21504x bekeken
| Betreft: | evenement: Awakenings, zondag 31 december 2006 om 21:00 |
Ja is volgens mij weer in de ndsm, er staat immers ook op die ene site dat Josh Wink in de ndsm staat.....
http://www.elitemm.co.uk/events.phplaatste aanpassing 7 november 2006 19:15
dat ook idd, maar waar zou het in hemelsnaam anders gehouden moeten worden
Een van de mooiste locaties die ik me kan wensen met O&N.
????????
neej, geheim heet dat
O ja, sorry.
????????
Welk deel snap je niet?
O nee, weet het al, ik schijn een ridicule smaak te hebben. Ik vind de HMH een gaar kuthok en vind NSDM echt een geweldige locatie.
Ik vind de HMH een gaar kuthok en vind NSDM echt een geweldige locatie
Dat eerste ben ik met je eens maar dat tweede absoluut niet
lekker thuis oud en nieuw vieren
veel beter
feesten doe ik het hele jaar al!
dus jij gaat lekker met de familie aftellen, terwijl er ergens in amsterdam, hoooooooogstwaarschijnlijk de NDSM, het aftellen samen gaat met ongelofelijk lekkere techno
Gewoon Now & Wow, voor ieder wat wils 
dus jij gaat lekker met de familie aftellen, terwijl er ergens in amsterdam, hoooooooogstwaarschijnlijk de NDSM, het aftellen samen gaat met ongelofelijk lekkere techno ik heb het 2x eerder meegemaakt....met Awakenings het nieuwe jaar in kan niet beter ik heb er zin in en ben er cker weten bij!!
Jij kan snel van gedachten veranderen.
Dat eerste ben ik met je eens maar dat tweede absoluut nietniet...
Oké, kan...hou wel van die sfeer daar...geluid zwijg ik over. hoewel ik het ook niet verschrikkelijk vond.
Ja is volgens mij weer in de ndsm, er staat immers ook op die ene site dat Josh Wink in de ndsm staat.....
http://www.elitemm.co.uk/events.php
laat ze dan in godsnaam 3 dubbele hoeveelheid aan boxen meenemen en 5x een soundcheck uitvoeren zodat het geluid dit keer wél goed is.
Ik moet nu echt vrienden gaan smeken om mee te gaan, omdat meerdere malen eht geluid tegenviel daar!!
Op DG2 liepen die gekken met hele flessen rosé te strooien richting het einde!
weet nog dat ik toen 2 flessen keizer heb gemaakt de laatste 2 uurtjes
en zo hoort het!
Aaargh geloof dat ik weinig mensen enthousiast kan krijgen O&N op een groot feest te vieren.
Nou bij mij is dat geen probleem hoor!!! ik ben heel erg enthousiast en wil ZO graag!!!!!!!!!!!!!!!!!
laat ze dan in godsnaam 3 dubbele hoeveelheid aan boxen meenemen en 5x een soundcheck uitvoeren zodat het geluid dit keer wél goed is.
Ja moeten ze zeker doen, gewoon halverwege de zaal nog een zooitje boxen... Maar lag ook vaak aan de gemeente noord die moeilijk deed. Geloof dat die nou wat soepeler zijn geworden.
Hij heeft het maar druk...las namelijk ook dat ie op Extrema NYE was uitgenodigd...samen met Ben Sims en Marco Bailey..
Als Josh wink en Ben Sims nou eens samen de auto pakten richting Amsterdam na hun optreden bij Extrema...
En als ze eerst Charles Siegling nog ff ophalen in Maastricht
Marco Bailey mag van mij de andere kant op richting belgie...
laatste aanpassing
Marco Bailey mag van mij de andere kant op richting belgie...
Nou, dat zou ik voorheen ook wat sneller gezegd hebben...
Maar die gast bezorgde mij vorig jaar op Ibiza echt de mooiste stap avond van me leven!
Wat een set draaide die gast...niet te geloven zo vet!
En het liefst alleen werk van hemzelf...
Live @ Awakefest 2005, die set...
Live @ Awakefest 2005, die set...
hmmooahh, dat vond ik niet eens zo goed...Nummers als Bendir, Scar en Tribes dat soort shit..lekker...
hij is namelijk weggehaald
Hadden ze bij Gayle San ook gedaan..zegt vrij weinig..
laatste aanpassing
Hahahaha, jij liep daar echt nog doellozer rond dan dat ik deed!
Je was al 100x van plan om weg te gaan, althans, dat zei je steeds..
Rond een uurtje of 10 wilde ik weggaan, zit die gek daar in een hokje op een stoel, samen met o.a., God hebbe haar ziel, Fientje en Charlton te chillen!
Hadden ze bij Gayle San ook gedaan..zegt vrij weinig..
Er komt gewoon een Awake met O&N, ga ik iig van uit! Rocco wil het nog even spannend houden maar na of net voor de November editie komt ie er mee naar buiten denk ik.
Gayle San zal dus waarschijnlijk ook draaien dan.
NDSM zou wel dope zijn, wat mij betreft een hele vette locatie.
*Denkt aan 2 jaar geleden met Regis en Rumi&Lokti*
e was al 100x van plan om weg te gaan, althans, dat zei je steeds..
gehgeh die gasten...
Ik moet nu echt vrienden gaan smeken om mee te gaan, omdat meerdere malen eht geluid tegenviel daar!!
Dus omdat ze n paar keer niet met n piep in hun oren naar buiten zijn gekomen wordt iets meteen helemaal afgeschreven? Niet Awakenings-waardig dus
Aaargh geloof dat ik weinig mensen enthousiast kan krijgen O&N op een groot feest te vieren.
Moet ik altijd zo om lachen... van die mensen die thuis willen vieren (niet dat dat erg is, don't get me wrong), maar dan erna gaan miepen dat t toch niet zo gezellig was en dat ze volgend jaar weer gaan feesten - en dat 5 jaar achter elkaar volhouden! Hahahahahahahhahahaaa...
Ik ben dr iig gewoon bij
Ga 'es slapen pik!
undeground hobby's he
smiddags weer wat slapen....laat maken....3 uur slapen...school...smiddags slapen enz enz...
Zo ik verlang ook weer naar mijn bed zeg! Ben speciaal opgestaan voor een toets.. die ik pas om 16:00 heb!
anders ik wel....ook omdat ik gister lekker wat biertjes gedronken heb met de bende.
om 12 uur brei ik dr mooi een eind aan voor vandaag
lijkt erop dat Josh Wink toch niet komt draaien de 31e in de NDSM >> http://www.elitemm.co.uk/events.php hij is namelijk weggehaald PLZZZZZ LAAT ER EEN AWAKE ZIJN MET OUD&NIEUWWWWWWWWWWW
lijkt er meer op dat hij dat weggehaald heeft om een andere reden
Rocco wil het nog even spannend houden maar na of net voor de November editie komt ie er mee naar buiten denk ik.
Volgende week
laatste aanpassing
dat vond ik niet eens zo goed...
Was goed te doen, maar Steve Bicknell ervoor was beter, dat wel.
lijkt erop dat Josh Wink toch niet komt draaien de 31e in de NDSM >> http://www.elitemm.co.uk/events.php hij is namelijk weggehaald PLZZZZZ LAAT ER EEN AWAKE ZIJN MET OUD&NIEUWWWWWWWWWWW
denk je nou echt dat Josh liever in lampenstad gaat draaien dan in amsterdam??
web op awakenings messageboard
wel apart dat Loveland met NYE in de Gashouder zit..
laatste aanpassing
wel apart dat Loveland met NYE in de Gashouder zit..laatste aanpassing 9 november 2006 23:41