1742x bekeken
en een auto rijd er overheen
Die is niet dood hoor! Een kat heeft immers negen levens!
laatste aanpassing
ik had een keer een kuiken meegenomen
want ik hoorde dat als je die opvoed dan lopen ze de hele tijd achter je aan, wel leuk.
Maar hij overleed na 3 dagen, terwijl ik goed bezig was met eten, drinken, warmte e.d
Ik denk dat wij mensen gewoon afstand moeten houden van dieren en hun gewoon zijn ding laten doen.
mens en dier gaat niet samen
want ik hoorde dat als je die opvoed dan lopen ze de hele tijd achter je aan, wel leuk.
Maar hij overleed na 3 dagen, terwijl ik goed bezig was met eten, drinken, warmte e.d
Ik denk dat wij mensen gewoon afstand moeten houden van dieren en hun gewoon zijn ding laten doen.
mens en dier gaat niet samen
donateur
rijd ook nog door.. kutmensen..
Wat moet ie anders doen dan? Nog een keer achteruit er over heen of zo?
als je m niet had binne gehaald, was ie buiten geweest en dan was ie nog eerder dood gereden
Dus wie is er schuldig? Juist. Niet meer doen dus!
had een keer een kuiken meegenomen
precies hetzelfde mee gemaakt! Leek mij ook wel wat, zo'n waggelende eend achter me aan toen ik 8 was ofzo!
Zou er nu eigenlijk niet meer aan moeten denken maarja!
dus ons mam de deur open gezet
die kat vliegt naar buiten en een auto rijd er overheen
Katten blijven ook gewoon liggen op de weg en ze letten totaal niet op. Moet vaak zat stoppen omdat zo'n mormel blijft liggen. Ben er zelf al 2 kwijt maar binnen houden doe je ook niet.
maar OT.. zo zie je maar weer, altijd naar je moeder luisteren!!!
Sowieso moet je daar niet aan beginnen vind ik, tenzij je aan kunt nemen dat hij bijvoorbeeld
a ) ondervoed is
b ) gewond islaatste aanpassing 14 november 2006 11:51
indd
maar hij zag er niet zo goed uit.., en ik wou een ambulance bellen om um te komen halen
ik ben net bij mensen langs geweest
en hun poes was het..
*dingdongggggg*
Hallo, ik heb uw kat gevonden.
-Ooooh mijn poezebeestje, goddank, ik was zo ongerust, waar is ze?
Uhm... nou, ik heb de deur opengezet en toen is ze weg over gerend en... uh... nu is het een straatpizza
door um naar binnen te lokken..
Tsja en door m naar binnen te lokken is tie buiten overreden...Logisch..
dus ons mam de deur open gezet
die kat vliegt naar buiten en een auto rijd er overheen
Ik vind dat het de schuld van je moeder is
Had ik pas
Rijd ik de kat van mijn buurvrouw dood!
Ik wist dat ie van haar was, en had m in een schoenendoos bij mij thuis achter het huis gelegd, kon het niet over mijn hart krijgen om het haar te zeggen, dat ik haar poes had dood gereden..
Na drie dagen vond ik het wel een btj zielig, elke avond hoorde ik haar om haar poes roepen...
Daar kon ik ook niet zo goed tegen...
Ik met die schoenendoos naar mijn buurvrouw..
Zeg buurvrouw, is dit uw poes, en ik open de doos..
Nee zegt ze......
Die van mij is niet zo plat!

Rijd ik de kat van mijn buurvrouw dood!
Ik wist dat ie van haar was, en had m in een schoenendoos bij mij thuis achter het huis gelegd, kon het niet over mijn hart krijgen om het haar te zeggen, dat ik haar poes had dood gereden..
Na drie dagen vond ik het wel een btj zielig, elke avond hoorde ik haar om haar poes roepen...
Daar kon ik ook niet zo goed tegen...
Ik met die schoenendoos naar mijn buurvrouw..
Zeg buurvrouw, is dit uw poes, en ik open de doos..
Nee zegt ze......
zo reageerde ze dus niet..
Zo van : tja kan gebeuren..
sow.. als je dat bij mijn kat flikte kreeg je toch echt een minder vriendelijke reactie
al is mij niet helemaal duidelijk wat je fout hebt gedaan
sielug voor het beestje... voel je niet zo schuldig, volgens mij kan jij er weinig aan doen!
laatste aanpassing
zo reageerde ze dus niet..
Zo van : tja kan gebeuren..
Ah, wellicht heb je haar een dienst bewezen door het mormel plat te laten rijden
ik had een keer een kuiken meegenomen
ik had vroeger keivaak kuikens
en een blinde haan met één poot enzo, was gezellig
Kan niet als het een buitenkat is.
voel me zo schuldig..
snap ik
zielig hee..
let maar niet op die kansloze antwoorden van sommige trieste mensen hier meis!!
sterkte
dankje wel.
nou meid jij hebt je best gedaan.
je moet je moeder de schuld geven.
nee ons mam schrok er ook kei erg van
en vind het kei zielig..
ze heeft net een gigagrote knuffel gekocht voor me..
Ik ben net nog langs die mensen geweest
het katje was nog maar 5 maanden oud.. en liep los rond en dan kwam het savonds weer thuis..ze hebben hem ook opgehaald en net begraven
..
donateur
Kat binnenhouden= dierenleed
Wat zeg je?????????????
Nee een kat lekker buiten laten lopen zodat ie mijn tuin onder kan schijten, en elke keer als ik de deur open heb dat er weer zo'n k*tbeest bij me naar binnen wil lopen!!
Als je een huisdier wilt moet je er zelf voor zorgen en het niet dag en nacht buiten laten lopen zodat andere mensen er last van hebben!!!
denk dat mensen meer last hebben van jou gezever
Nee een beetje gaan janken om een kat, dat is wat...
sneu kindje dat je er bent..!
ga iemand anders lastig vallen of aan je piel trekken
zieligerd
echt mensen, hier doe ik het voor
dankjewel!!!
indd ja
snap dr niks van
jij opent toch een topic dat bij jouw een katje is overreden??????
ik heb niks gezegd!
laatste aanpassing
zoiets heet gevoel hebben ken jij ceker niet
jij denkt alleen aan eten zeug
Jeetje wat een volwassen persoon ben jij zeg....
Ik had hier eerst nog meer getypt maar ik ga er niet eens meer op in
laatste aanpassing
Kun je niet zorgen dat ze 2 katten bij ons in de buurt ook ff dood rijden??
(anders moet ik het zelf doen!
)
Kan niet eens m,n raam of deur openzetten of die vieze smerige k*t beesten zitten bij ons binnen,
en s,avonds staat ie onder ons raam te miauwen..kan je vertellen dat je daar heeeeeeel erg vervelend van wordt 
Kan niet eens m,n raam of deur openzetten of die vieze smerige k*t beesten zitten bij ons binnen,
laatste aanpassing
dat mensen niet na denken wat de dood wel niet is..
Ja dat doe ik wel..en dat is inderdaad heel erg.
Maar wat betreft deze 2 katten, zou ik er gelukkiger van worden als ze er niet meer zijn ja
Kijk als je nou van katten houd..is het misschien minder erg dat ze bij jou in huis komen(nog steeds irritant, als het je eigen beesten niet zijn) Maar mijn vriend en ik hebben een gruwelijke hekel aan katten..en wij vinden het gewoon echt goor als er zulke vieze beesten in ons huis lopen!
En daarbij..ze schijten ook in onze tuin!
Jij zou toch ook boos worden als er vreemden in je tuin zitten te schijten
laatste aanpassing
Ja dat doe ik wel..en dat is inderdaad heel erg.
Maar wat betreft deze 2 katten, zou ik er gelukkiger van worden als ze er niet meer zijn ja
Kijk als je nou van katten houd..is het misschien minder erg dat ze bij jou in huis komen(nog steeds irritant, als het je eigen beesten niet zijn) Maar mijn vriend en ik hebben een gruwelijke hekel aan katten..en wij vinden het gewoon echt goor als er zulke vieze beesten in ons huis lopen!
en je weet niet van wie die katten zijn?
en je weet niet van wie die katten zijn?
Ze zijn niet van iemand bij ons uit de straat, dus valt niet mee om er achter te komen.
laatste aanpassing
nou meid jij hebt je best gedaan.
je moet je moeder de schuld geven.
Ja dat is heel verstandig. Dat is een secondaire als schuldige aanwijzen omdat je het primaire niet kan accepteren.
Dat is zo verstandig joh, als dit, als dat, als als als.....
....bij alles wat er gebeurd moet je zo redeneren. Je maakt je familie, vrienden kapot en zelf ben jij rijp voor de sloop (als je dat nog niet was).
Die kat kopte een auto, das zwaar kut maar dat die lul van een bestuurder door rijdt ook. Die mag dan ook wel met zijn kop tegen de voorruit. Hij zal er waarschijnlijk niets aan hebben kunnen doen, maar als dat beest nog geleefd had en in de bosjes was gekropen en dan de dood was gegaan is het wel weer een grote fout van die bestuurder.