Ken jij ook van die vrouwen... Die alles doen voor hun "geliefde", die bij hem blijven en zich laten bedreigen en mishandelen?
Daar heb je misschien wel een beetje gelijk in maar dan zijn er toch ook nog vrienden die helpen!!
Leuk joh, een relatie hebben
als ze vrienden hebben... maar idd mocht het zo zijn ( wat mij wel zo normaal lijkt) dan lijkt het mij ook dat die zeggen dat er iets niet helemaal klopt in die relatie
niet verstoten...die vrienden volgen idealogien...teken van zwakte
daar kan je niet gelijk over oordelen, is geheel afhankelijk van de situatie en wat de vrienden al hebben geprobeert om hun vriend/in voor hun partner te waarschuwen,
misschien laat hun vriend/in hun wel helemaal barsten voor
idd maar als je nou alles hebt gedaan om te waarschuwen voor de kwalijke ideologie??? en er word nog niet geluisterd???
Hier geef je het antwoord al
mja ze laten het zelf toe he, snap dat echt niet
Blijf het enorm jammer vinden dat er zulke onzekere mensen zijn. ( ik zeg wel onzeker, maar kunnen meer redenen zijn natuurlijk, maar dat is wel een van de belangrijkste in dergelijke situaties imo, gebrek aan zelfverzekerdheid )
en zorgen dat ze geen vent nodig hebben om zich iets te voelen.
hebben een stukje levenserving meer dan mensen die dit nooit hebben mee gemaakt en te kortzichtig zijn om daar zo snel een oordeel over te geven
wie zegt dat deze meisjes of vrouwen iets met die man of jongen in kwestie hebben om 'zich iets te voelen'???
alleen je hoeft niet in die situatie gezeten te hebben om sterk te zijn.
waarom reageer jij zo aangevallen eigenlijk, voel je je aangesproken?
jammer dat je denkt dat ik me aangevallen voel...in tegendeel...
ja, het klopt dat sommige niet alleen kunnen zijn en daardoor ermee doorgaan. Of mensen die na zo'n relatie meteen in een andere vervallen om maar niet alleen te hoeven zijn.
Maar meestal is het niet vanwege dat...er komt veel meer bij kijken
merk ik enige vorm van wrijving....
snap alleen niet hoe ver sommigen gaan, ten koste van zichzelf.
ja, het klopt dat sommige niet alleen kunnen zijn en daardoor ermee doorgaan. Of mensen die na zo'n relatie meteen in een andere vervallen om maar niet alleen te hoeven zijn.
geen zelfrespect hebben, niet voor jezelf durven kiezen enzo...
dat word je in die relatie aangedaan...en dat heeft niet met zwakte of het jezelf aandoen te maken..
mensen die het nog nooit hebben meegemaakt snappen het niet en geven vaak zeer kortzichtige reacties
je laat dat gebeuren, als je weinig zelfvertrouwen en respect heb. ik accepteer geen vent die me slecht behandeld
ik zeg het voor de laatste keer...je moet het zelf meemaken, pas dan begrijp hoe dat is...
liefde kan bij sommige mensen zo blind zijn, dat ze hun zelfrespect verliezen..
dat word je in die relatie aangedaan...en dat heeft niet met zwakte of het jezelf aandoen te maken..
ik zeg het voor de laatste keer...je moet het zelf meemaken, pas dan begrijp hoe dat is...
Been there, alleen het verschil is, ik pikte het niet, riep het een halt toe voordat ik mentaal en lichamelijk helemaal kapot gemaakt werd.
En waarom kan de een dat wel en de ander niet? Gevalletje zekerheid, zelfrespect, lef, wijsheid of weet ik veel wat, maar niet zomaar. Je laat het toch op een bepaalde manier toe.
Dan ben je er niet geweest...
lichamelijke mishandeling komt met geestelijke mishandeling...
Je laat het niet toe...het gebeurd heel geleidelijk...
gevalletje zekerheid etc heeft daar geen drol mee te maken...