doen of niet doen ?
8463x bekeken
ehm NIET doen dus!!
Sinds kort heb ik er 2 van deze broeken,ze zitten best lekker.Ze zijn van strakke stretch stof.Een aantal jaren terug heb ik ze veel gedragen,maar ben er mee gestopt ze te dragen.Nu zie je ze bij ons ook bij de mannen steeds vaker ziet,heb ik er weer een paar gehaald.Heb er van de dames alleen maar leuke reacties over gekregen.
laatste aanpassing
Oh nee bah dat zou dr ook nog eens bij moeten komen
ik vind die van levi's bijvoorbeeld mooi hoor
donateur
Maar ze moeten er wel het kontje voor hebben..
En stijl..
![[img width=367 height=836]http://www.uncrate.com/men/images/2006/06/levis-stacked-skinny-back.jpg[/img]](http://www.uncrate.com/men/images/2006/06/levis-stacked-skinny-back.jpg)
Gay
Gay is goed.
even een voorbeeld die ik op internet vond..
dit vind ik echt niks!
Die is juist super goed vind ik.
Dat voorbeeld van Cin. vind ik daar in tegen echt super lelijk.
Hij moet een klein beetje baggy bij de kont en de rest smal.
donateur
Voor jongens ?
Mm nee net iets tè strak , zo'n broek ..
Mm nee net iets tè strak , zo'n broek ..
idd , echte mannen moeten gewoon stoere jeans aan! En niet van die verwijfde strakke broeken, zoooo lelijk!
Wat is dan een hetrosexuele kleding voor vrouwen? Kom zeg!
Het lijkt alsof je 'mode' begrijpt maar, iets daarboven is toch erg klein of beperkt..
Dit is echt de meest domme uitspraak die ik heb gehoord..
laatste aanpassing
Het lijkt alsof je 'mode' begrijpt maar, iets daarboven is toch erg klein of beperkt..
haha laat me niet lachen man. Of ik "mode begrijp".
Ik vind die broeken gewoon heel erg lelijk, en meestal hebben van overstylde types dat soort broeken aan.
Die zien er inderdaad altijd nogal NICHTERIG uit ja!
En nog steeds mag je een
teken maken.. maar je geeft nog steeds geen antwoord.. En dan mag je groot gebekt zijn door van je af te bijten.. maar ik krijg nog steeds geen antwoord..
Dank je wel
zeur je ook op jongens met strakke shirt?
Dank je wel
Vind dat die skinny broeken worden gedragen door gasten die er verwijfd uitzien (of nichterig wat jij wil) niet dat ze dan meteen homo zijn.
mja ook door van die wanna-b rock-punk mensen (tenminste jongens bij mij op school) en door emo jongens
overstylde types
https://partyflock.nl/albumelement/776844
Dus.... Dit is het laatste wat ik zal zeggen..
laatste aanpassing
?
Uitspraak van FcukMe op vrijdag 3 november 2006 om 09:50:
Dus.... Dit is het laatste wat ik zal zeggen
hahahahhaaha wahha
Blijf wel respect hebben voor iedereen die zijn mening uit.. Alleen ben het niet eens met de desbetreffende uitspraak...
donateur
hahahahhaaha wahha
Ik vind het bij jongens en meisjes erg vet!
haha
ja vet man!
Dit hieronder vind ik erg mooi:
![Bron: http://img.photobucket.com/albums/0803/silverhawk/judelaw/paparrazzi/individual/2006/october/1.jpg [img width=301 height=512 cacheid=000d1dbf0025b3fd72480dc01a01a47aac]http://img.photobucket.com/albums/0803/silverhawk/judelaw/paparrazzi/individual/2006/october/1.jpg[/img]](/images/cache/000d1dbf0025b3fd72480dc01a01a47aac)
Maar het volgende dan weer erg lelijk:
![Bron: http://img.photobucket.com/albums/0803/silverhawk/judelaw/paparrazzi/individual/2006/august/9.jpg [img width=367 height=550 cacheid=000d1dbe0025b3fe781ad8181a01a47aac]http://img.photobucket.com/albums/0803/silverhawk/judelaw/paparrazzi/individual/2006/august/9.jpg[/img]](/images/cache/000d1dbe0025b3fe781ad8181a01a47aac)
Maar het volgende dan weer erg lelijk:
donateur
Ooooooooooooh wat LELIJK 
Als mijn vriend daar ooit in zou lopen ga ik echt niet naast hem lopen
Ziet er niet uit
echt voor schut!
Doe maar gewoon een sexy baggie broek of een normale spijkerbroek

Als mijn vriend daar ooit in zou lopen ga ik echt niet naast hem lopen
Ziet er niet uit
Doe maar gewoon een sexy baggie broek of een normale spijkerbroek
Juist! dat geldt overigens ook bij vrouwen... pumps hoeven niet altijd! Een vrouw die fcuking hard uit der bol wil gaan met een skinny aan moet ook kunnen dus gewoon lekkere trainers eronder!
Ik wil al heel lang zo'n broek..... Mijn budget laat het alleen nog steeds niet toe
Het is juist de bedoeling dat de niet baggy zijn.
Dat maakt niets uit. Je hebt al jaren slimmetjes voor mannen, en sinds kort ook baggy modellen. Die hele strakke vind ik dus echt niets, tenzij het echt modelletje is zoals je die al jaren hebt in GB (al enkele decennia)
Ik wil al heel lang zo'n broek
Arnhem!! (60 euro) Supervet!! het is een damesbroek die door heel veel mannen wordt gemaakt.. Ik weet alleen niet hoe die winkel heet.. Tis een winkel met een beneden verdieping.. Wenteltrap..
laatste aanpassing
Arnhem!! (60 euro) Supervet!! het is een damesbroek die door heel veel mannen wordt gemaakt.. Ik weet alleen niet hoe die winkel heet.. Tis een winkel met een beneden verdieping.. Wenteltrap..laatste aanpassing 7 november 2006 15:12
Ik ben niet zo bekend in arnhem
Kun je niet eventjes opzoeken hoe die winkel heet?
Vanuit station... Over de korenmarkt.. rechtsaf dichting macdonalds.. vervolgens bij de mac rechtsafslaan en de straat doorlopen.. Kom je vanzelf bij een jeans winkel waar ook een trap naar beneden is (wenteltrap) beetje zoals de Image in utrecht (die dubbele image wel te verstaan en dan de kleine)
Ik ga het binnenkort eens proberen
Dat is de Tribute meen ik Ben al ff niet meer in Arnhem geweest, dus ik weet niet wat ze daar momenteel hebben. Je hebt trouwens nog een Tribute in Arnhem, maar die is bij de Mac rechtdoor lopen (schuin tegenover de Brittain)
Ik zat al op jou reactie te wachten... De paskamertjes zijn heel klein.. met gordijnen.. Helemaal achterin de winkel.. Als ik het goed heb is er ook een kleine verhoging daar..
Nijmegen
Ik vind Nijmegen om te winkelen echt bijzonder tegenvallen
niet doen. mannen moeten breed lijken, en stevige benen hebben dat werkt niet als hij een wortolbroek aantrekt
jah hahhaahahaha idd.. benik het echt helemaal mee eens!
ze hebben vaak al te dunne beentjes en daar moeten ze echt niet t accent op gaan leggen Baahh
Welk merk en model moet mijn vriend kopen ?
Welk merk en model moet mijn vriend kopen ?
Een diesel.. ik weet even niet hoe hij heet... Hij is niet heel erg strak.. heeft een ritszakje (fithpocket) aan de voorkant.. en heeft bij de knieen van die vouwen die er niet meer uit te strijken zijn... Donkerblauw! Klere vet!! 129,95..
dat natuurlijk ook ja
Een diesel.. ik weet even niet hoe hij heet... Hij is niet heel erg strak.. heeft een ritszakje (fithpocket) aan de voorkant.. en heeft bij de knieen van die vouwen die er niet meer uit te strijken zijn... Donkerblauw! Klere vet!! 129,95..
Deze MOET hij mooi vinden! Trust me!
ik heb ook diesel paddam heet ie geloof ik? helemaal zwart ubervet met ook dat ritsje..maatje groter gekocht zit ie lekker baggy
bedankt!
Heb zelf laast een cheap monday aangeschaft, met lekker sneaks er onder en ik vind ze zeker vet, heb ook wel andere slims (levi - gstar) maar dat zijn niet de slims waar het hier denk overgaat.
![Bron: http://www.fashionologie.com/photos/skinny_jeans/cheapmon.jpg [img width=300 height=526 cacheid=0013f0b80026295a48f64b371a01b0e131]http://www.fashionologie.com/photos/skinny_jeans/cheapmon.jpg[/img]](/images/cache/0013f0b80026295a48f64b371a01b0e131)
Tja merk wel dat je af&toe van die blikken krijg van mensen, maar zou mij eigelijk weinig boeien moet ik eerlijk zeggen.
Zijn gewoon lekker indie en dat is wel een style waar ik mij mee kan identificeren.Sowieso merk ik dat meiden met een beetje verstand van mode (red-smaak
) het zeker waarderen.
Tja merk wel dat je af&toe van die blikken krijg van mensen, maar zou mij eigelijk weinig boeien moet ik eerlijk zeggen.
Zijn gewoon lekker indie en dat is wel een style waar ik mij mee kan identificeren.Sowieso merk ik dat meiden met een beetje verstand van mode (red-smaak
Ja maakt ze nóg ieliger......... dus not done. Ik vind dat jongens iets stoers aan moeten trekken en geen skinny jeans.
j emoet er het typetje voor zijn.
anthony kiedis van de red hot chilli peppers komt er mee weg bijv.
maar breed van boven en smal beneden is helemaal geen gezicht.
ken er zat van die ventje die alleen hun bovenlichaam trainen en op het strand zie je een breed bevenlichaam en pillebeentjes.
ben juist van mening dat als je wat breder bent je soswieso geen strakke jeans moet dragen.
net zoals chicks met overgewicht geen skinny jeans mogen dragen
alleen tengere dudes kunnen skinny jeans aan
anthony kiedis van de red hot chilli peppers komt er mee weg bijv.
maar breed van boven en smal beneden is helemaal geen gezicht.
ken er zat van die ventje die alleen hun bovenlichaam trainen en op het strand zie je een breed bevenlichaam en pillebeentjes.
ben juist van mening dat als je wat breder bent je soswieso geen strakke jeans moet dragen.
net zoals chicks met overgewicht geen skinny jeans mogen dragen
alleen tengere dudes kunnen skinny jeans aan
laatste aanpassing
ik vond het eigenlijk ook niets, en me vriend ook niet,
hij had nieuwe spijkerbroek nodig, en je raad het al, thuis gekomen met oa een slim jeans!
alleen niet zo'n mega strak ding hoor, gewoon iets smaller dan gewoon,
ik moet er nog wel wat aan wennen, maar het staat zeker wel!
En volgens me vent zit hij heerlijk! Niet super strak bij het kruis en dus niet slecht voor de zaadjes!
hij had nieuwe spijkerbroek nodig, en je raad het al, thuis gekomen met oa een slim jeans!
alleen niet zo'n mega strak ding hoor, gewoon iets smaller dan gewoon,
ik moet er nog wel wat aan wennen, maar het staat zeker wel!
En volgens me vent zit hij heerlijk! Niet super strak bij het kruis en dus niet slecht voor de zaadjes!
Tja ik moest ook even die drempel over (altijd baggie gedragen).
Begon met een raderlow van gstar, even wennen en ik wou niks meer anders, toen een 501slim van levi nou echt heerlijk en daarna een paar cheapmondays gekocht, nou echt joh het zit heerlijk zeg
Je loop nooit meer op je broek, zat ruimte bij je kruis (draag ze als nog lekker laag
).
Enja het ziet er gewoon super uit met de juiste sneaks er onder, blijft een leuk stijltje
en gellukig zie je zo ook nog niet zo vaak in nl (blijf je lekker in de illusie dat je nog enige zins orineel ben
).
Begon met een raderlow van gstar, even wennen en ik wou niks meer anders, toen een 501slim van levi nou echt heerlijk en daarna een paar cheapmondays gekocht, nou echt joh het zit heerlijk zeg
Je loop nooit meer op je broek, zat ruimte bij je kruis (draag ze als nog lekker laag
Enja het ziet er gewoon super uit met de juiste sneaks er onder, blijft een leuk stijltje
laatste aanpassing
Hoewel ik de stretchjeans nog maar weinig heb gedragen vind ik ze best goed zitten.In het begin knellen ze iets maar na een half uurtje is het iets gerekt en zit het best goed,en zeker na het wassen van de broek gaat het aantrekken soms moeilijk omdat de smalle pijpen moeilijk over mn voeten gaan.Maar voor de rest ben ik er tevreden mee.
Tja je moet juist dunne beentjes hebben, van die "dijenkletsers" zit niemand te wachten 
Enja goede sneaks compliseren(dunno of het een woord is maar je snap hem wel) "grote" voeten allen maar.
Levi stretch, ik heb ze nog niet gezien, loop zelf wel eens met hun slims maar das al een van de baggy'ste.
Enja goede sneaks compliseren(dunno of het een woord is maar je snap hem wel) "grote" voeten allen maar.
Levi stretch, ik heb ze nog niet gezien, loop zelf wel eens met hun slims maar das al een van de baggy'ste.
Aan doen!!!
Core Sec van G -STAR is echt VET!!!
Core Sec van G -STAR is echt VET!!!
merk het al!!!
FF de skinny jeans leven in blazen..
Dr Denim echt Uber! Vooral de zwarte!
Dr Denim echt Uber! Vooral de zwarte!

![[img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/nooo.gif[/img]](https://partyflock.nl/images/light/smileys/nooo.gif)

![[SF] daphie](/images/user/404499_2191872.jpg)