Als je zonodig een gespierd lichaam wilt, zorg dan dat het een natuurlijk gespierd lichaam is
zo is het en buiten dat het is ook niet gezond voor je je word er op den duur niet beter van
en dan zeker ieder feest het shirtje uittrekken om te laten zien hoe gespierd je welniet bent
is gewoon gelul jongen... zou zeggen loop maar eens een winkel of sportschool binnen en vraag maar eens of ze anabolen verkopen... dan hoor ik je reactie later wel... anabolen bevat juist bouwstoffen van bijv. stieren... dus geen menselijke stoffen...
Hahah moet je dit maar eens zien als vrouwen die rommel gebruiken
http://www.grenswetenschap.nl/images/artikelfoto/anaboleclit2.jpg
Bart L
dat is een hemfrodiet als ik het goed heb...
Niet iedereen is compleet man of vrouw... er zijn 99 tussenvormen bekend tussen man en of vrouw.
Bijvoorbeeld een baarmoeder met een piemel.
Dat is dus vanaf geboorte al...
zonder anabolen...
hahaha jij ook dus
want zelf ben je ook niet echt gepierd
zo is het en buiten dat het is ook niet gezond voor je je word er op den duur niet beter van
Glenn hier praat je allemaal heel wat maar er is eens op dbb te lezen geweest dat je ook met kuren bezig was bro dus wie houdt je nou voor de gek man? Halverwege je kuur stoppen? Klinkt bekend
Dennis 1980 je weet niet waar je over praat vriend laat het gewoon zitten, jouw kennis is te beperkt ga dan niet in discussie met gasten die er meer van weten
ben alleen maar blij dat ik niks met die spuitzooi te maken heb.. dan maar beperkte kennis... volgens jou dan...
hier wordt je ook breed mee
Verchilt per persoon denk ik dan.
kheb liever grote ballen die presteren dan grote spierballen die presteren
Klok horen luiden?
tja alles is relatief. Maar ik behaal binnen enkele weken toch wel zo'n 3 a 4 kilo spiermassa.
Maar ik behaal binnen enkele weken toch wel zo'n 3 a 4 kilo spiermassa.
3 a 4 kilo spiermassa
De mensen die ik ken die het gebruiken..
Krijgen er pukkels van... Dikke plofkop....
een arrogantie waar zichzelf totaal mee voorschut zetten..
en dan janken ze ook nog dat ze hem niet meer omhoog krijgen
denk dat dat niet helemaal terrecht is
Daar heb je gelijk in... Had ik mischien ook niet zo moeten zeggen...
Kbedoel het ook niet tegen topsporters , maar tegen alle jonge lui die het gaan gebruiken omdat ze er denken dan super mooi gespierd en groot van worden.
Ik ken maar 1 persoon die het op de goede manier gebruikt en die ziet er ook het normaalst uit van allemaal.
Die anderen lopen zo vol vocht of wat het ook is... Dat ze wel groot worden maar niet gespierd ... Super lelijk!!! En dan krijgen ze ook nog van die arragonte trekken.. Bah
Uitspraak van .r.0b!nh0 op woensdag 1 november 2006 om 20:05:
dat zei ik ook vaak toen ik nog maagd was..
Uitspraak van Zendûr op woensdag 1 november 2006 om 20:07:
Klok horen luiden?
"maar weet niet waar de clitoris hangt.."