mensen die zeggen dat anabolen goed voor je zijn..doen het zelf..en willen het zo goed praten
geloof dat er nergens gezegd werd dat het goed voor je was lieve schat

Alleen dat professioneel gebruik met begeleiding de risicos aanzienlijk verminderen. Das wel een wereld van verschil
don't think so...ben het wel met je eens..dat je met trainen niet gruwelijk groot wordt..maar is dat nodig dan
wel als je wedstrijden wilt gaan doen

dan moet je wel zoveel mogelijk massa hebben en scherpte anders kun je net zo goed inpakken
wil je zeggen dat hij niet bestaat?? nu breek je me tere hartje..
sorry..het is toch zo
krijg maar lekker spleetje tussen je tanden en een klein pikkie..en als het daar bij blijft..heb je nog geluk
goh...ik wist niet dat een exogene toevoer van testostoron derivaten erbij dragen tot vergroeiing van tanden!

en ik maar denken dat dat onder invloed van groeihormoon was...ik ga toch maar eens weer me boeken induiken dan
Een klein pikkie?

oooooh!!!weer een feit dat niet vermeld staat in de gelezen materie!!!

En ik maar geleerd hebben dat alleen je testikels krimpen door een overschot aan testostoron waardoor ze "lui"/inactief worden en dus krimpen...leek mij dat je lul dus groter lijkt en dat door de aanmaak van rode bloedlichaampjes je penis zelfs dikker wordt
Helemaal mooi wordt het dat ik geleerd had dat je ballen na de kuur weer hun normale vorm aannemen als ze weer aan de slag moeten..mahja, we hebben overduidlijk een biochemicus in ons midden, dus die zal wel gelijk hebben