ro,dus wat je eigenlijk zegt is dat als je anabolen gebruikt op een verantwoordelijke manier,de voordelen zwaarder wegen dan de nadelen?
nou, in zekere zin wel...naarmate je ouder wordt zal je lichaam steeds minder eigen stof produceren, denk aan tri-glyceriden, testosteron, groeihormoon (elke 10 jaar produceer je 20% minder groeihormoon dan voorheen, op je 60e maak je nog maar 20% aan van wat je had toen je 20 was

)
mits je je aan verstandige medische doseringen houdt die overeenkomen met in de zorg...dan kan er eigenlijk vrij weinig misgaan. In verjongingsklinieken wordt zelfs groeihormoon toegediend om mensen weer een strakkere, gladde huid te geven en plaatselijk ververlies (wat in dit geval wel mogelijk is)...hierbij moet je denken aan 1-2iu per dag...wij gebruiken eerder 4-10 iu per dag..tis een kwestie van afwegen
je ziet filmpjes van ECHTE bodybuilders die anabolen hebben gebruikt en er spijt van hebben,hoe is dat onbetrouwbaar
als je op meneer Greg Valentino doelt...dan kan ik zeggen dat die gast een kneus pur sang is

naast anabolica spoot ie ook synthol in zn armen wat een poseer-olie is en ontstekingen veroorzaakt waardoor je spier gaat opzwellen. Als ik van die hamlappen had wat voor armen meosten doorgaan...dan had ik ook spijt.
PLUS daarbij komt nog dat veel bodybuilders gewoon TE extreem zijn met hun gebruik en de ene na de andere cycle drin gooien teriwjl hun HPTA amper hersteld is...das vragen om moeilijkheden ja. MAar ken ook zt gasten die kuren en wel alles volgens het boekje laten doen. Bloedwardes testen alvorens te beginnen...niet in orde? niet doen
stukje eigen verantwoordelijkheid. En als het fout gaat..dan geven ze de schuld aan die kanker-middelen al jankend
nabolica ZELF veroorzaakt geen kanker e.d...maar het KAN wel het proces versnellen van iets dat je al had bij voorbaat...zoals ik al zei...had je je maar moeten laten checken

maw stukje eigen verantwoordelijkheid
dat niet alleen,maar maten van mij gebruiken het ook en die zijn er niet vriendelijker op geworden,iedere party moet er gevochten worden,dat was daarvoor veel minder.
mja...enerzijds ben ik het er mee eens.

...anderzijds ook weer niet
kijk, grote toename van testosteron zorgt ervoor dat je wellicht sneller geïrriteerd bent. Ben je van nature al opvliegend , dan zal het 9 vn de 10 keer de boel versterken en kan je idd doordraaien...maar vergeet niet dat anabolica EN drank EN drugs op een party ook geen ideale combinatie is, wat geheid gebeurt

Dat willen mensen ook nog wel eens vergeten.
Of anabolica je gedrag verandert is helemaal afhankelijk of jij daar van nature vatbaar voor bent of niet en is per individu verschillend. Ken gasten die al in een drukke metro opgefokt zijn in een kuur, maar ook gasten de kalmheid zelve zijn. HEt kan dus twee kanten op
en toen een andere maat van mij gestopt was met anabolen zag hij er na anderhalve maand hetzelfde uit als toen hij er nog niet mee begonnen was.
dat krijg je ook he?

want wie niet goed nakuurt, niet goed traint en slaapt en wie niet fatsoenlijk blijft vreten...die houdt geen flikker over!!!

helemaal als ie nog niet eens een goede bais heeft
(check een van me weblogs maar eens...dan snap je wel wat ik bedoel

)
just my 2 cents