laatste aanpassing
| Betreft: | evenement: The Deventer dj battle 06/07, zaterdag 23 december 2006 om 23:00 |
Wie wint er dit jaar.!!!!!!!!!!!!!
Wie er wint maakt toch niet zoveel uit zolang er maar flink gefeest wordt dat is het belangrijkste!!!!!!!!!!!
Over twee of drie dagen wordt er bekend gemaakt wie er boven of beneden staat te draaien
Wie er wint maakt toch niet zoveel uit zolang er maar flink gefeest wordt dat is het belangrijkste!!!!!!!!!!!
Hey hello wat dachten jullie dat dit keer nieuwe stijlen deze avond wordt gedraaid
latinbeats Electro House Club een keer wat anders......
Neem je de plaat van Fabeltjeskrant weer mee? Whehehe
dat word echt een puinhoop van muziek stylen haha!!!!!!!!
maar wel zin in!!!!!!!!!!!!
He luitjes waar blijven die draai tijden?????????????
Daar sluit ik me volledig bij aan!!
Ma het wordt wel gezellig
Over twee of drie dagen wordt er bekend gemaakt wie er boven of beneden staat te draaien
Het zou mij benieuwen wie er dit jaar gaat winnen want er is dit jaar geen jury maar alleen het publiek die mag gaan stemmen .
wordt gespeelt van uit de zaal jammer dan!!! het gaat om het feest en de lol en de jongens die draaien die moeten er gewoon met zijn alleen een top avond van maken voor iedereen!!!!!!!!!!!!
het gaat om het feest en de lol en de jongens die draaien die moeten er gewoon met zijn alleen een top avond van maken voor iedereen!!!!!!!!!!!!
zo en dat is mijn mening!!!!!!!!!!!!!
Wat maakt het nou uit of het publiek nou beslist of een jury!! als het maar en lachen feest is!!
en Janet, ik begrijp je standpunt
1 2 3 vier we wachten al zo lang 5 6 7 waar blijven die draai tijden dan?????
en aafco moet ook mee doen
krukken
Dussssssss Azerristic.....je weet wat je te doen staat
en staat aafco er al in dan
ze zijn zo vaak in deventer, ze horen erbij
ze horen erbij...
Maar wa gaan we drinken da
ze zijn de lootjes verloren denk ik weheheheheh o nee ze moeten nog een exstra maken voor dj antrum dus dat word nog ff wachten
o nee ze moeten nog een exstra maken voor dj antrum dus dat word nog ff wachten
scheelt een paar kilometer
en natuurlijk is hij iedere dag bij me ..!
De tijden en de zaal indelingen zijn gemaakt met loten trekken DUS HET LOT HEEFT BEPAALD!!!!
beetje jammer zo maarja loopt kwa stylen erg door elkaar heen maarja
beetje jammer zo maarja loopt kwa stylen erg door elkaar heen maarja
Klopt maar zo is het wel het eerlijkst met loten trekken het wordt wel een gezellige avond denk ik
Ja mitch heb je gelijk in nou dan blijft het ook beetje verrassing wie wat gaat draaien nu zit je niet verplicht vast aan 1 style hahaha
03.00u t/m ????? MITCH ( doet niet mee met de contest)
Maar wat ik er mee wil zeggen is dat je het publiek laat kiezen wie de winnaar wordt.. als het publiek niet los kan gaan omdat de set oppeens bpm achteruit gaan... dan heeft diegene naar mijn mening al van te voren verloren..
Mensen loop niet allemaal te zeiken en kom gewoon langs.
Als het maar gezellig word en stem op je favoriete dj van die avond.
Je kunt het toch niet voor iedereen gezellig maken.
Mensen loop niet allemaal te zeiken en kom gewoon langs.
Als het maar gezellig word en stem op je favoriete dj van die avond.
Je kunt het toch niet voor iedereen gezellig maken.
Ai'j ma skik heb
de BOVENZAAL gaat gewoon een half uur later open
Ik weet dat Reza erg veel vriend(innet)jes in 'de scene' heeft
Maar het belangrijkste, ik vond het een mooi feestjuh!!!
Een minpuntje: erg veel technische fouten, er was niet 1 DJ die foutloos heeft gedraaid. Persoonlijk vond ik Deckstruction technisch het best draaien, op de voet gevolgd door Q-Nix, Blondy en Da Bouncer. Ik weet dat Reza erg veel vriend(innet)jes in 'de scene' heeft, maar ook zijn setjes bevatten erg veel schoonheidsfoutjes. Zelf zou ik het niet beter gekund hebben, maar bij een contest moet je toch iets kritischer dan normaal zijn.
Een minpuntje: erg veel technische fouten, er was niet 1 DJ die foutloos heeft gedraaid. Persoonlijk vond ik Deckstruction technisch het best draaien, op de voet gevolgd door Q-Nix, Blondy en Da Bouncer. Ik weet dat Reza erg veel vriend(innet)jes in 'de scene' heeft, maar ook zijn setjes bevatten erg veel schoonheidsfoutjes. Zelf zou ik het niet beter gekund hebben, maar bij een contest moet je toch iets kritischer dan normaal zijn.