al in een studio thuis of buitenshuis qua kosten die je maakt.

En ja concurrentie zal je altijd houden, niet alleen dmv kwaliteit maar ook prijs.

Maar om zwart wit te zeggen dat goedkoper in dit geval slechter is, klopt niet.

en branch kapot maken? Dat is toch in elke branch? Bij kledingwinkels is het toch net zo? Truitje bij de Hennis is de helft goedkoper dan bij de SUperstar. Kwalitatief maakt het vaak weinig uit. En beide winkels bestaan.

Het is je eigen keuze voor hoeveel je nagels zet, maar beoordeel niet zo zwart wit de mensen die het anders doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaniQ op woensdag 5 december 2007 om 11:33:
jij mag het koeieschijt vinden..
Vind ik dus niet!! Door zulke mensen die voor goedkoop doen, maken onze markt stuk..

:respect: k denk er hetzelfde over. Hier heeft ook een heel stuk in de profnail over gestaan.

Goedkoop is in dit geval vaak duurkoop. Iedere stylist die goed kan vraagt gewoon min. 40 euro voor een nieuwe set. Goedkoop en goed heb ik nergens gevonden. Of het moeten hobbyisten zijn. Maar het lijkt mij dat als je nagelt dat je er ook aan wilt verdienen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 13:33:
http://www.topnagels.nl/

Ik zou een foto vragen van de nagels die ze gezet heeft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 15:03:
Ik zou een foto vragen van de nagels die ze gezet heeft.

fotos staan op die site, maar ik heb er geen verstand van :P ziet er wel mooi uit opzich :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 15:13:
fotos staan op die site

verstopte link :bloos:

Veel "wip"nagels en brede :x

[img width=480 height=320 cacheid=000ec2b90029ec0139bbc9181a0218a148]http://www.topnagels.nl/webgallery/Albums/Album3/Large/Gelnagels-Breda-_58_.jpg[/img]

[img width=480 height=360 cacheid=000ec2ba0029ec0704d137c51a0218a148]http://www.topnagels.nl/webgallery/Albums/Album2/Large/Gelnagels-Breda-_43_.jpg[/img]

Ik zou er niet naar toe gaan. O:)

Waarschuw beheerder
Ik heb de opleiding al een jaar af..
heb een eige nagel salon bij m'n huis samen met me moeder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 15:18:
Ik zou er niet naar toe gaan.

Ik vind ze ook niet mooi :no:
Waarschuw beheerder
nou... nu vind ik deze nagels wel meevallen..
ok, de voorbeelden hier opt forum zijn extremer dan de rest die ik op de site heb gezien.
bedoel, ze heeft veel variatie in kleuren, en een heleboel fotos van haar zelf ( neem ik aan :P )
qua prijs is ze zeker niet duur,, denk dat ze zelf wel meer kan vragen:/ aangezien de nieuw prijs en de nabehandelingsprijs erg dicht bijelkaar liggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaniQ op donderdag 6 december 2007 om 09:02:

Heb wel mindere gezien idd.

voorbeelden hier opt forum zijn extremer

Maar dat is ook het leuke van nagelen, niet iedereen heeft dezelfde smaak. En niet elk persoon hoeft met dezelfde nagels rond te lopen.
Vaak is het extreme wel leuk om te bekijken, maar niet haalbaar.

qua prijs is ze zeker niet duur,, denk dat ze zelf wel meer kan vragen aangezien de nieuw prijs en de nabehandelingsprijs erg dicht bijelkaar liggen

I agree!! :yes:
Ik vind dat ze best meer kan rekenen.
Waarschuw beheerder
togh nog iemand die het eens is met mij:P

Waarschuw beheerder
Tuulek wel :)
Gelukkig dat iedereen hier een mening heeft, dat houdt je scherp en je kunt er altijd lering uit trekken.
Alhoewel er natuurlijk altijd mensen zullen blijven die nooit tevreden zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 december 2007 om 10:31:

Heb wel mindere gezien idd.

Dat wel.. Maar ik zou ze niet willen O:) Ik ben dan ook lastig :roflol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 december 2007 om 10:42:
zullen blijven die nooit tevreden zijn.

Diana's nagels zijn heaven. Dus ik kan wel tevreden zijn ;)

Uitspraak van DaniQ op donderdag 6 december 2007 om 10:34:
togh nog iemand die het eens is met mij

Met bovenstaand was ik het ook eens met je hoor (f)
Hebben jullie ook de prof-nail? Mega veel stiletto's :lief: nog 2 weekjes en dan is het zo ver.
Waarschuw beheerder
jaaa ben er ook lid van.. die stiletto's zijn super,, maar daar oet je ook lange nagels voor willen hebben:p
heb nu ook 1 had.. niet echt super stiletto. maar ook geen ovaal met een puntje eraan:P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 december 2007 om 14:58:
Diana's nagels zijn heaven. Dus ik kan wel tevreden zijn

daar is het ook Nailheaven's Diana:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 december 2007 om 14:58:
Hebben jullie ook de prof-nail? Mega veel stiletto's nog 2 weekjes en dan is het zo ver.

Op het werk lag hij, ik heb het ook gezien.. Mij lijkt het echt niet handig, hoe moet je typen met die dingen??

Zag in de Cosmopolitan ook nog een nieuwe "trend", de "french" in zwart over zo ongeveer heel je nagel, alleen het maantje bij je nagelriem blank laten of wit maken. Een vriendin van me heeft het nu, is wel mooi!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op donderdag 6 december 2007 om 20:22:
Zag in de Cosmopolitan ook nog een nieuwe "trend", de "french" in zwart over zo ongeveer heel je nagel, alleen het maantje bij je nagelriem blank laten of wit maken. Een vriendin van me heeft het nu, is wel mooi!

daar had ik het hier een paar dagen geleden ook over dat chiqa dat zo kon lakken..
vind persoonlijk niet zo super.. gaat bij mij het hele id van nagelstyling weg:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op donderdag 6 december 2007 om 20:22:
de "french" in zwart over zo ongeveer heel je nagel, alleen het maantje bij je nagelriem blank laten of wit maken.

Die heb ik wel eens gezien ja... Zo goed kan ik niet lakken denk ik.
Ze zijn nu rood. Heb al 2x complimenten gehad :D

Uitspraak van DaniQ op donderdag 6 december 2007 om 18:38:
maar daar oet je ook lange nagels voor willen hebben

Mijn nagels zijn niet bepaald kort, dus komt wel goed. Ik hoop dat ze nog even goed groeien de komende 2 weken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 09:19:
Die heb ik wel eens gezien ja... Zo goed kan ik niet lakken denk ik

Is wel mooi te realiseren met airbrush :yes:
Zo kan je het maantje vrij laten en de rest zwart maken, of een andere kleur natuurlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vriendin had ze gewoon met gel! Zit je er wel een paar weken aan vast natuurlijk 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op vrijdag 7 december 2007 om 09:30:
Mijn vriendin had ze gewoon met gel!

Dan kun je de lijn wel makkelijker trekken denk ik...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 09:24:
airbrush

Ik heb alles thuis liggen, maar dat nu net niet. Vriendin van me wel... Maar zij doet er ook niks meer mee.

Uitspraak van VS* op vrijdag 7 december 2007 om 09:30:
Zit je er wel een paar weken aan vast natuurlijk

Balen als het niet mooi is. Vind het wel ideaal hoor. Zeker ook met acryl geen omkijken naar. Heb nu weer kale randjes bij mijn nagels en dat is wel irri.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 09:37:
Heb nu weer kale randjes bij mijn nagels en dat is wel irri.

Is irritant met lak ja, dat blijft maar een dag of 2 mooi..
Ik had een sticker op 2 nagels zitten die tot de rand door liep, dat ging ook slijten (n). Zag er niet meer uit, heb het er zelf uitgevijld :S

Maar mag morgen weer :D Vind ik altijd fijn, als ze weer helemaal mooi bijgewerkt zijn (L)

Zal morgen weleens een foto plaatsen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op dinsdag 11 december 2007 om 22:12:
Maar mag morgen weer Vind ik altijd fijn, als ze weer helemaal mooi bijgewerkt zijn

Zal morgen weleens een foto plaatsen!

nou kom maar op met die foto!!!
en leuk dat je in de knipdienst stond;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DaniQ op woensdag 12 december 2007 om 19:24:
nou kom maar op met die foto!!!

Dit is dom :S Ik krijg m niet echt scherp... Zo zie je niet echt iets.. Heb mn flits al uit gezet en sta in het licht :/
Misschien morgen even in het daglicht proberen...

Heb een lichtroze lak over mn gel nu!

[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-HQH76ZZP.jpg[/img]

en leuk dat je in de knipdienst stond

:lol: Ja grappig he
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op woensdag 12 december 2007 om 20:07:
Heb mn flits al uit gezet en sta in het licht

Met hoge resolutie foto's schieten maar de hand ver weg houden. Zodat je hem later kunt uitvergroten.

knipdienst

dat heb ik even gemist :bloos:

lichtroze lak

Nagellak?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 11:29:
Met hoge resolutie foto's schieten maar de hand ver weg houden. Zodat je hem later kunt uitvergroten.

Goede tip! Heb nu niet geknipt idd... Vanavond ff nieuwe poging...

dat heb ik even gemist

https://vip.partyflock.nl/news/10163:Kort_nieuws_van_de_KNIP_dienst.html#spotlight
B)

Nagellak?

Ja nagellak! Lichtroze met een parlemoerglansje.. Heb ik normaal nooit maar vind het wel mooi eigenlijk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op donderdag 13 december 2007 om 11:40:
https://partyflock.nl/news/10163:Kort_nieuws_van_de­_KNIP_dienst.html#spotlight

had m gespot inmiddels :p

Uitspraak van VS* op donderdag 13 december 2007 om 11:40:
maar vind het wel mooi eigenlijk

Is ook mooi! Lichtroze. Ik vind huidskleur ook altijd zo mooi.
Waarschuw beheerder
Ik krijg m niet echt scherp... Zo zie je niet echt iets

Je camera op dat bloemetje zetten (als dat er bij op zit tenminste) :flower:

Oewww gisteren eindelijk acrylnagels laten zetten! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mirz op donderdag 13 december 2007 om 18:15:
eindelijk acrylnagels laten zetten

Foto :jaja:
Waarschuw beheerder
Er zitten wat glittertjes in.... Alleen de volgende keer wil ik dat het witte niet zo ver naar benenden loopt... :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
foto is te groot:(:(
misschien anders foto ff in je pf album dumpen
en dan de link hier neerzetten?? 8)

Waarschuw beheerder
Ja volgende keer dat witte wat minder naar beneden en dan is het denk ik wel iets mooier. (Y)

Ik ben nog steeds hartstikke tevreden over mijn nagels. Heb er nu wel een stukje afgevijld omdat ze zo lang werden. Over een week ga ik weer heen en dan is alles weer netjes voor kerst :D
Waarschuw beheerder
ok.. eerlijke mening en ik denk dat chiwa mij hier ook wel in steunt:$

de nagels zien er qua verhouding goed uit, de smile line ( dus de maan van de french ) is super gemaakt!! maar dit zijn meer wedstrijd nagels.. daar maken ze de french heel diep..
Wat jij eerder wil is meer de "salonnagel" een minder diepe smile line die meer de vorm heeft van je eigen smile line..
Zoon diepe smile line maakt het geheel iets meer "nepper" dan dat het is:P

Maar voor de rest is het slordig afgewerkt,, ik zie witte stukken nog in je nagelwallen liggn die er zeker niet horen.. volgens mij zijn deze nagels met sjablonen gemaakt, dus van die papiertje die ze tegen of onder je nagel zetten.. ook staan de punten van de smile line te veel naar binnen, deze horen juist mooi in je nagelwallen " weg te vallen"

en alsk zo goed kijk zitten de nagels ook niet helemaal tegen de nagelriem aan.. en is er gebruik gemaakt van doorzichtige acryl.. alsk het goed bekijk hoor:$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaniQ op donderdag 13 december 2007 om 22:46:
een minder diepe smile line die meer de vorm heeft van je eigen smile line..

Ja idd...

volgens mij zijn deze nagels met sjablonen gemaakt, dus van die papiertje die ze tegen of onder je nagel zetten..

Ja idd, die heeft ze gebruikt :yes: Dat is niet goed?

en is er gebruik gemaakt van doorzichtige acryl

Dat zou ik niet weten eigenlijk:$

En idd zitten ze niet tegen mn nagelriemen, met andere woorden sneller uitgegroeid :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mirz op donderdag 13 december 2007 om 23:00:
Dat is niet goed?

das wel goed, maar daardoor grotere kans dus dat je van die witte stukkies in je nagelwalle kunt zien.. niet iedereen heeft dat hoor..
is ook een hele kunst om met die dingen te werken:p

Uitspraak van Mirz op donderdag 13 december 2007 om 23:00:
Dat zou ik niet weten eigenlijk

de kleur in het potje was die wittig of lichtroze?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaniQ op donderdag 13 december 2007 om 23:07:
de kleur in het potje was die wittig of lichtroze?

Het was niet echt wit.... Toen ze het op de nagel zette was het heel licht roze :yes:

Uitspraak van DaniQ op donderdag 13 december 2007 om 23:07:
das wel goed, maar daardoor grotere kans dus dat je van die witte stukkies in je nagelwalle kunt zien.. niet iedereen heeft dat hoor..
is ook een hele kunst om met die dingen te werken

Oke, wordt het ook anders gedaan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mirz op donderdag 13 december 2007 om 23:13:
Oke, wordt het ook anders gedaan?

euhm ja.. met witte tips, maar dat is pas lelijk..
ik werk zelf alleen maar met sjablonen. Het witte wat je er dan opzet is niet zo spierwit als die van de tips, en nadeel ook van de tips, is dat je die er met lijm opzet en de kans groter is dat deze eraf knapt.

als je de kunstnagel in zijn geheel van acryl of gel hebt is de stevigheid stukker beter..
Uitspraak van Mirz op donderdag 13 december 2007 om 23:13:
Toen ze het op de nagel zette was het heel licht roze

ok.. dan hebk dat dus verkeerd gezien, mijn excuus..
Waarschuw beheerder
Oke, over 3 weken weer terug.

Eerste keer dat ik acryl nagels heb laten zetten :yes:

Maar ik zal het eens tegen haar zeggen, sowieso wilde ik al wat zeggen over dat het witte zo ver naar beneden loopt.

Thnks voor je reactie! :flower:

Waarschuw beheerder
Ik heb zelf acrylnagels met tips maar ik vind het dus absoluut niet lelijk, ik wil helemaal niemand aanvallen maar ik vind het dan persoonlijk mooier met tips dan met die sjablonen als het resultaat dan wordt zoals op de foto hierboven. En misschien is het minder stevig maar ik heb al diverse malen mijn nagel echt keihard recht van voren gestoten, zo hard dat ik dacht nou dat was mijn nagel nu ligt hij er af maar ze zitten er nog steeds allemaal op.
En ik laat er ook niks mee hoor, ik gebruik mijn kunstnagels gewoon zoals ik mijn echte nagels ook gebruikte, gewoon af en toe als gereedschap ;) :P

Maar het ligt er waarschijnlijk ook aan wie het doet, zo zal de één prachtig werken met sjablonen en de ander kan het weer prachtig met tips.

En nogmaals het is geen aanval naar iemand toe (f) Ik denk zelf dat sjablonen ook mooier is op den duur omdat ze het witte gedeelte mooier kunnen bijwerken.? Ik moet na verloop van tijd gewoon een nieuwe set omdat die tip dan te ver is gegroeid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 22:23:
Ja volgende keer dat witte wat minder naar beneden en dan is het denk ik wel iets mooier

Veels te veel.
en misschien geen spierwit gebruiken,
ik vind het nogal onatuurlijk..
het ruzie met je tipp ex potje effect ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zondag 16 december 2007 om 21:48:
ik vind het nogal onatuurlijk..

dat is gewoon een kwestie van smaak natuurlijk!

Waarschuw beheerder
Nog 4 nachtjes slapen en dan stiletto nails
En nog 4 weekjes wachten en dan weer naar Diana :cheer: