Partyflock

Forumonderwerp · 909953

Werkzaam bij Housetime
Waarschuw beheerder
ik heb pas de diagnose baarmoederhalskanker gekregen en zit nu in een nog heel onzekere tijd .
heb 7 november een dagopname om te kijken in welk stadium ik zit en wat ze gaan doen om me te behandelen , opereren , bestralen of een combinatie van allebei ....
de angst zit er goed in bij mij en geestelijk doet t enorm veel met me ...
alles komt in een razend tempo op me af , onderzoeken enz...
aangezien kanker steeds vaker voorkomt zijn er ongetwijfeld meerdere mensen die over deze ziekte willen praten , om je angst en onzekerheid kwijt te kunnen .
ik hoop dan ook dat we dit op dit forum kunnen gaan doen .

Artiest Faz
Waarschuw beheerder
Sterkte toegewenst en dat alles goed komt! :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 15:54:
Sterkte toegewenst en dat alles goed komt!

:flower:
Waarschuw beheerder
Kutziekte die steeds dichterbij komt :(
Al wat mensen aan kwijt geraakt, al wat mensen bijna aan kwijtgeraakt..

Sterkte (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 15:52:
ik heb pas de diagnose baarmoederhalskanker gekregen en zit nu in een nog heel onzekere tijd

Ai :(:( Veel sterkte!! (F)(F)(F) :(

Ik denk dat wanneer er bij mij kanker zou constateren, ik er niks aan zou willen doen.. het is nou eenmaal zo gegaan... Maar dat is mijn mening, denk er misschien nu wel zo over...maar wanneer je echt te horen krijgt, dat je het hebt... heel anders zou reageren, dan nu...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 15:57:
ik er niks aan zou willen doen

Waarom niet? De medische wereld ontwikkeld zich steeds meer en meer ,en kans op genezingen worden al hoger, als je op tijd bij bent, waarom niet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sannemeisje op maandag 30 oktober 2006 om 15:55:
Kutziekte

dat is een ding wat zeker is !!!!
gelukkig kunnen ze medisch gezien steeds meer en is er voor steeds meer patienten een mogelijkheid om beter te worden ... maar hoe dan ook t blijft een oneerlijke klote ziekte

Waarschuw beheerder
Ik ben mijn oma kwijt geraakt aan botkanker.. Ik was zelf toen nog erg jong, dus kan me er niet veel van herinneren.

Sterkte toegewenst en hopelijk komt alles goed!:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 15:59:
gelukkig kunnen ze medisch gezien steeds meer en is er voor steeds meer patienten een mogelijkheid om beter te worden ...

Precies.. En hoop doet leven he :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 15:59:
maar hoe dan ook t blijft een oneerlijke klote ziekte

Daar heb je helemaal gelijk in..
Maar t komt vast goed!! :)

Waarschuw beheerder
kut.. volgens mij gaat de technologie steeds sneller dus goeie kansen!

en evrder sterkte. En positive thinking doet 20% van the job!

Waarschuw beheerder
Ik denk dat wanneer er bij mij kanker zou constateren, ik er niks aan zou willen doen.. het is nou eenmaal zo gegaan

bij mij werkt het gelukkig niet zo , toen ik t te horen kreeg kwam er een enorme vechtlust op me af .
echt zo,n houding van .... ik ga die rotziekte overwinnen !

heb je er weleens over nagedacht wat je je naaste aandoet als je er zomaar t bijltje bij neer zou gooien ?
Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel sterkte meis!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op maandag 30 oktober 2006 om 15:59:
Waarom niet?

Tja ik weet niet..
In de natuur wordt een dier, dat ziek is gedood door de roedel..

Misschien een vergelijking van niks, maar er zijn nou zoveel mensen op deze wereld..mij zullen ze iig niet missen denk ik.. 8) Ik denk er nou eenmaal zou over...kan er niks aan doen :-|
Uitspraak van roomsterr' op maandag 30 oktober 2006 om 15:59:
De medische wereld ontwikkeld zich steeds meer en meer ,en kans op genezingen worden al hoger

Ik weet het..ik zit zelf in die wereld ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte me moeder heeft het ook gehad en is er ook boven op gekomen (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 16:01:
heb je er weleens over nagedacht wat je je naaste aandoet als je er zomaar t bijltje bij neer zou gooien ?

Ja misschien wel.. maar ik denk ook wel dat ze mijn mening gaan respecteren, als ik dat vertel waarom ik het niet wil..
De natuur heeft het niet voor niets zo gepland denk ik.....
Waarschuw beheerder
sterkte..(F)
Waarschuw beheerder
Wat is het advies wat de behandelend arts je geeft?
Ik snap dat je wilt vechten en ik weet ook dat ze een baarmoeder er niet zomaar uit halen, zeker niet als je nog kindjes wilt maar als dat je leven zou redden zou ik dat toch ook als optie meewegen. Weet niet in hoeverre de kanker bij je is maar ik neem aan dat als het alleen de baarmoeder is dat weghalen een goede optie is, hoe jammer het ook is.

Sterkte iig (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 16:05:

ieder heeft recht op zijn eigen mening , denkwijze enz .
ik persoonlijk vindt t een beetje ver gaan om dit te zeggen , komt bijna over alsof ik en vele met mij kanker krijgen omdat we teveel zijn op deze wereld .

in mijn ogen krijg je kanker omdat je genetisch belast bent met het gen wat kanker (Kan) veroorzaken , of door allerhande dingen die niet goed voor je zijn , zo is bv. slechte voeding nummer 1 veroorzaker van deze ziekte

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 16:05:

ander onderwerp natuurlijk.. maar ben je zo consequent dat je dat voor alles in het dagelijsk leven doet? :O Bij een griepje blijf je toch ook lekker thuis om beter te worden. Als ik TO was zou ik alles aanwenden om weer beter te worden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 16:15:
komt bijna over alsof ik en vele met mij kanker krijgen omdat we teveel zijn op deze wereld .

Ho ho dat zeg ik niet.. :-|:-|
in mijn ogen krijg je kanker omdat je genetisch belast bent met het gen wat kanker (Kan) veroorzaken , of door allerhande dingen die niet goed voor je zijn , zo is bv. slechte voeding nummer 1 veroorzaker van deze ziekte

Daar ben ik het dan wel weer mee eens...
Bij een griepje blijf je toch ook lekker thuis om beter te worden

Zelfs voor een griepje blijf ik niet thuis :no:
Als ik TO was zou ik alles aanwenden om weer beter te worden!

Vind ik ook! :yes:
Alleen als ik het zelf zou krijgen, denk ik er niet zo over..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 30 oktober 2006 om 16:14:
Wat is het advies wat de behandelend arts je geeft?

het enige wat ik nu weet is dat ik kwaadaardige cellen heb in de baarmoederhals en baarmoedermond .
daar krijg ik dus de dagopname voor zodat ze kunnen gaan kijken of ik uitzaaiingen heb of niet .
daar is ook de bestralingsarts al bij aanwezig . als ik dan bijgekomen ben uit de narcose gaan ze alles met me doorspreken en weet ik hoe ze me gaan behandelen enz .
het enige wat ik nu weet is dat het niet goed is !

en ja de kinderwens ... ik zou ze nog kunnen krijgen maar dan mag mn tumor niet groter zijn als 2 centimeter . voor mezelf heb ik al besloten dat ik geen risico,s ga nemen , liever teveel weg als iets te weinig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 16:19:
Zelfs voor een griepje blijf ik niet thuis :no:

je zorgt gewoon niet goed voor jezelf dan (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Knots op maandag 30 oktober 2006 om 16:22:
je zorgt gewoon niet goed voor jezelf dan

Vooroordelen, zijn altijd makkelijk! ;)
het enige wat ik nu weet is dat ik kwaadaardige cellen heb in de baarmoederhals en baarmoedermond .

:(

Veel sterkte iig! (F)(F)

Waarschuw beheerder
Ik denk dat wanneer er bij mij kanker zou constateren, ik er niks aan zou willen doen.. het is nou eenmaal zo gegaan... Maar dat is mijn mening, denk er misschien nu wel zo over...maar wanneer je echt te horen krijgt, dat je het hebt... heel anders zou reageren, dan nu...

tjah, hoe kanker uiteindelijk ontstaat zijn echt heel veel onderzoeken naar, de een zegt erfelijk de ander slechte voeding, er worden zelfs links met virussen gelegd.
maar uiteindelijk weten we nog niks, dus of het de natuur is? geen idee, misschien is hetgene wat je eet voor de 1 kankerverwekkend en voor de ander niet, who knows?
ligt er natuurlijk ook aan in welk stadium je zit en waar het zit en de vorm (mijn oma had non-hödgkin en is er vannacht aan overleden).
maar als er overlevingskans is zou ik die kans gewoon pakken.
maar als ik geen kans meer had om te overleven zou ik het snel voor gezien houden, het is toch alleen maar uitstel van executie.
als het niet meer gaat dan gaat het niet meer, maar heb ook mensen gekend die gewoon vel over bot onder de gezwellen 3 maanden blijven doorknokken met heel veel pijn en amper meer kunnen bewegen. Niet dat ik daar geen respect voor heb, maar ik zou liever sterven door morfine.

Waarschuw beheerder
corteX ik geef je t antwoord uit t andere forum even hier ....
de onderzoeken heb ik nu allemaal achter de rug , alleen de alles beslissende dagopname moet nog komen .....
met dat onderzoek staat of valt alles .

enne ... graag gedaan van die cyber knuffel , ik ben blij dat je afscheid hebt kunnen nemen van je oma , dat je het goed af hebt kunnen sluiten .

Waarschuw beheerder
Mn opa is aan kanker overleden en bij m'n moeder is kort geleden huidkanker geconstateerd maar daar waren ze gelukkig op tijd bij en ze hebben het nog weg kunnen halen.
Het is een hele erge ziekte in veel verschillende vormen.
Heel veel sterkte!

Waarschuw beheerder
Sterkte Meid, we leven met je mee (F)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
sterkte toegewenst meisie! :flower:
Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen: Blijf positief. The mind is stronger than the body.

Wat iemand al eerder zei: Positive thinking does 20% of the job..

Het is natuurlijk moeilijk om steeds positief te blijven denken als er zoveel gebeurd met je. Maar ik raad je aan: Probeer het toch.

Heel veel succes met je uitslag..

:bye:

Waarschuw beheerder

Helemaal mee eens, ik zou er denk ik ook niet veel aan doen. ''het gaat zoals het gaat'', net als de natuur.

- Ik begrijp je vechtlust, mijn opa had die vechtlust ook, alleen die heeft het niet overleefd:) Maar hij had ook een andere soort zeg maar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kanker , hoe gaan jullie ermee om ?

oei als ik het zelf zou krijgen zou ik alleen maar huilen en bang zijn om dood te gaan denk ik :( :D

Lijkt me zo erg,zeker als je zo jong bent als jij..
Je hoort veel over kanker..maar bij jonge mensen hoor ik het (gelukkig)zelden.

Bah lijkt me niks al die onzekerheid en dat afwachten wat jij dus de komende weken/maanden/jaren (??) gaat krijgen..in ieder geval heel veel sterkte :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 16:03:
mij zullen ze iig niet missen denk ik

dan is r iets niet goed met je als je zo'n lage eigenwaarde hebt!

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Pff heftig hoor! Heel veel sterkte ermee :flower:
Waarschuw beheerder
en ja de kinderwens ... ik zou ze nog kunnen krijgen maar dan mag mn tumor niet groter zijn als 2 centimeter . voor mezelf heb ik al besloten dat ik geen risico,s ga nemen , liever teveel weg als iets te weinig

Ik denk dat ik ook zo zou denken.

Waarschuw beheerder
donateur
damnz girl das niet zo mooi :no:

heel veel sterkte alvast en al t goeds toegewenst wat er maar bestaat (F)

kanker is en blijft een vreselijk iets... heb zelf mn moeder verloren 2 jaar terug aan een vergevorderd stadium van eierstokkanker.. zij heeft voor euthanasie gekozen...

en mn beste vriendin heeft nu borstkanker, zit volop in de chemokuren en alles...

best moeilijk, helemaal omdat alles qua mn moedertje boven komt enzo maar zal dr altijd voor dr zijn!!

Waarschuw beheerder
Buitengewoon veel sterkte toegewenst, Wijffie ...

Ik hoop dat jij deze oneerlijke kloteziekte gaat overwinnen!

:lief:

Waarschuw beheerder
jeetje wat erg voor je :O

ik hoop echt dat je weer beter wordt

ze kunnen een hoop tegenwoordig
sterkte er mee meis (f)

Waarschuw beheerder
(F)(F)(F)

hartverwarmend al deze reakties hier .
dat doet me dan toch weer goed , al die mensen die ik niet ken , maar die toch meeleven .....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 09:01:
hartverwarmend al deze reakties hier .
dat doet me dan toch weer goed , al die mensen die ik niet ken , maar die toch meeleven .....

Tja, meeste topics zijn gemaakt om niet serieus genomen te worden maar we blijven mensen hoor (F)

Waarschuw beheerder
Ben dr eerlijk gezegt nog niet mee in aanraking gekomen *ff afkloppen* maar t lijkt me wel heel moeilijk ondanks dat ik best n nuchter persoon ben :)

Sterkte (F)

Waarschuw beheerder
ik heb pas de diagnose baarmoederhalskanker gekregen en zit nu in een nog heel onzekere tijd .
heb 7 november een dagopname om te kijken in welk stadium ik zit en wat ze gaan doen om me te behandelen , opereren , bestralen of een combinatie van allebei ....
aangezien kanker steeds vaker voorkomt zijn er ongetwijfeld meerdere mensen die over deze ziekte willen praten , om je angst en onzekerheid kwijt te kunnen .
ik hoop dan ook dat we dit op dit forum kunnen gaan doen

sterkte!

dr is een jaartje geleden bij mij ontdekt dat ik 80% kans heb dat ik borstkanker krijg..

t slaat bij ons namelijk een generatie over..t gaat van oma op kleinkind...maar dan moet mijn oma haar dochter (dus mijn moeder) een dochter hebben gekregen..
dus ben ik het enige kleinkind dat dus die kans heeft...
Waarschuw beheerder
jeetje, wat een k*t diagnose zeg, en dat op zo'n jonge leeftijd.

Heel veel sterkte (F)

Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte... het gaat een zware tijd worden maar probeer zo positief mogelijk te blijven! En ik hoop dat je op dit moment erachter komt dat je echte vrienden hebt!! Die zal je nodig hebben!! (f)

Waarschuw beheerder
In amerika is er een man waarbij tevens de ziekte kanker werd geconstateerd. Deze man ging zelf op zoek naar een medicijn tegen deze ongeneeselijk ziekte. Het eten van rottend vlees (een jaar over datum) heeft deze man genezen van deze wegvretende ziekte. Of het goed is weet ik niet, maar hij leeft nog steeds.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:28:
En ik hoop dat je op dit moment erachter komt dat je echte vrienden hebt!! Die zal je nodig hebben!!

daar kom je in zulke tijden zeker achter , gelukkig heb ik een heel netwerk van mensen om me heen om me te steunen, op te vangen maar ook om gewoon nog de leuke dingen van t leven mee te doen , ik prijs me dan ook wat dat betreft erg gelukkig

Waarschuw beheerder
ja het zal vast een zware tijd worden maar probeer zo positief mogelijk te blijven, iedereen is sterk genoeg van binnen om er tegen te kunnen vechten .. heel veel sterkte (F)

allebei mijn ouders hebben kanker, me vader is niet meer te helpen.. die onzekere tijden zijn zoo :( kutziekte.. gun je echt niemand.. :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heel veel sterkte ermee, khoop dat je erboven op komt(F)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat erg voor je! :(
In ieder geval heel veel sterkte! (f) Positief blijven denken, ze kunnen een hoop tegenwoordig!
Waarschuw beheerder
meid ongelooflijk veel sterkte toegewenst en don't give up!!! wat hiervoor al gezegd is; positief denken, dat is POWERRRRRRRRRR against the cancer :D
Waarschuw beheerder
donateur
hee meissie..
heeel veel sterkte:flower: nogmaals:hug:
ik hoop dat dit forum jouw net zo goed gaat doen als het forum dat ik geopend heb over kanker..
leef van dag tot dag en stapje voor stapje en ga niet de weken in het voren denken..je maakt jezelf gek!!
het is moeilijk maar helpt het beste:flower:

Laat je ons ff weten hoe t verder gaat?
Waarschuw beheerder
Heeey meid,
Heel veel sterkte...
En blijf vooral in jezelf geloven!!!
Waarschuw beheerder
kzag echt net op tv dat ze een vaccin tegen baarmoederhalskanker hebben ontwikkeld, mischien kan je er wat mee?
Waarschuw beheerder
Positief blijven denken! En blijven vechten. Je komt er wel weer boven op! Er is in de loop der jaren zo veel medicatie ontwikkeld!

Uitspraak van Black Messiah op donderdag 2 november 2006 om 15:15:
kzag echt net op tv dat ze een vaccin tegen baarmoederhalskanker hebben ontwikkeld, mischien kan je er wat mee?

Ik geloof dat dit alleen is als je nog geen sex heb gehad.

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou er denk ik kapot van zijn :(

positief blijven denken, en blijven vechten (Y) met alle (L) mensen om je heen die je steunen...

heel veel sterkte in deze moeilijke tijden :hug:

Waarschuw beheerder
Jeetje meis heel veel sterkte!!!! (F) rotziekte ben ook me opa oma en oom eraan verloren

Geef de moed niet op!!! Hoop voor je dat alles goed komt!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof dat dit alleen is als je nog geen sex heb gehad.

klopt...en je moet 360 euro betalen..het wordt (nog) niet vergoed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 18:13:
Bah lijkt me niks al die onzekerheid en dat afwachten wat jij dus de komende weken/maanden/jaren (??) gaat krijgen..in ieder geval heel veel sterkte :flower:

Waarschuw beheerder

klopt er is een vaccin, maar dat vaccin helpt alleen als je geen sex of alleen veilig sex hebt gehad. je kan namelijk met het Humaan Papilloma Virus besmet worden wat deze vorm van kanker zou veroorzaken

zie deze link: http://www.sweetlove.be/act_bhkanker2.htm

veel sterkte verder en geef het niet op :flower:

Waarschuw beheerder
Hard werken aan therapeutische vaccins

Er moet daarom ook hard gewerkt worden aan therapeutische vaccins tegen baarmoederhalskanker, stelt Bungener. In haar promotie-onderzoek wist zij twee prototypen van een dergelijk vaccin te ontwikkelen.

Deze vaccins richten zich op de eiwitten van HPV die een cruciale rol spelen bij het omvormen van een gewone baarmoederhalscel tot een kankercel. Bij proeven in muizen blijken beide vaccins in staat de aanmaak op gang te brengen van afweercellen die de baarmoederhals kankercellen kunnen herkennen en vernietigen.

Als het vaccin wordt toegediend aan muizen die al baarmoederhalskanker hebben, is de afweerreactie die door het vaccin wordt opgewekt zelfs zo sterk dat bestaande tumoren verdwijnen. Ook op weg naar een therapeutisch vaccin tegen baarmoederhalskanker zijn de eerste stappen dus gezet.

ik vond dit nog op deze site: http://www.kwfkankerbestrijding.nl/content/pages/Vaccins_tegen_baarmoederhalskanker_op_komst_.html

helaas kosten dit soort vaccins wel tijd voordat het echt geintroduceerd word, maar nogmaals sterkte
Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte bij de dagopname en natuurlijk bij alle beslissingen die je daarna moet nemen. Blijf bij je eigen gevoel dan zul je een heel eind komen.

Waarschuw beheerder
de dagopname komt in razend tempo dichterbij en ik bgin nu toch wel zenuwachtig te worden .....
maar ja ... tis iets wat moet gebeuren .... ik hou jullie op de hoogte ....
Waarschuw beheerder
donateur
Hey veel sterkte ermee en inderdaad zoals iedereen zegt positief blijven, dat heeft mij er ook goed doorheen gesleept.

Las ook het 1 en ander over kinderen krijgen hierboven, kunnen ze bij vrouwen voor de behandeling begint, netzo als bij mannen, niet wat eitjes invriezen? zodat daar later (mocht men dat willen) nog wat mee gedaan kan worden. Ik heb gezellig 2 keer in "het kleine kamertje" 2 potjes met zwemmers moeten produceren :bloos:

Veel succes ermee in ieder geval
Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel sterkte.............
Kan me goed voorstellen dat het vreselijk spannend is! Gelukkig dat veel mensen in je omgeving je een hart onder de riem steken!

Succes 7 november!!
Waarschuw beheerder
donateur
heel veel sterkte (f)

Ik weet door dierbare helaas hoe rot het is om met deze ziekte om te gaan.:/

Heb geen idee hoe ik er zelf mee om zou gaan als ik het krijg.:s

Waarschuw beheerder
ben nu wel erg zenuwachtig of beter gezegd .... bang voor de uitslag die ik morgen ga krijgen .

t kan 2 kanten op / t valt mee , u bent er op tijd bij

/ t valt tegen , u bent net te laat

pfffffffffffffff , ben trouwens om half 4 aan de beurt
Waarschuw beheerder
ik hoop dan ook dat we dit op dit forum kunnen gaan doen .

Damzz das niet niks :S

Sterkte ermee iig!

hopen dat je een goede uitslag krijgt!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk ook aan je :hug:
we horen t wel :flower:
sterkte en idd hopen op t goede!
Waarschuw beheerder
Heeel erg veel sterkte ! is toch ongelovelijk he :(
Waarschuw beheerder
Echt heel veel sterkte meid (f) Heb alles ook al meegemaakt met mn eigen vader die had longkanker, Hij heeft hard gevochtenmaar bij hem was het al te laat:( :(

Ben blij dat het voor jou nog niet te laat is en blijf gewoon positief denken meid!!!

Je kan het....je bent heus sterker dan die kloteziekte!
Zal aan je denken en voor je bidden

Groetjes en fuckingveel sterkte Mark

Waarschuw beheerder
heb gister mn kijkoperatie gehad maar weet NOG niets .
heb om tien uur vanochtend een telefonische afspraak met mn arts .....:(
t blijft dus nog even spannend :(

voor de rest is alles goed gegaan , geen klachten van de kijkoperatie ...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 08:36:
heb gister mn kijkoperatie gehad maar weet NOG niets .
heb om tien uur vanochtend een telefonische afspraak met mn arts .....
t blijft dus nog even spannend

voor de rest is alles goed gegaan , geen klachten van de kijkoperatie ...

fijn daje geen last hebt van je kijkoperatie:)
spannend meissie..

hopelijk krijg je dan meer te horen en hopelijk is het goed nieuws:)

e horen t wel :hug:

Waarschuw beheerder
heb net de uitslag binnen ......

ik heb geen uitzaaiingen :)
ik heb nog een lange weg te gaan met bestralingen , in totaal 23 uitwendig , 3 inwendig en misschien nog een chemokuur .....
maar ..... ik ben er op tijd bij en er is goede hoop dat ik dit dus ga overwinnen ..:)

de arts heeft goede moed en ik nu ook weer !!!!!!!!!!

toch een hele opluchting om te horen dat t niet is uitgezaaid , krijg weer een beetje meer vertrouwen in mn lichaam
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn moeder kreeg anderhalf jaar geleden borstkanker. De artsen zagen niets maar er zat wel degelijk wat, gelukkig zijn ze verder gaan zoeken en kwamen ze een kwaadaardige tumor tegen met uizaaiingen in dr lymphen. Na amputatiej en verwijdering van die lymphen beloofden de artsen niets dan goeds. Nu een halfjaar na de laatste chemo, zitten er in beide longen uitzaaiingen. De artsen geven me moeder hoop, maar hebben ook eerlijk gezegd dat ze grote kans (90% ) loopt dat ze dit gevecht niej gaat winnen.
Door dit alles, ben ik btje achterdochtig geworden als artsen mij iets zeggen. Ze geven je garantiej tot aan de deur. Nu gaat t natuurlijk niej altijd zo. Als ik nu te horen zou krijgen dat ik kanker heb, zou ik er niets aan laten doen. Alles wat mn moeder heeft moeten doorstaan en nog steeds doorstaat terwijl ze t niej gaat overleven... Nou neej, geef mijn portiej maar aan Fikkiej :/
Iig veel succes, ik zie dat je geen uitzaaiingen hebt, das al n heel positief punt :)
Succes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben er in sept aan geopereerd ... stukje van mijn baarmoedermond weggehaald ... is goed gegaan ...

maar dat je anders gaat denken over dingen in het leven is een feit ...

sterk geloof in overwinnen helpt een boel ...

super veel succes :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
meissie wat fijn voor je:flower: das i.i.g wel wat goed nieuws:)
nu krijg je ook weer wat moed en power om er hard tegen te gan vechten ofnie?:)
Uitspraak van *RisS* op woensdag 8 november 2006 om 10:40:
Mijn moeder kreeg anderhalf jaar geleden borstkanker. De artsen zagen niets maar er zat wel degelijk wat, gelukkig zijn ze verder gaan zoeken en kwamen ze een kwaadaardige tumor tegen met uizaaiingen in dr lymphen. Na amputatiej en verwijdering van die lymphen beloofden de artsen niets dan goeds. Nu een halfjaar na de laatste chemo, zitten er in beide longen uitzaaiingen. De artsen geven me moeder hoop, maar hebben ook eerlijk gezegd dat ze grote kans (90% ) loopt dat ze dit gevecht niej gaat winnen.
Door dit alles, ben ik btje achterdochtig geworden als artsen mij iets zeggen. Ze geven je garantiej tot aan de deur. Nu gaat t natuurlijk niej altijd zo. Als ik nu te horen zou krijgen dat ik kanker heb, zou ik er niets aan laten doen. Alles wat mn moeder heeft moeten doorstaan en nog steeds doorstaat terwijl ze t niej gaat overleven... Nou neej, geef mijn portiej maar aan Fikkiej

jaa wat verrot voor je meissie:( mijn moeder heeft vorig jaar kanker gekregen..
artsen hadden ook goeie moed bla bla bla..
het was goed te genezen:s nouh al na d eeerste scan in hengelo hier hadden sommige artsen algezien dat dit heeel kwaadaardig was..en er weinig kans was
en maar volhouden he dat met de goeie behandelingen het goed te genezen was:/

heel kwaad ben ik hier om geweest.
maar omdat we die goeie hoop hadden heeft het ons 10x zoveel vechtlust gegeven.
Achteraf niet geholpen dus want na een half jaar is ze overleden:/

vind ut ook fijn voor je housetime dat je het wel gelijk te horen kreeg..
Dat was bij ons wel anders:/
Waarschuw beheerder
Heel veel succes in deze strijd. Blijf de moed houden!

De uitslag is voor jezelf nog enigzins niet negatiever geworden dan het al was.

You go girl!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 10:30:
heb net de uitslag binnen ......

ik heb geen uitzaaiingen :)
ik heb nog een lange weg te gaan met bestralingen , in totaal 23 uitwendig , 3 inwendig en misschien nog een chemokuur .....
maar ..... ik ben er op tijd bij en er is goede hoop dat ik dit dus ga overwinnen ..:)

de arts heeft goede moed en ik nu ook weer !!!!!!!!!!

toch een hele opluchting om te horen dat t niet is uitgezaaid , krijg weer een beetje meer vertrouwen in mn lichaam

ben helemaal blij voor je meid..
daar gaat ff 10 kilo spanning van je af ;)
maar het feit dat je bestralingen krijgt en misschien niet eens een chemokuur is ook super.
denk dat je je na een chemo nog verrotter voelt dan dat je 3 dagen bent doorgegaan zonder te slapen :P
wat voor vorm is het eigenlijk als ik vragen mag? geen aggressieve toch?

(F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 02:06:
wat voor vorm is het eigenlijk als ik vragen mag? geen aggressieve toch

tis geen agressieve vorm , en de ervaring leert dat het goed reageert op bestralen zei mn arts ...

mn tumor is 5 centimeter groot dus ik moet wel definitief afscheid nemen van mn kinderwens , kinderen krijgen is uitgesloten .
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 16:14:
mn tumor is 5 centimeter groot dus ik moet wel definitief afscheid nemen van mn kinderwens , kinderen krijgen is uitgesloten .

:o das best groot vin ik..
hmm en geen kinderen meer?
das kut zeg:/
hoe voel je je daaronder als ik vragen mag?
nouh wnneer gaan ze beginnen met bestralen dan?

Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte :flower:

Ik moet volgende week donderdag naar t ziekenhuis voor een onderzoek en ik ben als de dood dat ik ook baarmoederhalskanker heb. Ik heb alle verschijnselen alleen ze willen nog onderzoeken doen om het zeker te weten natuurlijk. Ik kijk er zo tegen op om erheen te gaan ben echt bang voor slecht nieuws.
Mijn moeder heeft anderhalf jaar geleden borstkanker gehad, is nu gelukkig genezen verklaard. Maar t was zo'n lange weg en zoveel ellende met zoveel pijn en verdriet. M'n moeder is ook bang voor de uitslag die ik zal krijgen.
Vind t afschuwelijk. :cry:
Waarschuw beheerder
dus ik moet wel definitief afscheid nemen van mn kinderwens

Dat lijkt mij ook nog 1 van de zwaarste dingen er aan, maar als je je eigen leven er voor krijgt, dan is het een goede beslissing.

Vind je wel heel moedig, dat je er hier over kan praten ! (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 10:29:
Ik moet volgende week donderdag naar t ziekenhuis voor een onderzoek en ik ben als de dood dat ik ook baarmoederhalskanker heb. Ik heb alle verschijnselen alleen ze willen nog onderzoeken doen om het zeker te weten natuurlijk.

meissie heel veel sterkte met de onderzoeken , maar hoe eng ook ..... DOEN HOOR .
ik begrijp je angst heel goed, want die had ik ook .je kan beter op tijd zijn dan door je angst een hele tijd door blijven lopen .
er zijn ook voorstadia van baarmoederhalskanker , dan heb je wel de cellen maar dan zijn ze nog niet kwaadaardig en dat is heel simpel te behandelen .

ik duim voor je , ik hoop dat je niet dezelfde uitslag krijgt als ik (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik scheld normaal gesproken best wel veel met kanker,waar ik vandaan kom is dat heel normaal,twee weken geleden zat ik in de metro en stapte er een jongen in van een jaar of 6 samen met zijn ma,je kon duidelijk zien dat dat ventje echt kanker had,toen ik hem zag schrok ik me kapot,ik probeer de laatste tijd echt op te letten wat ik zeg en merk ook van mezelf dat ik het niet zo vaak meer gebruik om ergens op te schelden.
Waarschuw beheerder
donateur

Zoals ik al eerder vroeg, kunnen ze bij de dames (netzo als bij de heren) niet wat eicellen nemen en die voor later invriezen? zodat er nog iets van IVF met een draagmoeder oid mogelijk is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChemiKill op maandag 13 november 2006 om 19:45:
Zoals ik al eerder vroeg, kunnen ze bij de dames (netzo als bij de heren) niet wat eicellen nemen en die voor later invriezen? zodat er nog iets van IVF met een draagmoeder oid mogelijk is

dat zal misschien mogelijk zijn , ik moet vrijdag naar de bestralingsarts en krijg daar verdere info .hij gaat mij alles uitleggen .
dan zal ik ook verder te horen gaan krijgen wat de opties zijn en hoe de behandeling zal gaan verlopen ......
voor nu neem ik gewoon lekker een hond , die mijn kindje gaat worden , ik ga haar vanavond ophalen .
ik weet dat het geen vervanging is van een kindje maar wel een langgekoesterde wens van mij die nu eindelijk in vervulling gaat .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 18:08:
meissie heel veel sterkte met de onderzoeken , maar hoe eng ook ..... DOEN HOOR .
ik begrijp je angst heel goed, want die had ik ook .je kan beter op tijd zijn dan door je angst een hele tijd door blijven lopen .
er zijn ook voorstadia van baarmoederhalskanker , dan heb je wel de cellen maar dan zijn ze nog niet kwaadaardig en dat is heel simpel te behandelen .

ik duim voor je , ik hoop dat je niet dezelfde uitslag krijgt als ik laatste aanpassing 10 november 2006 18:08

Het is inderdaad echt eng, ik ben bang voor de uitslag die ik ga krijgen maar zoals je al zeg, ik moet gewoon een onderzoek laten doen. Stel de uitslag is niet goed dan zijn ze er waarschijnlijk op tijd bij en is het goed te behandelen. Maar het kan natuurlijk ook dat de uitslag positief is. Ik hoop er maar het beste van.

Dank je en ik wens je heel veel succes en sterkte :flower:

Waarschuw beheerder
Pfff... diagnose kanker zal een flinke klap zijn geweest.
Maar ik wil je in ieder geval heeel veeel sterkte wensen! Het zal geen makkelijke periode worden maar blijf positief, er zijn heel veel mensen die genezen.

Ik hoop dat je veel steun hebt van familie en vrienden.
Waarschuw beheerder
donateur
en?? ho eis ut afgelopen donderdag gegaan devils angel??
en housetime sin?? met jou??
(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op vrijdag 17 november 2006 om 21:36:
en housetime sin?? met jou??

ik ga 4 december beginnen met de eerste bestraling .... moet nu eerst nog een rondje onderzoeken aflopen in de daniel den hoed kliniek ....
ik krijg een combinatie van bestralen met warmte therapie .
zwaar gaat t wel worden maar ik ben positief en ga er met goede moed aan beginnen .
krijg na 2 weken bestralen hormonen die ik tot ongeveer 50 jaar moet gaan slikken omdat ik in de overgang ga komen .
ik ben nu ff een tijdje niet op flock omdat ik ook morgen nog ga verhuizen en mn internet niet gelijk omgezet kan worden , moet ff een paar weekjes zonder doen .
iedereen de groetjes van mij en tot over een poosje weer

(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op vrijdag 17 november 2006 om 21:36:
en?? ho eis ut afgelopen donderdag gegaan devils angel??

Ik heb donderdag een aantal onderzoeken gehad waarvan ik over 10 dagen pas de uitslag krijg. Afwachten dus maar tot volgende week helaas.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 11:18:
Ik heb donderdag een aantal onderzoeken gehad waarvan ik over 10 dagen pas de uitslag krijg.

das misschien best positief , want ik had binnen 24 uur al de diagnose kanker ....
dat ging ontzettend snel
ik blijf voor je duimen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 14:29:
das misschien best positief , want ik had binnen 24 uur al de diagnose kanker ....
dat ging ontzettend snel
ik blijf voor je duimen

Ik hoop inderdaad dat het positief is dat ik 10 dagen moet wachten op de uitslag. Daar zat ik zelf ook al aan te denken, wanneer het echt kanker is zullen ze me daar toch eerder bericht van geven. Maar goed, ik wacht het maar af en maak me maar niet meer heel erg druk, daar heb ik toch helemaal niks aan.
:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel sterke! :flower:

Mijn moeder heeft borstkanker gehad en is nu een maandje helemaal schoon. Toen ik het hoorde schrok ik me dood, maar mijn moeder kon het heel goed aan. Ze is geopereerd, heeft chemo gehad en bestraling. Ze begint nu weer haar te krijgen (Y) en het gaat hardstikke goed.

Ik hoop voor je dat het bij jou net zo goed gaat als bij mijn moeder. Vooral positief blijven :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind het heel goed van je dat je er zo open over praat.

Mijn moeder heb namelijk borstkanker gehad ze is gelukkig helemaal genezen.
Tijdens de periode van bestraling en chemo heb ze der eigen heel groot proberen te houden
maar zodra ze klaar was met de behandelingen kreeg ze een enorme terug slag omdat ze er niet over wilde praten en bang was.

ik wens je heel veel sterkte toe de komen de tijden (f)
en je moet vooral blijven praten erover en positief blijven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sannemeisje op maandag 30 oktober 2006 om 15:55:
Kutziekte die steeds dichterbij komt
Al wat mensen aan kwijt geraakt, al wat mensen bijna aan kwijtgeraakt..

Sterkte

Idd..
het komt ook steeds dichterbij..
hoor het zovaak op het nieuws, en in de directe omgeving :S

sterkte ermee (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nicole, mama van Daan op woensdag 22 november 2006 om 14:15:
Tijdens de periode van bestraling en chemo heb ze der eigen heel groot proberen te houden
maar zodra ze klaar was met de behandelingen kreeg ze een enorme terug slag omdat ze er niet over wilde praten en bang was.

Ja dat zie je heel vaak .. de écht slag komt vaak achteraf, als alles achter de rug is .. en das heel moeilijk!

heel veel succes en sterkte allemaal :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
heeeeeel heeeel veel sterkte! Mijn pa die heeft keelkanker gehad, best wel heftig allemaal!

maar bij hem is het goed gekomen (hoewel de angst er goed inzit!) en ik hoop dat t bij jou ook goed komt!
Waarschuw beheerder
donateur
Klote ziekte :( heb pas ook de diagnose gekregen, het is niet kwaadaardig maar dan nog, het zit in m'n kop. Onderzoeken hier onderzoeken daar, bloedprikken zus, bloedprikken zo. Kan er niet echt mee om gaan :S, vooral niet met de angst .

Sterkte wijffie (F)
Waarschuw beheerder
house time hoe ben je er eigenlijk achtergekomen dat je het had?
Waarschuw beheerder
Jeetje meis! Gelukkig dat er iig geen uitzaaiingen zijn. Heel veel sterkte toegewenst met je bestralingen en andere behandelingen.(f) Ben zelf ook een van vele bij wie deze rotziekte erg dichtbij staat. Mijn moeder heeft verschillende operaties, bestralingen en chemo ondergaan...

Devils~Angel, ik hoop dat je goed bericht krijgt over een paar dagen. Sterkte met wachten in ieder geval :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oma Wappie (L) op donderdag 23 november 2006 om 23:52:
heb pas ook de diagnose gekregen, het is niet kwaadaardig maar dan nog,

oeh bah, naar zeg. Sterkte allemaal!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van iReNez op vrijdag 24 november 2006 om 23:02:
house time hoe ben je er eigenlijk achtergekomen dat je het had?

ik ben er achtergekomen doordat ik tussentijds bloedverlies had , buikpijn , en vieze afscheiding wat steeds erger werd .
huisarts dacht eerst aan een geslachtziekte ....
zat die er ff naast .

Waarschuw beheerder
hoi hoi, heb in de zelfde situatie als jou gezeten, is allemaal erg onzeker weet het ,maar kan je zeggen je komt er sterker uit als dat je ooit tevoren bent, als je wat wil weten of vragen mail me maar, sterkte
(K)
Waarschuw beheerder
Ik heb nu alles meegelezen en wens de mensen heel veel sterkte :flower: Hopen dat alles goed komt!

Devils angel heb je al uitslag gekregen?

Housetime Sin hoe gaat het nu met je naar je eerste bestraling? Veel succes :flower:

Waarschuw beheerder
Wat erg zeg.. ik zie dat je al een tijdje niks meer heb geschreven dus ik ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat Housetime Sin..

Veel sterkte ermee!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 15:48:
ik zie dat je al een tijdje niks meer heb geschreven dus ik ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat

Idd Heel veel sterkte toegewenst lees al vanaf het begin mee!!

(K)
Werkzaam bij Roefke Maniaxx
Artiest X-Fade
Waarschuw beheerder
Jezus Sin hoorde het van willy zeg :( echt klote voor je !

hoorde een maand geleden ook dat m'n vader het heeft :S volgende week willen ze hem opereren ..erg freaky allemaal !

heel heel veel sterkte :flower: (K)

Waarschuw beheerder
STERKTE IEDEREEN!!!!!

mijn vader is in september overleden aan Melanoom:(
Kanker dus:(
Het is een hele zware tijd..maar als iedereen je bijstaat zowel in het ziekte bed als daarna..dan begin je het leven echt als prachtig te beschouwen met nare dingen!!Maar het kan je ook sterker maken...(mij)

Ik wil iedereen Sterkte wensen(K)

Waarschuw beheerder
hier ben ik dan weer ...
is idd alweer een tijdje geleden , komt omdat ik ook ff geen internet heb gehad en druk druk met naar t ziekenhuis gaan .

de eerste week behandelen zit erop :flower:
en tis me alles meegevallen , de bestralingen was ik zowiezo niet bang voor maar ja die hyperthermie behandeling das andere koek .

ook die heb ik inmiddels 1 achter de rug .... en dat is me 100%meegevallen , ik haalde een lichaamstemperatuur van 42graden 90 minuten lang , dus de artsen waren zeer tevreden .
het enige echt vervelende van deze behandeling is dat ik 90 minuten lang in 1 en dezelfde houding lig .... je hebt bijna geen bewegingsvrijheid .
en de blaascatheter is erg naar maar voor de rest vind ik de behandeling te doen .....

waar ik ook al last van heb is dat ik door de bestralingen al misselijk ben en darmklachten heb , wat niet ongewoon is omdat ik bestraald word in het buikgebied .
alles ligt enorm dichtbij en t straalt toch altijd wat uit .

maar goed ik streep 1 week van mn lijstje , nu nog 3 te gaan !!!!!

iedereen erg bedankt voor de reakties en het medeleven , t doet mij , mijn vriend , ouders en andere naasten erg goed

(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj X-Fade :bier: op woensdag 6 december 2006 om 23:56:
Jezus Sin hoorde het van willy zeg echt klote voor je !

hoorde een maand geleden ook dat m'n vader het heeft volgende week willen ze hem opereren ..erg freaky allemaal !

jij ook heel veel sterkte met je vader :flower:
en lief zijn voor willy he ? :jaja:
Waarschuw beheerder
2x stembandkanker gehad
2 zusjjs verlore aan leukemie

www.imonline.nl/antikankerJ ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 12:48:
jij ook heel veel sterkte met je vader

dankje :) :flower:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 12:48:
en lief zijn voor willy he ?

daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor haha ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.elmsie op vrijdag 8 december 2006 om 19:43:
2x stembandkanker gehad
2 zusjjs verlore aan leukemie

goh sjezus, das ook niet nix (F)!!

Voor iedereen veel sterkte!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 14:08:
mijn vader is in september overleden aan Melanoom

een melanoom is toch een goedaardig gezwel of ben ik nu zo stom? Mijn schoonvader heeft een melanoom in zijn lever namelijk.

Uitspraak van Floor' op dinsdag 12 december 2006 om 16:56:
goh sjezus, das ook niet nix !!

Voor iedereen veel sterkte!!

idd:)

Waarschuw beheerder
Voor iedereen heel veel sterkte idd :cry: (F)

Mijn beide opa en oma hebben kanker gehad, ze hebben 't beide gelukkig overleeft! (mn oma is nu wel overleden maar dat was niet door de ziekte)

Mijn stiefvader is helaas een tijdje terug overleden, heeft het 7 jaar lang volgehouden!
Dus het was een hele sterke man.
Ik mis hem heel erg :cry: maar het is voor hem beter zo. Hij heeft nu geen pijn meer!
Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte ermee.

Mijn collega heeft het ook (gehad). Zij is de behandeling goed doorgekomen, en is nu inmiddels weer aan het werk.

Zij heeft chemo gehad, en bestralingen.
Haar ene eierstok is in Belgie opgeslagen.
Sinds 3 weken slikt ze hormoonpillen.

Al met al is het tot nu toe nog goed met haar.

Verder heeft mijn opa kanker gehad, maar is daar niet aan overleden. Die had maagkanker, maar is genezen.

Je moet vooral veel informatie voor jezelf verzamelen en als je vragen hebt deze zoveel mogelijk aan je behandeld arts stellen. Zorg ervoor dat je na elk bezoek naar huis gaat met het idee "Ik heb op al mijn vragen een antwoord gehad"

Nogmaals heel veel sterkte en succes.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op dinsdag 12 december 2006 om 18:25:
een melanoom is toch een goedaardig gezwel of ben ik nu zo stom?

Melanoom is een zeer agressieve en áltijd kwaadaardige vorm van huidkanker. Als je er op tijd bij bent, vrij goed te behandelen. Wanneer de moedervlek (een melanoom ontstaat meestal in een bestaande moedervlek)) echter blijft groeien en de melanoom dus dikker wordt neemt de kans op uitzaaiingen naar de lymfklieren toe .. wanneer t 1 keer in de lymfeklieren zit kan t zich via t bloed uitzaaien naar overal in t lichaam. En dan ben je gewoon zwaar genaaid.

melanoom is zeer tricky vorm van kanker .. hebt namelijk nooit 100% de garantie dat het weg ís en weg blijft.
Waarschuw beheerder
donateur
en hoe is het nu housetime?
en de rest van de mensen ook heeel veel sterkte:hug:

Waarschuw beheerder
t gaat nog aardig goed , ben nu aan de derde week behandelen bezig .
de weken vliegen voorbij .

klachten heb ik niet echt , de klachten die ik in de eerste week had zijn uit zichzelf weer weggegaan . mn lichaam moest waarschijnlijk wennen aan alles wat er ingepompt werd .
alleen lever ik iedere dag een beetje meer in , de moeheid is genadeloos ..... moet nu echt keuzes maken ..... wat wil ik ECHT doen ....
maar als t zo blijft dan voel ik me gezegend ...
28 december weer spannende dag , dan gaan ze kijken hoe mn tumor reageert op de behandeling
Waarschuw beheerder
Hoe gaat het nu Housetime? Heb je de uitslag al gekregen vandaag of duurt dat nog even? (f)

Waarschuw beheerder
Ik moet je zeggen, ik heb het er behoorlijk zwaar mee :/
Ikzelf heb het niet, maar wel een dierbare van me..
Ik ga niet verder in detail treden, maar iig heel
veel succes ermee! (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff lijkt me niet niks, ik wens je heel veel succes én sterkte.. :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
nuchter..

lijkt me zeer zeeerrr slopend...
maar probeer: hoop het beste..
Waarschuw beheerder
ik vraag me af hoe je er achter komt dat je kanker hebt. ik zit er steeds vaker aan te denken om gewoon is zon scan te doen. lijkt me zo kut dat je hoort dat je kanker hebt maar er te laat bij bent.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nootje op donderdag 28 december 2006 om 23:33:
Heb je de uitslag al gekregen vandaag of duurt dat nog even?

heb de uitslag gehad , ik reageer precies zoals ze hadden ingeschat , alles loopt volgens schema ......

mn tumor is nu de helft kleiner , de inwendige bestraling die ik heb gehad moet nog heel veel werk gaan doen .

de vooruitzichten zijn in ieder geval heel positief .

was een flinke opsteker die ik kreeg gister , nu nog een weekje doorzetten en dan zit de behandeling erop .....
Waarschuw beheerder
Succes ermee ;)

Xxxmij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B.M op vrijdag 29 december 2006 om 03:45:
ik vraag me af hoe je er achter komt dat je kanker hebt.

tsja verschilt.. vaak door gewoon pijn.
bij longkanker krijg je longproblemen (dus klachten
die bv op longontsteking lijken)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 09:59:
was een flinke opsteker die ik kreeg gister , nu nog een weekje doorzetten en dan zit de behandeling erop .....

Kan ik me heel goed voorstellen! Goed om te horen dat het de goede richting op gaat. Hoeveel bestralingen moet je nu nog?
Waarschuw beheerder
Dat zijn berichten die je liever niet hoort nee.

Mijn vriendin (toen 29 jaar) kreeg +/- 3 jaar geleden te horen dat ze Lymph klier kanker had. Dit na analyse van een in rap tempo groeinde bult in haar nek. Na behandeling met een extra zware chemo kuur (omdat ze nog jong is durfden de artsen dit wel aan) en een kuur met bestralingen mocht ze met een verklaring van genezing naar huis. (De definitieve verklaring dat je genezen bent kunnen ze pas na ongeveer 5 jaar geven.)
Mijn vriendin is een echte vechter en had nog een duidelijke kinderwens. Ook was ze in een hele goede gezondheid voor de ziekte begon. Deze factoren samen hebben er voor gezorgd dat ze de zware chemo kuren goed heeft doorstaan en haar haar nog allemaal op haar hoofd hield. De tweede maand na de laatste bestraling kregen we het goede nieuws te horen dat ze in blijde verwachting van ons kind was. De artsen noemen dit nu nog een wondertje.

Neem van mij dus aan dat een positieve vechters mentaliteit je echt goed door al deze onprettige stadia kan helpen.

Veel beterschap en succes toegewenst iig ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ook een vriend verloren 2 jaar geleden aan die ziekte
Waarschuw beheerder
tis en blijft een ***ziekte.. het is lastig om er mee om te gaan, maar als je van iemand houdt.. staat geen ziekte geen tijd geen afstand of NIKS je in de weg

EGTE liefde .. overwint alles :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van seismic op zaterdag 30 december 2006 om 20:18:
De definitieve verklaring dat je genezen bent kunnen ze pas na ongeveer 5 jaar geven.)

Sorry maar ik heb na 8 jaar nog steeds geen verklaring gehad en die zal ik niet krijgen ook. Terwijl ik een vorm heb gehad die zo goed als te genezen is, willen ze toch het risico niet lopen. Moet ook nog om de 4 maanden op controle komen. Hoop natuurlijk voor iedereen die wel een verklaring krijgt dat het ook gewoon goed blijft gaan. Omdat ik die verklaring niet krijg heeft dat voor mij een betekenis dat het toch nog niet helemaal goed gaat. Maar tot nu toe gaat alles echt geweldig.

Uitspraak van iReNez op vrijdag 24 november 2006 om 23:02:
hoe ben je er eigenlijk achtergekomen dat je het had

Ik denk dat het ook gewoon een gevoel is wat je een teken geeft dat het niet goed zit, tenminste zo was het bij mij. Een bobbel bij me keel, mijn vader zegt opgezette klieren. Ik nee ik wil naar de dokter het zit niet goed en ja hoor nog geen 2 weken later lig ik op de operatietafell.

Housetime Sin. Heel veel sterkte :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nootje op zaterdag 30 december 2006 om 14:00:
Hoeveel bestralingen moet je nu nog?

ik moet nu nog 5 uitwendige en 1 inwendige bestralingen , en dan nog 2 hyperthermie behandelingen ....

nog 1 weekje iedere dag en de week erna nog 2 dagen ziekenhuis , dan heb ik zowiezo 6 weken rust .

dan pas kunnen ze gaan kijken hoe t er voor staat omdat de behandeling nog een paar weken nadien doorwerkt

Waarschuw beheerder
donateur
2x stembandkanker gehad

wat kan je toch eigenlijk rare dingen krijgen..
hier heb ik echt nog nooit van gehoord !!

dan pas kunnen ze gaan kijken hoe t er voor staat omdat de behandeling nog een paar weken nadien doorwerkt

vreselijk die onzekerheid :/ ik zou gek worden !!
nogmaals sterkte (K)

Waarschuw beheerder
m'n broer heeft ok kanker:O leukemie, was hastikke bang toen
ik het hoorde.. maar gelukkig ist met hem weer bijna helmaal
goed:) toch wel vervelend hoa:s elke week na groningen hen
mja sterkte voor de mensen die dit ook meemaken:aai: