Partyflock

Forumonderwerp · 910381
Betreft: evenement: Sensation, vrijdag 30 maart 2007 om 12:00

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kotzaak op zaterdag 30 december 2006 om 21:43:
voor hardcore is er misschien genoeg publiek maar niet genoeg denk om een heel sportpaleis te vullen daarom mikken ze op wat belgië te bieden heeft:
Jumperkes

heel veel jumperkes houden wel van wa hardcore op het einde, is voor hen een uitdaging he ;-)

maar 1 uur is toch wel te weinig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 2 januari 2007 om 20:39:
maar 1 uur is toch wel te weinig

mja langs den andere kant als ze te veel hardcore dj's boeken risceren ze dat het grote publiek het hier laat afweten.
Maar dan toch wel liever een darkraver die een meestal een mooie mixset neerzet jump vs oldschool... altijd leuk het moment waarop de hardcore schijf ertussen komt.

tegenover moest outblast ofzo draaien die zou denk ik de hardcore hitjes lijst gewoon afgaan...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 2 januari 2007 om 20:39:
heel veel jumperkes houden wel van wa hardcore op het einde, is voor hen een uitdaging he

Denk der ook zo over ...

ben zelf jaar en dag ind e hardcore scene gezette...Club X,Thunderdome's,Speedrazor's..,Hellraiser's...

En ben overgegaan op Jump omda het wel wa aanstekelijk klinkt ( de goede jump hé,ni die bellekes jump zeg maar)

Want de Hardcore is er na 2000 ver op achteruitgegaan vind ik ...

Uitspraak van Kotzaak op woensdag 3 januari 2007 om 18:31:
tegenover moest outblast ofzo draaien die zou denk ik de hardcore hitjes lijst gewoon afgaan.

Idd...heeel goede dj hé,net als Promo..maar je kan zo de lijst maken ...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op woensdag 3 januari 2007 om 23:30:
En ben overgegaan op Jump omda het wel wa aanstekelijk klinkt ( de goede jump hé,ni die bellekes jump zeg maar)

alle jump is bellekes-jump :-s

mja, ni echt een line-up waar ik warm van word..khad beter verwacht....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bijouke (k) op donderdag 4 januari 2007 om 08:16:
alle jump is bellekes-jump

verre van zenne ...:/
Tis omda ge allen mor hardcore en toestande als datte kent :p :lol:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1812, 812}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had al kaartjes gekocht en een hotel geboekt voordat ik de line up wist! Ik liep dus het risico dat ik de line up niks aan zou vinden, dus mag sowieso niet gaan zeuren nu die bekend is :P!

Van Sensation wist je dat de line up niet net zo lang zou worden als die van Reverze. Verder viel te verwachten dat er veel jumpnamen op zouden staan. Op Ghost en Greg C na vind ik zelf de line up niet super slecht ofsow :) Wel super "commercieel" (vind ik eig een kut woord, mja dan snappen jullie wel wat ik bedoel).

In Nederland hoorde ik iedereen altijd klagen over Sensation, omdat het commercieel is blablablablabla, nou ik ben dan 2006 geweest met het rob gee voorval en ik kon je vertellen dat iedereen op het veld (waaronder ik :P) helemaal los ging. Alle tribune-zit-kijk-klanten konden dus weer klagen na afloop dat het kut was, maar ik heb em gewoon geweldig bestempeld, omdat het ook gewoon op paar kleine puntjes na geweldig lekker los gaan was!!

Dat er maar weinig dj's staan is meestal wel een voordeel hoor, want dan gaan ze meestal wel iets gaafs van hun set proberen te maken!

Ik gaat et dus gewoon lekker naar mijn zin krijgen met mijn schatje en dat weet ik zeker!!!! Voor diegene die ook wel gaan, TOT DAN !! :bounce::bounce:

(sorry voor de lap tekst whaha, had ik ff zin in :))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Deze line up is niet slecht voor de 1e Sensation Black in Belgie! maar das mijn mening.

Kennen jullie deze line up nog?

Chris Liebing
Dana
Marco V
Mauro Picotto
Michel de Hey

Juist 1e Sensation Black in NL dus ik vind dat Belgie het helemaal niet slecht doet met hun line up:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sander102030 op zaterdag 6 januari 2007 om 20:37:
Chris Liebing
Dana
Marco V
Mauro Picotto
Michel de Hey

Vind die line-up toch wel 100 keer beter!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HoofdletterP op zaterdag 6 januari 2007 om 21:21:
Vind die line-up toch wel 100 keer beter!

Bij die line up was ik niet gekomen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sander102030 op zaterdag 6 januari 2007 om 20:37:
Juist 1e Sensation Black in NL dus ik vind dat Belgie het helemaal niet slecht doet met hun line up

wij zen wel wa meer gewoon ze en voor zo ne line up gade toch geen 40 euro dokken zeker

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nog in twijfel.. Hetzelfde weekend is namelijk ook HardBass in Silverdome en dat is sowieso iets waar ik zéker wel heen ga.. :yes:

Maar goed, Sensation is altijd wel een goed feest, Antwerpen ligt toch "redelijk" om de hoek en toch een leuke line-up
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 21:04:
een leuke line-up

Vind je? :o

Yves De Ruyter: heeft precies een contract om alles te openen hier, maar oké geen slechte deejay.

Dan krijg je 4 deejays (Ruthless, Greg C, Coone & Ghost) die je hier in echt élke jumpkeet kan horen! Moet je voor die mannen dan naar een mega-event gaan??? Echt niet!

Resten daar enkel nog Showtek en Zany die de moeite waard zouden zijn, maar om daar 40 euro aan te geven? Nein!

Kijk gewoon ff wie Bass Events vorig jaar allemaal op Reverze liet komen voor de helft van deze prijs.. en dan komt ID&T af met dit? FF serieus.. :S

Het Sportpaleis is ook echt wel VEEL kleiner dan de Arena, vergeet dus maar die mensenmassa en al.. En in vergelijking met de concurrentie is de show toch ook al ff geen doorslaggevend element meer. :(

White is hier steeds een exacte kopie geweest van de Nederlandse versie (including verkeerde jaartallen in de filmpjes) en ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Sensations in het "buitenland" slechts dienen om door het jaar wat geld in het laatje te brengen. :nee:

Ik snap wel dat ze Darkraver nemen om hier af te sluiten, die naam ligt hier goed, maar de zeldzame soort die Belgische gabber noemt gaan ze er toch niet mee lokken.

Dus goh ID&T: ga rustig verder met jullie white hier elk jaar weer op te hypen en geniet van die feilloze geldmachine, maar laat hardere feesten in België toch maar gewoon aan andere (Darcon, Q-dance, ..) over: die weten wat feesten is en waar het om draait. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prinz Daff op maandag 8 januari 2007 om 20:38:
Kijk gewoon ff wie Bass Events vorig jaar allemaal op Reverze liet komen voor de helft van deze prijs.. en dan komt ID&T af met dit? FF serieus..

Kga da nog is zegge hé....
Sensation is zwaar commercieel en dara profiteren ze van,ze zitte zelf over heel Europa dermee dus ja...en iedereen kent Sensation,en iedereen wil het wel is meemaken.

De show zelf is wel top,2 jaar geleden in de Arena toch...
Binnekomen,je hoordenix van sound en dan opeens uit het niets...geluiden van vuurwerk en vliegende pijlen ;dat was prachtig..intro's per dj van bijna 5 min

Maar al dat betaal je mee in de prijs hé,vergeet het niet...zware commerce,das al en ze zulle ervan blijve profiteren

En de Line-up is nooit groot op Sensation..maar naar Belgische normen is deze line-up zeker top.
Waarschuw beheerder
Deze line up doet me echt helemaal niks, dat ze weinig namen zetten ok , is leuker dan dat je iedere dj mor haf uurke hoort , maar deze namen :s beter dan nog hadden ze van deze Sensation een editie gedaan in de trend van hardtechno, schranz, hardcore dan wast allicht nog interessant

Ben wel vo jump ook mor ddeze namen boeien me niet meer echt(om da ge ze overal wel kunt horen) en voor deze prijs al helemaal niet zopu zonde van me geld zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op maandag 8 januari 2007 om 21:38:
maar naar Belgische normen is deze line-up zeker top.

Voor een feest: ja. Voor een mega-event als Sensation? Nee!

Om te bewijzen: vorige zomer naar een grotere fuif geweest (Fuifke's Dance Night) en wie kwam daar? Greg C, Coone, Showtek, Zany, Darkraver (staan allemaal in de Sensation line-up) plus nog dubbel zoveel andere namen! Dat noem ik dan een top line-up, en voor iets dat me 12 euro inkom koste!

Maar als je als organisatie 40 euro inkom aan 15000 man gaat vragen, en je hoeft maar 7 of 8 namen in te vullen.. dan is deze line-up toch schandalig?

Q-dance laat toch ook klinkende namen komen op de Belgische editie van Qlimax (met uitzondering dan van Furax), dus waarom lukt het ID&T niet?

Achja, ik blijf het echt een dikke afrip vinden.. voor zij die toch gaan: have fun!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op maandag 8 januari 2007 om 21:38:
maar naar Belgische normen is deze line-up zeker top.

zever

17 nov 06 in zottegem( oost-vlaanderen) 12.5 euro entree
Line-up ;
Bad Boyz
Darkraver
Ghost
Manu Kenton
Marcky
Massiv
Pat B
Pedroh
Ruthless
Showtek
The Rebel
Zany
MC: Villain

is toch wel wa zottere line up als sensation
:p

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
komt rob gee ook? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prinz Daff op dinsdag 9 januari 2007 om 11:29:
Voor een feest: ja. Voor een mega-event als Sensation? Nee!

Uitspraak van Kotzaak op dinsdag 9 januari 2007 om 18:09:
zever

Pfff,eej mannekes
Ik gaan da nog ene keer zegge hé,SENSATION IS PURE COMMERCE!!!!

Ik weet oek wel da er veel goeiekopere feesjes zen me grotere en betere line-ups zenne,man man.

DUS VOER DE LESTE KEER,HET IS 1 GROTE COMMERCE of kenne ze het woord COMMERCE ier ni.

Khoop da de mensen het nu snappe zenne...

en je hoeft maar 7 of 8 namen in te vullen.. dan is deze line-up toch schandalig?

Dat is dus Sensation..zowel de white als de black..elk jaar opnief...

Q-dance laat toch ook klinkende namen komen op de Belgische editie van Qlimax

Tja,het waren er ook evenveel als Sensation..het is een kwestie van smaak...
Qlimax is een topfeest..alleen teveel hardstyle voor 1 nacht

Waarschuw beheerder
[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar als je als organisatie 40 euro inkom aan 15000 man gaat vragen, en je hoeft maar 7 of 8 namen in te vullen.. dan is deze line-up toch schandalig?

wees blij dat de nederlandse organisaties na jullie land komen met feesten!!!!!
Waarschuw beheerder
moesten die andere nederlandse organisaties maar is naar ons land mogen afzakken. die groente-telers mee hun koffiewinkels :p
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 20:10:

dan zal ik blij zijn :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kotzaak op dinsdag 9 januari 2007 om 20:46:
dan zal ik blij zijn

scheelt weer kilometertjes rijden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 20:10:

blij?! geef mij maar terug de antwerp is burning feestjes....
toen ik hoorde dat idt kwam naar hier : ok nice, maar ze blijven gewoon sukkelen. en een zeer slechte zaak in mijn ogen om sensation overal in de wereld te doen waar is het speciale daar van dan?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qouri op dinsdag 9 januari 2007 om 21:50:
toen ik hoorde dat idt kwam naar hier : ok nice, maar ze blijven gewoon sukkelen. en een zeer slechte zaak in mijn ogen om sensation overal in de wereld te doen waar is het speciale daar van dan?!

Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op dinsdag 9 januari 2007 om 19:46:
DUS VOER DE LESTE KEER,HET IS 1 GROTE COMMERCE of kenne ze het woord COMMERCE ier ni.

Waarschuw beheerder
Ik sta volledig achter dat idee! :jaja:

Wij moeten het doen met sites als www.fuifbeest.be enzo. Gerellig. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op maandag 15 januari 2007 om 15:59:
Ik sta volledig achter dat idee!

volgens mij bedoelt hij dat wel anders ....
Waarschuw beheerder
Maakt niet uit hoe die dat bedoelde, het idee blijft hetzelfde hé! :)

Hoe bedoelde hij dat dan?
Waarschuw beheerder
donateur
:/ zwaar zure line up op zany en showtek na :\
Waarschuw beheerder
we leven dan ook in een verzuurde maatschappij :p
Waarschuw beheerder
En zeker daar in Antwerpen; verzuurde stad! :p

Maar Reverze bewijst dat het zelfs daar anders kan! :jaja:
Waarschuw beheerder
er zijn namen toegevoegd aan sensation black.

Volledige Line-up

Yves De Ruyter
Greg C
Ruthless
Coone
Ghost
Showtek
Technoboy
The Prophet
Zany
Outblast
Darkraver

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sander102030 op vrijdag 19 januari 2007 om 17:06:

Volledige Line-up

Yves De Ruyter
Greg C
Ruthless
Coone
Ghost
Showtek
Technoboy
The Prophet
Zany
Outblast
Darkraver

idd, id&t heeft het op hun site gepost. beter zo, ticketje snel halen :)
Waarschuw beheerder
Oké, hierbij neem ik het meeste van mijn commentaar terug. :)
Waarschuw beheerder
lijkter al beter op

Waarschuw beheerder
ja... aanwezig ticket is binnen.. nu mag het gauw maart worden:)
Waarschuw beheerder
Yves De Ruyter
Greg C
Ruthless
Coone
Ghost
Showtek
Technoboy
The Prophet
Zany
Outblast
Darkraver

best veel namen voor een sensation.
Waarschuw beheerder
donateur

Volledige Line-up

aaaa,Outblast en The Prophet erbij..nog beter (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op zaterdag 20 januari 2007 om 01:37:
Oké, hierbij neem ik het meeste van mijn commentaar terug.

ik ook, blijkbaar ging de kaarten verkoop niet zo goed :p
Waarschuw beheerder
Hopelijk zetten ze de mindere jumpdeejays samen in battles ofzo..

Eerste keer dat Outblast trouwens in België komt, niet?
Waarschuw beheerder
denk het wel , heb hem in 2005 in sensation black gehoort en had op voorhand al gehoort dat het foutblast was :p maar eigelijk was hij heel goed (en de mensen die foutblast zeide ook haha) ;) dus gaat een lekker feestje worden , lekker dichtbij.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prinz Daff op zaterdag 20 januari 2007 om 19:24:
Outblast trouwens in België komt, niet?

Nope reverze vorig jaar sloot ie af! Maar dat was nie al te best :(!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prinz Daff op zaterdag 20 januari 2007 om 19:24:
Eerste keer dat Outblast trouwens in België komt, niet?

nope,is al een paar keer hier geweest :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
voor sensation is de line-up wel beter nu, outblast als afsluiter is wel goed, kwas op black in 2005 en daar was hij heel goed als afsluiter, het is geen hardcorefeest hé...

Waarschuw beheerder
Idd outblast op black 2005 :respect:
enne technoboy :D wordt super feestje
Waarschuw beheerder
Ahja sjuist vorig jaar Reverze ook int Sportpaleis! Maar daar was ik ni en dan vergete da zo snel eh. :)

Als ik kom hoop ik op een heerlijk commerciëel setje! :jaja:
Waarschuw beheerder
Yves De Ruyter
Greg C
Ruthless
Coone
MEGAMIX
Ghost
Showtek
technoboy vs The Prophet
Zany
Outblast vs Darkraver