| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 14 juli 2007 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
zo lang er bonkende muziek uit de subwoofers komt
Wat als de aarde niet meer rond is
Als je dan gaat varen val je van de aarde af. Zoals bij Pirates of the Carribean deel 3
Het aftellen is begonnen
nu gaat de tijd toch best snel bedoel zaterdag nog maar 3 weken..
verwacht geen uitverkocht arena
verwacht geen uitverkocht arena
hoezo thijs, twijfel je nog of je gaat?
dat is denk toch wel de hoofdzaak
trouwens aardig opgewarmt voor het HC-gedeelte van black. Heb er na defqon meer zin in dat stuk van sensation gekregen. Vond het eerst eerlijk gezegd de line-up net iets te hard. Nu weet ik wel dat ik het wel ga overleven
anders gaan we gewoon de vip in Thijs
sky-box??
anders gaan we gewoon de vip in Thijs
kzal dit topic eens gaan kapen trouwens.. traditie, want het is mn volgende grote feest
nou.. mij ook iets té hard
ik smokkel je wel mee onder mn poncho
Die vipmogelijkheid heeft wel zo zijn voordelen
En Ramona is niet zo zwaar, die kan zelfs jij wel dragen
kheb voorlopig nog nix in mn mailbox dus reken je niet rijk
hop, zó in mn binnenzak
begint ook 9 uur maar is dan opbouw enzo
Voorheen was altijd om 10 uur
Volgens de site van de ArenA dit jaar weer om 10 uur, en niet om elf uur zoals de afgelopen twee jaar.
dat is denk toch wel de hoofdzaak
ja natuurlijk staat dat er, om de mensen eerder naar binnen te lokken.. staat beter op de foto's en maakt meer indruk op de vertegenwoordigers uit het buitenland die komen kijken.. niet alles geloven wat je leest (in ieder geval altijd ff doordenken dan..)
Vorig jaar niet
ja natuurlijk staat dat er, om de mensen eerder naar binnen te lokken.. staat beter op de foto's en maakt meer indruk op de vertegenwoordigers uit het buitenland die komen kijken..
Zou nog mooier zijn als jij dan niet op de foto staat
ja natuurlijk staat dat er, om de mensen eerder naar binnen te lokken.. staat beter op de foto's en maakt meer indruk op de vertegenwoordigers uit het buitenland die komen kijken..