Uitspraak van HardcoreGek!!en hoezo is dit niet iets wat je aan de grote klok gaat hangen?op maandag 13 november 2006 om 09:28:
Wat denk je nou zelf?! Damn!
Uitspraak van HardcoreGek!!en hoezo is dit niet iets wat je aan de grote klok gaat hangen?op maandag 13 november 2006 om 09:28:
god, als je dat zelf nog niet snapt...
sommige dingen zijn nou eenmaal niet iets om trots op te zijn
Uitspraak van HardcoreGek!!maar dat hebben sommige mensen hier niet bepaald.op maandag 13 november 2006 om 09:28:
triest voor woorden eigenlijk...!
dus omdat JIJ niet tegen de waarheid en de mening van anderen kan (die toevallig niet hetzelfde is als JOUW mening) hebben WIJ ineens geen eigen mening meer??
erg logisch
Uitspraak van HardcoreGek!!Neee mun vraag was of mensen dit ook ooit hebben meegemaakt dat hij/zij zijn vriend(din) ook miste omdat diegene vast zitop maandag 13 november 2006 om 09:28:
zou een lekkere relatie zijn als je diegene NIET zou missen Wat n vraag!
Uitspraak van HardcoreGek!!alleen wisten wij van te voren niet dat die tv gejat was.op maandag 13 november 2006 om 08:58:
Gelul toch? Je kan wel verw88 dat ie niet eerlijk is als je er alleen wat wiet voor hoeft te geven, maargoed
Uitspraak van HardcoreGek!!voor de imbecielen hier?op maandag 13 november 2006 om 09:28:
Mevrouw Imbeciel voor jou...
Uitspraak van inactief op maandag 13 november 2006 om 09:46:kende die niet eentje voor mij regelen als ie weer vrij is!?
kom je dadelijk ook vast te zitten
schijnbaar zijn zijn zaakjes niet zo goed dat ie gedekt is als t fout gaat
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 09:47:kom je dadelijk ook vast te zitten
schijnbaar zijn zijn zaakjes niet zo goed dat ie gedekt is als t fout gaat
Mevrouw Imbeciel voor jou...
Ja
Uitspraak van HardcoreGek!!heb je mun vriendenlijst niet gezien ofzo?op maandag 13 november 2006 om 08:58:
zo interessant is die blijkbaar niet om te zien anders had je geen topic geopend om medestanders te vinden in jou strijd tegen het "me vriendje missen die in de bak zit omdat hij dom is" gevoel.
wat kan je nog meer bij de persoon krijgen voor wiet?
Uitspraak van HardcoreGek!!ik schaam me er echt niet voor ofzoop maandag 13 november 2006 om 09:28:
Nee, je bent 19 jaar, denk dat je het nu allemaal wel stoer vind.
Denk dat je daar over een paar jaar anders over denkt.
Heel stoer als je vriendje al 2x vastgezeten heeft.
Die heeft vast wel een goede toekomst
als je dan al een crimineel bent een beetje wiet kweken en een tv kopen van iemand wat achteraf blijkt gestolen te zijn (voor de duidelijkheid dat wij die tv niet hebben gestolen) maar hebben gekocht.
een crimineel lijkt me toch meer iemand die steelt,verkracht,moord enz. of zie ik dat nou verkeerd?
dachten jullie nou echt dat ik er trots op ben dat mun vriend vast zit?
verkeerd gezien zekers!!!!!
een crimineel lijkt me toch meer iemand die steelt,verkracht,moord enz. of zie ik dat nou verkeerd?
dachten jullie nou echt dat ik er trots op ben dat mun vriend vast zit?
maar vind je t nou geen vervelend idee dat je vriendje op dit moment in zijn kont geneukt wordt?
of hij doet het
Uitspraak van RamonaNee, je bent 19 jaar, denk dat je het nu allemaal wel stoer vind.Chanella op maandag 13 november 2006 om 09:56:
Denk dat je daar over een paar jaar anders over denkt.
Heel stoer als je vriendje al 2x vastgezeten heeft.
Die heeft vast wel een goede toekomst
ja maar dat is niet stoer hoor, als je der nu al aan denkt
Uitspraak van HardcoreGek!!een crimineel lijkt me toch meer iemand die steelt,verkracht,moord enz. of zie ik dat nou verkeerd?op maandag 13 november 2006 om 09:58:
Crimineel ben je als je strafrechtelijk vervolgd wordt.
Uitspraak van HardcoreGek!!dachten jullie nou echt dat ik er trots op ben dat mun vriend vast zit?op maandag 13 november 2006 om 09:58:
ow waarom vertel je het dan ?
Uitspraak van HardcoreGek!!dachten jullie nou echt dat ik er trots op ben dat mun vriend vast zit?op maandag 13 november 2006 om 09:58:
Je bent er niet trots op, maar verteld het wel half Nederland..
Ik wil iig niet weten hoe jij genetisch in elkaar gebouwd bent
Uitspraak van HardcoreGek!!of zie ik dat nou verkeerd?op maandag 13 november 2006 om 09:58:
Ja, dat zie je helemaal verkeerd
Hij doet iets dat volgens de wet niet mag, dus pleegt ie een misdaad.
Tis niet zo moeilijk hoor
je loopt er anders behoorlijk mee te koop
Nee, daarom vertel je het lekker op PF
Uitspraak van HardcoreGek!!Zo had niet in de gaten dat ik mun vriendjuh zo zou missenop maandag 13 november 2006 om 06:42:
zegt denk ik ook al genoeg over je relatie
Uitspraak van HardcoreGek!!hahaha laat me niet lachen!! dat mun vriend in zijn kont word geneukt!!!op maandag 13 november 2006 om 10:02:
weet niet in wat voor bayes jouwn vriendjes zitten wijffie.
maar niet elke bayes is het zelfde.
Wel grappig.. nu vat je alles persoonlijk op, omdat ze niet citeren kan
Uitspraak van HardcoreGek!!als je dan al een crimineel bent een beetje wiet kweken en een tv kopen van iemand wat achteraf blijkt gestolen te zijn (voor de duidelijkheid dat wij die tv niet hebben gestolen) maar hebben gekocht.op maandag 13 november 2006 om 09:58:
Oh ja want als je een tv koopt van de straat is die altijd eerlijk ... deze is natuurlijk van de vrachtwagen gevallen... toch
laatste aanpassing
Uitspraak van HardcoreGek!!dat mun vriend in zijn kont word geneukt!!!op maandag 13 november 2006 om 10:02:
Uitspraak van HardcoreGek!!bayesop maandag 13 november 2006 om 10:02:
Uitspraak van HardcoreGek!!laat me niet lachen!! dat mun vriend in zijn kont word geneukt!!!op maandag 13 november 2006 om 10:02:
Dat vertelt hij je niet, omdat ie het stiekem nog lekker vindt ook
't is toch allemaal wat 
Uitspraak van HardcoreGek!!weet niet in wat voor bayes jouwn vriendjes zitten wijffie.op maandag 13 november 2006 om 10:02:
maar niet elke bayes is het zelfde.
misschien moet je toch es iets beter na gaan denken voordat je wat zegt
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 10:07:Dat vertelt hij je niet, omdat ie het stiekem nog lekker vindt ook
de schandaal
Uitspraak van HardcoreGek!!en waarom ik deze topic open?op maandag 13 november 2006 om 10:07:
omdat ik het gewoon ff kwijt wou aan mensen die ik toch niet ken!
owwwwwwwwwwwja want je vrienden luisteren toch niet/vinden het niet interessant ?
echt niet want het bonnetje zat der vast niet bij dus was die echt wel eerlijk gekocht
....
Meid...volgens mij is jouw vriend er trouwens aan genaait, ze komen niet zomaar de spullen in je huis controleren weet je...