ieder ze ding
Vaak wel inderdaad.. maar wij (de jongens die hier voornamelijk posten) trainen zelf ook en sommige gebruiken het ook.. Het is niet alleen even snel groot worden voor ons, maar meer een levensstijl waar ieder voor zich bepaald of hij wel of niet de stap maakt een maatje groter wil worden. Door dus wel of niet te gebruiken. Daarbij vergeet je de bodybuilding wedstrijden, hoe prachtig zijn die?! Als je ziet hoeveel je er voor moet doen en wat je ervoor moet laten etc. geloof me.. daar is een kuurtje niets bij..
ieder ze ding
Ik zeg ook dat ik me erger aan de mensen die het verkeerd gebruiken omdat het zo ontzettend veel schade aanricht op alle gebieden!
Draai de rollen eens voor de grap om....
Je hebt een meisje die vollop aan de afslankpillen zit en die na elke maaltijd der vinger in der keel steekt...en dat alleen maar om dun te worden of te blijven...
Het is zo ongv. hetzelfde maar dan andersom....zou je toch ook niet prettig vinden als vriend zijnde!
Als je het gebruikt doe het dan goed en laat je ook binnestebuiten keren door een arts en al het andere nodige...want het is niet niks natuurlijk!
Mijn mening: Ik vind er niks moois aan!
De reden dat anabolen word gebruikt is omdat mensen te lax zijn er keihard voor te werken want niks komt tenslotte vanzelf! Om een goed lichaam te krijgen heb je daar wel een aantal jaren intensief trainen voor nodig en omdat mensen daar de tijd niet voor maken of hebben spuiten ze zich maar vol...wel eens over negedacht hoe het eruit gaat zien als je straks niet meer traint?
Mensen vinden het allemaal leuk maar kijken niet naar de gevolgen...er staat jullie nog heel wat te wachten!
Vergeet niet dat je hart de grootste spier is en dat die ook heel wat te voorduren krijgt!
mmm ben het met je verhaal eens, behalve me dit deel want wat is die grens en wie heeft die ooit bereikt?
Het punt dat er niet meer uit je lichaam valt te halen wat betreft groei
Als iemand leeft voor de sport en er alles voor laat en doet.. Misschien al wel 5 jaar traind en dan voor het eerst pas op het podium kruipt.. En dan de strijd aan gaat on stage met de mede-buiders, vind jij niet mooi?
Wat ik niet mooi vind is dat het er niet meer natuurlijk uitziet
wie zegt dat het niet natuurlijk is of kan zijn...
is na mijn mening geweldig
De reden dat anabolen word gebruikt is omdat mensen te lax zijn er keihard voor te werken want niks komt tenslotte vanzelf! Om een goed lichaam te krijgen heb je daar wel een aantal jaren intensief trainen voor nodig en omdat mensen daar de tijd niet voor maken of hebben spuiten ze zich maar vol...wel eens over negedacht hoe het eruit gaat zien als je straks niet meer traint?
dan word dat niet geacepteerd..??
er zullen gerust wel gevallen rondlopen die wel met die reden aan de anabolen gaan
Ik zeg ook dat ik me erger aan de mensen die het verkeerd gebruiken omdat het zo ontzettend veel schade aanricht op alle gebieden!
Waar ik me wel aan erger, als het word gebruikt is dat het vaak verkeerd word gebruikt!
Met niet je juiste voedingen en trainingsschema's kan het zware invloed hebben op je gedrag wat ook blijvende schade kan veroorzaken! (daar bedoel ik mee Agressief enz) en niet te vergeten het verknallen van je eigen lichaam natuurlijk!
Als je het gebruikt doe het dan goed en laat je ook binnestebuiten keren door een arts en al het andere nodige...want het is niet niks natuurlijk!
Het is geweldig als iemand zijn dromen na kan leven en gelooft in zichzelf dat hij of zij er kan komen en daar dan ook alles voor doet, als je dan de eerste stappen hebt bereikt kan je trots zijn op jezelf en daar gaat het toch ook om!
Wat ik niet mooi vind is dat het er niet meer natuurlijk uitziet...
als je 30-1000 keer meer dan je natuurlijke spiegel hormonen binnen krijgt is het vragen op problemen...
steroiden op therapeutische basis kunnen geen kwaad, hoog en langdurig overdoseren wel...
Door die grote spieren kunnen ze bijna niet meer normaal lopen dus hoe had je dat dan gezien hahaha...
Door die grote spieren kunnen ze bijna niet meer normaal lopen dus hoe had je dat dan gezien hahaha...
Daar heb ik het ook over!
Door wie word het dan niet geaccepteerd... doet dat er uberhaupt wat toe dan? Het gaat er toch om waar je je zelf prettig bij voelt en daar heeft een mening van een ander niks mee te maken, je doet het tenslotte voor jezelf en niet voor een ander!
Alleen met deze topic word om een mening gevraagd omdat er interesse naar is
Jij doet in principe hetzelfde:
Door wie het niet geacepteerd word? Nou door jou o.a
En natuurlijk moet je het voor jezelf doen maar het kan je zelfvertrouwen wel een boost geven waardoor je wat lekkerder in je vel gaat zitten.. En je heb ook mensen die gebruiken die er niet extreem uitzien..
volgende keer dan ff beter neerzetten
nou...Flex Wheeler, Frank Zane, Shawn Ray, Bob Paris, Lee Labrada etc anders niet
maar zit gewoon op me grens..
en heb gewoon wat extrá nodig
alleen het eerste bericht al..
nieuwe rage wat een kneus...
denk dat het in de jaren 80 een stuk meer was
toen waren er nog echte bodybuilders
nou zijn het bijna allemaal van die fitness homo's
wou het zelf eerst ook nooit gaan gebruiken...
maar zit gewoon op me grens..
en heb gewoon wat extrá nodig
sorry maar JIJ op je grens niet om te zeiken maar als ik die foto van je zie zou ik nou niet echt denken dat je een massa monster bent wat al ik weet niet hoeveel weegt en alles heeft gedaan en gelaten om daar te komen
weeg idd pas 83 maar is gewoon mijn grens...
maar wil dus wel een massa monster worden
doe en laar er alles voor
othou daarbij wel dat ik van de 56 afkom
weeg idd pas 83 maar is gewoon mijn grens...
maar wil dus wel een massa monster worden
doe en laar er alles voor
othou daarbij wel dat ik van de 56 afkom
lol jij zit echt nog niet op je grens...
ja als je elke dag het zelfde doedt wel jah
Maar echt groot worden zonder is toch zeer moelijk hoor
Sommigen hebben binnen een paar jaar al snel hun grens bereikt hoor.
Tenzij je uber aanleg hebt
Alleen als iemand aanleg ergens voor heeft dan is het meestal voor 1 spiergroep.
Tenzij je uber aanleg hebt.