donateur
Hoe weinig mensen er wel niet zijn die weinig tot niets van de rasstandaarden en karaktereigenschappen van honden afweten.
Die zomaar in de rondte roepen (ik zal geen namen noemen)
of:
Geloof je dit nou echt?
Als ik opmerkingen zoals dit lees, kriebelt het me in mijn handen.
En vraag ik mij af of men voor de aankoop van hun hond hier uberhaupt wel op heeft gelet.
Ik weet er ook niet alles vanaf, maar probeer hier vooral mee duidelijk te maken dat bv. agressie ook een rol speelt in het karakter en rasstandaard van honden, en dat niet percé aangeleerd gedrag is.
Voor de mensen die zo denken geef ik de tip mee eens wat over karaktereigenschappen en rasstandaarden te leren.
Wikipedia is goeie informatiebron.
Die zomaar in de rondte roepen (ik zal geen namen noemen)
"Iedereen wordt door zn omgeving gemaakt, en dan uiteindelijk ben je zo gevormd dat je bent wie je bent...
En hetzelfde geldt voor dieren..."
En hetzelfde geldt voor dieren..."
of:
"Je kunt un hond zo maaken als je zelf wilt.als je kinderen gewoon aan hun lot overlaat komt er ook niks van trecht en dat is met honden presies zo.het licht niet aan de hond maar aan zijn baas of baasin"
Geloof je dit nou echt?
Als ik opmerkingen zoals dit lees, kriebelt het me in mijn handen.
En vraag ik mij af of men voor de aankoop van hun hond hier uberhaupt wel op heeft gelet.
Ik weet er ook niet alles vanaf, maar probeer hier vooral mee duidelijk te maken dat bv. agressie ook een rol speelt in het karakter en rasstandaard van honden, en dat niet percé aangeleerd gedrag is.
Voor de mensen die zo denken geef ik de tip mee eens wat over karaktereigenschappen en rasstandaarden te leren.
Wikipedia is goeie informatiebron.
laatste aanpassing