Heb de plaatjes even verwijderd aangezien die het niet meer doen. Als je het envelopje van het bericht aanklikt en een linkje van de plaatjes geeft voegen we ze weer toe.
laatste aanpassing door een beheerder
| Betreft: | evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 7 juli 2007 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 18:47:Waarom geen Dominator???????
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 07:41:Ik denk wel dat GZ meer bezoekers gaat trekken op de nieuwe editie, dus UDC en Multigroove mogen wel meer ruimte op busloo gaan afhuren om meer tenten er neer te zetten
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 17:45:nu nog afwachten op de line up!!
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 8 november 2006 om 09:15:idd *denkt trug aan de hardcore tent op de oude ML`s*
kon geloof ik alleen al 10,000 man in! en dat prachtige houten vloertje dat zo mooi meedeinde met de massa!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 00:05:Gewoon dezelfde line-up als vorig jaar doenAlleen zorgen dat het geluid een paar tandjes harder gaat en de tenten wat ruimer opgezet worden.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 22:46:Beter dat t deze x niet tegelijk met Awakeningsfestival is
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 18:47:Waarom geen Dominator???????
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 07:02:ik heb er 3 op die lokatie meegemaakt
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 13:32:dat is toch niej van multigroove
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 21:15:Ik hoop dit keer op een terror area