Partyflock

Forumonderwerp · 910220
3 volgers · 67964x bekeken
Waarschuw beheerder
plaats hier je mening of andere dingen over az

Waarschuw beheerder
:lol: :respect:
Waarschuw beheerder
:lol:

zonde dat olympiakos uit als eerste is (vliegtickets zijn nu nog relatief duur vergeleken met over 1,5 maand)

en dat standard luik waarschijnlijk een buscombi gaat worden :/
Waarschuw beheerder
bsb sorry maar had even een ticket aangemaakt voor dat schelden want gaan mensen dood aan dat ziekte en doet me gewoon keiveel als mensen dat zo zeggen. hoop dat je het begrijpt en in het vervolg wat meer nadenkt over wat je zegt en de consequenties hiervan voor andere want deed me eigenlijk gewoon best veel pijn. k bedoel heb me halve familie begraven door die ziekte, en je wil eg niet meemaken dat je dagen in het ziekenhuis zit5, en moet zeggen tegen de dokter haal de stekker eer maar uit van iemand van wie je gewoon keiveel houd en van wie je da gewoon eg nie wil.

k bedoel ben ook vaak best in voor een geintje en weet ook da jij helemaal geen verkeerde gozer ben, en k ken je nou al keilang en we hebben leuke gesprekken en k bedoel da allemaal helemaal nie slecht maar soms moet je gewoon een standpunt innemen en gewoon tegen de stroom in gaan. dus hoop dat we hiermee nu gewoon iets afsluiten en dat da verder nie meer voorkomt.

k bedoel maar, en verder ook helemaal geen hard feelings ofzo, wens jullie eg suces in de championsleugue verder mannen, jullie hebben het verdiend en volgens mijn gaan jullie een heel eind komen jullie hebben de beste keeper van de wereld, die bovendien erg knap is. En graziani pelé die ook erg knap. Hector Moreno is ook een mooie man en verder nattuurlijk stijn schaars en ronald koeman en alhamdouie die er erg vaak veel inlegt en een mooie stad met waagplein. Een goeie sfeertje, bijna nooit hommeles en altijd gezelligheiid en wat gekke lads zoals bsb, stief, steez en andere die altijd hun cluppie vol enthousiasme en passie steunen. eigenlijk allen ingredienten voor een leuk feestje. Dus k hoop dat jullie het goed gaan doen k gun het jullie eg heel erg.

gr Bobii
Waarschuw beheerder
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Waarschuw beheerder
:lief:

wjenmk Bobii
hahahah bobbi jij knalt mij op deze late uurtje hahaha

nu met gerben nog en octaaf 2 halfies roken (bap) en daarna echt deppen man tan2moe alles
Waarschuw beheerder
flesjii was ik er maar heb je die meid uit harmelen nog ghb gegevem
gabber heb net teveel informatie gegeven. darom die verwijderings. ik was met leendert, flip en boswan ( die man uit sri lanka) veeel bruin gebost en redelijk veel meids G gegeven. zag ineens roelloe met tippie. hahhaah tippie sloeg die barvrouw vol op dr tanden want ze deed tan2 lang met die bieries. hahahhahah altijd lagge met tippiejJj. ook nog 2 meids uit wijk in aalburg gehosseld. hunnie gelijk zuigen bij eko toilet. 2 bieries gesponser daarna gelijk gelijk piemel eten

maar die meids uit hamelen deden lang mang. heb ze naar noury gestuurd want had echt geen zin in ze. nour heeeft ze wel geploegt man wat ik hoorde. heel oost ging er over heens
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha ja Tpiie had Diana ondergepoept he, ik maak geen grappen G :lol:
ik ga je eerlek zeggen manne, luister nu net deze.... ga kapot hier.. hij raakt tan2 hard... eerste pokoe van cittin... ben nu met stiko junior toch.. die man wil m ook niet horen maakt gevoelens los alles

schitj we bossen m op PF

meisje we noten al zo lang Op partypeeps

owww maaar ik word n beetje para om te wachten op die nieuwe note
Waarschuw beheerder
K heb m niet aangeklikt, je weet hoe ik word van die liedje als ik appa ben op vrijdagen G
Waarschuw beheerder
haha kijk uit naar die feest gap +7 he had ik al verteld?
ja had gelezen man. maar wie gaan mee. want octaaf kwam ineens met die overbuurjongen hij gaat mee. ik zei hem allang van noooooh mang ik zeg je eerlek octaaf we hebben sowieso mannschaft + 2 meids (mirna en chantal van die ploegings) toen wou die lijp doen. gelukkig was gerben er om hem te remmen. 1 vuist vol op de tands hij was rustig
Waarschuw beheerder
haha heb je gefilmd voor nieuwe dvd
Waarschuw beheerder
heb wel redelijk zin om men eigen af te trekken nu :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
trek me eigen nu ook

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bob B. op vrijdag 28 augustus 2009 om 18:20:
bsb sorry maar had even een ticket aangemaakt voor dat schelden want gaan mensen dood aan dat ziekte en doet me gewoon keiveel als mensen dat zo zeggen. hoop dat je het begrijpt en in het vervolg wat meer nadenkt over wat je zegt en de consequenties hiervan voor andere want deed me eigenlijk gewoon best veel pijn. k bedoel heb me halve familie begraven door die ziekte, en je wil eg niet meemaken dat je dagen in het ziekenhuis zit5, en moet zeggen tegen de dokter haal de stekker eer maar uit van iemand van wie je gewoon keiveel houd en van wie je da gewoon eg nie wil.

k bedoel ben ook vaak best in voor een geintje en weet ook da jij helemaal geen verkeerde gozer ben, en k ken je nou al keilang en we hebben leuke gesprekken en k bedoel da allemaal helemaal nie slecht maar soms moet je gewoon een standpunt innemen en gewoon tegen de stroom in gaan. dus hoop dat we hiermee nu gewoon iets afsluiten en dat da verder nie meer voorkomt.

k bedoel maar, en verder ook helemaal geen hard feelings ofzo, wens jullie eg suces in de championsleugue verder mannen, jullie hebben het verdiend en volgens mijn gaan jullie een heel eind komen jullie hebben de beste keeper van de wereld, die bovendien erg knap is. En graziani pelé die ook erg knap. Hector Moreno is ook een mooie man en verder nattuurlijk stijn schaars en ronald koeman en alhamdouie die er erg vaak veel inlegt en een mooie stad met waagplein. Een goeie sfeertje, bijna nooit hommeles en altijd gezelligheiid en wat gekke lads zoals bsb, stief, steez en andere die altijd hun cluppie vol enthousiasme en passie steunen. eigenlijk allen ingredienten voor een leuk feestje. Dus k hoop dat jullie het goed gaan doen k gun het jullie eg heel erg.

gr Bobii

Sorry bob ik begrijp je (L)
ihvj en wjnk (K)
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
nog flink mastings hiers?

Waarschuw beheerder
tering hey :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 augustus 2009 om 10:32:
Al geboekt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 13:12:
tering hey

Uitspraak van mike:woop: op dinsdag 1 september 2009 om 20:00:
nog flink mastings hiers?

haha noo meng alleen stef0nhng doet die maar eyz heb wel een verse pokoe hier van dj rico en stieff... maar wies rico is hij ook op de flockiej.. lekkere kaasnummertje

vooral die stem van stief bij ong. 2 minuuts hij klink omin geil
Waarschuw beheerder
jongens dacht dat we wat hadden afgesproken
Waarschuw beheerder

Haha Ben Side Youth kaasknabblingsfestijn, origineel materiaal van dvd Gerben :respect:

Vooral op het einde Steez, Stief en BSB flink high pret met knabblings :lol:
Waarschuw beheerder
hahaha BSB lekker aan het flocken, heefd die zin in een knabbel, heeft Stief ze gepakt :lol:
En kijk Steez de poes aaien in hem roze kamer met depeche mode poster :lol:

haha flinke neukbewegings ook daar is op geoefend :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:lol: :lol: :lol:
Waarschuw beheerder
:roflol:

Respacked:
Waarschuw beheerder
eyz, hoe gaan de bois hier naar londen toe? iemand toevallig nog de ochtendvlucht van easyjet op 4 november?
Waarschuw beheerder
:no:

ik ga 3 nov. om 8.35 al de lucht in. 8.55 plaatselijke tijd in Londen :cheer:
Waarschuw beheerder
welk hotel dan?

Waarschuw beheerder
wij gaan 4nov om 07:00 en 5 nov om 21:30 terug.
Nog geen hotel vinden we daar wel en anders lekker knus in een bushokje.

Waarschuw beheerder
jezus bob heb je vakantie ofzo de tering :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op donderdag 3 september 2009 om 09:57:
welk hotel dan?

Ergens bij Hyde Park in de buurt (ca. 5 km bij Covent Garden=Centrum)
Lekker 3 nachten in een 3-sterren hotel met ontbijt, jwt!

Overigens we zonde zo'n ontbijt, 9 van de 10 ben je uren te laat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 september 2009 om 20:46:
verwijderd op 3 september 2009 07:28 door een medewerker

:lol: vloppie klikkers hier