Betreft: | evenement: Unique sexycity, zaterdag 9 december 2006 om 21:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Partyspacer op donderdag 2 november 2006 om 08:46:kille decembermaand vraagt weer om een stevig en verwarmend feest!
Zeker weten! Staat al in m'n agenda! Ben benieuwd naar Mac Zimms en Scott Mac.. allebei maken ze vette producties, hmm zouden ze B2B gaan?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 11:10:hmm zouden ze B2B gaan?
yeah... ik vind die B2B sessies altijd wel eg vet.. totally uit ya plaat
maaruh, damn, 9 december.. en Marja weet nu al wat in de zak zit!!
Life is so unfair..
maaarr, met dit feestie.. hihi.. ikkuh no worry.. ik kom gewoon!!
Wat heet.. kan niet wachten..
Damn Partyspacer, waar zit jij nou niet?? Maar, wil je meerijden?? Ik ben nog nooit naar Unique feest geweest, stel me eens voor!
Uitspraak van Partyspacer op donderdag 2 november 2006 om 08:46:Ik weet al wie ik een kaartje voor sinterklaas kado geef!!
mij????
Uitspraak van Partyspacer op donderdag 2 november 2006 om 08:46:Ik weet al wie ik een kaartje voor sinterklaas kado geef!!
moi??? heb hele kleine schoentjes, maar past best een kaartje in hoor
Uitspraak van Partyspacer op woensdag 15 november 2006 om 08:24:Hmm, vraag ut me heel liefjuzz??
ahhhh lieve partyspacer
Uitspraak van Partyspacer op woensdag 15 november 2006 om 08:24:Ben een heel gevoelig typie hoor,
Uitspraak van Partyspacer op woensdag 15 november 2006 om 08:24:duzz wie weet, kruip ik door ya schoorsteentjuh
dan word je mooie zilveren pakkie vies!! je mag ook gewoon door de voordeur hoor
ahhhh lieve partyspacer
Oohh... zie me door de knieën gaan..
ohhhh, pfff... warm hier he?? pfff.. ff water haaluh
gewoon door de voordeur hoor
eeekzzz.. joh, veeullzzz te verleeguh voor ennuhh da silver bullet,
komt pazz met kerst.. hier kom ik met suikergoed
laatste aanpassing
Uitspraak van Partyspacer op woensdag 15 november 2006 om 15:12:zie me door de knieën gaan..
op je knieen door de schoorsteen???
Uitspraak van Partyspacer op woensdag 15 november 2006 om 15:12:eeekzzz.. joh, veeullzzz te verleeguh voor
Uitspraak van Partyspacer op woensdag 15 november 2006 om 15:12:ennuhh da silver bullet,
komt pazz met kerst..
ben heel benieuwd!!
Uitspraak van Partyspacer op woensdag 15 november 2006 om 15:12:hier kom ik met suikergoed
eerlijk zullen we alles delen, suikergoed en marsepijn *lalalalalaalalalaaaaaaa*
Uitspraak van Partyspacer op woensdag 15 november 2006 om 15:12:hier kom ik met suikergoed
*gaat niet vragen wat dat precies inhoudt*
gaat niet vragen wat dat precies inhoudt
snoepie van muh... don't ya worry, suikergoed=fondant
voor de zoetekouwen onder ons!! en geloof muh, ik ben er eenttjuh van!
ben heel benieuwd!!
yeah, ik ook, want moet nog ff outfit4dit feestie reeguluh
what2do, what2do.. wedduh dat ik er uit kom...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 15:06:Count me in!
okay dan, we hebben we een plekkie voor ya gemaakt
Ennuh, count me in2 ga ff twee weekenden oplaaduh, en dan,
tadaaaa, losssss met die bende met da vrienden weer een heerlijke
avond unique'en
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 12:42:na 16jarige mensen
hahaha.. damn zeg, iemand wil niet dat je iets mist geloof ik
Uitspraak van Partyspacer op maandag 20 november 2006 om 13:02:hahaha.. damn zeg, iemand wil niet dat je iets mist geloof ik
Indd Stuur me over 1.5 jaar nog maar es een bericht
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 13:16:Stuur me over 1.5 jaar nog maar es een bericht
Nog beter, misschien win je gastenlijstplekkie..
en als je nou schrijft dat het de 1e keer is dat ja naar een Nachtdienstfeest gaat, wie weet, wordt je uitgenodigd
Uitspraak van Crazy King op maandag 20 november 2006 om 14:28:Wanneer gaan we aftellen?
hehe Pepijn, daar wazzz ik gister al mee begonnen, nog voordat ik wakker wazzzzz
Uitspraak van Partyspacer op maandag 20 november 2006 om 14:33:nog voordat ik wakker wazzzzz
dat was zeker ergens laat in de middag?
Hmm, dit wordt op zeker mijn volgende feestje!
Heerlijk weer een nachtje dansen met m'n lieve partyvriendjes
Uitspraak van Partyspacer op maandag 20 november 2006 om 14:33:hehe Pepijn, daar wazzz ik gister al mee begonnen
Gister lag ik nog in mijn nestje nog na te dromen van een heet nachtje Erotic Saturday Vibe
Uitspraak van Crazy King op maandag 20 november 2006 om 14:59:heet nachtje Erotic Saturday Vibe
haha.. heb ik alles gedroomd??? vast wel Pepijn
Nou, heet nachtjuh in Happy Dayzz mag ook wel weer
Maar was zondag nauwlijks wakker geweest, alleen om mijn foontjuh aan te
nemen die ik in de auto vergeten was van mijn lift
Ik wazzz.. tsjaa.. beetjuh op en nog steeds herstellende
laatste aanpassing
Uitspraak van Partyspacer op maandag 20 november 2006 om 16:09:Nou, heet nachtjuh in Happy Dayzz mag ook wel weer
Dat gaat 9 december helemaal goedkomen Sjoerd!!
Crazy King, leuke foto
Thx! Was weer boffen toen die genomen werd
naar dit SUPERfeest!
yeahhh, time4a hefty party ben d'r eg wel klaar voor
Ennuh, yeah, dresscode, wild&sexy zou ik zegguh, leef ya uit!
Ennnuh, ikkuh hobbel d'r ook weer rond hmm, outfit nog ff haaluh,
maarrr, da boss heb me beloofd, big bonus duszz dat gaat lukkuh
ennuh tot 9 december?? Achter da geraniumzzzz
**UPDATE UPDATE UPDATE**
Uit het laatste bericht:
De dresscode is Black & Red en vanaf 21 uur op 9 december gaat Unique helemaal los in de HappydayZZ!
zie ook: https://partyflock.nl/news/7773
laatste aanpassing
Unique Sexy City pakt op 9 december zwaar uit in de HappydayZZ vanwege de nu al goede voorverkoop. Dat betekent extra veel decoratie, shows en nog meer spectaculaire special effects. Na een daverende periode in de Marcanti komt Unique nu naar Culemborg! De dresscode is Black & Red en vanaf 21 uur op 9 december gaat Unique helemaal los in de HappydayZZ!
Hier staat drescode Black & Red ?!
Dat moeten ze WEL een beetje duidelijk maken.
Oh nou zie ik dat het hierboven daar ook over ging. Maar
dresscode, wild&sexy, freaky en unique
is heel anders.
Dalijk staat iedereen er weer in verschillende (kleuren) outfits
ss
Uitspraak van Partyspacer op woensdag 22 november 2006 om 09:30:De dresscode is Black & Red
Is het echt een strenge dresscode ? dat als je geen zwart of rood aan hebt, dat je er niet in komt ?
Ik vind wit namelijk meer mijn kleur en aangezien ik zaterdag al in het zwart/rood ben geweest, en ik er niet van hou om 2 keer hetzelfde iets of 2 keer dezelfde kleur aan te hebben..
Tsja, dat word lastig..
Maaar jaaa, dat maakt niet uit. Ik heb gelukkig nog wel genoeg leuks in de kast hanguh hehe.
Maaareee mensen
Ik heb nu alweer zin in het feestje wat gaat dat een leuk feestje worden
Kan me nog goed de Unique feesten in de Marcanti herrineren heerlijk waren die ! Ik weet zeker dat het net zo leuk en goed word
Zijn er ook bubbelbaden aanwezig ?
We gaan er absoluut een gezellig sfeertje van maken en was het maar al december
Wie gaan er nog meeer ?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 16:50:Wie gaan er nog meeer
Ahhh Jetjuh ya know, ikkuh heel schuchter typjuh, ik zou
zo graag willuh maaruh, tsja, zoek altijd de donkere plekkiezz op
zodat ik nie opval dussuh, ya ziet me niet, maaruh, ik ben d'r wel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 16:50:zaterdag al in het zwart/rood ben geweest
Pfff, tsjaaaa, ik zit ook hefty in dubio hoor, ouwe of nieuwe outfit
Kan allebei, wattdayasay?? Zal ik 'die van boovuh weer aantrekkuh??
Astrid, we gaaaann shoppuh!! .. toch?? Met Niels en Les en ya hubbie???
laatste aanpassing
Is goed! Als ze jou tenminste mee willen hebben...
Nee hoor, is goed man, gaan we doen.
ff een datum prikken waarop iedereen kan en wachten op salaris en dan gaan we eens ff lekker shoppen!
Trouwens, jouw outfitje hierboven mag er ook zijn hoor, die heb ík je nog niet zien dragen....
Kijk, dat lijkt mij nou ook weleens lekker....kunnen we niet een petitielijst starten en overhandigen aan Unique, om dit voor elkaar te krijgen?
Ik stem VOOR!!!!!!
Nee hoor, is goed man, gaan we doen.
ff een datum prikken waarop iedereen kan en wachten op salaris en dan gaan we eens ff lekker shoppen!
Trouwens, jouw outfitje hierboven mag er ook zijn hoor, die heb ík je nog niet zien dragen....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 16:50:Zijn er ook bubbelbaden aanwezig ?
Kijk, dat lijkt mij nou ook weleens lekker....kunnen we niet een petitielijst starten en overhandigen aan Unique, om dit voor elkaar te krijgen?
Ik stem VOOR!!!!!!
wat is de entree die staat nergens vermeld
Ik stem VOOR!!!!!!
Kijk, jij snapt het
Ik ga wel in het bubbelbadje hoor
Vorige keer met Pinkster Vibe waren er wel bubbelbaden aanwezig, alleen dan buiten.. das wel een beetje koud
Maar een badje is altijd wel leuk natuurlijk
Uitspraak van Breezerslet op donderdag 23 november 2006 om 14:07:superrrr, ik heb mijn zwart/rode bikini al klaarliggen!!
Aha zie dat er nog meer voorstanders van zijn
Ik mijn witte bikini
Uitspraak van NL_melliej_NL op donderdag 23 november 2006 om 17:34:wat is de entree die staat nergens vermeld
21 euro goed te doen dus !
Uitspraak van Partyspacer op donderdag 23 november 2006 om 10:37:maaruh, tsja, zoek altijd de donkere plekkiezz op
zodat ik nie opval
Wehehehe ik weet dat je graag verstoppertje speelt foei !
Ik vind je toch wel kom natuurlijk wel ff kiekeboe zeggen
Uitspraak van Partyspacer op donderdag 23 november 2006 om 10:37:Kan allebei, wattdayasay?? Zal ik 'die van boovuh weer aantrekkuh??
Die outfit is toppie hoor Sjoerd alles kan
Je zou ook eventueel dat shirt met een zwarte broek ofzo kunnen combineren
Acg, trek gewoon aan waar je jezelf lekker in voelt, zolang het natuurlijk wel een beetje sexy is
Uitspraak van Crazy King op zaterdag 25 november 2006 om 13:13:Ben sowieso dus altijd voor een dresscode
Dat natuurlijk wel helemaal zonder jeans !
Ahhhh nog 2 weken Ik heb zinnnnn in het feestje
Ik ga in mn bikini denk ik, met een rokje/hotpants of mn chaps erover, dat vind ik wel leuk !
Of ik idd in het zwart en rood ga , moet ik nog even bekijken, maar ga absoluut mijn best doen.
Word een erg leuk feestje en ben ook erg benieuwd naar de licht effecten, word vast erg mooi!
Meer mensen die nog zin hebben in een feestje ?