Partyflock

Forumonderwerp · 908708

Waarschuw beheerder
Wilders wil crimineel in boevenpak

Uitgegeven: 24 oktober 2006 07:22
Laatst gewijzigd: 24 oktober 2006 07:30

ROTTERDAM - Criminelen moeten in een duidelijk herkenbaar pak buiten aan het werk worden gezet. Dat zou een afschrikwekkende werking hebben op met name niet-westerse allochtonen. Dat stelt politicus Geert Wilders dinsdag in het AD.

De politicus heeft het punt over de 'boevenpakken' opgenomen in de veiligheidsplannen van zijn Partij voor de Vrijheid die hij deze week presenteert. Criminelen moeten volgens hem worden gedwongen in deze kleding werkzaamheden te verrichten zoals werken bij de plantsoenendienst. "Dat willen mensen echt niet", aldus Wilders.

Waarschuw beheerder
Heeft ie de ontwerpen van het 'boevenpak' al binnen?

Waarschuw beheerder
Wilders wil politici verplichten in een clownspak over straat te gaan!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 08:44:
Criminelen moeten in een duidelijk herkenbaar pak buiten aan het werk worden gezet.

:vaag:

Waarschuw beheerder
Criminelen moeten in een duidelijk herkenbaar pak buiten aan het werk worden gezet. Dat zou een afschrikwekkende werking hebben op met name niet-westerse allochtonen.

En waarom zou het niet afschrikken op de rest van de criminelen?

Of had ie zoiets in gedachten:

[img width=315 height=420 cacheid=000704330012da016c685f001a019fb92f]http://www.alternatiefkostuum.nl/images/collectie/dierenpak/dierenpak_05.jpg[/img]

Om even in 'Wilders-thermen' te denken. B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Die gast spoort echt voor geen meter :/

Sportieve groet :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 09:02:
Wilders wil politiciverplichten in een clownspak over straat te gaan!
Uitspraak van generaal von bliebhoven op dinsdag 24 oktober 2006 om 08:44:
Criminelenmoeten in een duidelijk herkenbaar pak buiten aan het werk worden gezet.

Dat heet "humor" , vibeZ ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 09:09:
Die gast spoort echt voor geen meter

Ach, in de U.S. of A. gebeurt het ook. Lijkt mij wel een goed plan, wie weet schrikt het mensen af
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3=morefun op dinsdag 24 oktober 2006 om 09:14:
Ach, in de U.S. of A. gebeurt het ook. Lijkt mij wel een goed plan, wie weet schrikt het mensen aflaatste aanpassing 24 oktober 2006 09:16

Het is echt niet meer het zwart-wit gestreepte pakkie van vroeger hoor daar. En ik heb zo het idee dat Wilders wel zoiets in gedachten heeft. :lol:

Geloof dat de communisten daar ook wel op geilen, opvallende krijgsgevangenenpakken. Het doet mij daar in ieder geval aan denken. Verlang niet zo terug naar dat soort tijden.
Waarschuw beheerder
Ach, in de U.S. of A. gebeurt het ook.

Ja en daar schrikt het de mensen ook echt af :x
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af of dit een serieus voorstel van zijn kant is, of gewoon een poging om wat publiciteit te krijgen zo vlak voor de verkiezingen.

Waarschuw beheerder
Dat heet "humor" , vibeZ ;)

Beetje ver gezocht en niet echt lachwekkend, van mijn kant. (F)
Waarschuw beheerder
Dat zou een afschrikwekkende werking hebben op met name niet-westerse allochtonen

heeft ie ook maar één standpunt waarin ie het niet over allochtonen heeft?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckyBastard13 op dinsdag 24 oktober 2006 om 09:36:
heeft ie ook maar één standpunt waarin ie het niet over allochtonen heeft?

Nee, meerdere
Waarschuw beheerder
wat ik wel vind is dat er een krant over tbsérs en moet komen die op proefverlof gaan ,zodat mensen hun kinderen of familie / vrienden kenne waarschuwen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 09:31:
Dat heet "humor" , vibeZ

Beetje ver gezocht en niet echt lachwekkend, van mijn kant

klopt ik zie de humor er ook niet van in :S
Waarschuw beheerder
donateur
Streepjes shirts zijn helemaal de shit nu.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van afwazig!!! op dinsdag 24 oktober 2006 om 10:10:
Streepjes shirts zijn helemaal de shit nu

staan zelfs nummers op
Waarschuw beheerder
Criminelen moeten in een duidelijk herkenbaar pak buiten aan het werk worden gezet. Dat zou een afschrikwekkende werking hebben op met name niet-westerse allochtonen

ze hebben al een masker op die figuren, zodra je ze ziet lopen weet je al genoeg met die*censuur* koppen van ze.
Ze nog kleding geven ook gaat ons weer geld kosten :x

Waarschuw beheerder
donateur
beetje overdreven,

maar vind wel dat ze op een site ofzo geplaatst mogen worden. dat ze duidelijk zichtbaar zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
"Dat willen mensen echt niet"

Daar heeft-ie een punt, maar...

Uitspraak van afwazig!!! op dinsdag 24 oktober 2006 om 10:10:
Streepjes shirts zijn helemaal de shit nu

(y).
Artiest {SHOWLIST artist 30020, 18755, 74664}
Waarschuw beheerder
(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het een goed idee, lekker de berm van de snelweg schoon laten maken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 11:42:
Ik vind het een goed idee, lekker de berm van de snelweg schoon laten maken

:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 24 oktober 2006 om 10:53:
maar vind wel dat ze op een site ofzo geplaatst mogen worden. dat ze duidelijk zichtbaar zijn.

Ja en? die gasten lijken allemaal op mekaar en dr zullen er genoeg bijzijn die dat nog tof vinden ook.

Gewoon vernederen in een boevenpak en laten werken, geef 1 goede reden wat er mis zou zijn met dat idee!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 11:50:
Gewoon vernederen in een boevenpak en laten werken

ze laten werken zal al erg genoeg voor ze zijn hoor :)
En dan gewoon met zo'n knijperding vuil va nde straat halen(zjin ze zelf ook) kauwgom van de weg krabben (Y)
Dat soort klusjes past goed bij ze.

En bij veelplegers testen doen voor make-up enzo (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 24 oktober 2006 om 11:52:
En bij veelplegers testen doen voor make-up enzo

En medicijnen (Y) :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 09:09:
Die gast spoort echt voor geen meter

Ach, in de U.S. of A. gebeurt het ook.

daar sporen ze ook niet.

Waarschuw beheerder
donateur
wilders kan beter een clownenpak aantrekken.. hele goeie combinatie met zn mooie haartjes :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me juist niet..want dan komen er allemaal kinderen op af.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Patrick Allen B) op dinsdag 24 oktober 2006 om 12:36:
Lijkt me juist niet..want dan komen er allemaal kinderen op af.

Goede reclame voor de cliniclowns toch ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 11:50:
Gewoon vernederen in een boevenpak en laten werken, geef 1 goede reden wat er mis zou zijn met dat idee!!!

helemaal niets. ben er wel voor eigenlijk.

zou het zelfs niet leuker worden als ze ook nog zo'n ouderwetse kogel aan een ketting om hun been hebben?

Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 24 oktober 2006 om 11:52:
En dan gewoon met zo'n knijperding vuil va nde straat halen(zjin ze zelf ook) kauwgom van de weg krabben

Moest ik ook altijd op school, geloof niet dat dat werkt 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 24 oktober 2006 om 13:28:
Moest ik ook altijd op school, geloof niet dat dat werkt

je zit nou toch niet in de gevangenis?
Dus heeft het wel geholpen 8)
Waarschuw beheerder
Wat een snoezige outfit

[img width=468 height=250]http://www.ad.nl/multimedia/archive/00096/voorop_2410chain_96656b.jpg[/img]
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Wordt het niet eens hoog tijd om die Wilders per direct naar Suriname te sturen? Zeker teveel naar tekenfilms gekeken..
Hoe lang pikken we die waanideeen van deze politieke nul nog?

En trouwens, Ons Geertje moet eerst zelfs maar eens wat aan dat clownskapsel van hem gaan doen.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=225 height=300]http://www.fopshop.nl/fotos/groep19/319.jpg[/img]

Haha het is wel lachen zo’n ouderwetse boevenpak met masker. :D

Ach laten we het gewoon doen! Baat het niet, dan schaadt het niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het wel een (y) idee.

Dan zie tenminste ook welke mensen wel gewoon netjes werken voor hun geld en geen taakstraf hebben.
(Om het maar even van de andere kant te bekijken.)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 09:06:
Of had ie zoiets in gedachten:

image

Om even in 'Wilders-thermen' te denken. B)

whahahaha :lol: die is heel goed!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flat Yari op dinsdag 24 oktober 2006 om 14:10:
Ons Geertje moet eerst zelfs maar eens wat aan dat clownskapsel van hem gaan doen.

nee jij trekt volle zalen ....

Waarschuw beheerder
' Bos hier is de ...wat?!' :S
Waarschuw beheerder
[img width=280 height=176 cacheid=000d12a2002593da33b411871a01a01512]http://images.quizilla.com/S/StephenKingMaineIac/1045943647_SPennywise.JPG[/img]
een beetje eng voor de kindjes misschien :/
Waarschuw beheerder
Prima idee...vernedering is een stuk erger qua straf dan anoniem op je celletje niks doen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deuce op woensdag 25 oktober 2006 om 03:01:
Prima idee...vernedering is een stuk erger qua straf dan anoniem op je celletje niks doen..

hahaha ja ben ik het helemaal mee eens :jaja:
kan iedereen ze keihard uitlaggen.
Beter dan in hun hotel kamer canal + en met hun ps3 of Xbox360 zitten te spelen :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flat Yari op dinsdag 24 oktober 2006 om 14:10:
Hoe lang pikken we die waanideeen van deze politieke nul nog?

Wat de fak is er in godsnaam mis met dit idee? Geef jij eens 1 reden dan waarom dit idee een waanidee is!
Ik vind het super (y)

Waarschuw beheerder
mjaclownspak natuurlijk niet, maar een uniform lijkt me best een idee. Grote nadeel: je kan er donder op zeggen dat op die manier gasten gaan ontsnappen.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=300 height=200 cacheid=000224660005036010166f5b1a01a02332]http://www.georgiaencyclopedia.org/media_content/m-8812.jpg[/img]

allemaal aan een chain gang
Waarschuw beheerder
Heel goed plan. Zo denken mensen we een keer extra na voordat ze iets doen. Is weer eens wat anders dan in je cel liggen met een tv aan op canal digitaal!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 10:46:
reden dan waarom dit idee een waanidee is!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 10:50:
ontsnappen.

maar je zou er wel een variant op kunnen maken. Als ze gaan schoonmaken gaan jongeren ze fucken en krijg je ruzies/ontsnappingen.

Maar idd niet alles wat wilders zegt moet je gelijk afdoen als onzin.. alleen het meeste kan wel direct de prullenbak in.

Waarschuw beheerder
donateur
Bos hier is de ...wat?!'

de mos.

www.richarddemos.nl

:)
Waarschuw beheerder
@ Naf

schaam je je niet dat je achter de economische plannen van de heer Wilders staat?

Deze neo-con verneukt de economie als hij het solo voor het zeggen zou krijgen. Op werkbezoek naar Amerika gaan om ideeen op te doen :s

Die plannetjes voor belastingverlaging zijn natuurlijk lokkertjes voor kiezers. Hoe wil Wilders dit gaan financieren?

Waarschuw beheerder
Wilders wil crimineel verplichten in een clownspak over straat te gaan!

zet een Wilders pruik op en je bent klaar O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op woensdag 25 oktober 2006 om 12:34:
Die plannetjes voor belastingverlaging zijn natuurlijk lokkertjes voor kiezers. Hoe wil Wilders dit gaan financieren?

In landen als Spanje, Duitsland en Engeland betalen d\ze veel minder belasting dan hier.
Je moet gvd zowat de helft van je salaris inleveren, als je auto rijdt betaal je sowieso al BPM, BTW, millieuheffing, wegenbelasting, bijtelling, fileheffing en de nodige onzinbekeuringen...

Laat ze eens bezuinigen op al die bullshit reclamecampagnes die ze voeren.
'Rij met je hart'
Hoeveel kneuzen zullen er daadwerkelijk denken; Ja, die meneer zit inderdaad al 10 minuten op de linkerbaan 80 te rijden, maar hij zal er een goeie reden hebben, laat ik 'm maar niet rechts inhalen/bumperkleven/groot licht seinen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 12:48:
In landen als Spanje, Duitsland en Engeland betalen d\ze veel minder belasting dan hier.
Je moet gvd zowat de helft van je salaris inleveren, als je auto rijdt betaal je sowieso al BPM, BTW, millieuheffing, wegenbelasting, bijtelling, fileheffing en de nodige onzinbekeuringen...

In die landen hebben ze het ook ECHT beter voor elkaar dan hier, of niet soms?

Voorzieningen zijn er stront vergeleken met hier en de werkloosheid is er vele malen hoger.

En Engeland is een slecht voorbeeld, want ook daar hebben ze hoge belastingen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het een leuk idee:) Kan niet wachten op het ontwerp.. alleen een beetje jammer dat t toch wel niet door zal gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deuce op woensdag 25 oktober 2006 om 03:01:
Prima idee...vernedering is een stuk erger qua straf dan anoniem op je celletje niks doen

Zag dat in Amerika de gevangenen als ze bv hebben teveel hebben gezopen dat ze dan langs de weg met een bord moeten lopen " I'm a drunk driver". Perfect zo'n publieke schandpaal!
Beetje jammer dat TMF etc en die oranje outfits urban hebben gemaakt. Zou het aanzetten tot? Het komt zo 'stoer' over.

De gevangenen moeten dan niet op de plaats van bestemming komen in een bus met tralies die langs het water rijdt. Zo kan men de veiligheid weer niet waarborgen mocht er wat gebeuren want dan zitten ze als ratten in de val (schiphol)

Vroeger zelf weleens voor bureau Halt 6 uurtjes buiten moeten prikken. Als er dan bekenden langslopen heeft dat echt wel impact hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 24 oktober 2006 om 23:55:
nee jij trekt volle zalen ....

Klopt.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 10:46:
Wat de fak is er in godsnaam mis met dit idee? Geef jij eens 1 reden dan waarom dit idee een waanidee is!
Ik vind het super

Omdat we niet meer in de Middeleeuwen leven. 'Schandpalen' zijn niet meer van deze tijd, daarom.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flat Yari op woensdag 25 oktober 2006 om 14:42:
Omdat we niet meer in de Middeleeuwen leven. 'Schandpalen' zijn niet meer van deze tijd, daarom.

ze hoeven niet gevierendeeld te worden, alleen publieke vernedering.
Bij dat soort gasten draait alles om dat zogenaamde respect waar ze altijd zo tof over doen, wat is er nou respectlozer voor zo'n stoer gangstermannetje wat net jouw ouwe omaatje heeft berooft om in het openbaar, gekleedt in een boevenpak aan een ketting de berm te moeten schoonmaken
Waarschuw beheerder
Omdat we niet meer in de Middeleeuwen leven. 'Schandpalen' zijn niet meer van deze tijd

Duidelijk eentje van de 'omhelzing' in de "zorgstaat".
ze zitten daar niet voor niets hoor!

knuffelcriminelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 14:52:
ze hoeven niet gevierendeeld te worden, alleen publieke vernedering.
Bij dat soort gasten draait alles om dat zogenaamde respect waar ze altijd zo tof over doen, wat is er nou respectlozer voor zo'n stoer gangstermannetje wat net jouw ouwe omaatje heeft berooft om in het openbaar, gekleedt in een boevenpak aan een ketting de berm te moeten schoonmaken

Vind je het nou zo'n goed plan omdat het een preventieve werking zou hebben (is dat zo? is er onderzoek naar gedaan?)......of vind je het een goed plan omdat het vernederend is voor de veroodeelde en het daarom aan jouw wraakgevoelens zal voldoen.

Straffen moet nut hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op woensdag 25 oktober 2006 om 12:54:
In die landen hebben ze het ook ECHT beter voor elkaar dan hier, of niet soms?

Ze hebben het in Spanje prima voor mekaar, niet zo veel ambtenaren als hier waardoor nederland een regelneukerland is geworden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op woensdag 25 oktober 2006 om 14:59:
Straffen moet nut hebben.

je moet het gevoel breken dat 'zitten' stoer is en dat je respect niet bereikt door angst te zaaien.

Waarschuw beheerder
Ik denk eerlijk gezegd dat er wel wat inzit (en dat geef ik niet snel toe als het om plannetjes van Wilders gaat)
Vooral onder de jonkies wordt crimineel gedrag vaak vertoond voor status bij hun manse vriendjes.
Als ze zo'n clownspak moeten dragen zijn ze opeens niet meer zo stoer en eigenlijk heel erg lachwekkend. Misschien kan dat daarom idd afstotend werken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 15:00:
Ze hebben het in Spanje prima voor mekaar, niet zo veel ambtenaren als hier waardoor nederland een regelneukerland is geworden

In Spanje hebben ze het echt niet beter voor elkaar dan hier pik, als je dat gelooft dan kan ik beter stoppen met praten met je.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 15:02:
je moet het gevoel breken dat 'zitten' stoer is en dat je respect niet bereikt door angst te zaaien

En dat bereik je door gevangenen/taakstrafveroordeelden in aparte kleding te laten dragen?

Weet je dat zeker? Is er onderzoek naar gedaan? Je haalt de VS als voorbeeld aan......heeft het daar het beoogde effect?

Wilders roept maar wat in de rondte zo vlak voor de verkiezingen om zieltjes te winnen. Jij weet net zo goed als ik dat dit echt geen groot issue is. Populistisch gelul.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 25 oktober 2006 om 15:09:
En dat bereik je door gevangenen/taakstrafveroordeelden in aparte kleding te laten dragen?

Ik denk het wel. Een straf uitzitten is in sommige kringen alleen maar stoer en brengt status met zich mee. In een clownspak lopen niet.

Waarschuw beheerder
donateur
In Spanje hebben ze het echt niet beter voor elkaar dan hier pik, als je dat gelooft dan kan ik beter stoppen met praten met je.

In welk opzicht?

We zouden in Nederland zoveel geld kunnen besparen als er gesneden zou worden in het ambtelijk apparaat.
Als ik kijk hoeveel personeel er bij sommige overheidsinstellingen werkt en hoe onwijs ingewikkeld alle procedures zijn dan zou het me niet verbazen als daar behoorlijk in gesneden zou kunnen worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 15:16:
In welk opzicht?

We zouden in Nederland zoveel geld kunnen besparen als er gesneden zou worden in het ambtelijk apparaat.
Als ik kijk hoeveel personeel er bij sommige overheidsinstellingen werkt en hoe onwijs ingewikkeld alle procedures zijn dan zou het me niet verbazen als daar behoorlijk in gesneden zou kunnen worden.

Je haalt er nu 1 ding uit....de bureaucratie en aan de hand daarvan kun jij concluderen dat Spanje zn zaakjes beter voor elkaar heeft dan nl?

Wat dacht je van onderwijs, volksgezondheid/zorg, economie etc etc.

Heel erg makkelijk om naar enkele pluspunten van andere landen te wijzen en dan Nederland af te kraken.

Kijk je naar het geheel, dan zijn er weinig landen in Europa waar het beter toeven is.

Maarja, slechts enkele punten aandragen is de partij voor de vrijheid goed in.

Waarschuw beheerder
ach waarom niet.. we moeten ze niet teveel verwennen he, ze hebben ook al gratis kost en inwoning dus dan kan je ze op z'n minst voor lul laten lopen in een plantsoen ergens toch?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 15:00:

Misschien kan je dan beter verhuizen? Maar zo heeft spanje ook weer z'n min punten! Over ieder land is wel iets te zeggen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op woensdag 25 oktober 2006 om 15:21:
Je haalt er nu 1 ding uit....de bureaucratie en aan de hand daarvan kun jij concluderen dat Spanje zn zaakjes beter voor elkaar heeft dan nl?

Als het gaat om het leven van een relaxtere levensstijl dan is het in Spanje zeker wel voor mekaar ja.
Onderwijs? Heeft Nederland zulk goed onderwijs?
Zwarte scholen, schoolverlaters, te grote klassen, leraren tekort, etc.
Spanje heeft een slecht zorgstelsel? Doordat jarenlang allerlei profiteurs gewoon gelegenheid hebben kunnen maken van ons zorgstelsel zal het geld om elke zielepoot in Nederland arbeidsongeschikt te verklaren ook snel afgelopen zijn, het geld is ook snel op of de gezondheidszorg wordt volkomen geprivatiseerd zoals in de USA.
Wij hebben hier het afgelopen 20 jaar heel erg veel geld verkwanseld aan een overdreven soepel sociaal beleid ten aanzien van werklozen, zieken en immigranten.
De economie van Spanje zal niet zo groot zijn als de Nederlandse, de levensvreugde is daar wel een stuk hoger
Waarschuw beheerder
donateur
WAHAHAHAAAHAHHAHHAHAAHHAAHAHAAHAHHAHAHAHH! Wilders vette shit! BAHAHHHAH !

SUUPER goed idee vindt ik het!

En dan ook wel echt extreem wazige kleurige vrolijke shit. En daar sta je dan met je goede gedrag ofnieh... (y) :lol: :lol:

[img width=502 height=613 cacheid=0001273700027c7c5bf387f31a01a04438]http://mishilo.image.pbase.com/u24/jarrell/upload/14904131.clown.jpg[/img]

Verplicht een helm dragen die lijkt op een penis vindt ik ook wel goed plan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sheryl op woensdag 25 oktober 2006 om 16:09:
Misschien kan je dan beter verhuizen?

Dat komt echt nog wel, ze hebben daar in ieder geval niet op elk kruispunt flitspalen, moet je voor elk wissewasje 2000 formulieren invullen en betaal je 45% belasting.
Het leven is daar allemaal gewoon wat plezieriger, niet dat zielige gedoe in een oerwoud van regels zoals hier.

Je ziet aan de frustraties van mensen dat het leven, in een land dat zo aan regels gebonden is, gespannen wordt.

Waarschuw beheerder
donateur
@ Naf

schaam je je niet dat je achter de economische plannen van de heer Wilders staat?

totaal niet, teminste iemand die de waarheid nog durft te zeggen en met zijn plannen wil werken aan een beter nederland.

die conclusie die jij trekt vind ik laag, ik zie het meer als een partij die eindelijk duidelijkheid brengt.

kan je niet zeggen van de grote 3 ( pvda,cda,vvd)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

nee ze in een hotel stoppen wel :roflol:
Waarschuw beheerder
Elke crimineel krijgt een Wilders kapsel, lijkt me veel beter11 :D
Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 12:48:

Holland is the Bomb wat betreft voorzieningen in andere landen kan je voor de regering vaak lekker doodvallen.

Weet je dat zeker? Is er onderzoek naar gedaan? Je haalt de VS als voorbeeld aan......heeft het daar het beoogde effect?

Wilders roept maar wat in de rondte zo vlak voor de verkiezingen om zieltjes te winnen. Jij weet net zo goed als ik dat dit echt geen groot issue is

geen groot issue? criminaliteit en veiligheid is ALTIJD een issue. En een idee om dat terug te brengen is om de mensen die kleine criminaliteit plegen a) t.b.v. de maatschappij te laten werken (plantsoendienst, vegen, graffitiverwijderen) en b ) zorgen dat ze gewoon een kuttijd hebben.

Ik weet zeker dat die thugs onderling een beetje ziten te lullen van ja ik zat met Willem S en Peter F. lijpe shit ouwe. Nee hij heeft kauwgom moeten verwijderen.

Maar blijvend nadeel is dat je criminelen midden in de maatschappij zet. Straks flipt er eentje en slaat ie iemand met zn schep dood... of hij ontsnapt. Plus de kosten voor bewaking= dure grap. En wat als er vrienden komen en die gaan evrvelend doen tegen de bewaking?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 10:14:
Holland is the Bomb wat betreft voorzieningen in andere landen kan je voor de regering vaak lekker doodvallen.

Als ik daarvoor maar 30 tot 40% loonbelasting hoef te betalen zoals in veel andere Europese landen, en geen BPM, wegenbelasting, en overdreven hoge brandstofaccijnzen dan hou je een hele hoop geld over om in je eigen voorzieningen te voorzien.

Waarom moet ik betalen voor jan met de pet die te lui is om te werken of iets dergelijks?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 12:08:
Als ik daarvoor maar 30 tot 40% loonbelasting hoef te betalen zoals in veel andere Europese landen, en geen BPM, wegenbelasting, en overdreven hoge brandstofaccijnzen dan hou je een hele hoop geld over om in je eigen voorzieningen te voorzien.

Waarom moet ik betalen voor jan met de pet die te lui is om te werken of iets dergelijks?

Precies.
Zoals ik ook al eens in een ander topic schreef. In nederland lijkt het vaker wel of je als werkende burger alleen maar plichten hebt en de crimineel alleen maar rechten heeft.
Waarschuw beheerder
wat als er vrienden komen en die gaan vervelend doen tegen de bewaking?

Ze moeten dan gewoon hun plek weten. Met harde hand aanpakken!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 12:08:

dan wordt het tijd om te verhuizen :zwaai:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 13:13:
dan wordt het tijd om te verhuizen

Absoluut, dat gaat ook zeker gebeuren
Ik ben dit hele kutland met al die zielige kutregels echt helemaal zat.

Effe een voorbeeld; als ik van huis naar werk rij (40km) kom ik in totaal langs 9 flitspalen en 2 trajectcontroles, dat is nu typisch een voorbeeld van waar het hier in Nederland mis is gegaan met de bemoeizucht van de overheid.

Je krijgt 2 jaar gevangenisstraf als je een gewapende overval pleegt, je mag drugs gebruiken, de politie is zo lui dat ze geneens aangiftes van diefstal meer aannemen maar oh wee als je 10 km per uur te hard rijdt of een foutje in je belastingaangifte maakt, dan ben je de grootste crimineel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gezellige boel :cheer:

Waarschuw beheerder
en terecht

Waarschuw beheerder
vast kome te zitten en nog gratis uniform ook..
toe maar..
nou ik denk dat die outfit massaal in de winkel te koop is en het tog geen nut meer heeft

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 17:51:
nou ik denk dat die outfit massaal in de winkel te koop is en het tog geen nut meer heeft

het feit dat jij als stoere gangster blikjes mag oprapen langs de snelweg is denk vernederender

Waarschuw beheerder
ik ga in iedergeval vrolijk door met kraken!! :D

Waarschuw beheerder
Publiek vernederen die hap!!
Ze willen allemaal tough zijn en een thug life hebben....

Dan moet jusitie zo tough zijn om ze niet in de watten te leggen....

ze hebben een beter verblijf dan menig vakantie vierder op Salou!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 14:43:

Ik denk dat menig appartementje of hotelkamer groter is hoor.
Daarnaast vergeet even niet dat een vakantievierder vrij is en op het strand ligt en uitgaat,een crimineel echter heeft alleen af en toe een luchtpauze,ziet verder geen buitenlucht.

Vreemde vergelijking.....vakantie en van vrijheid beroofd zijn.
Volgende vakantie dan maar ruilen als je denkt dat ze het beter hebben???????????????????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:18:
Volgende vakantie dan maar ruilen als je denkt dat ze het beter hebben

Prima...inclusief canal +, internet verbinding, neuk uurtje, weekend verlof, gaatjes in macaroni boren, iedere week keuze uit 5 leesboeken....en kijken naar belspelletjes....prima :D

Geen medelijden met hun...hadden ze maar een beroep moeten leren :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het enige contact met de buitenwereld is ouderwets via geschreven post (als je dat tenminste nog kent)

Je denkt écht dat ze daar geen flikker uitvoeren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weger op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:24:
Je denkt écht dat ze daar geen flikker uitvoeren

ik zeg toch: gaatjes in macaroni boren, en studeren op kosten van de staat :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:20:
Uitspraak van luister!! op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:18:
Volgende vakantie dan maar ruilen als je denkt dat ze het beter hebben

Prima...inclusief canal +, internet verbinding, neuk uurtje, weekend verlof, gaatjes in macaroni boren, iedere week keuze uit 5 leesboeken....en kijken naar belspelletjes....prima

Dus jij ruilt volgend jaar met een crimineel?
Jij gaat de bajes in inplaats van twee weken Salou??????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:52:
Jij gaat de bajes in inplaats van twee weken Salou??????????

ja...of je nou op het strand word genomen of onder de douche...dat is voor sommige minder erg :D

Waarschuw beheerder
Typisch weer een van Wilders plannen in zijn kruistocht tegen niet-westerse allochtonen. Los van het feit dat ik Wilders een rasechte populist vind, wat tevens ook weer uit dit plan blijkt, is het nog maar de vraag of dit daadwerkelijk preventief zal zijn. Het is namelijk wetenschappelijk bewezen dat de meeste plegers van misdrijven echt geen afweging van tevoren maken van wat er zal gebeuren als ze gepakt worden. De meesten gaan er gewoon van uit dat ze NIET gepakt worden, allochtoon of autochtoon. Nu de verkiezingen in zicht zijn snap ik ook wel dat Wilders dingen gaat roepen. Hij moet toch een beetje in de spotlichts komen te staan. Vooral omdat hij uiteraard minder financiele middelen heeft dan de andere partijen.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:54:
ja...of je nou op het strand word genomen of onder de douche...dat is voor sommige minder erg

Vreemde ideeen heb jij over vakantie......:frusty:

Waarschuw beheerder
Goed idee...laat ze maar lekker voor LUL lopen! :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wilders begint een beetje de trekjes van adolf te vertonen. moeten friezen binnenkort een een frieze vlag bij zich dragen? lijkt een beetje op gele sterren :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:18:
Ik denk dat menig appartementje of hotelkamer groter is hoor.
Daarnaast vergeet even niet dat een vakantievierder vrij is en op het strand ligt en uitgaat,een crimineel echter heeft alleen af en toe een luchtpauze,ziet verder geen buitenlucht.

Ahh echt zielig :aai: De tranen springen me in de ogen.

En wat dacht je dan van de eventuele slachtoffers. Die hebben levenslang.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Becky Bell op vrijdag 27 oktober 2006 om 19:39:
Ahh echt zielig De tranen springen me in de ogen.

:woop:

Waarschuw beheerder

:woop:

Waarschuw beheerder

En wat dacht je dan van de eventuele slachtoffers. Die hebben levenslang

Je hoort mij nergens zeggen dat ik het zielig vind.

Je hoort me echter wel zeggen dat ik het vrij idioot vind om een gevangenis straf te vergelijken met een VAKANTIE IN SALOU.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je kan zeggen wat je wil, Maar weet heel zeker dat het wel effectief is ;)
Mijn stem heeft ie zo ie zo al hoor:P
Waarschuw beheerder
Dit komt omdat de meeste mensen lachen om de straffen hier in NL... Als men op deze manier te kijk wordt gezet, zullen veel van deze mensen dit zien als een aantasting van hun reputatie (wat heel belangrijk is in bepaalde culturen) en ik weet bijna zeker dat dit effectief gaat zijn :yes: :P Dus tja, k vind t eigenlijk wel een goed punt van hem... En nog een bijkomend voordeel: zijn de gevangenen tenminste nog nuttig bezig :P

Waarschuw beheerder
donateur
Als je op je werk zit zit je ook de hele dag in een kantoortje zonder dat je echt mag gaan en stan waar je wilt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 oktober 2006 om 12:29:
Als je op je werk zit zit je ook de hele dag in een kantoortje zonder dat je echt mag gaan en stan waar je wilt

Ik pleit hier echt niet voor criminelen...ik vind dat straffen zelfs zwaarder moeten.

Maar denk je nu echt dat er geen verschil is ,tussen het weten dat je zo naar huis kan,dat je zomaar als je wilt weg kan,of een bewaakte gevangenis?

Zelfs een werkdag op kantoor lijkt je hetzelfde als een dag in de gevangenis??????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 oktober 2006 om 15:50:
Maar denk je nu echt dat er geen verschil is ,tussen het weten dat je zo naar huis kan,dat je zomaar als je wilt weg kan,of een bewaakte gevangenis?

Risico van het vak...leven bestaat uit keuze's...niemand dwingt ze om hun vrijheid op te geven door het criminele pad te gaan bewandelen...
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het een goed idee (y)
Lekker de kanten van de snelweg schoonhouden in een mooi boevenpakje 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 11:14:
Risico van het vak...leven bestaat uit keuze's...niemand dwingt ze om hun vrijheid op te geven door het criminele pad te gaan bewandelen...

Dat beweert luister ook niet.

Hij vindt de vergelijking van een gevangenisstraf met een vakantie in salou of een vergelijking met een kantoorbaan, nergens op slaan.

En daar heeft ie gewoon gelijk in.

Waarschuw beheerder
donateur
maar dat je als gevangene internet hebt, playstation, keuze uit maaltijden enz.

en als bejaarde alleen brood krijgt en maar 1 x gewassen kan worden per dag.

:nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 11:49:

:respect:
En als bejaard stelletje in een verzorgings tehuis 0,0 privacy hebt, maar dat hun neukuurtjes hebben..hoezo in de watten leggen :no:

Het beroep van Luister!! zegt het al: raadslid..die proberen alles wat krom is recht te lullen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 11:51:
Het beroep van Luister!! zegt het al: raadslid..die proberen alles wat krom is recht te lullen...laatste aanpassing 29 oktober 2006 11:53

Wat is dit nou voor domme generaliserende uitspraak?

Er zijn zat raadsleden die heel goed werk verrichten.
maar dat hun neukuurtjes hebben.

Gefrusttreerde gevangenen.....daar heb je wat aan. Zal hun gedrag alleen maar nog negatiever beinvloeden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op zondag 29 oktober 2006 om 12:02:
Gefrusttreerde gevangenen.....daar heb je wat aan. Zal hun gedrag alleen maar nog negatiever beinvloeden.

Nee je moet ze alles geven wat hun hartje begeert...daar leren ze van!

Waarschuw beheerder
Het beroep van Luister!! zegt het al: raadslid..die proberen alles wat krom is recht te lullen

O,ja joh?
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 12:26:
Nee je moet ze alles geven wat hun hartje begeert...daar leren ze van!

Word ook nergens beweerd,door niemand.

Jouw ideeen over gevangenschap zijn alleen zo vreselijk beperkt,je zou eens voor de grap een weekje of twee moeten gaan zitten.

NEE,ik zeg niet dat men gevangenen in de watten moet leggen,maar het enigste wat ze zouden leren van water en brood en een kamer van 2 bij 2 is nog meer frustraties,nog meer agressie en als die lui na een paar jaar vrijkomen komt het beest pas echt los.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 13:47:
nog meer frustraties

Die opmerking is niet echt origineel meer!!

En als ze in de watten worden gelegd en hun het hof wordt gemaakt, dan hebben zo ook echt geleerd wat het is om het echte leven te missen.

Refererend naar TBS-ers die opnieuw ontsporen...hoe verklaar je dat dan???
Waarschuw beheerder
Dit slaat echt werkelijk nergens op!!!

Denkt die mafkees nou echt dat criminelen geen misdaad meer plegen als ze in een clownspak moeten lopen? volgens mij lacht een crimineel zich stuk als hij in een clownspakje moet lopen.
Het is toch veel erger om je vrijheid te verliezen dmv gevangenisstraf...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 13:50:
Refererend naar TBS-ers die opnieuw ontsporen...hoe verklaar je dat dan???

Ik zou dan kunnen zeggen: Dat zijn psychiatrische patienten.

Maar dan lul ik zeker alles wat recht is weer krom en omgekeerd?

Waarschuw beheerder

Vandaar als die criminele bejaarden tegenwoordig.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 14:43:

Wat een simpele uitspraak. Bovendien lees je ook nog eens heel selectief.
Waarschuw beheerder

Voor criminelen vind ik dat prima!
Waarschuw beheerder

dit slaat trouwens ook nergens op...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van raketje op zondag 29 oktober 2006 om 13:54:
Het is toch veel erger om je vrijheid te verliezen dmv gevangenisstraf...

Idd.

Uitspraak van raketje op zondag 29 oktober 2006 om 14:01:

Slaat ook nergens op.

Zal sporadisch wel ergens voorkomen en dat soort misstanden moeten worden aangepakt.

Maar het is echt geen BELEID dat bejaarden alleen brood krijgen en 1 keer gewassen worden per dag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van raketje op zondag 29 oktober 2006 om 14:01:

Helaas is de praktijk wel zo.
In menig verzorgingshuis of verpleeghuis is een groot personeels tekort.
En personeel wat er is moet zich vaak bezighouden met rapportages,allemaal schrijfwerk enz.

Mijn vader zit in een geriatrisch tehuis.
Als wij ,kinderen,niet komen om te helpen met eten,zouden ze de helft niet eens binnen krijgen.
Wij gaan vaak om Pa op bed te leggen,anders zit hij er om 10 uur nog of hij ligt al om 6 uur.
Plassen gaat op de klok,tussendoor doe je het maar in de luier.

En dit is nog luxe.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 14:08:
En personeel wat er is moet zich vaak bezighouden met rapportages,allemaal schrijfwerk enz.

Mijn vader zit in een geriatrisch tehuis.
Als wij ,kinderen,niet komen om te helpen met eten,zouden ze de helft niet eens binnen krijgen.
Wij gaan vaak om Pa op bed te leggen,anders zit hij er om 10 uur nog of hij ligt al om 6 uur.

En dit is nog luxe.

Oh ja en wie investeren ook al weer zo weinig in zorg en onderwijs?

Juist ja, rechts.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 13:56:
Wat een simpele uitspraak. Bovendien lees je ook nog eens heel selectief.

jij ook blijkbaar....
Waarschuw beheerder

Ben ik blij dat ik niet in Zuid Holland woon. hier in Noord Holland gaat het iig wel goed.
Ik werk zelf in de zorg, dus weet dat het heel anders gaat. Je hebt gelijk dat er personeelstekort is, maar iedereen word smorgens gewassen, en als de patient het lichamelijk aankan, uit bed gehaald.
In een verpleeg-verzorgingshuis liggen mensen vaak het laatste restje van hun leven, dus veel te rapporteren valt er niet. In het ziekenhuis, daar heb je veel schrijfwerk, maar dan ben je ook met een half uurtje klaar als je er allemaal een paar schrijft.

ik heb wel eens 'zusters' gezien die er idd de moeite niet echt voor nemen, maar veel oudere mensen doen vrijwel niks en hebben dus ook niet zo een grote eetlust.

volgens mij vind je het niet erg om je vader in bed te leggen. En als je dat wel vind kan je toch ook een gesprek aangaan met zijn EVV'er over tijden dat je vader wel naar bed wil...

hier heb ik nog nooit van gehoort!!! Als het werkelijk zo is, vind ik het een belachelijk huis. Als iemand goed kan aangeven of hij moet plassen en het is echt zo dan breng je hem toch ff naar de wc, is zo gepiept. Kijk als je een demente hebt die elke 5 min zegt dat hij naar de wc moet is het een ander verhaal, want dan kom je niet meer aan andere dingen toe...

En dit is nog luxe.

Dan heb ik zeker in 10-sterren verpleeg en verzorgingshuizen gewerkt:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van raketje op zondag 29 oktober 2006 om 14:37:
dus veel te rapporteren valt er niet.

O,jee ja hoor,het hele verloop van de dag,eten en drinken en medicijnen en wie er op bezoek is geweest en al.

en hebben dus ook niet zo een grote eetlust.

Maar wel handig als je brood word belegd en gesneden of als je vlees gesneden word.
Sommige kunnen geen hap naar binnen werken zonder hulp.
volgens mij vind je het niet erg om je vader in bed te leggen. En als je dat wel vind kan je toch ook een gesprek aangaan met zijn EVV'er over tijden dat je vader wel naar bed wil...

Tuurlijk...kan ook,maar het gebeurd niet,die man zit er al 5 jaar,als ze het nu nog niet weten...
Waarschuw beheerder
Dat men er hier vanuit gaat dat het preventief zou werken. Natuurlijk niet! Het gaat om schaamte en besef en hoe kun je dat beter bereiken dan ze uit hun wereldje te halen en publiekelijk voor paal te laten staan.
Het is sowieso achteraf en dan vind ik het een goede maatregel maar het wordt wat opgeblazen als 'item'.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 14:41:
O,jee ja hoor,het hele verloop van de dag,eten en drinken en medicijnen en wie er op bezoek is geweest en al.

wat een onzin, das toch altijd hetzelfde. Alleen bijzonderheden worden gerapporteerd. Wat heeft het nou voor nut om elke dag op te schrijven dat iemand op bed is gewassen als dat altijd zo gaat...

Maar wel handig als je brood word belegd en gesneden of als je vlees gesneden word.
Sommige kunnen geen hap naar binnen werken zonder hulp.

je heb toch ook een 'keukenhulp' Ik vraag me echt af in wat voor derderangs tehuis hij zit...

Tuurlijk...kan ook,maar het gebeurd niet,die man zit er al 5 jaar,als ze het nu nog niet weten...

dus je heb 5 jaar geleden een keer een gesprek gehad over de naar bed gaan tijden? Het helpt toch niet om te blijven mopperen zonder dit aan te geven bij de 'zusters' Misschien weten hun niet eens hoe jullie erover denken en denken ze dat jullie tevreden zijn, omdat ze niks van jullie horen...

Waarschuw beheerder
Wat een debiel plan weer van die wilders.

Echte criminelen hebben er toch schijt aan dat ze daar staan en iemand die zn eerste misdaad begaat wordt gelijk in een hokje gedrukt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Het gebeurt werkelijk waar...mijn moeder werkt in een verzorgings te huis en ze hebben iedere dag minimaal 1 persoon te kort. En omdat mensen zich nog steeds niet in 2-en kunnen delen komt het voor dat mensen zich, door personeels te kort, van boven tot onder bepoepen en beplassen...
echt gebeurt echt!
Mijn moeder is voedingsassistent en die moet inspringen in de zorg...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 15:21:
mijn moeder werkt in een verzorgings te huis

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 15:21:
van boven tot onder bepoepen en beplassen...

wat raar, die mensen hoeven toch niet allemaal tegelijk naar de wc....en in een verzorgingshuis kunnen die mensen nog groten delen zelf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van raketje op zondag 29 oktober 2006 om 15:26:
wat raar, die mensen hoeven toch niet allemaal tegelijk naar de wc....en in een verzorgingshuis kunnen die mensen nog groten delen zelf.

Niet als ze cheriatisch zijn en in een rolstoel zitten, zoals de afdeling van mijn moeder...het is ook niet normaal dat een Ab-er moet helpen wassen en luiers verschonen of moet meehelpen medicijnen uitdelen, er zijn mensen die er jaren lang een opleiding ervoor hebben gehad, maar gewoonweg niet te vinden zijn...
Waarschuw beheerder
Dan moet je vooral op Wilders stemmen Suddenly Susan (y)

Die is voor vrije marktwerking, ook in de zorgsector.

Net als de heer Rutte en JPB.

Lekker de zorg aan de markt overlaten, kunnen de premies jnog meer omhoog en zullen zorginstellingen alleen maar gaan bezuinigen op personeel.
Waarschuw beheerder
Ik hoorde iets over 700.000 vacatures die nog te vervullen zijn binnen de zorg maar dat er een groot tekort is aan personeel. Dat wordt dus nog veel erger!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op zondag 29 oktober 2006 om 15:41:
Dan moet je vooral op Wilders stemmen Suddenly Susan

Ik stem op wie ik wil stemmen...en Wilders heeft in dit punt gelijk, niet met alle punten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van raketje op zondag 29 oktober 2006 om 15:07:
wat een onzin, das toch altijd hetzelfde. Alleen bijzonderheden worden gerapporteerd. Wat heeft het nou voor nut om elke dag op te schrijven dat iemand op bed is gewassen als dat altijd zo gaat

Dat gebeurd dus niet altijd hetzelfde,we hebben het hier dus even over mensen in de verzorging en verpleging,ook over dementerende.
Als er iemand valt dan moet men op het rapport kunnen terug zien wat een aanleiding geweest zou kunnen zijn,iedere terugslag kan een oorzaak hebben wat familie en dokter wil weten.
Bij een dementerende kan 1 afwijking van een programma al veel schade aanrichten.

je heb toch ook een 'keukenhulp' Ik vraag me echt af in wat voor derderangs tehuis hij zit...

Een heel goed huis meisje,alleen de bezuinigingen he.
Ze leven daar op vrijwilligers.
Keukenhulpje,jazeker,alleen bij mijn vader varieert het aantal mensen aan tafel tussen de 5 a 10.
Praten we over mensen die dement zijn.

dus je heb 5 jaar geleden een keer een gesprek gehad over de naar bed gaan tijden? Het helpt toch niet om te blijven mopperen zonder dit aan te geven bij de 'zusters' Misschien weten hun niet eens hoe jullie erover denken en denken ze dat jullie tevreden zijn, omdat ze niks van jullie horen

Nop,we hebben heel veel evaluatiegesprekken,1 in de familie voor de financien en 1 voor de verzorging.
Maar nogmaals....bezuinigingen he
Uitspraak van raketje op zondag 29 oktober 2006 om 15:26:
die mensen hoeven toch niet allemaal tegelijk naar de wc

Nee inderdaad.
Maar men gaat terug bij dementen naar de peutertijd he,plassen voor het eten,na een dutje,voor slapen gaan etc.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weger op zondag 29 oktober 2006 om 15:41:
Ik hoorde iets over 700.000 vacatures die nog te vervullen zijn binnen de zorg

En heb je ook gehoord dat ze wel willen aannemen,maar het niet kunnen omdat er geen budget meer is?
Waarschuw beheerder
prioriteiten he

Waarschuw beheerder
Helemaal met je eens....maar ja,het moet ze wel verplicht worden die prioriteiten te stellen,want ze verneuken de boel.

Oeps...sorry.

Waarschuw beheerder
donateur
zucht.. jah mensen...

Waarschuw beheerder
Dit plan zal echt niet tot een daling van criminaliteit leiden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 15:39:
Niet als ze cheriatisch zijn en in een rolstoel zitten, zoals de afdeling van mijn moeder...

dan nog hoeven ze toch niet allemaal tegelijk naar de wc? En is het dan niet een verpleeghuis?

het is ook niet normaal dat een Ab-er moet meehelpen medicijnen uitdelen,

dat mogen ze niet eens, omdat ze daar niet voor geleerd hebben. Als er iets fout gaat zijn hun t vreselijk zuur...

er zijn mensen die er jaren lang een opleiding ervoor hebben gehad, maar gewoonweg niet te vinden zijn...

ze zijn er wel, maar worden niet aangenomen ivm geldgebrek...overheid sucks :looser:
Waarschuw beheerder
Ach geertje toch :aai:

Geertje wil niet meer in debat met Alexander Pechtold, omdat Pechtold van mening is dat de vergelijking tussen islam en een natuurramp (tsunami) walgelijk is.

Partij voor de VRIJHEID heet zn partij toch? Dan mag iedereen ook zn mening geven, ook een mening over de mening van anderen.

Om vervolgens gelijk het debat uit de weg te gaan, is een teken van zwakte.

Doet me denken aan Pim Fortuyn die bij een lijsttrekkersdebat in Rotterdam de tafel verliet omdat ie het inhoudelijk niet van Rosenmoller kon winnen.

wilders :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=343 cacheid=000000450025ce01251c70651a01a766c8]http://www.mijnalbum.nl/Foto=DACHARIU[/img]

volgens mij werkt het al :x

;)

:P

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=300 height=400 cacheid=000d2c0f0025d8f5a58da6d51a01a88abd]https://partyflock.nl/images/user/442349_large.jpg[/img]

:x
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
De politicus heeft het punt over de 'boevenpakken' opgenomen in de veiligheidsplannen van zijn Partij voor de Vrijheid die hij deze week presenteert. Criminelen moeten volgens hem worden gedwongen in deze kleding werkzaamheden te verrichten zoals werken bij de plantsoenendienst.

:respect:
Waarschuw beheerder
De politicus heeft het punt over de 'boevenpakken' opgenomen in de veiligheidsplannen van zijn Partij voor de Vrijheid die hij deze week presenteert. Criminelen moeten volgens hem worden gedwongen in deze kleding werkzaamheden te verrichten zoals werken bij de plantsoenendienst. "Dat willen mensen echt niet", aldus Wilders.

en terecht :p de schaamte doet veel als straf denk ik :)

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

Waarschuw beheerder
dan kan je me weg gooien, lach ze echt uit als ze er zo bij lopen.

Net als in amerika geloof ik dat al die gevangenen een roze pak aan krijgen, schijnt nog te werken ook

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/859441.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/859408.jpg[/img]

;)

:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
en mammaloeeeeeeeeeeeeeeee

Waarschuw beheerder
sommige mensen hoeven zich niet te verkleden :lol:

Waarschuw beheerder
Criminelen moeten volgens hem worden gedwongen in deze kleding werkzaamheden te verrichten zoals werken bij de plantsoenendienst

Mogen ze wel zorgen dat er goede beveiligers bijlopen en dat er niet weer van die mafkezen ontsnappen terwijl ze het plantsoentje staan te schoffelen.
Dan ook gewoon een ketting tussen hun benen ofzo..