Partyflock

Forumonderwerp · 909948
6 volgers · 231102x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Nieuwe rage van tegenwoordig! ANABOLEN SPUITEN! wat vinden jullie ervan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 11:58:
Daarbij vergeet je de bodybuilding wedstrijden, hoe prachtig zijn die?!

Mijn mening: Ik vind er niks moois aan! :no:

Waarschuw beheerder
ieder ze ding:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 13:30:
ieder ze ding

amen to that(Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 11:58:
Vaak wel inderdaad.. maar wij (de jongens die hier voornamelijk posten) trainen zelf ook en sommige gebruiken het ook.. Het is niet alleen even snel groot worden voor ons, maar meer een levensstijl waar ieder voor zich bepaald of hij wel of niet de stap maakt een maatje groter wil worden. Door dus wel of niet te gebruiken. Daarbij vergeet je de bodybuilding wedstrijden, hoe prachtig zijn die?! Als je ziet hoeveel je er voor moet doen en wat je ervoor moet laten etc. geloof me.. daar is een kuurtje niets bij..

idem dito(Y)

Waarschuw beheerder
ieder ze ding

Vind ik dus ook.

Het is allemaal zo krom. Vele zuipen, vreten en gebruiken maar raak. Doen dingen als tattoo's en piercings zetten en dat moet allemaal kunnen. Gebruik je een middel dat bij correct gebruik de spiergroei op een relatief "gezonde" manier bevordert en dat is dan op eens Godslastering?

Het slaat nergens op.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Viva La Rosa op maandag 10 november 2008 om 12:49:
Ik zeg ook dat ik me erger aan de mensen die het verkeerd gebruiken omdat het zo ontzettend veel schade aanricht op alle gebieden!
Draai de rollen eens voor de grap om....
Je hebt een meisje die vollop aan de afslankpillen zit en die na elke maaltijd der vinger in der keel steekt...en dat alleen maar om dun te worden of te blijven...
Het is zo ongv. hetzelfde maar dan andersom....zou je toch ook niet prettig vinden als vriend zijnde!
Als je het gebruikt doe het dan goed en laat je ook binnestebuiten keren door een arts en al het andere nodige...want het is niet niks natuurlijk!

Dat is net de tegenover gestelde groep gebruikers. Dat is helaas ook de grootste, omdat er bij hun vaak iets ontbreekt als: disipline, doorzettings vermogen oid. En daarom maar naar de spullen grijpen 'om toch te groeien'. Door hen komt vaak de slechte naam waardoor alle gebruikers vaak als patsers, uitslovers of agressieve wilde beesten gezien worden.

Uitspraak van Viva La Rosa op maandag 10 november 2008 om 12:54:
Mijn mening: Ik vind er niks moois aan!

Als iemand leeft voor de sport en er alles voor laat en doet.. Misschien al wel 5 jaar traind en dan voor het eerst pas op het podium kruipt.. En dan de strijd aan gaat on stage met de mede-buiders, vind jij niet mooi?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 14:21:
dat is dan op eens Godslastering?

er zijn zoveel dingen die niet goed voor je zijn idd,.. elk mens doet dat wel eens:D
ook ik o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Viva La Rosa op maandag 10 november 2008 om 11:32:
De reden dat anabolen word gebruikt is omdat mensen te lax zijn er keihard voor te werken want niks komt tenslotte vanzelf! Om een goed lichaam te krijgen heb je daar wel een aantal jaren intensief trainen voor nodig en omdat mensen daar de tijd niet voor maken of hebben spuiten ze zich maar vol...wel eens over negedacht hoe het eruit gaat zien als je straks niet meer traint?
Mensen vinden het allemaal leuk maar kijken niet naar de gevolgen...er staat jullie nog heel wat te wachten!
Vergeet niet dat je hart de grootste spier is en dat die ook heel wat te voorduren krijgt!

Oneens. Je kan dit in 2 groepen opdelen.
Je hebt inderdaad de mensen die even snel groot willen worden maar die er de ballen verstand van hebben en denken met anabolica eventjes groot te worden.
En je hebt de groep mensen die keihard knokken voor iedere gram spier maar de genetische grens hebben bereikt en er overheen willen om wedstrijden te kunnen draaien. Door de eerste groep heeft anabolica een slechte naam gekregen en de media versterkt dit nog eens.
Zelf ben ik nu nog van mening dat ik het nooit zal gebruiken maar wie weet hoe ik er over een paar jaar tegenaan kijk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 16:13:
genetische grens hebben bereikt

mmm ben het met je verhaal eens, behalve me dit deel want wat is die grens en wie heeft die ooit bereikt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djerk op maandag 10 november 2008 om 17:55:
mmm ben het met je verhaal eens, behalve me dit deel want wat is die grens en wie heeft die ooit bereikt?

denk dat je dat ook niet kunt meten tenzij je een professionele begeleider hebt die je in alle mogelijk richtingen heeft geduwd met voeding en training...en je dan zelf ook niet meer te laten groeien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djerk op maandag 10 november 2008 om 17:55:

Het punt dat er niet meer uit je lichaam valt te halen wat betreft groei:)
Waarschuw beheerder
als je 30-1000 keer meer dan je natuurlijke spiegel hormonen binnen krijgt is het vragen op problemen...
steroiden op therapeutische basis kunnen geen kwaad, hoog en langdurig overdoseren wel...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 18:23:
Het punt dat er niet meer uit je lichaam valt te halen wat betreft groei

weetik maar wie zegt dat je dat punt bereikt hebt.. snap je wat ik bedoel er is denk ik niemand die dit ooit heeft bereikt en weet waar die grens ligt. Dan zou je voeding eigenlijk zo correct moeten zijn en je zou weetik veel bijvoorbeeld al 30 jaar moeten trainen en echt niet meer groeien misschien is dan je grens bereikt maar dat weet je dus niet :P maar goed niemand die daar op gaat wachten natuurlijk als je echt groot wil worden is AS een zetje in de goede richting en ik heb er verder ook niets op tegen...
Waarschuw beheerder
Tuurlijk is het ieder z'n ding en iedereen moet ook lekker doen waar hij of zij denkt iets in te kunnen bereiken maar er word hier om een mening gevraagd!
Anders hoef je ook geen topic te openen...;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 14:44:
Als iemand leeft voor de sport en er alles voor laat en doet.. Misschien al wel 5 jaar traind en dan voor het eerst pas op het podium kruipt.. En dan de strijd aan gaat on stage met de mede-buiders, vind jij niet mooi?

Het is geweldig als iemand zijn dromen na kan leven en gelooft in zichzelf dat hij of zij er kan komen en daar dan ook alles voor doet, als je dan de eerste stappen hebt bereikt kan je trots zijn op jezelf en daar gaat het toch ook om!
Wat ik niet mooi vind is dat het er niet meer natuurlijk uitziet...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Viva La Rosa op maandag 10 november 2008 om 20:31:
Wat ik niet mooi vind is dat het er niet meer natuurlijk uitziet

wie zegt dat het niet natuurlijk is of kan zijn... zoals mijn opmerking hierboven al zegt er is door niemand ooit een grens vast gesteld van het natuurlijk haalbare bedoel iemand die ripped to tha bone is, is na mijn mening geweldig :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djerk op maandag 10 november 2008 om 20:39:
wie zegt dat het niet natuurlijk is of kan zijn...

Ik niet....;)
Ik zeg dat "ik" het er niet natuurlijk uit vind zien dus mijn grens stopt blijkbaar eerder! ;)
Uitspraak van Djerk op maandag 10 november 2008 om 20:39:
is na mijn mening geweldig

Dat is dan toch top!

Smaken verschillen....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De reden dat anabolen word gebruikt is omdat mensen te lax zijn er keihard voor te werken want niks komt tenslotte vanzelf! Om een goed lichaam te krijgen heb je daar wel een aantal jaren intensief trainen voor nodig en omdat mensen daar de tijd niet voor maken of hebben spuiten ze zich maar vol...wel eens over negedacht hoe het eruit gaat zien als je straks niet meer traint?

Ben ik het absoluut niet mee eens. Jij zet het zo neer als of het een wondermiddel is waarvan je in een keer heel gespiert van word.. Zelf met anabolen moet je er keihard voor werken!! Begrijp me niet verkeerd er zullen gerust wel gevallen rondlopen die wel met die reden aan de anabolen gaan maar zelf die mensen worden niet zo maar heel snel breed daar moet echt wel voor gewerkt worden.. Anabolen worden overal gebruikt ook door topsporters maar er heerst nog steeds een taboe op.. Is tegenwoordig heel normaal als vrouwen stukken siliconen in hun borsten laten zetten.. Of vrouwen die liposuctie laten doen op hun lichaam... Of vrouwen die vol met botox zijn geinjecteerd.. Vrouwen lopen elke dag rond met makeup op hun gezicht om er mooier uit te zien (wat niet altijd het geval is) Maar als mannen aan de anabolen zitten om misschien net dat beetje extra goed uit te zien (als zou dat alleen in hun ogen zijn)dan word dat niet geacepteerd..??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -- Jasper -- © op maandag 10 november 2008 om 21:30:
dan word dat niet geacepteerd..??

Door wie word het dan niet geaccepteerd... doet dat er uberhaupt wat toe dan? Het gaat er toch om waar je je zelf prettig bij voelt en daar heeft een mening van een ander niks mee te maken, je doet het tenslotte voor jezelf en niet voor een ander!
Alleen met deze topic word om een mening gevraagd omdat er interesse naar is...

Uitspraak van -- Jasper -- © op maandag 10 november 2008 om 21:30:
er zullen gerust wel gevallen rondlopen die wel met die reden aan de anabolen gaan

Daar heb ik het ook over!

Ik zeg ook dat ik me erger aan de mensen die het verkeerd gebruiken omdat het zo ontzettend veel schade aanricht op alle gebieden!

Waar ik me wel aan erger, als het word gebruikt is dat het vaak verkeerd word gebruikt!
Met niet je juiste voedingen en trainingsschema's kan het zware invloed hebben op je gedrag wat ook blijvende schade kan veroorzaken! (daar bedoel ik mee Agressief enz) en niet te vergeten het verknallen van je eigen lichaam natuurlijk!

Het positieve gedeelte van mijn mening...
Als je het gebruikt doe het dan goed en laat je ook binnestebuiten keren door een arts en al het andere nodige...want het is niet niks natuurlijk!

Het is geweldig als iemand zijn dromen na kan leven en gelooft in zichzelf dat hij of zij er kan komen en daar dan ook alles voor doet, als je dan de eerste stappen hebt bereikt kan je trots zijn op jezelf en daar gaat het toch ook om!

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat ik niet mooi vind is dat het er niet meer natuurlijk uitziet...

Je moet er ook niet mee te koop lopen vind ik..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woeptidoe:wil:doetiwoep: op maandag 10 november 2008 om 18:31:
als je 30-1000 keer meer dan je natuurlijke spiegel hormonen binnen krijgt is het vragen op problemen...
steroiden op therapeutische basis kunnen geen kwaad, hoog en langdurig overdoseren wel...

idd..je HPTA herstelt zich sneller dan je denkt na een korte kuur met de nodige goede nakuur maatregelen

Waarschuw beheerder
Iedereen die zo loopt te bashen zou eigenlijk de documentaire "Bigger, Stronger, Faster" moeten kijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 22:18:
Je moet er ook niet mee te koop lopen vind ik..

Door die grote spieren kunnen ze bijna niet meer normaal lopen dus hoe had je dat dan gezien hahaha...;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Viva La Rosa op dinsdag 11 november 2008 om 13:51:
Door die grote spieren kunnen ze bijna niet meer normaal lopen dus hoe had je dat dan gezien hahaha...

Maar is dat erg? Als je graag je lichaam wilt laten zien omdat je er trots op bent dan doe je dat toch gewoon zeker?

Jij doet in principe hetzelfde: https://partyflock.nl/photo/429127

En terecht!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Viva La Rosa op dinsdag 11 november 2008 om 13:51:
Door die grote spieren kunnen ze bijna niet meer normaal lopen dus hoe had je dat dan gezien hahaha...

Kevin Levrone kon dat anders heeeel goed:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Viva La Rosa op maandag 10 november 2008 om 21:40:
Daar heb ik het ook over!

volgende keer dan ff beter neerzetten :flower:

Uitspraak van Viva La Rosa op maandag 10 november 2008 om 21:40:
Door wie word het dan niet geaccepteerd... doet dat er uberhaupt wat toe dan? Het gaat er toch om waar je je zelf prettig bij voelt en daar heeft een mening van een ander niks mee te maken, je doet het tenslotte voor jezelf en niet voor een ander!
Alleen met deze topic word om een mening gevraagd omdat er interesse naar is

Door wie het niet geacepteerd word? Nou door jou o.a , gezien je berichten hier. En natuurlijk moet je het voor jezelf doen maar het kan je zelfvertrouwen wel een boost geven waardoor je wat lekkerder in je vel gaat zitten.. En je heb ook mensen die gebruiken die er niet extreem uitzien..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 november 2008 om 19:50:
Jij doet in principe hetzelfde:

Ik dans idd op feesten en zoals het word genoemd, dansen...daar gaat het ook om! Wat je aan krijgt heb je niet voor het kiezen maar natuurlijk ziet het er dan leuker uit! :yes:

Maare niet altijd alles sirieus nemen...;)
Tuurlijk is dat niet erg, wat is erg en wie bepaald dat...je bent baas over jezelf! ;)
Nogmaals er word hier om een mening gevraagd betreft het gebruik van anabolen!!
Een mening is wat iemand zelf over iets vind en dan kan je discussie voeren maar dat heeft geen zin want mocht je het dan uiteindelijk wel eens worden met een ander dan is het niet meer een eigen mening! ;)
Trouwens, verschil moet er toch ook wezen! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -- Jasper -- © op dinsdag 11 november 2008 om 20:18:
Door wie het niet geacepteerd word? Nou door jou o.a

Dat zeg jij....zijn niet mijn woorden! ;)

En natuurlijk moet je het voor jezelf doen maar het kan je zelfvertrouwen wel een boost geven waardoor je wat lekkerder in je vel gaat zitten.. En je heb ook mensen die gebruiken die er niet extreem uitzien..

Hahaha, je had net zo goed een qoute van mijn tekst neer kunnen zetten! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgende keer dan ff beter neerzetten

Of wat beter lezen! :flower:
Staat zelfs een quote van mijn opmerking onder! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd(Y)
Waarschuw beheerder
alleen het eerste bericht al..
nieuwe rage:s wat een kneus...

denk dat het in de jaren 80 een stuk meer was
toen waren er nog echte bodybuilders
nou zijn het bijna allemaal van die fitness homo's

wou het zelf eerst ook nooit gaan gebruiken...
maar zit gewoon op me grens..
en heb gewoon wat extrá nodig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eindbaas Patrick op maandag 17 november 2008 om 19:45:

sorry maar JIJ op je grens niet om te zeiken maar als ik die foto van je zie zou ik nou niet echt denken dat je een massa monster bent wat al ik weet niet hoeveel weegt en alles heeft gedaan en gelaten om daar te komen :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eindbaas Patrick op maandag 17 november 2008 om 19:45:
alleen het eerste bericht al..
nieuwe rage wat een kneus...

denk dat het in de jaren 80 een stuk meer was
toen waren er nog echte bodybuilders
nou zijn het bijna allemaal van die fitness homo's

wou het zelf eerst ook nooit gaan gebruiken...

idd...jaren 70 en 80 waren de good old days(L)

Arnold, Franco, en co
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djerk op maandag 17 november 2008 om 21:25:
sorry maar JIJ op je grens niet om te zeiken maar als ik die foto van je zie zou ik nou niet echt denken dat je een massa monster bent wat al ik weet niet hoeveel weegt en alles heeft gedaan en gelaten om daar te komen

weeg idd pas 83 maar is gewoon mijn grens...
maar wil dus wel een massa monster worden
doe en laar er alles voor

othou daarbij wel dat ik van de 56 afkom

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eindbaas Patrick op dinsdag 18 november 2008 om 17:19:

ecto lichaamsbouw? das dan wel netjes(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eindbaas Patrick op dinsdag 18 november 2008 om 17:19:

lol jij zit echt nog niet op je grens...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2008 om 00:25:
lol jij zit echt nog niet op je grens...

En hoe weet jij dat zo te zeggen? Begeleid je hem?
Zelfs al zou dat zo zijn kun je bijna onmogelijk zeggen wanneer iemand zijn natuurlijke grens bereikt heeft imo. Sommigen hebben binnen een paar jaar al snel hun grens bereikt hoor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 oktober 2006 om 15:29:
ANABOLEN

Ja is leuk met anna bowlen. Alleen winnen is het probleem.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2008 om 09:56:
Sommigen hebben binnen een paar jaar al snel hun grens bereikt hoor.

ja als je elke dag het zelfde doedt wel jah;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van prince charles op donderdag 20 november 2008 om 21:14:
ja als je elke dag het zelfde doedt wel jah

Dan ben je gewoon niet goed bezig. Dat is een heel ander verhaal. Maar er zijn er maar weinig die naturel jaar in jaar uit vooruitgang blijven boeken. Waar zijn anders die grote naturel bodybuilders...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ieder zijn ding

ik weet dat het ook zonder kan alleen gaat het niet zo snel als met een spuit of slik kuurtje

mensen succes ermee

hoi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 november 2008 om 12:04:
ieder zijn ding

ik weet dat het ook zonder kan alleen gaat het niet zo snel als met een spuit of slik kuurtje

Tuurlijk kan je er zonder goed uitzien. Maar echt groot worden zonder is toch zeer moelijk hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 november 2008 om 12:27:
Maar echt groot worden zonder is toch zeer moelijk hoor

Tenzij je uber aanleg hebt.
Alleen als iemand aanleg ergens voor heeft dan is het meestal voor 1 spiergroep.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2008 om 09:56:
Sommigen hebben binnen een paar jaar al snel hun grens bereikt hoor.

Dan ziet je lichaam er wel iets anders uit dan een magere borst :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 23 november 2008 om 12:06:
Tenzij je uber aanleg hebt

:yes:

Alleen als iemand aanleg ergens voor heeft dan is het meestal voor 1 spiergroep.

Ben ik het niet helemaal mee eens. Je heb er aanleg voor of niet maar het is wel vaak zo dat iemand 1 spiergroep makkelijker ontwikkeld dan een andere.

off topic: hey ray alles lekker? 8)

Waarschuw beheerder
Tenzij je uber aanleg hebt.

100% pure rasmeso's...dat zijn er maar 1 op de 100 mensen:(
Artiest Biomek
Waarschuw beheerder
ieder ze ding:)

Goeie reactie. Amen.

Zolang de dosissen niet te hoog zijn is er niets aan de hand.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Biomek op maandag 24 november 2008 om 14:22:
Goeie reactie. Amen.

Zolang de dosissen niet te hoog zijn is er niets aan de hand.

jup

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UneXisT Rs op maandag 1 december 2008 om 15:38:
lekker toch ?!

heerlijk!