ben jij eigelijk zo droog en gedefinieerd?? aan je foto's te zien niet bepaald!
nou laat is wat zien..
zag hem net al op een foto staan met een meid bij flockers.. toen zag hij er net zo uit als de fotos van nu! het lijkt me niet dat je in de afgelopen 2 weken 20% vet bent kwijtgeraakt!?? of wel? die 103 kan ik wel geloven
ik heb net mijn profiel hier aangemaakt, binnekort pleur ik er wel wat op.
ik merk dat je Ro de Hakkuhbijler niet gelooft?
zag hem net al op een foto staan met een meid bij flockers.. toen zag hij er net zo uit als de fotos van nu!
zn lichaam misschien, zn kop is nog steeds behoorlijk 'gezet' als ik het zo mag zeggen!
ja dan kun je wel spuiten totdat je een ons weegt
Ja ik train wel hoor... Let ook op mn voeding etc. Maar wil niet heel extreem gaan... En ik ben niet consequent genoeg... Soms ga ik 5 keer per week en soms maar 1 of 2 keer per week... Druk druk druk... En dan heeft het ook geen zin vind ik... Als je het doet, moet je het ook goed en serieus doen.
Dus volgens jou zat ik op 32%?
kom maar eens mee naar Kneets over 2 weken bij de volgende meting
Uitspraak van rockin'xx op dinsdag 6 maart 2007 om 19:54:
ik heb net mijn profiel hier aangemaakt, binnekort pleur ik er wel wat op.
ben benieuwdlaatste aanpassing 6 maart 2007 19:58
Verder geen nakuur of iets gedaan.
hij train nu anderhalf jaar en is van 82 naar de 108 gegaan in die tijd. lengte ongeveer 1.90
Hij is er helemaal enthousiast over, maar ik heb mijn twijfels bij wat hij aant doen is dit omdat hij pas zo kort traint. heb er verder de ballen verstand van. Wie oordeeld hierover..?
But please, laat de opmerkingen van, stom,, te weinig trainingsjaren en andere rotzooi achterwege, dat is nu toch allemaal te laat.
Door die nakuur niet te nemen (en waarschijnlijk rukvoeding neemt), zal hij een enorme terugval krijgen. Met een beetje geluk houd hij 4-5kg over. Plus dat hij heeeel traag hersteld. Dit soort jongens stoppen ook snel met de sport
8 weken kuur
2 Ml nandrolone decanoak
1 ml onnadren 250
plus vanaf de tweede week 2 tabletten nethandro stenalone
een week later 4 daarvan, weer een week later 6, daarna weer 4 en toen was zijn supplier niet meer te vinden en is daar dus mee gestopt omdat ze op waren.
Verder geen nakuur of iets gedaan.
hij train nu anderhalf jaar en is van 82 naar de 108 gegaan in die tijd. lengte ongeveer 1.90
Volgens mij bedoelt ie 26 kilo in die anderhalf jaar. (hoop ik toch. 26 kilo in 6 weken kan echt niet) Maar dan nog. Zal nooit 26 kilo droge spiermassa zijn.
hoe kan het dat sommige mannen vrowuenborsten krigen na een kuur?
hoe kan het dat sommige mannen vrowuenborsten krigen na een kuur?
tribulus innemen