Pure pep is niet interessant voor de consument.
Aangezien het niet weg te krijgen is via de neus.
Wat je wel kan doen, is gewoon zorgen dat je het in pasta vorm kan krijgen. Dus een bol. Goed in de koelkast bewaren. Want zodra pep a.k.a. speed droger wordt, wordt de werking ook minder.
Pasta lekker uitsmeren over een spiegel, of met een A4 er op drukken, zodat het vocht een beetje opgenomen wordt door het papier. Vervolgens zachtjes hakken. En binnen 5 minuten kan je een lekkere lijn nemen.
Vervolgens voel je het van binnenuit je lichaam het lekker gaan bruizen, en je voelt je heerlijk. Neem er vervolgens een lekker buisje bij en je voelt je heerlijk.
Geniet van de flow, and just let your body go!
By the way van goeie speed hoef je niet te schijten, dat is puur de manitol (baby laxeer poeder). Wat je ook veel bij Coke tegenkomt.
laatste aanpassing
Kijk er zijn nog mensen die er wel wat over weten! thkGOD
Ja lache he. Lijkt wel dweilen met de kraan open. Tis natuurlijk een strategie om mensne wijs te maken dat bij goede pep je moet schrijten.. dan kan je ze gewoon manitol verkopen met wat caffeine dr in. Lijkt me wel rendabel. En al die verhalen van ik heb goed kopere.. ken ik ook wel.. dr is er geeneen geweest die echt wat kwam brengen wat echt goed was. Zeggen het wel eerlijk eigenlijk "ik heb geodkopere" dus kwa prijs maar ook kwa kwaliteit. Blijft een kostelijk vermaak.
waarom zou je dat willen weten als je eht zelf neit gebruikt
Pure pep kan je ook niet snuiven neeh. Het max is 70% volgens mij. Maar als ik zeg pure pep bedoel ik de al versneden (mwjah...) pasta, maar dat zeg maar nog niet verder versneden is
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 18:23:
Pure pep kan je ook niet snuiven neeh. Het max is 70% volgens mij. Maar als ik zeg pure pep bedoel ik de al versneden (mwjah...) pasta, maar dat zeg maar nog niet verder versneden is