Partyflock

Forumonderwerp · 909107

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640]http://www.dawnofdance.com/flyers/ddod18.jpg[/img]
Flyer designed by Sonic-XL, artwork by Mr. E, pictures of G-Tek and Nazzz by Denny Yau a.k.a. Raven

Het is vreselijk om te zeggen, maar de zomer is weer ten einde, al is het nog niet koud, de dagen worden al korter en de regen zou ook wel wat minder mogen, maar ja wat is er aan te doen? Als de nachten dan toch langer worden zou het dan niet zo zijn dat er meer tijd is om feest te vieren en te dansen? Wat beter om je warm te houden in de naderende winter dan heerlijke muziek, de muziek waar jij het meest van houdt? En als die muziek Harddance is dan is D.D.O.D. the place to be. Café De Trappist, een oer-Amsterdams café, vijf minuten van het Leidseplein met een overheerlijk geluid, klein en gezellig, voeg daar nog de vriendelijke mensen van De Trappist en de partypeople die allemaal komen om een geweldige avond te hebben bij en het plaatje is compleet. Hartverwarmende muziek in de koude, soms natte en donker wordende dagen, Dawn of Dance's D.D.O.D. probeert hieraan te voldoen, een avond om even alles te vergeten en alleen te dansen en te lachen.

22 Oktober jongstleden was er de eerste editie van SunD.D.O.D.ay die zoals de naam al doet vermoeden op een zondag plaatsvond van vier uur 's middags tot elf uur 's avonds. Als een soort van 'thema' was ervoor gekozen om Classics te gaan draaien, dit tot groot enthousiasme van menig bezoeker. Er werd begonnen werd met trance klassiekers om via UK Hardhouse bij de Hardtrance van 2000 tot 2002 te eindigen. Zeven uur van herkenning bij menige plaat die door De Trappist klonk. Helaas was Rossi door een knieblessure verhinderd, maar gelukkig waren de aanwezige Nazzz en Raven bereid om, na het razendsnel halen van cd's en platen, een spontane back to back te doen. Dawn of Dance wil hen nogmaals bedanken voor het onvoorbereide invallen van deze twee heren. SunD.D.O.D.ay Classics was geslaagd en in de toekomst ongetwijfeld nog een keer voor herhaling vatbaar, wellicht wederom met Classics, omdat wel heel erg lekker was en Rossi zeker ook nog een keer wil komen draaien.

Sneller dan je denkt is het dan alweer tijd voor de volgende D.D.O.D., op de eerste vrijdag van November is het namelijk alweer tijd voor D.D.O.D. - Blessed Angels, een avond die gevuld zal worden met verschillende facetten van de Dance muziek, gewoon omdat variatie ook zo lekker kan zijn. 3 November staan G-tek, MvDJ, Nazzz, The Dawn en niemand minder dan de uit de UK afkomstige Danny Luu, die wederom in de Trappist zal terugkeren, voor je klaar om je een onvergetelijke avond te bezorgen. Een avond van begin tot het einde gevuld met lekkere muziek, die je je zorgen zal laten vergeten gedurende vijf uur zodat je alleen maar kan genieten.

Het eerste half uur zal The Dawn gaan openen, 30 minuten wat heerlijke funky en coole muziek om je langzaam in te laten komen voor wat de rest van de nacht nog zal brengen, we hebben geen haast, goede dingen komen naar degeen die wachten. Kom binnen, hang je jas op, haal een drankje en zeg de mensen die je kent gedag, luister naar de groovy sounds die onbewust je voet met het ritme van de muziek mee laat bewegen. En soms kan langzaam oh zo lekker zijn....
Om elf uur is het de beurt aan G-tek om het roer over te nemen en de Trappist te vullen met zijn lekker funky techno opbouwend naar de hardere techno. Deze DJ is geen onbekende en draaide vorig jaar ook al op D.D.O.D. - Angeldust waar hij de bezoekers op een heerlijk house setje trakteerde.
Om Twaalf uur is het dan tijd voor Danny Luu, de eerste DJ ooit uit het buitenland op een D.D.O.D., namelijk D.D.O.D. - New Beginnings, afgelopen januari. Hij was heel toevallig het eerste weekend van november in Amsterdam en mailde of er dan een D.D.O.D. was, omdat hij dan graag weer zou komen draaien, geweldig! Deze editie van D.D.O.D. zal hij ons wederom anderhalf uur lang uit ons dak laten gaan met zijn mindblowing music
Half twee is het tijd voor Nazzz, één van de residents van D.D.O.D., na zijn onverwachte back to back met Raven op SunD.D.O.D.ay staat hij weer op de voor hem inmiddels vertrouwde stek in de Trappist. Hij heeft de laatste tijd zeker niet stilgezeten, 14 Oktober jongstleden stond hij voor de eerste keer op Heat in de befaamde KOKO Club in Londen. Samen met MvDJ, Charly & Danny D draaide hij de Summit Room tot in extase in een wervelende set met 4 dj's tegelijkertijd. Nazzz is ook druk bezig met de Live Act Audio Sickness (samen met goede vriend en collega DJ/Producer Charly). Door deze live act heeft Nazzz er de laatste tijd veel studio uren op zitten, waardoor er een aantal nieuwe tracks op D.D.O.D. Blessed Angels de revue gaan passeren. Nazzz zal op D.D.O.D. Harddance in de breedste zin van het woord gaan brengen, want hokjesgeest staat niet in zijn woordenboek.
Hekkensluiter van D.D.O.D. - Blessed Angels is MvDJ, nog één van de residents van D.D.O.D. die weer een keer zal laten horen dat hij naast een perfecte warm-up ook een knallende afsluitende set kan verzorgen. Een droom kwam voor hem uit toen hij dit jaar de Hard Area van Dance Valley 2006 mocht openen op de zaterdag, waar hij kwam, zag en overwon.
14 oktober maakte hij ook nog eens zijn Buitenlandse debuut op Heat in Londen. Met een weergaloze en wel heel speciale back to back (to back to back?) met Charly, Danny D en Nazzz. De enthousiaste reacties waren niet van de lucht en menig Engelsman en vrouw was stomverbaasd om te horen dat deze onvervalste Uk Harddance sounds regelrecht uit Holland kwamen, aangezien Danny D die al meer dan tien jaar in Amsterdam woont ook geen echte Engelsman meer genoemd kan worden.
Tot slot hebben we dan nog MC Budha, die de DJ's hun welverdiende af- en aankondiging zal geven, zoals hij altijd doet om deze editie van Dawn of Dance's D.D.O.D. wederom compleet te maken.

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist 100 man, dus zou je willen langskomen, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om teleurstellingen te voorkomen. Voor meer informatie kan je de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com bezoeken. Let op! deze editie begint D.D.O.D. weer om 22:30 in plaats van 22:00 en zal tot 03:30 gaan duren.

Er is nog meer om naar uit te kijken deze winter: in december zal D.D.O.D. in Overdrive haar tweejarig bestaan gaan vieren met een extra lange editie, namelijk van half elf tot half 8 's ochtends, wees voorbereid om je stuk te dansen op deze speciale editie die gevuld is met allerlei verrassingen, want wat dacht je van twee gasten uit de UK die komen draaien, speciale back to backs en een wel heel bijzondere gast MC, die de High Quality feelings zal proberen te geven op D.D.O.D. in Overdrive In Overdrive - 9 hours of Harddance madness

De draaitijden van D.D.O.D. - Blessed Angels nog even op een rij:

[img width=480 height=640 cacheid=00038cdd000898f0c6fe32911a01a06a95]http://i13.tinypic.com/405f6g1.jpg[/img]
22:30 - 23:00 The Dawn

[img width=452 height=678 cacheid=0000003600089937f23a08ae1a01a06a95]http://i14.tinypic.com/2n1z695.jpg[/img]
23:00 - 00:00 G-tek

[img width=416 height=625 cacheid=000000360008994f421c0a241a01a06a95]http://i14.tinypic.com/2mdkpi8.jpg[/img]
00:00 - 01:30 Danny Luu

[img width=678 height=452 cacheid=00000036000899610fbb61621a01a06a95]http://i13.tinypic.com/42i55dh.jpg[/img]
01:30 - 02:30 Nazzz

[img width=640 height=480 cacheid=00038cfe00089972bd54c6ed1a01a06a95]http://i14.tinypic.com/4g7g7it.jpg[/img]
02:30 - 03:30 MvDJ

Upcoming events of D.D.O.D.

D.D.O.D. - 9 Hours of Harddance Madness - 2 Year Anniversary 8th of December at Café De Trappist

[img width=300 height=237 cacheid=0000e91e0001e796fb63acd31a01a06a95]http://tinypic.com/y095k[/img]

We take no prisoners... We only convert......

[img width=320 height=288 cacheid=0001853c000371a29f3b90ab1a01a06a95]http://tinypic.com/eslr0y.jpg[/img]

The Dawn Of Harddance Has Begun

Waar is Café de Trappist?

[img width=300 height=300 cacheid=0000342800006559837288a21a01a06a95]http://tinypic.com/16mg4i[/img]

Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist

Former editions of D.D.O.D.

D.D.O.D. - Dance 2 The Dawn
D.D.O.D. 2 - New Year's Bang
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 1
D.D.O.D. 3 - Lucid Acid
D.D.O.D. 4 - Fairy Wicked
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves- Chapter 2
D.D.O.D. 5 - Divine Harddance
D.D.O.D. 6 - Twisted Dawn
D.D.O.D. 7 - Angeldust.
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3
D.D.O.D. 8 - Disturbed Dreams
D.D.O.D. - In Overdrive 12 Hour Renegade
D.D.O.D. - New Beginnings
D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution- First Impression
D.D.O.D. - Lost In Love
D.D.O.D. - Just Come
D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution - Second Coming
D.D.O.D. Borderline Presents Out Of The Blue
D.D.O.D. - Sacred Of Summer
D.D.O.D. Borderline Invites UK Hardgrooves The UK Reunion
D.D.O.D. - Flower Fantastic
D.D.O.D. Presents Blue Friday
D.D.O.D. - HeartBlood
D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution - Third Pleasure
D.D.O.D. – Thunder & Consolation
SunD.D.O.D.ay Does Classics
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
1e post voor mij!!! Leuke lineup, Danny Luu in da houseeeee!
Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er weer goed uit hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 06:09:
Kunnen niet!!

:nocheer:
donateur
Goodmorning :cheer:

Laatste dagje werken deze week :lief: en gelukkig maar kan ik morgen de hele dag slapen ofzo ;p

Kunnen niet!!

:nocheer:

Uitspraak van Marja op donderdag 26 oktober 2006 om 06:27:
Ziet er weer goed uit hoor

Thanx Marja (f)

Ik vind de flyer errug vet ook weer deze keer, supermooie tekening :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 55359, 17262}
Waarschuw beheerder
Bring it on!!!!

We gaan weer knallen
Waarschuw beheerder
What the fuck :o Danny Luu komt pffff waarom nou net als het er naar uit ziet dat ik niet kan komen :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
is dat inclusief of exclusief Mark?
donateur
:roflol:

Hele rel op Harder Faster over de tekening van HeartBlood, lach me echt rot om die mensen die denken dat ze alles wel beter weten

Maar opbouwende kritiek is wel altijd fijn, vind ik dan tenminste

Wordt beweerd dat Erwin niet kan tekenen :roflol: :roflol:
Waarschuw beheerder
Er zijn te minste nog mensen die het goed bedoelen

I like the central picture but all the writing and photos over the top make it far to busy, all that information should be on the back imo.

way too busy for my liking. you hardly know where to look!!

De rest zijn echt allemaal *proest* :loser:
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 26 oktober 2006 om 14:11:
laat ze anders even zelf zo'n tekening maken als ze het allemaal zo goed weten.........

dat ook ja

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 26 oktober 2006 om 14:18:
De rest zijn echt allemaal *proest*

Opbouwende kritiek is ook echt okay, dat is alleen maar nuttig, is toch hetzelfde dat sommige van jullie hem ook wat te druk vonden, toen zei Erwin ook helemaal gelijk in, ik zal er op gaan letten, dus dat is wel handig

Die andere reacties moet ik inderdaad alleen maar om lachen

ennuh
wel dik, gewoon vette reclame en heisa zonder dat ik er ook maar iets voor hoef te zoen o:)
Waarschuw beheerder
opbouwende kritiek is inderdaad niets mis mee, daar kan je tenminste wat mee en sommige bedoelen het ook wel goed en zeggen ook hoe het beter kan....maar zo'n opmerking over dat ie met z'n cricketstick even de tekenaar zou bewerken iemand anders dan zegt als je klaar bent kom ik met m'n tennisracket slaat gewoon nergens op :looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 26 oktober 2006 om 14:23:
Opbouwende kritiek is ook echt okay, dat is alleen maar nuttig, is toch hetzelfde dat sommige van jullie hem ook wat te druk vonden, toen zei Erwin ook helemaal gelijk in, ik zal er op gaan letten, dus dat is wel handig

Die andere reacties moet ik inderdaad alleen maar om lachen

ennuh
wel dik, gewoon vette reclame en heisa zonder dat ik er ook maar iets voor hoef te zoen

en iemand die de moeite nam om ff te kijken op myn profiel:woop: b-)

Ik ga alleen wel ff die topic opener ff terug pakken, vind het niet aardige wat hijm over me zegt:-( nouja, eigenlijk´ See if i care´ ik slaap er niet minder om:-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 26 oktober 2006 om 14:45:
maar zo'n opmerking over dat ie met z'n cricketstick even de tekenaar zou bewerken iemand anders dan zegt als je klaar bent kom ik met m'n tennisracket slaat gewoon nergens op

Inderdaad en dat kan ik allang geen opbouwende kritiek meer vinden :no:

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 26 oktober 2006 om 14:24:
oh lekkere en leuke collega is al bezet

Ahhh :aai: en wat jij tegen mij hebt gezegt geen hand vol maar een land vol toch :P
Waarschuw beheerder
Lekker feestje weer. :)
MvDJ als afsluiter, erg ben benieuwd. (y) :woep:

Hebben ze op HF geen envelopje. ;p
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 26 oktober 2006 om 14:45:
opbouwende kritiek is inderdaad niets mis mee, daar kan je tenminste wat mee en sommige bedoelen het ook wel goed en zeggen ook hoe het beter kan....maar zo'n opmerking over dat ie met z'n cricketstick even de tekenaar zou bewerken iemand anders dan zegt als je klaar bent kom ik met m'n tennisracket slaat gewoon nergens op

True
Maar ach sommige mensen hebben denk ik geen leven

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 26 oktober 2006 om 14:45:
Ik ga alleen wel ff die topic opener ff terug pakken, vind het niet aardige wat hijm over me zegt nouja, eigenlijk´ See if i care´ ik slaap er niet minder om

Hij si gewoon een :looser:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 26 oktober 2006 om 15:18:
Ahhh en wat jij tegen mij hebt gezegt geen hand vol maar een land vol toch

:lief:
Ik heb ook al sinds een kort tijdje iemand anders op het oog o:) :D

Uitspraak van LIBOH op donderdag 26 oktober 2006 om 15:27:
Hebben ze op HF geen envelopje.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 26 oktober 2006 om 15:33:
Hij si gewoon een

Ik heb hem dit jaar nergens in een line-up gezien en met de naam die hij gebruikt was het me dus echt wel opgevallen dus..... :bye:

Hebben ze op HF geen envelopje.

En de lol daarvan is........................
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 26 oktober 2006 om 11:55:
ik hoop op inclusief

Yo mate, what's this?

I don't know...

I don't know either, but here comes another one!

:roflol: :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nazzz op donderdag 26 oktober 2006 om 08:51:
Bring it on!!!!

We gaan weer knallen

ZEKERsteWETEN!!

MvDJ als afsluiter, erg ben benieuwd.

Kom nou es af met die foto's! :)
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op donderdag 26 oktober 2006 om 11:50:
is dat inclusief of exclusief Mark?

Makkelijker kunnen we het niet maken. Belasting weet ik niets vanaf behalve dat ik het wel zal betalen. Dus inclusief.

Of praten we over reiskosten. Want dan moeten we rekening houden met de olieprijs. Het is in principe inclusief ,maar bij een stijgende olie prijs wil ik wel wat verder de buidel in.

Mocht het echter zo zijn dat in de tussentijd de kernfusie reactie onder controle wordt gekregen dan zal ik ter zijner tijd een wijzigings voorstel van mijn budget hier posten.
Waarschuw beheerder
donateur
que?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op donderdag 26 oktober 2006 om 20:57:
Makkelijker kunnen we het niet maken. Belasting weet ik niets vanaf behalve dat ik het wel zal betalen. Dus inclusief.

Of praten we over reiskosten. Want dan moeten we rekening houden met de olieprijs. Het is in principe inclusief ,maar bij een stijgende olie prijs wil ik wel wat verder de buidel in.

Mocht het echter zo zijn dat in de tussentijd de kernfusie reactie onder controle wordt gekregen dan zal ik ter zijner tijd een wijzigings voorstel van mijn budget hier posten.

het ging niet over belasting of reiskosten...het ging over Mark! :flower:
donateur
Uitspraak van Flexy op donderdag 26 oktober 2006 om 20:57:

Het hangt ook wel weer af van de inflatie enzo :yes: ;p

Joehoe de hoehoe

Nog een weekje en dan gaan we weer DDOD-en :cheer:

Danny Luu komt met een groep van iets van 15 man, dus dat gaat gezellig worden, maar dit houdt natuurlijk wel in dat DDOD een stuk sneller vol zal zitten, dus als je wilt komen mail dan ook even zodat je op de 'lijst van de 100 ';p ;p gezet kan worden

ZIN IN!!!
Artiest D.L.D
Waarschuw beheerder
Kunnen niet!!

Whats your excuse ? :P

Ik gaat ook deze zeker weer aanwezig zijn.
alleen of met de vrouw des huises,maar zijn zal ik er zekers.

Als daan het goed vind en de andere draaiende Dj's zou ik een herpoging willen doen om de sets op te nemen,
maar aangezien daniel (bollocks) er niet zal zijn
kan ik zijn laptop helaas niet lenen ben ik bang,
dus moet daar een oplossing eventueel nog voor komen.

ik hoor van you all, wel of niet ?

enkele opnames van laatste ddod classics komen online,
ik heb er leuke intros voor gemaakt.
stay tuned.
donateur
Ten eerste superleuke fotos weer Daniël (y) van SunDDODay
Was vergeten dat nog even te zeggen tegen je

Maarruh Daniël is er dan niet? Daar weet ik niets vanaf verder?
Zal eens gaan vragen, want anders moet ik andere oplossing mc-gewijs gaan bedenken......

Ik zou sowieso eens een fuck hoe heet zo een ding nou ook alweer mini disc of wat dan ook moeten regelen, dat werkt 1000000 x makkelijker dan een lap top plus dat ie gelijk klaar is als je hem afzet, want dat vind ik wel een groot nadeel dat het zo lang duurt voor een lap top om de boel op te slaan.

Tis namelijk eigenlijk niet de bedoeling om als het feest afgelopen is zo lang nog in de Trappist te zijn, aangezien Arno en Dave ook nog moeten opruimen en schoonmaken en dat pas kunnen doen als iedereen weg is......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 27 oktober 2006 om 13:05:
Danny Luu komt met een groep van iets van 15 man, dus dat gaat gezellig worden, maar dit houdt natuurlijk wel in dat DDOD een stuk sneller vol zal zitten, dus als je wilt komen mail dan ook even zodat je op de 'lijst van de 100 ' gezet kan worden

ik kom toch wel binnen :[
Waarschuw beheerder
:nee: heb nog niets gezien :(

ben wel heel benieuwd naar de foto's
Waarschuw beheerder
:no: voorheen kreeg ik nog wel eens een linkje :D

Heb jij toevallig het linkje?
donateur
'k heb wel een linkje, weet alleen niet of ik dat hier zo neer mag knallen zeg maar

Ik sta wel best wel lelijk op sommige foto's ook, vind ik dan, weet niet of ik die ook in de openbaarheid wil hebben :roflol:
donateur
kweet al wat ik doe, haal ff die fotos eruit die ik zelf niet leuk vind (van mezelf dan he) en dan upload ik ze wel via yousendit ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op vrijdag 27 oktober 2006 om 09:10:
het ging over Mark!

Zo heet ik en zo heet een rivier en zo heette ooit een muntstuk.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 27 oktober 2006 om 13:05:
Het hangt ook wel weer af van de inflatie enzo

Dat hangt helemaal van jouw af mevrouw hoe groot die inflatie is. Hoe eerder die dure dj komt des te kleiner zal het effect zijn van de inflatie.

Het laatste nieuws is trouwens niet zo gunstig. George w zijn olie aandelen stijgen niet hard genoeg en dus heeft hij besloten dat Rusland maar de aanval moet openen op Shell (het enige bedrijf waar hij geen aandelen in heeft) En verder heeft hij Iran opdracht gegeven de oefening van zijn eigen leger in de Perzische Golf af te keuren. Werkt altijd spannings verhogend. Dus de olieprijs gaat weer stijgen.

Dat zijn twee redenen achter elkaar om maar niet te lang te wachten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D.L.D. op vrijdag 27 oktober 2006 om 13:16:
k gaat ook deze zeker weer aanwezig zijn.

Gozer, gezellig dat je er weer bij bent!

Danny Luu neemt 15 mensen mee? Whehehe cool, wordt een echte Engelse aangelegenheid dus :D
Waarschuw beheerder
donateur
Als daan het goed vind en de andere draaiende Dj's zou ik een herpoging willen doen om de sets op te nemen,
maar aangezien daniel (bollocks) er niet zal zijn
kan ik zijn laptop helaas niet lenen ben ik bang,
dus moet daar een oplossing eventueel nog voor komen.

Ik ga geen labtop meenemen als er ongeveer 15 losgeslagen Engels Nutters in de trappist rondlopen.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 27 oktober 2006 om 13:23:
Maarruh Daniël is er dan niet? Daar weet ik niets vanaf verder?
Zal eens gaan vragen, want anders moet ik andere oplossing mc-gewijs gaan bedenken......

Hoeft niet, hier ben ik al maar hoezo ben ik er niet dan? Onze verloren zoon is weer terug in A´dam. dat laat ik toch echt neit zo aan me neus voorby gaan.
Waarschuw beheerder
'lijst van de 100

Dus het lot gaat bepalen of ik erin kom of niet. Dat is gunstige materie want het leven heeft altijd werkende keuzes. Het leven is daar beter in als mij

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 27 oktober 2006 om 13:23:
mc-gewijs

Klinkt als arnhems gewijs, maar waar ligt mc dan.

Ten eerste superleuke fotos weer Daniël van SunDDODay

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 27 oktober 2006 om 14:11:
'k heb wel een linkje, weet alleen niet of ik dat hier zo neer mag knallen zeg maar

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 27 oktober 2006 om 14:11:
Ik sta wel best wel lelijk op sommige foto's ook, vind ik dan, weet niet of ik die ook in de openbaarheid wil hebben

Alles of niets ole ole.
We zijn allemaal altijd mooi.

Uitspraak van Bumblebee (L) op vrijdag 27 oktober 2006 om 14:22:
foto's

Weet iemand waar ik mega grote foto`s online kan zetten. En dan bedoel ik foto`s groter dan een halve MB. En ze moeten hun ware grote houden. Meeste sites verkleinen namelijk het formaat om zo de grote te reduceren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 27 oktober 2006 om 17:07:
Ik ga geen labtop meenemen

Hahaha je bent gedigitaliseerd. Je labtop is er niet dus jij bent er ook niet. Maar klinkt meer als een missend bestand. Een misverstand.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja waar staan die foto's dan? Van ons staan al een week op www.sicky.nl :)

Waarschuw beheerder
donateur
Whats your excuse ?

Verjaardag in Rotterdam!! Verplicht om plaatjes en cd's mee te nemen! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Sweet!! DDOD die ff werd opgenoemd op MOS radio(ministry of sound radio)

:cheer:
donateur
He jammer als je dat nou ff eerder gezegd had!!

Heb gelukkig mijn broek gevonden die ik op Wildchild aanwil
Was hem kwijt :roflol:

Nu de rest van mijn tas nog :(
Ik HAAT inpakken :nocheer:
donateur
als je maar geen vloeistoffen meeneemt, die mag je namelijk niet als handbagage mee terug nemen :cheer:

Ik was vergeten mijn drankje in te schenken :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet de fles maar op voordat we de paspoortcontrole passeren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Goh, wat erg nu weer dat de fles weer op moet. Moet ik trouwens weer denken aan een avond in Ibiza toen we samen nog een fles wiskey op zaten te drinken achter in de busB-)
donateur
Met mij? en whiskey?
OMG was het zo erg daar dan dat ik dat niet meer weet?

Zo ff checken hoe laat ik op moet straks en dan ga ik ff paar uurtjes slaap pakken
Anders red ik het never nooit niet
Word ook jaartje ouder o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Zekers dat het daar zo erg was:jaja: we probeer nog de fles op te drinken voordat we by de club kwamen, wat dus niet lukte en dat we allebei riepen:rij nog maar een rondje :bloos:
donateur
:roflol: :roflol:

Was dat niet die avond naar Amnesia dat ik achterin zat tussen de spullen?

Pffff mag wel hopen dat de bus enzo op tijd komt, het is wel allemaal krap aan met die tijden :s
Waarschuw beheerder
Sooooh Budha en Daan,jullie hadden er zin in :D
donateur
:cheer: :cheer:

En nog steeds :9
Of eigenlijk weer opnieuw

Supercool kan soms al zo lekker uitgerust zijn van 2 a 3 uurtjes slaap :lief:
Over 24 uur staan we gewoon lekker te dansen lalalalala en ik hou van koffie tralalalalala

Zo nog ff de paar laatste dingetjes bij elkaar pakken en dan half 5 richting de bushalte falderie falderaa hop falderaaa
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
De locaties opsporen is best moeilijk van tijd tot tijd :/
donateur
Uitspraak van Flexy op zaterdag 28 oktober 2006 om 16:33:
En de SPOOR railsen die erheen lopen

Das lastig als je het spoor bijster bent eventueel

Uitspraak van ®aven op zaterdag 28 oktober 2006 om 16:35:
De locaties opsporen is best moeilijk van tijd tot tijd

:yes:
SOms zou zo een tom tom op wandelroute misschien ook handig zijn, met London kaart
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 29 oktober 2006 om 21:56:
SOms zou zo een tom tom op wandelroute misschien ook handig zijn, met London kaart

Over 5 jaar op elke gsm.

Maar ik heb hem al vanaf mijn geboorte in mijn hoofd gekregen. (de tom tom he ,want voor de rest SPOOR ik niet)

Ik ben het leven er dankbaar voor. (ja ook dat ik niet spoor)
Waarschuw beheerder
Maar hebben jullie je vermaakt aan de andere kant van de zand bank
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op zaterdag 28 oktober 2006 om 16:35:
De locaties opsporen is best moeilijk van tijd tot tijd

Nou de goede verbinding vinden met de metro ook :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nouja, ik moest bij Liverpool street ineens een metrokaartje tevoor schijn halen :nocheer:
Waarschuw beheerder
Zoooo Londen-gangers! FF ontopic...

DAMN heb zin in vrijdag! Als je ouders je vroeger hebben wijs gemaakt dat je van te veel TV vierkante ogen krijgt... Van te veel lezen krijg je dat ook! Heb deze week tentamens en had tot voor vorige week nog geen boek open gedaan :S :)

Maargoed, vrijdag lekker afreageren op de decks en cdj's :D:D

Londen was te gek als ik het goed lees? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvDJ op maandag 30 oktober 2006 om 22:14:
Londen was te gek als ik het goed lees?

Dat heb je goed gelezen hoor Martijn :yes:
donateur
Een hele goedemorgen op deze dinsdagmorgen

Nog 3 nachtjes tot DDOD jeeeej :9

Zit te twijfelen of ik zo nog even mijn bed inga en nog een paar uurtjes slaap zal pakken, aan de andere kant zo heb ik tenminste nog wat aan mijn dag :roflol:

Zat dingen die ik kan gaan doen, zoals o.a. de voorbereidingen voor de tweede verjaardag van DDOD op 8 december voorbereiden en de planning voor de maanden erna alvast beetje gaan doen, teksten voor de website schrijven etc. etc.
So much to do and so little time :9

Ik kijk wel ff :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvDJ op maandag 30 oktober 2006 om 22:14:
Maargoed, vrijdag lekker afreageren op de decks en cdj's

Wat gemeen van jou zeg :[ of die cdtj's en die decks er wat aan kunnen doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:33:
Wat gemeen van jou zeg of die cdtj's en die decks er wat aan kunnen doen

Waarschijnlijk de reden dat hij niet tot het leren is toegekomen. ;)
donateur
Goodmorning, alweer woensdag, zo gaat de week al helemaal snel :9

Zin in vrijdag, sprak gisteren Danny Luu en die kijkt er ook erg naar uit :cheer:

Zal wel drukke dag op mijn werk worden, aangezien ik er drie dagen niet ben geweest, maar beter gaat mijn dag lekker snel :cheer:

*doet een dansje en vieieieieieiert feeeeeeeeeest*
Nog maar 2 nachtjes :lief:
Waarschuw beheerder
Geen mark ? :/

Is that mr. " Do you know what this is ? " ?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik citeer Danny Luu: No, Mark is being a good boy this weekend!

Uitspraak van ®aven op woensdag 1 november 2006 om 16:44:
Is that mr. " Do you know what this is ? " ?

Yep, dat is hem. Daar gaat myn ´Welcome Back Mark!´ spandoek:nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 1 november 2006 om 16:27:
Geen mark wel 13 UK clubbers die meekomen

Uitspraak van ®aven op woensdag 1 november 2006 om 16:44:
Geen mark ?

GEEEEN Mark??? :cry: :( Jammer zeg..
Nouja Danny is ook super aardig alleen wat stilletjes maar heb me de vorige keer aardig met hem weten te vermaken O:) :bloos:

Helaas denk ik dat ik vrijdag er toch niet bij kan zijn :(
donateur
Zo, dikke vette joint, lekkker drankje :9 en ga nog ff lekker half uurtje draaien, even alles van me afzetten, kan ik wel ff gebruiken

Too bad dat Mark er niet bij is, goeie gast, maar er zullen vast wel meer leukerds bij de 13 clubbers zitten, hoop dat ze DDOD ook leuk vinden :$
donateur
Joehoe een hele goedemorgen deze donderdagmorgen, waarop ik me weer eens verslapen heb :$

Gelukkig bijna weekend en dan mag ik gewoon weer uitslapen :9

:gaap:
En mijn koffiemelk was ook al op na 1 kopje koffie :(

Nog maar 1 nachtje slapen tot DDOD jeeeeej :cheer:
donateur
Ja :roflol:

Inderdaaan, heb ik vanochtend gelijk even gedaan toen ik ook dingetjes voor op het werk moest gaan halen :)

Ben op het moment er niet zo bij met mijn hoofd :s Dus vergeet allerlei simpele dingetjes

Vanavond proberen te ontspannen bij mijn beste vriendinnetje en haar vriendje, Michel de V. komt ook en gaat over zijn vakantie in Florida vertellen en fotos laten zien, ondertussen ook dingen voor DDOD december plannen, dit weekend moet de promo rond en ik ga ook alvast de eerste drie a vier maanden in 2007 plannen, gaat sowieso errug leuk worden

Ben ook erg druk met nog twee andere edities met twee verschillende engelse organisaties, die gaan waarschijnlijk op een zaterdag dan plaatsvinden, maar moet daar nog even mee aan de gang en dan wie weet zelfs ook een editie (of meerdere) in Londen zelf :D:D:D:D

Tevens ga ik ook kijken of er ook in de (verre) toekomst nog een SunD.D.O.D.ay zal gaan plaatsvinden

Kortom druk, druk en nog eens druk ;p

Vanavond wel ietwat op tijd richting huis, lekker ff trainen nog (spieren komen al meer en meer tevoorschijn yeah b) voelt ook heerlijk :9 ) en ook nog ff draaien en dan is het alweer bijna tijd om te douchen en te gaan slapen en dan morgen alweer vrijdag de dag van DDOD jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

ZIN IN :9

* is erg benieuwd naar de Engelse vrienden van Danny Luu o:) *
Waarschuw beheerder
donateur
komen er ook vriendinnen mee? O:)
donateur
Dat zal ik eens voor jou gaan navragen, zou mooi zijn als het 50-50 is

Dan heb je bv Danny en zijn vriendin en dan 11 over, okay jij 6 vrouwen en ik 5 Engelsmannen dan :9 ;p
Waarschuw beheerder
donateur
b)
Waarschuw beheerder
Naar alle waarschijnlijkheid horen die 5 vrouwen dan bij die 5 mannen en blijft er maar eentje over. ;p
Good luck fellas!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 2 november 2006 om 16:20:
Naar alle waarschijnlijkheid horen die 5 vrouwen dan bij die 5 mannen en blijft er maar eentje over.
Good luck fellas

lekker belangrijk, man of vrouw...it's all good...take it off!!! :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op donderdag 2 november 2006 om 16:29:
man of vrouw...

Hermafrodiet! :D
Waarschuw beheerder
donateur
wie

Waarschuw beheerder
donateur
:lol:
Waarschuw beheerder
:( :( :( moet gvd weer Danny Luu missen door familieverplichtingen *goes off and cries in the corner*
donateur
:( :nocheer: Jammer Leen :( Maar ja ook niets aan te doen helaas

Vanavond!
Joehoe
Vanavond
De hoehoe

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeeeest*

en heeft een piepklein katertje van gisteravond :x Was wel lekker die whiskey cola :9 :9

Maar had nog veel langer willen slapen :gaap: maar ja dat wil ik de hele week al....

Vanavond lekker dansjes doen op DDOD, zin in :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 3 november 2006 om 01:25:
moet gvd weer Danny Luu missen door familieverplichtingen *goes off and cries in the corner*

:aai:

Ik kan ook helaas niet :( Heb het nog geprobeerd maar helaas..
Lang leven geld verdienen op zaterdag :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
En ik kan ook niet :(

Heel misschien nog na de verjaardag van mijn vriendinnetje, maar reken er maar niet op :no:
donateur
Ik kom wel hoor en ik heb me laten vertellen dat ik voor wel 1000 vrouwen tel b) o:)

*edit
Is de Trappist alleen wel ubervol dan :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2x een suana in 1 week tyd is teveel van het goeie. Hoewel ik erg snel was hersteld van afgelopen weekend b-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op donderdag 2 november 2006 om 14:59:
komen er ook vriendinnen mee?

hormonen zijn rare wezentjes in ons
Waarschuw beheerder
Staat toch Jochen. :p
Waarschuw beheerder
ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh die!!!!

kewl!
Waarschuw beheerder
Hhm... Pre-party setje op sonic radio doen ? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op vrijdag 3 november 2006 om 16:57:
Hhm... Pre-party setje op sonic radio doen ?

Go wild! :woep: :p
Waarschuw beheerder
Vanavond allemaal héél veel plezier! :yes: Dan heb ik dat ook ;) Ik ga Eddie Halliwell checken in Eindhoven :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 3 november 2006 om 15:22:
Scherp, erg scherp hahahahahahah

Wist ik wel :P

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 3 november 2006 om 15:35:
Zodan, Doe ff normmal muis!

Normmal?? :vaag: Mormel?! :P Mimamoraaal!?

Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 3 november 2006 om 15:44:
Muis for president

Hmmm dan gaan jullie het nog behoorlijk vervelend krijgen met mij aan de macht!!! *Mwuhahahaha*
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van <<dré>> op vrijdag 3 november 2006 om 16:59:
Ik ga Eddie Halliwell checken in Eindhoven

:looser:

;p ;p Have Fun en dat plezier gaat vast wel lukken :yes:

Mededeling

Ik kreeg net telefoontje dat G-Tek ziek is en een liesbreuk heeft, hij kan dus niet komen draaien.
Raine zal het gaan overnemen van hem van 23:00 tot 00:00

Einde mededeling

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 3 november 2006 om 18:39:
Iedereen heel veel plezier vanavond!!

Ook namens mij!!! (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 3 november 2006 om 17:29:
Hmmm dan gaan jullie het nog behoorlijk vervelend krijgen met mij aan de macht!!!

ik meld me alvast aan als 'personal playpet' b)
Waarschuw beheerder
Raine :cheer:

I.p.v draaien op sonicradio heb ik een mix gemaakt die 2x is opgenomen :)

De 1ste versie is de versie die je normaal zou horen
De 2de versie is precies hetzelfde, maar dan hoor je alles wat ik door mijn koptelefoon hoor.

Dus dan eerst deel 1 luisteren, dan deel 2 zodat je hoort wat ik doe :jaja:

OF... Deel 2 op een mp3 speler/telefoon/whatever zetten, vervolgens deel 1 via de speakers en deel 2 via je mp3 speler oid :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op vrijdag 3 november 2006 om 19:32:
I.p.v draaien op sonicradio heb ik een mix gemaakt die 2x is opgenomen

why ?

Uitspraak van ®aven op vrijdag 3 november 2006 om 19:32:
Dus dan eerst deel 1 luisteren, dan deel 2 zodat je hoort wat ik doe

why ? :)

gaan we lessen geven ?
Waarschuw beheerder
Omdat mensen die niet draaien niet weten wat een dj allemaal doet. Met dit probeer ik mensen het te laten horen als ze er interesse in hebben :)
Waarschuw beheerder
Damn, vanavond alweer... Veel plezier allemaal! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SNC op vrijdag 3 november 2006 om 22:54:
Veel plezier allemaal!

dat is zeker goed gelukt :cheer:

wat is DDOD toch een GEWELDIG feest :cheer:

:respect: voor Danny Luu
:respect: voor Nazz (jonge je bent echt geweldig, zoveel power in je set (L))
:respect: voor MvDJ
:respect: voor Raine (helaas moeten missen)
:respect: voor The Dawn (helaas moeten missen)

en :respect::respect: voor Dawn of Dance om toch maar weer elke maand zo'n heerlijk harddance feest te organiseren....keep the dance alive (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Van Basil Fawlty (john Cleese) met de tekst: ´Don´t mention the war´ als je de aflevering ziet van Fawlty Towers ´The Germans´ dan weet je genoeg.

Waarschuw beheerder
donateur
Zegt me niks :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Dit stukje: vooraf een klap zijn hoofd gekregen dus vandaar die hoofdverband op zijn hoofd.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
geniaal :roflol:

ik heb deze aflevering maar 1x gezien maar elke keer als iemand het heeft over Fawlty Towers moet ik aan dit fragment denken!
donateur
Zoooooooooooooo hallo allemaal shoobedoo wap waaaa

Heeft even geduurd maar daar ben ik dan in deze topic :p

Twas sowieso gisteren bij mij best bijkomen van het afteren met de Engelsen, wat een geweldig volk is het toch en wat kan je lol met ze hebben :lief: :lief:

Ik vond zelf afgelopen vrijdag weer helemaal goed :D, het leek eerst rustig te blijven, maar gelukkig kwam dat rond half 12 - 12 uur een beetje goed.
Ik denk zelf ook dat het af en toe misschien wel heel erg vol nog zal zijn op een DDOD, maar dat het verder het aantal bezoekers zal blijven gemiddeld van de afgelopen vrijdag, mannetje of 50 a 60

Raine was zo lief om in te vallen voor G-Tek die en de griep en een liesbreuk heeft/had en what can I say zei het ook al na de set maar met Raine is het gewoon altijd goed, wat ie draait en hoe laat ie draait, maakt niets uit, altijd lekker muziek en goed mixwerk :)

Danny Luu kwam, zag en overwin, wow wat een set zette deze man uit de UK neer :respect: heerlijk opbouwend van het funky naar het hardere echt (y) (y)
En ik kan jullie nu al zeggen dat hij volgend jaar weer terug zal komen :D:D

Hierna de beurt aan Nazzz, ook iemand waarvan je weet dat het altijd goed zit, Down and Dorty and come with me deden het erg goed op de dansvloer en Nazzz is en blijft ook een showman, elke keer zo een energie die er uit zo een set van hem komt :D

MvDJ tenslotte als laatste en :kwijl: UK all the way, lekker knallen, ook het laatste uur was het gewoonweg onmogelijk om stil te blijven staan op de lekkere muziekjes die Martijntje ons voorschotelde

Sfeer en het geluid waren ook weer super, kortom hij was fijn Coby ;p

Nu over iets meer dan een maandje de tweede verjaardag van DDOD met twee DJ's uit Engeland en nog veel meer verrassingen en, neem maar alvast de vrijdag van die ddod en de maandag erna vrij, want we gaan door van 22:30 tot 07:30
Prepare yourself for 9 hours of Harddance Madness

Ik gaat zo het persbericht dus maar eens schrijven :cheer:

Have a nice day ;p
donateur
Joehoe maandag, we zijn zo blij dat we weer mogen werken :vaag: ;p ;p

Nog maar vier daagjes (vandaag tellen we al gewoon niet meer mee HA! ) en dan is het alweer vrijdag, joehoe de hoehoe

Gisteren geen fuck gedaan nog voor aankomende DDOD :$ maar wel een heerlijk chill dagje gehad :9
Vanavond dus maar eens aan de slag dan shoobedoo, eerst maar eens de line up rondkrijgen
Waarschuw beheerder
donateur
In 1983 werden 2 herriemakers geboren. Charel (3 november) en Peter (19 oktober) waren nog maar een paar minuten oud toen ze al oorverdovende geluiden produceerden, iets waar ze nooit meer mee zouden stoppen

Daarom gaan we op 17 november onze verjaardagen met jullie vieren in de Trappist. Ons feestje gaat om 22 uur van start en we eindigen rond 3 uur. We zeggen niet wat we gaan doen, maar je hoeft je zwemspullen niet mee te nemen. We delen iedereen in groepjes in en ieder groepje krijgt een eigen opperhoofd (oeps, nou verklap ik per ongeluk wat we gaan doen...).

Opperhoofden:
Groepje 1: Danny D vs Steve Carta
Groepje 2: Fausto
Groepje 3: MvDJ
Groepje 4: Charly & Nazzz

Ik wil jullie vragen goed naar het opperhoofd van je groep te luisteren, dan weet iedereen wat hij of zij moet doen.

De entree van ons feestje bepaal je zelf. Een donatie in het verjaardagsfonds (collectebus staat bij de deur) waarderen wij erg, want hiervan betalen we de apparatuur die we voor deze avond moeten huren en de consumpties voor de opperhoofden.

De muziek bestaat uit vanalles en nog wat. De avond staat voor een deel in het teken van knallende harddance, maar ook het principe 'anything goes' zal worden gehanteerd. We hebben voor deze avond ook een thema bedacht, dit keer is het het alcohol thema geworden. Degene die slechts horizontaal de drempel weet te nemen bij het verlaten van het pand, zal een mooie prijs krijgen.

We hopen je op 17 november te zien tijdens de Charly & Nazzz Birthdayparty in de Trappist. Voor de eerste 20 bezoekers ligt er een speciale CD klaar die wij (Charly & Nazzz) zelf gemixt hebben.

Groeten en tot de 17e,

Charly & Nazzz

[img width=480 height=640 cacheid=000159ce0002ffafb201fb551a01a44b63]http://i14.photobucket.com/albums/a316/charly01/birthday2.jpg[/img]

donateur

Blijf die foto van jou en Peter met die mutsjes zo op hilarisch vinden :roflol: :roflol:
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 6 november 2006 om 11:21:
Degene die slechts horizontaal de drempel weet te nemen bij het verlaten van het pand, zal een mooie prijs krijgen.

En dit ga ik uiteraard winnen dat begrijp je b)

Hmmmm alhoewel.... ik moet dan wel heel veel gaan wegwerken.....
laatste aanpassing
donateur
gezellig :cheer:

Zit me nu te bedenken dat ik wel zo vreselijk veel zal moeten zuipen om die toestand te bereiken, weet eigenlijk niet of dat wel gaat lukken....

Oh jeeee
Waarschuw beheerder
donateur
Vaasje of 50 schat ik voordat ik horizontaal ga....
Waarschuw beheerder
donateur
We hebben voor deze avond ook een thema bedacht, dit keer is het het alcohol thema geworden. Degene die slechts horizontaal de drempel weet te nemen bij het verlaten van het pand, zal een mooie prijs krijgen.

Gaat dan de drankprijs ook omlaag?
Waarschuw beheerder
Degene die slechts horizontaal de drempel weet te nemen bij het verlaten van het pand, zal een mooie prijs krijgen.

zet het bier, de bacardi (BACO) en de jenever (straaljagers) maar klaar. Deze jongen gaat misschien niet winnen maar kan je garanderen dat ik in ieder geval diagonaal het pand verlaat.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat de toiletten een grondige reinigingsbeurt moeten hebben na deze avond... :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 6 november 2006 om 19:21:
Ik denk dat de toiletten een grondige reinigingsbeurt moeten hebben na deze avond...:D

Uhmmmm dat hebben de toiletten in de trappist altijd nodig! Wat een ranzig gebeuren is dat meestal :(
Uitspraak van Michel de V. op maandag 6 november 2006 om 19:20:
Deze jongen gaat misschien niet winnen maar kan je garanderen dat ik in ieder geval diagonaal het pand verlaat.

:roflol: ik ben erbij om het te bekijken ;)
donateur
Uitspraak van Michel de V. op maandag 6 november 2006 om 19:20:
zet het bier, de bacardi (BACO) en de jenever (straaljagers) maar klaar. Deze jongen gaat misschien niet winnen maar kan je garanderen dat ik in ieder geval diagonaal het pand verlaat.

Drinkebroeder ole ola :bier:

*doet een dansje en vieieieieieiert feeeeeeeeeeeeest*

Joehoe nieuwe dag, nieuwe kansen

Zou eerst een meeting hebben vanavond, maar die is dus naar volgende week verzet, niet zo cool, want nou heb ik het volgende week dus belachelijk druk omdat ik er twee, misschien zelfs drie in 1 week ga krijgen, omdat ze ineens wel bedachten dat ze de meeting van aanstaande donderdagochtend ook wel even kunnen verzetten :s

Ben ik niet zo blij mee, maar ja, niets aan te doen verder nietwaar lalalalala LAAAA shoobedoo wap waaaaaa

donateur
Nieuwe dag, nieuwe kansen, shoobedoo wap waa, woensdag, de helft van de week rapapapapa joehoe de hoehoe

Vanavond hard aan de slag voor het nieuwe persbericht voor DDOD in december yeah B) En wat voor eentje, be prepared for 9 hours of Harddance Madness :9 met flitsende back to back setjes, lekkere solootjes en twee Engelse DJ's :cheer:

ZIN IN!!!
Waarschuw beheerder
Druk dus!!

Ik ga zo richting amsterdam even een beetje rond kijken en in de planning stond ook een piercing zetten :P :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
waar? (en dan niet in welke winkel he)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 8 november 2006 om 12:46:
even een beetje rond kijken

vergeet je verrekijker niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op woensdag 8 november 2006 om 13:42:
vergeet je verrekijker niet

Nu in de aanbieding bij Kijkshop van 20,- nu maar voor 4,99!
Waarschuw beheerder
Nou hij zit hoor en ben apen trots dat ik het weer heb aan gedurft..
Stond nog voor de winkel met zo iets van hmmm zal ik het nou wel doen, uit eindelijk toch naar binnen gegaan :D

Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 8 november 2006 om 12:52:
waar? (en dan niet in welke winkel he)

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 8 november 2006 om 13:00:
Ben'k ook benieuwd naar

Hij zit in me oor..
[img width=401 height=480]http://img124.imageshack.us/img124/6482/roorgr7ga.jpg[/img]
Een Tragus zoals je op het plaatje ziet
Waarschuw beheerder
Nu voorlopig nog maar een oor maar misschien binnenkort wel 2 eerst volgende maand mijn 2e tattoo :woop:
donateur
Erg cool Nadia :yes:

Ik wil eigenlijk nog steeds tepelpiercings, maar vind het ook best eng om dat te laten doen :$:$

WIl ook weer een tattoo erbij, ff kijken wanneer ik daar weer geld voor heb :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben bezig om de demo´s te uppen. zal zodra ze zijn ge-upt ff de links door mailen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er 2 gekregen. binnenkort kan ik er nog meer krijgen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 tepelpiercings Budha? :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat wist je niet maar ik ben best wel kinky, heb ook niks voor niks en sm kelder in het huis zetten :kwijl: b-) maar geen tepelpiercing, gaan ze der weer gewichtjes aanhangen:@
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaa praat er maar over heen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 8 november 2006 om 16:38:
Dat wist je niet maar ik ben best wel kinky, heb ook niks voor niks en sm kelder in het huis zetten maar geen tepelpiercing, gaan ze der weer gewichtjes aanhangen

Whhaahahahahhaha 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 8 november 2006 om 20:44:
Party time

En dan ben ik wel heel nieuwsgierig welke rol jij speelt in je keldertje. Want nu loop ik met twee beelden rond op mijn netvlies.
donateur

Goodmorning allemaal :cheer:

Lekker alweer donderdag, dus nog maar 1 dagje vroeg opstaan en dan lekker weekend weer

UITSLAPEN!! aoeoeoeoeoeoeaaaaaaaaaaa
En zaterdag lekker vippen in de Hemkade tralalala, denk dat ik zondag maar gewoon thuis blijf en niet naar Deja Vu ga :9
Zaterdag al druk genoeg overdag en snachts en moet natuurlijk ook een beetje uitrusten van het weekend o:)
donateur
oh oh oh en in februari op D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution ook een Engelse DJ, een oude bekende die nog een keer komt draaien teeheeee I'm so happy I could dance ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op woensdag 8 november 2006 om 22:07:
En dan ben ik wel heel nieuwsgierig welke rol jij speelt in je keldertje. Want nu loop ik met twee beelden rond op mijn netvlies.

Haha, Dat laat ik aan you over :-)

Bring it on!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had ook een piercing door mijn tragus, maar dat ding liet opeens los en ik kreeg hem met geen mogelijkheid weer in mijn oor.. :(

Nu heb ik alleen nog maar mijn tepelpiercing, tattoo komt er waarschijnlijk ook snel aan :)
Waarschuw beheerder
Wist niet dat jij een tepelpiercing had, of misschien wel maar dan ben ik dat even vergeten
donateur
Hebben jullie (Vriendje Kjell en Nadia) al een idee wat jullie zouden willen nemen voor tattoo?

Vriendje Kjell die tepelpiercing als je hem gezet hebt, hoe is dat dan met kleding enzo in het begin, schuurt dat niet enz? Want ik moet bv echt gewoon een bh aan met mijn dubbel D en als dat dan gaat schuren lijkt het me niet zo tof
Waarschuw beheerder
Kan het ook gewoon aan mij vragen hoor ;)

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 9 november 2006 om 18:36:
Vriendje Kjell die tepelpiercing als je hem gezet hebt, hoe is dat dan met kleding enzo in het begin, schuurt dat niet enz? Want ik moet bv echt gewoon een bh aan met mijn dubbel D en als dat dan gaat schuren lijkt het me niet zo tof

Ik heb er niet zo vreselijk veel last van gehad, het is alleen wel lastig als je bijvoorbeeld in een drukke winkel straat loopt waar iedereen tegen je op aan het rijden is.
Maar ik kon gewoon me bh aan en truitjes..
Alleen ja met wat strakkere truitjes is het wat vervelender.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 9 november 2006 om 18:36:
Hebben jullie (Vriendje Kjell en Nadia) al een idee wat jullie zouden willen nemen voor tattoo?

In iedergeval een tribal..

[img width=532 height=577]http://dump.c7.se/tribal.png[/img]

Natuurlijk niet zo iets (wel ongeveer) en natuurlijk veel kleiner :D
Ben nog niet helemaal over de plaats uit (boven tussen me schouder bladen of enkel) en het ontwerp maak ik samen met de man die dan me tattoo gaat zetten.
Dat heb ik de vorige keer ook gedaan ik had wat in me hoofd en die man heeft toen wat voor me gemaakt.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 9 november 2006 om 18:48:
Kan het ook gewoon aan mij vragen hoor ;)

:o
Oh wist je dat ik dat geeneens wist :D:D:D

Ik heb er niet zo vreselijk veel last van gehad, het is alleen wel lastig als je bijvoorbeeld in een drukke winkel straat loopt waar iedereen tegen je op aan het rijden is.
Maar ik kon gewoon me bh aan en truitjes..
Alleen ja met wat strakkere truitjes is het wat vervelender.

Maar das alleen in het begin denk ik? Als ze eenmaal genezen zijn dan doet het toch in principe geen zeer meer?

Natuurlijk niet zo iets (wel ongeveer) en natuurlijk veel kleiner :D
Ben nog niet helemaal over de plaats uit (boven tussen me schouder bladen of enkel) en het ontwerp maak ik samen met de man die dan me tattoo gaat zetten.
Dat heb ik de vorige keer ook gedaan ik had wat in me hoofd en die man heeft toe wat voor me gemaakt.

Ziet er mooi uit dat voorbeeld, hou daar sowieso wel van, mocht je er niet uitkomen of wat dan ook kan ik eventueel ook aan Mr. E. nog vragen :)

:lief: tattoos :lief:

Ik wil de volgende twee dus achter in mijn nek zetten :)

een ankh en het chinese teken voor Konijn :)

[img width=428 height=662]http://www.hennapaste.de/_%E4gypten/ankh.jpg[/img]
en
[img width=154 height=167]http://www.weiqi.nl/images/astro/konijn.gif[/img]

dan onder elkaar zeg maar en niet zo heel erg groot, want ze moeten eventueel bedekt kunnen worden :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 9 november 2006 om 18:53:
Maar das alleen in het begin denk ik? Als ze eenmaal genezen zijn dan doet het toch in principe geen zeer meer?

Aan het begin is het ook wel vervelend met weerswisselingen (warm en koud) met de na druk op harde tepels :P

Na 4 weken is het aardig goed en voel je als het goed is niets meer er van..

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 9 november 2006 om 18:53:
Oh wist je dat ik dat geeneens wist

Zijn ook maar een paar mensen die het weten :P

mocht je er niet uitkomen of wat dan ook kan ik eventueel ook aan Mr. E. nog vragen

Zal het onthouden..

Ja zat ook nog te denk en om het in me nek te doen maar aan gezien ik met me werk vaak me haar in een staart heb zie je dat snel en kan het dan ook niet bedekken.
En als het tussen me schouder bladen komt is het ook niet zo'n vreselijk grote omdat het toch een beetje overeen moet komen met dat kleine dingetje op me onderrug :P

Ja dat is wel vet zeg (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hier ben ik dan! De tattooman bij uitstek!!!! Vraag en antwoord zal volgen! :lol:

Beste tattooshop House of Tattoos op de Haarlemmerdijk!
Vragen naar Claudia!!

:bye: At your service!

Waarschuw beheerder
donateur
En voor de beste piercings ga naar Dare to Wear en vragen naar Julia of Sharon!!!(Oranje Nassaustraat, zijstraat van Haarlemmerdijk)

Valt dit onder spam??? Nee toch! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 19:56:
Hier ben ik dan! De tattooman bij uitstek!!!!

Maar ik vind jou tattoo's niet mooi :no:

;p

Waarschuw beheerder
donateur
*haalt schouders op*

B)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor Ben, je hebt echt onwijs mooie tattoo's :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 19:56:
Beste tattooshop House of Tattoos op de Haarlemmerdijk!
Vragen naar Claudia!!

Voor me tattoo ga ik naar Alkmaar Bodysign Achterstraat! Bij Mark..
Maar ik zal het in gedachten houden.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 20:02:
En voor de beste piercings ga naar Dare to Wear en vragen naar Julia of Sharon!!!(Oranje Nassaustraat, zijstraat van Haarlemmerdijk)

Hmmm voor me tepel en me tragus ben ik bij Bodycult geweest Reguliersbreestraat (muntplein) bij Gabie super mafkees maar echt super lief!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 9 november 2006 om 20:41:
Nee hoor Ben, je hebt echt onwijs mooie tattoo's

I know!! But sanks! :)
Waarschuw beheerder
Bij mij kriebelt het ook weer,heb van de week weer ff een afspraak gemaakt om opnieuw in te kleuren en een stukje erbij :) In januari aan de rechterkant beginnen hehe :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit nog midden in een sleeve op m'n linker arm, moet ook weer ff laten bijwerken!!! kost wel weer een hoop centjes maar dan heb je wel wat! :D
Waarschuw beheerder
Een tattoo... Nee... Nog nooit over na gedacht ... ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op donderdag 9 november 2006 om 21:59:
Nog nooit over na gedacht

Misschien ideetje dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 22:03:
Misschien ideetje dan?

Oh jawel hoor ; Notice the ;P

Ik zat er al lang over na te denken... Alleen weet niet precies goed van hoe en wat en heb weinig zin om mezelf daar in te gaan verdiepen op het moment :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op vrijdag 10 november 2006 om 00:04:
Ik zat er al lang over na te denken... Alleen weet niet precies goed van hoe en wat en heb weinig zin om mezelf daar in te gaan verdiepen op het moment

Tippie: kies nooit een plaatje uit de foto/tekening-boeken die ze in een shop hebben liggen!
Een tattoo moet, vind ik, uniek zijn en alles wat er in die boeken staat zit al bij iemand ergens op z,n lijf!
Ontwerp, al dan niet met behulp van ...., je eigen ding!
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 9 november 2006 om 19:00:
Aan het begin is het ook wel vervelend met weerswisselingen (warm en koud) met de na druk op harde tepels :P

Na 4 weken is het aardig goed en voel je als het goed is niets meer er van..

Harde tepels heb ik toch al bijna de hele tijd omdat ik altijd geil ben dus daar kan ik wel meeleven ;p ;p ;)

Heb mijn tattoos bij Tattoo Amsterdam gezet dacht ik uit mijn hoofd, allemaal, ergens een zijstraatje van de Nieuwendijk :)
Piercing bij bodymanupalitons in de Hoogstraat (verlengde van de Damstraat weet eigenlijk niet zeker of ie zo heet)

Tiedelei top of the norming to you all :cheer:
Ik wil nog veel meer slapen ;p volgens mij wordt het best mooi weer vandaag als ik zo naar buiten kijk shoobedoo wap waa :cheer: :woep: :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 06:06:
kies nooit een plaatje uit de foto/tekening-boeken die ze in een shop hebben liggen!
Een tattoo moet, vind ik, uniek zijn en alles wat er in die boeken staat zit al bij iemand ergens op z,n lijf!

Jup :yes:
donateur
Phew gelukkig

Als je altijd eerlijk bent zul je alleen ook vaak eenzaam zijn :yes:

Copyright Acda en de Munnik

weet alleen niet meer welk nummer :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 10 november 2006 om 20:48:
Als je altijd eerlijk bent zul je alleen ook vaak eenzaam zijn

Wat voel ik me eenzaam dan :lol:

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 10 november 2006 om 20:48:
Acda en de Munnik

Cd voor jou cd voor mij! :D

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 10 november 2006 om 20:50:
Staat btw een leuk topicje (tenminste vind ik van wel) in Dawn of Dance Events flockje hoppatee

Waar?Waar? *zoekt zich het leplazurus*
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 21:35:
Wat voel ik me eenzaam dan :lol:

:roflol: Dito :lief:

Cd voor jou cd voor mij! :D

Ik hou van haar
Ze haat me
Ik haat ook veel van haar

Waar?Waar? *zoekt zich het leplazurus*

In Flock van Dawn of Dance :)

Ik luister nu even een klassiek stukje van Beethoven

Jeetje wat is dat ook vreselijk mooi :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 21:54:
Ff checkuh

Bennnnnnnnnnnnn kom je morgen nog? Ik heb sjon om meer enveloppen gevraagd ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 22:27:
Zag je niet dat ie tranen in z'n ogen had met uitdelen aan z'n personeel??? :roflol:

Zag je niet dat ik niks kreeg :O

En hij had er gewoon een paar over. En dan zeggen: jah jaaaa die zijn al weg....amahoela, gierigheid dat noem ik het :(

Maar volgende keer weer, wil nog een villeroy & boch hotwave servies :lol:

Prachtig :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 10 november 2006 om 22:43:
wil nog een villeroy & boch hotwave servies

Bestellen voor de kerstdagen en vervolgens nooit meer terugbrengen! Tippie mijnerzijds! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Lever je het ook?

Dank je alvast. Doe maar een couvert voor 4 B)

Dan neemt Marco die voor de andere 4 mee :woop:

Hoe zou het met Urbanus zijn, die ging best hard :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 10 november 2006 om 22:51:
Hoe zou het met Urbanus zijn, die ging best hard

Die ligt lamlazurus in het Vondelpark tussen de broeders op een bankje bij de vijver! :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 06:06:
Tippie: kies nooit een plaatje uit de foto/tekening-boeken die ze in een shop hebben liggen!

Helemaal mee eens Ben :) Komt goed :D

When the time is right ;)
Waarschuw beheerder
donateur
(s)
Waarschuw beheerder
Hij was er even :o

Waarschuw beheerder
donateur
:( Te laat!
Waarschuw beheerder
Hier is hij er weer :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kijk alleen maar naar dikke bewolking :(

Nou ja, dan is Debora maar het zonnetje in huis! :D
Waarschuw beheerder
Willen jullie niet meer zo vulgair praten.

Mijn mama was kritische vragen aan het stellen over mijn bezoekjes aan dit forum.

En starks mag ik hier niet meer komen.

Al is dat misschien ook wel weer positief voor dit forum
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien is het tijd om eens op je zelf te gaan wonen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op zaterdag 11 november 2006 om 21:17:
ijn mama was kritische vragen aan het stellen over mijn bezoekjes aan dit forum.

en jij wil zeggen dat jij op jou leeftijd nog naar je mama luistert?
donateur

Teehee goodmorning deze maandag (bah) morgen, promo voor volgende DDOD is ietwat verlaat, weet nog niet hoeveel maar komt goed ongetwijfeld op een gegeven moment shoobedoo wap waa

Verder wil ik best nog slapen op deze maandag :gaap: joehoe de hoehoe

Nu verder genieten van mijn cappuccino :lief:
Waarschuw beheerder
Lekker 3 dagen vrij :cheer:

En wat heb ik me toch zin in een feestje hoop dan ook dat het snel vrijdag is :woop:
donateur
Ben beetje laat met nieuwe topic enzo :$:$
Zou ik van het weekend gaan doen maar er kwam iets geheel onverwachts tussen en zodanig dat ik gisteren overdag ook echt 0,0 % me kon concentreren op het persbericht

Maar vanavond dus dubbel zo hard aan het werk om het in orde te maken als ik thuis ben gekomen vanaf mijn ouders :yes: