Uitspraak van HardcoreGek!!Sebas I You 4-Ever!!!!op maandag 13 november 2006 om 06:42:
heeft ie internet in de gevangenis dan?
laatste aanpassing
Uitspraak van HardcoreGek!!Hahaha.op maandag 13 november 2006 om 07:31:
sommige mensen....
nee neerzette wat die heeft gedaan is een goede actie
Uitspraak van HardcoreGek!!Zo had niet in de gaten dat ik mun vriendjuh zo zou missenop maandag 13 november 2006 om 06:42:
nu hij al een tijdje vast zit! Ik mis hem echt wel heel erg!!!
Sebas IYou 4-Ever!!!!
Uitspraak van HardcoreGek!!gestolen tv voor wat wiet gekocht en de politie had wat apparatuur gevonden waar je wiet mee kan kweken en we hadden nog wat wiet te liggen drogen.op maandag 13 november 2006 om 06:53:
Ja als je een keer gezeten heb ben je zo weer de lul!
Jammer genoeg.
Wat een wereld nieuws
Zo erg is het niet om neer te zetten wat ie geflikt heeft, want het stelt eigenlijk helemaal niet zoveel voor.
alleen ik vind het vet klote want als je 1x heb gezeten pakken ze je zo weer op.
en een lsd tv koop je niet zomaar ff uit de winkel.
ja als je geld over heb misschien.
maar ik wou het gewoon ff kwijt dat ik mun spetter mis.
maarja blijkbaar zijn er meer mensen die hierop in gaan die een ochtendhumeur hebben of het zijn gewoon meelopers die zelf niks beters te melden hebben en alleen maar commentaar op iemand anders zijn verhaal kan leveren!
goed werk hoor!
alleen ik vind het vet klote want als je 1x heb gezeten pakken ze je zo weer op.
en een lsd tv koop je niet zomaar ff uit de winkel.
maar ik wou het gewoon ff kwijt dat ik mun spetter mis.
maarja blijkbaar zijn er meer mensen die hierop in gaan die een ochtendhumeur hebben of het zijn gewoon meelopers die zelf niks beters te melden hebben en alleen maar commentaar op iemand anders zijn verhaal kan leveren!
goed werk hoor!
Uitspraak van HardcoreGek!!en een lsd tvop maandag 13 november 2006 om 08:18:
Uitspraak van HardcoreGek!!maar ik wou het gewoon ff kwijt dat ik mun spetter misop maandag 13 november 2006 om 08:18:
Nou schrijf een brief naar justitie, zou k zo zeggen
Wat gaat mij nou jou prive leven aan
Ik wil het niet eens weten
Uitspraak van HardcoreGek!!een lsd tv koop je niet zomaar ff uit de winkel.op maandag 13 november 2006 om 08:18:
Er zijn best veel mensen zonder een LCD. Waaronder ik.
Gij zult niet stelen.
ga dan wat anders lezen je stuk kreng dat je bent.
de fijne details zal ik je ook echt niet vertellen meid over mun prive leven dat zou je niet kunnen hendelen.
Gij zult niet stelen?
als je het verhaal wat beter had gelezen had je dit ook niet gezegd want wij waren niet degene die de lcd tv hadden gejat.
wij hadden die tv gekocht van iemand.
de fijne details zal ik je ook echt niet vertellen meid over mun prive leven dat zou je niet kunnen hendelen.
Gij zult niet stelen?
als je het verhaal wat beter had gelezen had je dit ook niet gezegd want wij waren niet degene die de lcd tv hadden gejat.
Uitspraak van HardcoreGek!!stuk krengop maandag 13 november 2006 om 08:36:
Ik ben een kreng
Uitspraak van HardcoreGek!!de fijne details zal ik je ook echt niet vertellen meid over mun priveop maandag 13 november 2006 om 08:36:
Laat de dagelijkse details ook maar zitten hoor, daar heb je vrienden voor om daar je verhaal kwijt te kunnen.
Tenzij je die niet hebt
Uitspraak van HardcoreGek!!als je het verhaal wat beter had gelezen had je dit ook niet gezegd want wij waren niet degene die de lcd tv hadden gejat.op maandag 13 november 2006 om 08:36:
laatste aanpassing
Uitspraak van HardcoreGek!!als je het verhaal wat beter had gelezenop maandag 13 november 2006 om 08:36:
Als jij de Nederlandse taal wat beter had beheerst, had ik wel begrepen.
Maar dit scheelt inderdaad een stuk.
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 08:25:Gij zult niet stelen.
gewoon met je tengels van andermans spullen afblijven
Uitspraak van HardcoreGek!!wij hadden die tv gekocht van iemand.op maandag 13 november 2006 om 08:36:
Dan ben je een heler en dat mag ook niet (n)
Uitspraak van HardcoreGek!!en een lsd tv koop je niet zomaar ff uit de winkel.op maandag 13 november 2006 om 08:18:
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 08:49:Ik zou men ogen uit men kop weg schamen
Ik zou mijn vriendin de straat opsturen.
Uitspraak van HardcoreGek!!nu hij al een tijdje vast zit!op maandag 13 november 2006 om 06:42:
klinkt niet goed...
Uitspraak van HardcoreGek!!gestolen tv voor wat wiet gekocht en de politie had wat apparatuur gevonden waar je wiet mee kan kweken en we hadden nog wat wiet te liggen drogen.op maandag 13 november 2006 om 06:53:
Ja als je een keer gezeten heb ben je zo weer de lul!
Jammer genoeg.
Dus jij bent eigenlijk medeplichtig!?
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 08:50:Ik zou mijn vriendin de straat opsturen.
werken kreng
Nee dat weet ik alleen wisten wij van te voren niet dat die tv gejat was.
hoezo ga eens eten?
heb je mun vriendenlijst niet gezien ofzo?
genoeg mensen om mee te praten!
jij bent degene die op mij in ging en maar lopen zeuren dat ik mun verhaal maar ergens anders moet doen.
waarom reageer je dan eigenlijk op mijn zegje?
niks beters te doen zekers? zo'n interessant leven zal jij wel hebben dat je mij maar loopt af te zeiken.
heb jij vast ook wat boeiends te vertellen in je prive leven: (heb vandaag ff lekker een meisje afgezeikt op PF omdat... ze zich afvroeg of andere mensen dit ook eens hebben ervaren...
het lag echt niet aan mijn nederlandse taal hoor het lag meer aan jouw persoonlijkheid want stel je nou voor als je een eigen mening had gehad?!
hoezo ga eens eten?
heb je mun vriendenlijst niet gezien ofzo?
genoeg mensen om mee te praten!
jij bent degene die op mij in ging en maar lopen zeuren dat ik mun verhaal maar ergens anders moet doen.
waarom reageer je dan eigenlijk op mijn zegje?
niks beters te doen zekers? zo'n interessant leven zal jij wel hebben dat je mij maar loopt af te zeiken.
heb jij vast ook wat boeiends te vertellen in je prive leven: (heb vandaag ff lekker een meisje afgezeikt op PF omdat... ze zich afvroeg of andere mensen dit ook eens hebben ervaren...
het lag echt niet aan mijn nederlandse taal hoor het lag meer aan jouw persoonlijkheid want stel je nou voor als je een eigen mening had gehad?!
Uitspraak van HardcoreGek!!stel je nou voor als je een eigen mening had gehad?!op maandag 13 november 2006 om 08:58:
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 08:49:Ik zou men ogen uit men kop weg schamen als men vent vast zit en zou het al helemaal niet op Partyflock plaatsen
nou inderdaad... maar ze zal t wel stoer vinden ofzo
Uitspraak van HardcoreGek!!waarom reageer je dan eigenlijk op mijn zegje?op maandag 13 november 2006 om 08:58:
welkom op partyflock.. een topic is openbaar, wat dus betekend dat iedereen erop mag reageren.. to bad for you als je niet tegen de waarheid kunt
Uitspraak van HardcoreGek!!hoezo ga eens eten?op maandag 13 november 2006 om 08:58:
Daar bedoel ik mee *hap hap hap*
Uitspraak van HardcoreGek!!genoeg mensen om mee te praten!op maandag 13 november 2006 om 08:58:
Blijkbaar niet, anders val je ons er niet mee lastig
Wat zal je vriedje wel niet zeggen, als hij weer vrij kwam, en hij ziet dat jij een topic geopend hebt op een openbaar forum, nou weet half nederland dat je vriendje vast zit
Valt me nog mee, dat je er geen foto bij hebt gezet van: Dit is de dader...!
Uitspraak van HardcoreGek!!waarom reageer je dan eigenlijk op mijn zegje?op maandag 13 november 2006 om 08:58:
Ja waarom eigenlijk niet..?
Uitspraak van HardcoreGek!!niks beters te doen zekers?op maandag 13 november 2006 om 08:58:
Nee niet echt, zie je toch
Uitspraak van HardcoreGek!!zo'n interessant leven zal jij wel hebben dat je mij maar loopt af te zeiken.op maandag 13 november 2006 om 08:58:
Je wil niet weten... Ik zit altijd elk weekend bij mijn papa en mama op de bank.. ik ga nooit uit... daarom moet ik me maar op een andere manier vermaken he
Uitspraak van HardcoreGek!!want stel je nou voor als je een eigen mening had gehad?!op maandag 13 november 2006 om 08:58:
Tjonge jonge en dat op de vroege ochtend al
laatste aanpassing
Uitspraak van HardcoreGek!!Ja en ik kijk weleens op zijn PF vandaar dat ie er toen voor het laatst aanwezig staat gemeld.op maandag 13 november 2006 om 07:31:
sommige mensen kennen echt niet verder denken dan dat hun oppervlakkige brain is!!!Hahaha.
sommige mensen....
volgens mij heb je nergens neergezet vanaf wanneer ie vastzat hoor, en wie heb hier nou de brain??
je past wel bij je vriendje volgens mij
2 van die IQ-loze tering wazi's
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 09:07:Valt me nog mee, dat je er geen foto bij hebt gezet van: Dit is de dader...!
whaha.. ze heeft een link naar d'r vriendjes profiel bij d'r relatie staan.. veel duidelijk kan niet
tja inderdaad.. gelijk een foto van m plaatsen, was NOG duidelijk geweest
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 09:13:whaha.. ze heeft een link naar d'r vriendjes profiel bij d'r relatie staan.. veel duidelijk kan niet
Hehe
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 09:13:tja inderdaad.. gelijk een foto van m plaatsen, was NOG duidelijk geweest
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 09:07:Valt me nog mee, dat je er geen foto bij hebt gezet van: Dit is de dader...!
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 09:13:tja inderdaad.. gelijk een foto van m plaatsen, was NOG duidelijk geweest
vet stoer met die middelvingers
dat je serieus nog antw. gaf op m'n vragen zegt al veel over jou
laatste aanpassing
Wat zijn we ook een stelletje
bij elkaar

Uitspraak van HardcoreGek!!krengenop maandag 13 november 2006 om 08:36:
bij elkaar
ik schaam me er echt niet voor ofzo, ben alleen teleurgesteld in degene van wie wij die tv hadden gekocht had dat niet echt achter hem gezocht eigelijk dat gejat.
ik weet dat een topic openbaar is maar als je het niet eens wil weten, waarom reageer je er dan uberhoud op?
en mun topic is heus niet om aandacht te vragen!
mun vraag was niet: wie wil mij negatieve aandacht geven?
Neee mun vraag was of mensen dit ook ooit hebben meegemaakt dat hij/zij zijn vriend(din) ook miste omdat diegene vast zit of heeft gezeten. nu duidelijk genoeg? voor de imbecielen hier? want de meeste antwoorden slaan echt werkelijkwaar nergens op!
en hoezo is dit niet iets wat je aan de grote klok gaat hangen? is het een sollicitatie ofzo? waar ik op afgewezen kan worden? weet wel zeker van niet...
en ik wil echt niet stoer doen ofzo ik heb gewoon mijn mededeling en mijn eigen mening.
maar dat hebben sommige mensen hier niet bepaald.
triest voor woorden eigenlijk...!
ik weet dat een topic openbaar is maar als je het niet eens wil weten, waarom reageer je er dan uberhoud op?
en mun topic is heus niet om aandacht te vragen!
mun vraag was niet: wie wil mij negatieve aandacht geven?
Neee mun vraag was of mensen dit ook ooit hebben meegemaakt dat hij/zij zijn vriend(din) ook miste omdat diegene vast zit of heeft gezeten. nu duidelijk genoeg? voor de imbecielen hier? want de meeste antwoorden slaan echt werkelijkwaar nergens op!
en hoezo is dit niet iets wat je aan de grote klok gaat hangen? is het een sollicitatie ofzo? waar ik op afgewezen kan worden? weet wel zeker van niet...
en ik wil echt niet stoer doen ofzo ik heb gewoon mijn mededeling en mijn eigen mening.
maar dat hebben sommige mensen hier niet bepaald.
triest voor woorden eigenlijk...!
Uitspraak van HardcoreGek!!een lsd tv koop je niet zomaar ff uit de winkelop maandag 13 november 2006 om 08:18:
Uitspraak van HardcoreGek!!we hadden nog wat wiet te liggen drogen.op maandag 13 november 2006 om 06:53:
waarom zit jij dan ook niet vast?
laatste aanpassing
zucht 
Mystery!!!!! 
Uitspraak van HardcoreGek!!ik schaam me er echt niet voor ofzo,op maandag 13 november 2006 om 09:28:
Jij misschien, maar je vriend misschien wel..!
Half Nederland weet inmiddels al dat hij een crimineel is, dankzij jou
Uitspraak van HardcoreGek!!waarom reageer je er dan uberhoud op?op maandag 13 november 2006 om 09:28:
Als je niet weet hoe je het moet schrijven, waarom schrijf je het dan?
Uitspraak van HardcoreGek!!en mun topic is heus niet om aandacht te vragen!op maandag 13 november 2006 om 09:28:
Het lijkt er iig verdacht veel op!
Net zoals als toen die paarden gered werden, een paar dagen later had dat meisje zich aangemeld, om te vertellen dat zij de redder was.. En ook dan nog zeggen... ik doe het niet om aandacht te vragen..
Uitspraak van HardcoreGek!!en hoezo is dit niet iets wat je aan de grote klok gaat hangen?op maandag 13 november 2006 om 09:28:
Uitspraak van HardcoreGek!!triest voor woorden eigenlijk...!op maandag 13 november 2006 om 09:28: