Partyflock

Forumonderwerp · 909948
6 volgers · 231835x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Nieuwe rage van tegenwoordig! ANABOLEN SPUITEN! wat vinden jullie ervan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op zondag 8 februari 2009 om 23:36:
iedere dag anabolen gebruiken en na 10 jaar ben je dood.

Daarom leven al de pro's nog.. en daarom is Arnold nu +60.. lachwekkend hoe onwetend je bent.. :lol:
Waarschuw beheerder
dus jij zegt dat je anabolen iedere dag kan gebruiken?

wat is een kuur dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op zondag 8 februari 2009 om 23:55:
betonnen ron,alles wat je zegt is niet waar,waarom heb je geen fotos in je profiel?

Ik sla je alleen met feiten om de oren.. dus graag even quoten wat volgens jou niet waar is..

En ik denk niet dat jij het type bent dat over foto's moet gaan beginnen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op maandag 9 februari 2009 om 00:06:

wat is een kuur dan?

Lol, waarom zou ik met jou gaan discussiëren als je niet eens weet wat een kuur is. Beter lees je je eerst even in, anders ben je wel erg snel uitgelult..

En ja, kuren doe je niet alleen in het weekend.. je doet het weken, maanden of jaren achter elkaar..
Waarschuw beheerder
http://www.ergogenics.org/str2.html

de bedoeling is dat jij mij uitlegt wat een kuur is en of er een bepaalde tijd aan verbonden is,en of je het achter elkaar iedere dag 10 jaar kan gebruiken zonder dodelijke leverschade op te lopen.

ik ben nooit snel uitgeluld,dat kun je aan de posts hierboven wel zien.
Waarschuw beheerder
baarcore, je komt hier je mening geven over iets terwijl je niet weet waarover je het hebt, en dan hard roepen dat ik dom ben.. Als ik 10 jaar kuur ben ik dood? Zoals ron al verteld, arnold leeft ook nog, sylvester stallone ook nog, moet ik nog ff doorgaan, of valt het kwartje nu in je zo te horen domme kop?
Waarschuw beheerder
en praat aub niet zo bijdehand over foto's. Zet jij er een paar op je profiel en overtuig ons met je naturel gewonnen supermassa :roflol: dat we beter zonder kunnen trainen. En ik bespeur een lichte interesse naar anabolen op de manier je ron vraagt of je anabolen iedere dag kan gebruiken ;)
Waarschuw beheerder
die gebruiken toch niet iedere dag anabolen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op maandag 9 februari 2009 om 00:20:
http://www.ergogenics.org/str2.html

de bedoeling is dat jij mij uitlegt wat een kuur is en of er een bepaalde tijd aan verbonden is,en of je het achter elkaar iedere dag 10 jaar kan gebruiken zonder dodelijke leverschade op te lopen.

ik ben nooit snel uitgeluld,dat kun je aan de posts hierboven wel zien.

Wat is de bedoeling van je link? Hoge dosis orals.. lol..

Je bent wel snel uitgeluld anders zou je wel quoten wat volgens jou niet waar was.. maar je weet natuurlijk dat je eraan gaat..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op maandag 9 februari 2009 om 00:25:
die gebruiken toch niet iedere dag anabolen?

Uitspraak van BetonnenRon op maandag 9 februari 2009 om 00:11:
Beter lees je je eerst even in, anders ben je wel erg snel uitgelult..

Waarschuw beheerder
En waarom kijkt NelizJE nou weer zo boos??

[img width=400 height=300 cacheid=00142b640028fb8f462d50121a026f24b3]https://partyflock.nl/images/user/21454_large.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
jou post was net voor de mijne mariusz.

als je goed leest en de situatie een beetje aanvoelt kom je daar al snel een sarcastische ondertoon tegen,waar je uit kan halen dat ik betonnen ron niet geloof als hij het over anabolen heeft en niet met me in discussie wil als ik aan hem vraag wat een kuur inhoudt,jammer dat ik het moet uitleggen en dat je het niet gewoon begrijpt.

als je naar de link kijkt die ik heb neer gezet zie je wat ik bedoel,volgens mij had je gezegd dat de nadelige effecten je niks uitmaken.

dus ben je uitgeluld.

Waarschuw beheerder
,,We zijn geen voorstander om drugs in klassen onder te verdelen,’’ licht Geirnaert toe. ,,Het onderscheid tussen legale en illegale drugs is in de eerste plaats een juridisch onderscheid, dat niets zegt over het gezondheidsrisico van die middelen. Ik vind dat een valse classificatie. Vanuit een gezondheidsperspectief houden al deze middelen in meerdere of mindere mate risico’s in voor de gezondheid en het welzijn van de gebruiker en zijn omgeving. We stellen trouwens vast dat lang niet iedereen op korte of lange termijn problemen krijgt door middelengebruik. Problematisch gebruik heeft ook te maken met het milieu – de fysieke en sociale omgeving waarin mensen al dan niet gebruiken – en met de mens – zijn persoonlijkheid, waarden en normen, leeftijd, biogenetische en maatschappelijke kwetsbaarheid. ‘Mens, middel en milieu’ staan in interactie met elkaar en bepalen samen of iemand al dan niet een bepaald middel problematisch gaat gebruiken. Sommige personen en groepen blijken wegens individuele of maatschappelijke factoren kwetsbaarder voor de risico’s van middelengebruik dan andere.’’

Onderzoekers van de universiteit van Bristol kwamen onlangs tot een classificatie die dicht bij de ‘mens, middel, milieu’-indeling van de VAD aansluit. Ze gaat uit van drie factoren die de schadelijke effecten van middelengebruik bepalen: 1) de schade aan de gezondheid van de gebruiker, 2) de mate waarin het middel een verslavend karakter heeft, en 3) de gevolgen voor het gezin en de samenleving. Het resultaat van die studie leverde volgend lijstje op, in dalende volgorde van schadelijkheid: heroïne, cocaïne, barbituraten, alcohol, ketamine, benzodiazepines, amfetamines, tabak, cannabis, snuifmiddelen, 4-MTA, LSD, anabole steroïden, GHB en XTC (The Lancet 2007, vol. 369, 1047-1053). Het valt op dat de nieuwe indeling niet meer samenvalt met de indeling in A-, B- en C-drugs. Zo krijgt XTC van de A-groep nu de laagste score. Alleen heroïne blijft de gevaarlijkste drug in de twee classificaties. Opvallend is dat in de nieuwe classificatie ook alcohol en tabak zijn opgenomen.

,,Het is niet meer dan logisch dat alcohol en tabak vanuit wetenschappelijk oogpunt ook tot de groep van gevaarlijke middelen horen,’’ vindt De Rycke. ,,Alcohol en tabak blijken zelfs schadelijker dan cannabis en XTC – wat daarom niet wil zeggen dat aan de middelen onderaan de lijst geen aandacht moet worden besteed.’’ Volgens De Rycke kan die nieuwe drugsclassificatie een meerwaarde betekenen voor het toekomstige preventie- en vervolgingsbeleid inzake drugs: ,,De nieuwe regering zou daar best rekening mee houden en nagaan welke bijkomende maatregelen nodig zijn, bijvoorbeeld voor alcohol.’’

Waarschuw beheerder
alles is slecht maar bij bepaalde middelen wordt dit extra overdreven, omdat het maatschappelijker minder geaccepteerd is.

Ik snap niet waarom je hierin een discussie wilt aangaan baarcore, je kan alles toch gewoon in zijn waarde laten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op zondag 8 februari 2009 om 23:14:
en dat is het?

aan je reacties te zien lijkt het of je heel onvolwassen bent,dus waarschijnlijk ben je dat ook,jammer dat je niet wil horen dat er ook negatieve kanten zijn aan anabolen,ik weet zeker dat je het soort persoon bent wat het jammer vindt dat jensen niet meer op tv komt,en voordat je met een opmerking komt over dat je nu wel of niet naar jensen kijkt,het was gewoon bedoeld om te benadrukken hoe simpel je bent.

betonnen ron,volgens mij probeert die kale in het laatste stukje van zijn post mij uit te leggen dat zijn neef mij in mijn kont wil neuken,zie je nou dat anabolen gay zijn?

die baarcore is echt een grote loser... jonge ga je eigen is eerst helemaal goed in anabolen verdiepen voordat je ook maar 1woord er over gaat zeggen, ik denk als jij jezelf gaat verdiepen dat je je echt heel heeel heeeeeel diep gaat schamen en je gaat huilen in een hoekje hoe je ooit zo zielig hebt kunnen zijn om al die dingen te zeggen die je hebt gezegd.
Gr. :D:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een hoop onzin hier zeg....

en baarcore, jij moet maar eens naar de bieb gaan. Zijn genoeg boeken te vinden
die wel de waarheid bewijzen t.o.v. youtube

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BetonnenRon op zondag 8 februari 2009 om 20:43:
Zelf als ik niet zou trainen zou ik nog anabolen gebruiken.. Gewoon omdat ze zo lekker zijn en ze niet eens zo slecht voor je gezondheid zijn..

Go Ron :woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op zondag 8 februari 2009 om 22:45:
ik kan het best begrijpen dat er mensen zijn die me een lulletje vinden omdat ik liever fitness zonder anabolen,dus moet ik het nog een keer uitleggen want die zelfde mensen zijn ook een beetje langzaam.

helemaal niet kerel, maar jij verkondigt stellingen die niet onderbouwd zijn met relevante theorie en zijn gebaseerd op stereotyperingen wat je op straat hoortje van Pietje die dit zegt, en Jantje die dat zegt, wat in de wijvenblaadjes zoals de Cosmo leest, enz enz...en een medium als youtube is nou niet bepaald een betrouwbare bron.

Artikelen van Pubmed en ergogenetics zijn veeeel betrouwbaarder(Y) ga die eens eerst lezen dan?

Vervolgens kat je gebruikers af, terwijl die er NOG harder voor trainen willen ze goed resultaat zien en moeten ze 3x zoveel vreten en rusten. Dat jij het nie goedkeurt is 1 ding...maar zelfs dan nog bestaat er een stukje respect als bodybuilders onder elkaar omdat ze een zelfde passie delen...clean of naturel en iedereen bepaalt hoever ze daar in gaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op zondag 8 februari 2009 om 23:36:
iedere dag anabolen gebruiken en na 10 jaar ben je dood.

Lee Haney, Frank Zane en nog een berg zijn dan wel erg laat met doodgaan:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op maandag 9 februari 2009 om 00:06:

jazeker...vergeet niet dat het ze ontwikkeld zijn door de medische wereld om patienten te helpen.

Denk aan osteoporose patienten(die krijgen anavar/oxandrolon), leukemie-patientjes ( 10-20 mg stromba per dag) die zwakke spiertjes hebben, brandwond patienten (krijgen HGH toegediend), mannen die te kampen hebben met een te laag testostoronpeil (25 mg test per week toegediend) enz enz...moet je die dan maar dood laten gaan dan?

Enige wat er in wedstrijden gebeurt, is verhoogde doseringen gebruiken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 06:00:
alles is slecht maar bij bepaalde middelen wordt dit extra overdreven, omdat het maatschappelijker minder geaccepteerd is.

Ik snap niet waarom je hierin een discussie wilt aangaan baarcore, je kan alles toch gewoon in zijn waarde laten

ha, daar ben je:bye:

ik vroeg me al af waar je bleef gab :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 14:33:
ha, daar ben je

ik vroeg me al af waar je bleef gab

jaja soms zeg ik mening wel eens :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 14:31:
jazeker...vergeet niet dat het ze ontwikkeld zijn door de medische wereld om patienten te helpen.

Denk aan osteoporose patienten(die krijgen anavar/oxandrolon), leukemie-patientjes ( 10-20 mg stromba per dag) die zwakke spiertjes hebben, brandwond patienten (krijgen HGH toegediend), mannen die te kampen hebben met een te laag testostoronpeil (25 mg test per week toegediend) enz enz...moet je die dan maar dood laten gaan dan?

Enige wat er in wedstrijden gebeurt, is verhoogde doseringen gebruiken.

goed bezig Ro :)
Waarschuw beheerder
eindelijk iemand die met info komt.

ro,dus wat je eigenlijk zegt is dat als je anabolen gebruikt op een verantwoordelijke manier,de voordelen zwaarder wegen dan de nadelen?

ik begrijp alleen niet waarom er mensen zijn die zeggen dat youtube niet betrouwbaar is.

je ziet filmpjes van ECHTE bodybuilders die anabolen hebben gebruikt en er spijt van hebben,hoe is dat onbetrouwbaar?

dat niet alleen,maar maten van mij gebruiken het ook en die zijn er niet vriendelijker op geworden,iedere party moet er gevochten worden,dat was daarvoor veel minder.

en toen een andere maat van mij gestopt was met anabolen zag hij er na anderhalve maand hetzelfde uit als toen hij er nog niet mee begonnen was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op maandag 9 februari 2009 om 15:23:
voordelen zwaarder wegen dan de nadelen

dat is toch ook met roken en alcohol?

roken schijnt lekker te zijn, rust gevent, gezellig etc.. maar de nadelen er van, geven de mensen schijnbaar niet zoveel om
anders rookte er niet zoveel mensen

alcohol word ook genoeg gedronken, voor gezelligheid, los worden, zat worden, gekke dinge doen etc.. maar teveel daar van is ook niet gezond

je ziet filmpjes van ECHTE bodybuilders die anabolen hebben gebruikt en er spijt van hebben,hoe is dat onbetrouwbaar?

kan gespeeld zijn, om andere mense te waarschuwen, niet zozeer omdat anabolen niet goed zijn
maar meer dat verkeerd gebruik niet goed is, dat te grote overdosering worden gebruikt etc. en dat je daaraan kan sterven
of om te zorgen dat kindjes van 16 niet aan de anabolen gaan

maar maten van mij gebruiken het ook en die zijn er niet vriendelijker op geworden,iedere party moet er gevochten worden,dat was daarvoor veel minder

het klopt dat somige manne er agressiever etc van worden, maar niet iedereen
en door dat je gebruikt en groter, breder, sterker voelt, ga je je machtiger voelen, je denkt de hele wereld aan te kunnen
maar ook dat, is niet bij iedereen

neem bijv. spacecake, de ene begint er van te huilen en de ander krijgt een lach kick... niet iedereen reageert er hetzelfde op

n toen een andere maat van mij gestopt was met anabolen zag hij er na anderhalve maand hetzelfde uit als toen hij er nog niet mee begonnen was.

dat komt omdat hij er niet genoeg verstand van heeft, hij niet genoeg is blijven eten, hij het kuren niet goed gedaan heeft

en je valt altijd wat terug, je wint bijv 10kg, maar na het stoppen verlies je bijv. 5kg... dan heb je toch mooi 5kg spiermassa gewonnen ;)

als anabolen echt zooo slecht was, waarom zijn er toch mensen die het gebruiken voor wedstrijden?
waarom leeft arnold nog en al die andere pro's van nu?

en ga niet zeggen dat ik anabolen goed keur etc.. want dat doe ik niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lieve linda,misschien is het zo dat mensen die in hun dagelijks leven hun zaakjes goed op orde hebben wel op een verantwoordelijke manier om kunnen gaan met anabolen,en zoveel mogelijk de nadelen weten te beperken.

dat zijn er eigenlijk toch ook maar een handjevol?

ik vind dat op een natuurlijke manier trainen voor mij de beste manier is,als ik je het idee heb gegeven dat ik me zorgen maak om de mensen om me heen waar ik om geef,mijn excuses.

waarom reageer je eigenlijk op mijn post,ik was toch zo fucking lelijk?
Waarschuw beheerder
handjevol? dat zal wel meevallen, er zijn er genoeg die het verantwoord doen en daar door de nadelen beperken

het ligt er maar net aan wat je doel is, wil jij een mooi lichaam voor op strand, of gewoon fit lichaam, of voor een bepaalde sport of om model te worden
dan kan dat makkelijk op de natuurlijk manier, door gezond eten, enkele supps, goed slapen

maar wil je heel breed zijn, wedstrijden draaien, snel spiermassa aankomen etc.. dan grijpen er mensen naar anabolen

maar niet alleen in de bodybuilding worden dingen gebruikt, die niet goed zijn
bij bijna elke sport wel

en waarom zou ik niet reageren? ik kan op de sportschool toch ook geen lelijke mense weigeren te helpen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 15:00:
jaja soms zeg ik mening wel eens

soms?:P

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 15:00:
goed bezig Ro

jaaaaaa, ik weet het :$:$:$ mierenneuker he?:lol:
Waarschuw beheerder
linda,ik verwerp jouw realiteit en vervang het voor de mijne.

je kunt hier geen objectieve mening hebben want je bent een vrouw.

Waarschuw beheerder
ro,dus wat je eigenlijk zegt is dat als je anabolen gebruikt op een verantwoordelijke manier,de voordelen zwaarder wegen dan de nadelen?

nou, in zekere zin wel...naarmate je ouder wordt zal je lichaam steeds minder eigen stof produceren, denk aan tri-glyceriden, testosteron, groeihormoon (elke 10 jaar produceer je 20% minder groeihormoon dan voorheen, op je 60e maak je nog maar 20% aan van wat je had toen je 20 was:P)

mits je je aan verstandige medische doseringen houdt die overeenkomen met in de zorg...dan kan er eigenlijk vrij weinig misgaan. In verjongingsklinieken wordt zelfs groeihormoon toegediend om mensen weer een strakkere, gladde huid te geven en plaatselijk ververlies (wat in dit geval wel mogelijk is)...hierbij moet je denken aan 1-2iu per dag...wij gebruiken eerder 4-10 iu per dag..tis een kwestie van afwegen;)

je ziet filmpjes van ECHTE bodybuilders die anabolen hebben gebruikt en er spijt van hebben,hoe is dat onbetrouwbaar

als je op meneer Greg Valentino doelt...dan kan ik zeggen dat die gast een kneus pur sang is;)
naast anabolica spoot ie ook synthol in zn armen wat een poseer-olie is en ontstekingen veroorzaakt waardoor je spier gaat opzwellen. Als ik van die hamlappen had wat voor armen meosten doorgaan...dan had ik ook spijt.

PLUS daarbij komt nog dat veel bodybuilders gewoon TE extreem zijn met hun gebruik en de ene na de andere cycle drin gooien teriwjl hun HPTA amper hersteld is...das vragen om moeilijkheden ja. MAar ken ook zt gasten die kuren en wel alles volgens het boekje laten doen. Bloedwardes testen alvorens te beginnen...niet in orde? niet doen:no:

stukje eigen verantwoordelijkheid. En als het fout gaat..dan geven ze de schuld aan die kanker-middelen al jankend:no:

nabolica ZELF veroorzaakt geen kanker e.d...maar het KAN wel het proces versnellen van iets dat je al had bij voorbaat...zoals ik al zei...had je je maar moeten laten checken;) maw stukje eigen verantwoordelijkheid

dat niet alleen,maar maten van mij gebruiken het ook en die zijn er niet vriendelijker op geworden,iedere party moet er gevochten worden,dat was daarvoor veel minder.

mja...enerzijds ben ik het er mee eens.:jaja:...anderzijds ook weer niet:no:

kijk, grote toename van testosteron zorgt ervoor dat je wellicht sneller geïrriteerd bent. Ben je van nature al opvliegend , dan zal het 9 vn de 10 keer de boel versterken en kan je idd doordraaien...maar vergeet niet dat anabolica EN drank EN drugs op een party ook geen ideale combinatie is, wat geheid gebeurt :) Dat willen mensen ook nog wel eens vergeten.

Of anabolica je gedrag verandert is helemaal afhankelijk of jij daar van nature vatbaar voor bent of niet en is per individu verschillend. Ken gasten die al in een drukke metro opgefokt zijn in een kuur, maar ook gasten de kalmheid zelve zijn. HEt kan dus twee kanten op;)

en toen een andere maat van mij gestopt was met anabolen zag hij er na anderhalve maand hetzelfde uit als toen hij er nog niet mee begonnen was.

dat krijg je ook he?:P want wie niet goed nakuurt, niet goed traint en slaapt en wie niet fatsoenlijk blijft vreten...die houdt geen flikker over!!!:lol: helemaal als ie nog niet eens een goede bais heeft

(check een van me weblogs maar eens...dan snap je wel wat ik bedoel:P)

just my 2 cents (F)
Waarschuw beheerder
bedankt voor je 2 cents,ze gaan in mijn spaarpot.

na alle reacties te hebben gelezen is er eigenlijk nog maar 1 ding wat ik kan doen om er voor te zorgen dat ik alle informatie een goed plekje kan geven.

ik ga een kuurtje doen.

en ik ga fotos in mijn profiel neerzetten,before and after.

alleen op die manier kan ik echt objectief zijn en kijken wat het voor mij persoonlijk inhoudt.
Waarschuw beheerder
haha :lol:

dus jij kwam hier, om informatie te winnen? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als ik informatie wil winnen,doe ik dat wel bij mijn maten.

alleen hebben die een mening die maar 1 kant op gaat dus ik hoopte hier ook wat tegengas te vinden op die informatie maar kon het niet vinden aangezien iedereen hier anabolen de hemel in prijst.

dus dan doe ik het meest logische en dat is voor mezelf uitvinden wat het voor mij betekent om anabolen te gebruiken,ieder verhaal heeft twee kanten,daarom moet ik voor mezelf uitvinden wat het nou precies inhoudt.

vrij logisch.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op maandag 9 februari 2009 om 17:45:
aangezien iedereen hier anabolen de hemel in prijst.

ik prijs helemaal niks de hemel in...ik geef alleen mijn ongezouten mening, mijn ervaringen en wat ik ervan weet en wat je dr mee doet is je eigen zaak;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 18:40:
ik prijs helemaal niks de hemel in...

ik wel :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op maandag 9 februari 2009 om 00:43:
als je goed leest en de situatie een beetje aanvoelt kom je daar al snel een sarcastische ondertoon tegen,waar je uit kan halen dat ik betonnen ron niet geloof als hij het over anabolen heeft

had deze jongen toch gelijk he.. baarcoretje wil eindelijk baarcore worden. nu nog een goede supplier vinden kerel ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * - Linda - * op maandag 9 februari 2009 om 16:33:
door gezond eten, enkele supps, goed slapen

linda kan ik wat prive lessen krijgen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 19:23:
linda kan ik wat prive lessen krijgen

was jij niet bezet?:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 19:31:
was jij niet bezet

heb gespleten persoonlijkheid 1 tje is maar bezet :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 19:35:
heb gespleten persoonlijkheid 1 tje is maar bezet

ooooooo zeg dat dan:x

Maar Linnie is toch ook bezet?:$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op maandag 9 februari 2009 om 17:45:
als ik informatie wil winnen,doe ik dat wel bij mijn maten.

die "maten" deden het verkeerd, want hielden niks over

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 19:59:
Maar Linnie is toch ook bezet?:$

ja (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 19:59:
ooooooo zeg dat dan

:-) hehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * - Linda - * op maandag 9 februari 2009 om 21:54:
ja

foei Pat :o!!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 22:09:
hehe

ouwe snoeperd ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BetonnenRon op maandag 9 februari 2009 om 00:42:
En waarom kijkt NelizJE nou weer zo boos??

Omdat de verbouwing van zijn paddenstoel niet erg opschiet! :)

Waarschuw beheerder
mooi he (L)
als je een beetje opgelet had fakertje kan je kaaklijn ook verbreden/groeien na gebruik van AAS.
maar jullie lezen op google gauw wat en posten het hier :lol:
pannekoeken zijn jullie :aai:
Waarschuw beheerder
ik dacht dat shaolin artiesten altijd zo rustig en kalm waren.