Partyflock

Forumonderwerp · 913624
580x bekeken
Waarschuw beheerder
hallo allemaal,
als het goed is ga ik vanavond een duits herdertje van 5 maanden kopen..
hebben jullie misschien ideeen hoe ik me moeder net dat zetje kan geven dat ze het 100% goed vind?

mvg :D
Waarschuw beheerder
die hond moet bij die mensen weg omdat hun huis te klein is, ik heb erover gepraat met me meoder en ze vind het goed en we gaan em over een uurtje bekijken en misschien kopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vrouwtjesbeest op vrijdag 17 november 2006 om 17:05:
die hond moet bij die mensen weg omdat hun huis te klein is, ik heb erover gepraat met me meoder en ze vind het goed en we gaan em over een uurtje bekijken en misschien kopen

Gelukkig dat je moeder ermee eens is.
Ik wil je wel waarschuwen want je kunt mij niet vertellen dat binnen 3 maand het huis te klein is voor de hond.
En geloof er dan ook helemaal niks van.
Ik hoop voor je dat het klikt tussen jullie en de hond en dat jullie niet voor vervelende verassingen komen te staan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vrouwtjesbeest op vrijdag 17 november 2006 om 11:01:
moeder net dat zetje kan geven dat ze het 100% goed vind?

dat komt misschien van zelf wel als het beestje er eenmaal is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vrouwtjesbeest op vrijdag 17 november 2006 om 17:05:

Nou dat is beter.....
Hopen dat het klikt..
Waarschuw beheerder
[quote] Issie er nou al dan?? [/qoute]

Dat vraag ik me inderdaad ook af????!!
Waarschuw beheerder
jaaaa
hij is er!!
me moeder vind het een schatje en ik gelukkig ook !
en opzich snap ik wel dat het huis te klein is want hij is maar 10 cm kleiner dan de mechelse van een jaar:P

ik ga morgen denk ik even fotos maken en dan zal ik wel posten
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk heb je het al heel vaak gehoord....maar als je al geld moet lenen voor de aanschaf, hoe doe je dat dan met de rest. En dan praat ik hoofdzakelijk over dierenartskosten.

Ik geef je een voorbeeld van mijn eigen hond:
Mijn zit nu al vanaf de maand mei aan de antibiotica en nu ook 4 weken aan de prednison. Dit heeft me tot nu toe al 300 euro gekost. Twee jaar geleden had ie een darmprobleem wat m e 300 euro gekost heeft, de jaarlijkse cocktailprik kost al 60 euro. Consult bij de dierenarts kost tegenwoordig al bijna 30 euro. En dan ben je alleen maar binnen geweest.
Nu heb ik met mijn beesie pech dat ie zo vaak ontstekingen heeft. Niet elke hond is natuurlijk zo zwak. Maar ik vind wel dat je er over na moet denken. Wat als jouw hondje ook een zwakke hond is? Doe je hem dan weg als je het niet kan betalen? Of laat je hem dan niet helpen?
Ook van mij is het geen aanval. Ik vind het alleen heel jammer als je de hond niet kan laten helpen omdat je geen geld hebt en je je daar dan ook nog eens schuldig over gaat voelen.
Een hond hebben is echt geweldig, maar als je een beetje pech hebt, zoals ik, is het niet je goedkoopste hobby.....
Waarschuw beheerder
ik wens je heel veel plezier met je nieuwe aanwinst
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nigel's mama op zondag 19 november 2006 om 11:20:
Waarschijnlijk heb je het al heel vaak gehoord....maar als je al geld moet lenen voor de aanschaf, hoe doe je dat dan met de rest. En dan praat ik hoofdzakelijk over dierenartskosten.

zoals ik eerder ook al zei, moest ik nu geld lenen zodat ik em VRIJDAG kon halen, want anders was ie misschien al weg etc.
ik heb gewoon werk enzo.. dus vandaar.. kreeg alleen net te laat uitbetaald..

Waarschuw beheerder
Nou, jullie zijn er samen uitgekomen! :D
Mooi zo, zorg goed voor hem/haar! (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jaaaa
hij is er!!
me moeder vind het een schatje en ik gelukkig ook !

Mooi zo meid, heel veel plezier met je nieuwe aanwinst?
Waar blijven de foto's trouwens en hoe heb je hem genoemd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vrouwtjesbeest op maandag 20 november 2006 om 11:03:
zoals ik eerder ook al zei, moest ik nu geld lenen zodat ik em VRIJDAG kon halen, want anders was ie misschien al weg etc.
ik heb gewoon werk enzo.. dus vandaar.. kreeg alleen net te laat uitbetaald..

Sorry, dat stukje heb ik idd even gemist.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady G-Force op maandag 20 november 2006 om 14:16:
Waar blijven de foto's trouwens en hoe heb je hem genoemd?

k kan nog even geen fotos maken heb geen camera nu, en hij heet bram :D
Waarschuw beheerder
k kan nog even geen fotos maken heb geen camera nu, en hij heet bram :D

Leuke naam :)
Als je foto's hebt wil ik ze wel zien hoor ben echt benieuwd haha :D!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op vrijdag 17 november 2006 om 12:19:
waarom niet?? als je de mogelijkheid hebt om tussendoor in je pauze de hond uit te laten zie ik het probleem niet

En dan 't beestje de hele dag alleen thuis laten zitten?

Vind ik niet kunnen...