Partyflock

Forumonderwerp · 910381
Betreft: evenement: Sensation, vrijdag 30 maart 2007 om 12:00

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil verdomme morgen ook naar het Sportpaleis :honger: :@ Wie wilt mij meesmokkelen? (of wiens platenkoffer mag ik dragen? O:) hihi)

Uitspraak van xantrex op donderdag 15 maart 2007 om 14:41:
waarom is het nou de dag voor Timewarp

De dag voor Hard Bass :/

Uitspraak van mondialer op maandag 12 februari 2007 om 21:49:
echt een bangelijk plaat . ghost - my sensation is black

Bangelijk? Vind er anders geen bal aan, heb 2 singles ervan liggen. Eentje heb ik gekregen na Reverze, de andere heb ik gekregen na Bassrulers.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Qouri op maandag 26 maart 2007 om 22:06:
ik heb meer dan 1 liedje gehoort van hem en zijn producties klinken zeer onproffesioneel...

:o alle man

Overdrive,Pitch Up,Cracked,Say it Again,Making the Track...

Remix van House of House,Play that Vibe...1 voor 1 kleppers...veel weet je nog ni van die kerel denk ek ;)

De platen die hem populiar heeft gemaakt zijn The Return & Love...,maar zen style is inmiddels ver vooruitgegaan :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 12:54:
zo begrijp ik niet waarom DJ Tiësto 'de beste dj ter wereld is'

Ja idd,das iets wa ik ook ni snap...
De meest commerciele ja,dat is hij,maar verre van de beste

En euh,btw,Tiesto, reist de wereld rond met 25 platen ofzo,want het duuuurt zo lang voor die wordt uitgemixed.

Uitspraak van Qouri op donderdag 29 maart 2007 om 13:37:
muziek zit vol belletjes zoals de meeste jumpplaatjes

Denk da je ni veel van jump ket man..mss da je da hard tek en de frech tek niet kent ofzo,is veel minder commercieel dan de idd zogenoemde belletjes jump,want daar heb ik het ook ni voor...

Idd,aan iedeen,have fun morgen :bier:
Waarschuw beheerder
ik ken coone zen liedjes wel , genoeg gehoort denk 3 a 4 jaar geleden in mijn klas toen. dus ik weet wel wat ik zeg.

Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op donderdag 29 maart 2007 om 18:12:
Denk da je ni veel van jump

wel zie toen DE jump die hier bekend was uitkwam, denk zo 2goei jaar geleden, waren een paar platen goed. men pc stond ook vol met mixen en platen.ik stond er voor open heb het geprobeerd.Ik ben toen ook naar bassleader gegaan maar het is mijn ding niet...

hard tek en de frech tek

hard tek en french tek ken ik , maar hadden we het niet over jump?

Idd,aan iedeen,have fun morgen

om toch ontopic te blijven :P bedankt en de fun zal er zeker niet aan mankeren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Qouri op donderdag 29 maart 2007 om 18:32:
a 4 jaar geleden

Daarom da ik zeg..da zen style sterk evranderd is ..;)

hard tek en french tek ken ik , maar hadden we het niet over jump?

Hard tek en french tek,valt onder de stroming Jump ;)

bedankt en de fun zal er zeker niet aan mankeren

Np man,geloof ek best :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op donderdag 29 maart 2007 om 18:36:
Hard tek en french tek,valt onder de stroming Jump

haha klopt maar trance en goa is ook niet hetzelfde he :D
ge snapt wel wa ik bedoel e :P

eind discussie dan maar ,ieders zen mening en smaak ik heb men zegje kunnen doen. zolang we maar allemaal ons amuseren
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm, morgen wellicht aanwezig!

Ben erg benieuwd, altijd leuk zo'n laatste moment feest 8)

Anyways, moet nog ff kijken hoor, maar zoals het er nu naar uit ziet, wel aanwezig :yes:
Waarschuw beheerder
Vanaaf ff lekker house op sensatie zwart en morgen los bij vince tegen de rest,ga me weer heerlijk vermaken!!

Waarschuw beheerder
:cheer: heb er zin in :D
Waarschuw beheerder
heb er ook zin in , pas thuis en het is niet lang meer :P

Waarschuw beheerder
Gaan ze moeilijk doen over lichtgrijze schoenen?

Heb alles zwart behalve men schoenen... denk nu niet dat ze daar moeilijk over gaan doen? :/

Waarschuw beheerder
Tfeest is nog nie begonnen of der heeft al iemand geweldig gestemd, whahaha :p

Geweldige video op de site! die mix! :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 17:57:
Gaan ze moeilijk doen over lichtgrijze schoenen?

Heb alles zwart behalve men schoenen... denk nu niet dat ze daar moeilijk over gaan doen

naar alles zien ze
maar schoenen niet zou beetje stom zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qouri op vrijdag 30 maart 2007 om 18:20:
zou beetje stom zijn

idd, maar heb al een hoop stomme situaties meegemaakt met security :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik ben ook weer met succes omgeluld dus aanwezig :)

Waarschuw beheerder
op de site stond gisteren dat je helemaal zwart gekleed moest zijn op de schoenen aan dus.. trek je lichtgrijze schoenen maar aan e ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op vrijdag 30 maart 2007 om 18:28:
nou ik ben ook weer met succes omgeluld dus aanwezig

:roflol: dacht dat je ziek was..

Zie je vanavond.

Wordt weer een fout weekendjes :P
Waarschuw beheerder
donateur
Vraag me af welke MC's we kunnen verwachten..

DV8 is aanwezig met Showtek, maar verder?
Waarschuw beheerder
donateur
MC Cin. ;) Zie k die ook eens :lol:

Uitspraak van ENROC op vrijdag 30 maart 2007 om 18:31:
dacht dat je ziek was..

hehe half.. veel last van me keel, veel hoesten enzo.. Ik ga gewoon me stem sparen.. 9 uur lang nix zeggen, alleen tijdens FTS ff me scheur opentrekken :p
En strepsils mee naar binnen, van die grote oranje pillen :roflol: Neem de bijsluiter wel ff mee anders gaan ze moeilijk doen denk ik :9
Waarschuw beheerder
donateur
Goede sets, leuke mensen, belachelijk slecht geluid. Nu slapen, morgen meer :)
Waarschuw beheerder
Veel Jump in de Megamix?!?!?
Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op vrijdag 30 maart 2007 om 20:36:
Vraag me af welke MC's we kunnen verwachten..

Is Ruffian nog een beetje opgevallen bij iedereen? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wexx op zaterdag 31 maart 2007 om 09:53:
Is Ruffian nog een beetje opgevallen bij iedereen?

Valt die ooit weleens op dan de laatste tijd? :/ Hij is meer met andere dingen bezig dan MC'en. Je hoort hem amper op een avond.

Maar ik ben er gisteren niet bij geweest dus ik hou mijn mond verder. O:) :X 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op vrijdag 30 maart 2007 om 21:08:
9 uur lang nix zeggen, alleen tijdens FTS ff me scheur opentrekken :p
En strepsils mee naar binnen, van die grote oranje pillen :roflol: Neem de bijsluiter wel ff mee anders gaan ze moeilijk doen denk ik :9

Sportpaleis werd bij Reverze niet eens gecontroleerd, kon zelfs zo een bom meenemen 8)

Maar ik had er zoooooo graag bij willen zijn. Echt een fucking gruwelijke line-up :'(
Nou ja, vanavond Hard Bass. Ook leuk ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op vrijdag 30 maart 2007 om 21:08:
En strepsils mee naar binnen, van die grote oranje pillen

Ja, die heb ik aardig gemist. Net als de rest van mn medicijnen die nog bij Chris in de auto liggen :(

Shit zeg, met griep naar een feest gaan is niet slim, heb de halve nacht lopen snotteren, hosten en kotsen :( Maar ben toch blij dat ik gegaan was, wel een paar persoonlijke hoogtepuntjes gehad ;)

Het geluid was echt drama, haha die actie van Raoul was ook helemaal top. Gewoon stilleggen die zooi. Ook veel te lang jump gehoord en dan waren we ook nog eens behoorlijk laat binnen. Kon toch echt niet toppen aan Black in Nederland. FTS was vetjes, ik heb me ook enorm vermaakt bij Technoboy vs The Prophet...de een een houten klaas met zn genkeuse poot en de ander het tegenovergestelde :D lang leve drank :D

Nog een stukkie Darkraver gehoord en Outblast en toen gelukkig naar huis. Ben nu nog zieker dan gisteren, geen White voor mij, ik blijf mooi in mn nest liggen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 31 maart 2007 om 12:34:
Valt die ooit weleens op dan de laatste tijd? Hij is meer met andere dingen bezig dan MC'en. Je hoort hem amper op een avond.

Maar ik ben er gisteren niet bij geweest dus ik hou mijn mond verder.

Hij deed 't anders prima gisteren hoor, in zn enge pakkie. (l)

Waarschuw beheerder
ik hoorde dat na de jump de belgen het wel gehad hadden ? :P

Waarschuw beheerder
Wat een kutgeluid, heb voormij het feestje echt wel een beetje verpest... Idd goeie actie van zany!!
Had het nog nooit zo vroeg zo rustig gezien op een feest, gaat wel ten koste van de sfeer, maar je heb ruimte genoeg :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 15:53:
Wat een kutgeluid, heb voormij het feestje echt wel een beetje verpest.

gemeente he ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 15:53:
Had het nog nooit zo vroeg zo rustig gezien op een feest, gaat wel ten koste van de sfeer, maar je heb ruimte genoeg :D

kwam door de hardstyle en de hardcore :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 15:55:
kwam door de hardstyle en de hardcore

Daar ging ik ook voor, duh :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Daar ging ik ook voor, duh :D

ja maar de belgkes niet :d
Waarschuw beheerder
Zany :respect:! Gewoon de zaak stil leggen en beter vragen om fatsoenlijk geluid :roflol:
Goede actie

Waarschuw beheerder
gemeente he

Idd, sinds de thunderdomes van 96, 97 & 98 (meesterlijk herinneringen aan! :lief: )doet de gemeente erg moeilijk tegenover housepartyes/raves in het sportpaleis.
Komt door een kutstreek van de omwondenden, die hebben daar serieus over zitten klagen, denk zelfs dat er een petitie bij betrokken was. En gaan zeuren dat al dat feestvolk (gabbers) kriminelen zijn enzo :s
Allemaal ouwbollige kutmensen die er niet tegen kunnen dat de jeugd af en toe alle frustraties is goe wil wegfeesten!

Dat vind ik dan weer zo knap aan Nederland. Daar heb je nie van die ouwbollige zeurkousen! Daar gaan ze gewoon meefeesten. :respect:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 15:56:
ja maar de belgkes niet

oh jawel ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 16:19:
oh jawel ;)

de helft niet blijkbaar ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 16:22:
de helft niet blijkbaar

Ja, maar denk dat wel voornamelijk aan wat anders lach.
Het was niet echt het 'spectakel' dat ervan verwacht werd...
Dat komt denk ik dan weer door wat ik eerder zei; strenge regels op houseparties in het sportpaleis... overdreven beperkingen kwa geluid enz... viel wel op. Maakt het een STUK minder intense ervaring. :nee:

Wil Belgische ID&T team ook zeker nie afbreken ofzo, ze hebben mijn steun in wat ze hier proberen. Ik hoop echt enorm dat ze de houseparties-scene hier in België terug wat leven inpompen, maar het valt wel een beetje op dat ze minder ervaren zijn dan ID&T Nederland... want ik heb ook wel een aantal negatieve dingen gemerkt die ik bij Tomorrowland ook had gemerkt o:) :x :bloos: maarja, ik weet natuurlijk ook niet hoe het voor hun is geweest om dit te regelen natuurlijk. Zal ook niet makkelijk zijn geweest! ;)

Vond ook dat er teveel jump werd gedraaid, maar dat wil niet zeggen dat het Belgische publiek geen hardcore/hardstyle/harddance/hardtrance/hardwhatever appreciëren. In tegendeel zelfs!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mja ik denk dat dat ook niet heeft meegewerkt

ach iig iets om mee te nemen voor de volgende keer

dan kom ik ook ff kijken :d

Waarschuw beheerder
Sensation was echt focking vet heej
darkraver was echt goed
jammer dat dr ook veel jump werd gedraaid:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 16:33:
Vond ook dat er teveel jump werd gedraaid, maar dat wil niet zeggen dat het Belgische publiek geen hardcore/hardstyle/harddance/hardtrance/hardwhatever appreciëren. In tegendeel zelfs!

Ooooh goddamned.. Toch iets gemist :@

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 15:52:
ik hoorde dat na de jump de belgen het wel gehad hadden ?

Bij Reverze net zo.. Toen The Prophet kwam, liep de halve zaal naar de tribunes en met Technoboy net zo..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 16:46:
Bij Reverze net zo.. Toen The Prophet kwam, liep de halve zaal naar de tribunes en met Technoboy net zo..

Werd dan ook voornamelijk gepromoot (spelling?) als een jumpfeest ;)

Als je naar Tomorrowland gaat kijken bv stond het meeste feestende volk bij de Q-stage waar hardstyle, hardcore en oldschool gedraaid werden en maar erg weinig jump! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ik ben dus expres later gegaan, zag die Jump niet zitten. echt tot aan de Megamix alleen maar Jump. Mexagmix zelf al eens gehoord. Het geluid was echt slecht hoor, vond 't lullig voor de artiesten zo. FTS van Showtek was wel HET Sensationmomentje trouwens, cool om te zien hoe die plaat 't internationaal ook zo goed doet.

Overigens effe Q-magazine in de gaten houden voor een interview met deze heren volgende week ;)

Prophet & Technoboy moesten het ook met droevig geluid doen, maar die leken er iig zelf nog lol in te hebben :p Leuke plaatjes ook o:)

Zany was 't dan echt zat en dat vond ik een strakke actie ja, gewoon die stage opklikken en zeggen "Dat geluid ken hier veul harder". Come on zeg, ik stond idd te filmen en je hoorde het gefluit van de zaal zo boven de muziek uit. Ik vind het zo typisch want toen ik in september op dat Illusion-feest was in 't zelfde Sportapalies moest ik achteraan in de zaal gaan staan omdat mn oren pijn deden zo hard als 't geluid toen stond.

En dan die hitte daar, en de kou in de gangen...niet echt fijn als je toch al ziek bent. Ik voelde me echt net een vaatdoek, dus dat zal ook wel hebben meegespeeld. Ben nog niet helemaal over de waardering uit, vond de muziek vanaf Showtek wel best top, erg veel goede platen gehoord, verlichting was ook wel tof...maar kweenie. Ik wacht die in NL wel weer effe af :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 16:19:
Dat vind ik dan weer zo knap aan Nederland. Daar heb je nie van die ouwbollige zeurkousen! Daar gaan ze gewoon meefeesten.

:D Vergeet dat maar. Dominator is welgeteld 1x gehouden en toen zijn er ook van die jankende kutzakken gaan klagen omdat ze ook 1x een dagje in hun leven wat last hebben gehad van op en neer springende worstjes op hun barbeque. het was nog overdag ook %) en dan nog gaan klagen. Djeez, 1x per jaar, of een paar keer, zijn die lui zelf nooit jong geweest? Ws. niet, die hebben gewoon een kutjeugd gehad, hebben nu ene kuthuwelijk met kutkinderen en neuken al jaren niet meer. En dan schuiven ze hun rotleven maar af op de jeugd van tegenwoordig :{ Kaput machen die lui!

Waarom heb ik jou trouwens niet gezien? :(

Waarschuw beheerder
Hahaha, dat heb je mooi verwoord :lol:
Maar koniginnedag is wel cool, daar feesten ze allemaal mee en hoe zotter hoe beter! (y)
Moet je in België nie proberen zo'n feestdag :nee:

Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 31 maart 2007 om 17:05:
Waarom heb ik jou trouwens niet gezien?

Ja weet ik niet, maar kan wel ns gebeuren als iedereen in het zwart is (of toch zo goed als) :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 16:46:
ij Reverze net zo.. Toen The Prophet kwam, liep de halve zaal naar de tribunes en met Technoboy net zo..

von ik niet erg ohr... had ik teminste plaats..
ik heb het goed naar mn zin gehad... alleen teveel jump naar mijn zin.. voor mij begon het pas toen technoboy en prophet kwamen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 17:15:
ik heb het goed naar mn zin gehad... alleen teveel jump naar mijn zin.. voor mij begon het pas toen technoboy en prophet kwamen...

Ik vermaak me best op jump en hardstyle hoor.. :)
Waarschuw beheerder
het wa echt lekker . duidelijk dat de jumpers niet meekonden met de echte beats...
ze liepen weg ,stonden stil.
maar ja ik heb het naar mijn zin gehad dat is het belangerijkste.zelfde megamix als in nederland buiten 3-4 platen.lichtshow was lekker , vuurwerk. drank was te duur en te weinig en sounds was natuurlijk ook minder.geen pfers gezien :D en nu hop naar sensation white waar ik mijn voetjes kan laten rusten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qouri op zaterdag 31 maart 2007 om 17:24:
en nu hop naar sensation white

Ik blij dat ik blijkbaar geen witte broek heb :D, heb er na gisteren minder zin eerlijk gezegt. Zal een spacy avondje fuse worden voor mij denk ek :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qouri op zaterdag 31 maart 2007 om 17:24:
en nu hop naar sensation white waar ik mijn voetjes kan laten rusten

Ja ik baal als een stekker dat ik Markus ga missen :( maar voel me echt te beroerd. Dus helaas. :( Sowieso niet echt superenthousiast meer na gisteren. Veel plezier daar mop!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 31 maart 2007 om 17:35:
Ja ik baal als een stekker dat ik Markus ga missen :( maar voel me echt te beroerd. Dus helaas. :( Sowieso niet echt superenthousiast meer na gisteren. Veel plezier daar mop!

white is niet te vergelijken he ;)

maare jacq volgende keer ga ik met jou mee :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 31 maart 2007 om 17:35:
Markus ga missen

ah jammer , ik zal een danspasje meer zetten voor je :D

ik ga me eens rustig klaarmaken want heb nog pijn in de stamperbenen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 17:20:
Ik vermaak me best op jump en hardstyle hoor.. :)

ik ook ohr maar van mij mag het ook nog ietsjes harder..;)

Uitspraak van Qouri op zaterdag 31 maart 2007 om 17:42:
pijn in de stamperbenen :D

goed geamuseerd dus :D (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 17:50:
goed geamuseerd dus

echt wel , eindelijk nog eens lekker gefeest op hardstyle heb niet stilgestaan tijdens de hardstyle/hardcore :D
jij niet dan?