ng hé, van je natte droom afkomen om continu 180 te rijden en mensen die zich aan de snelheid houden gewoon in laten te halen... schijnheilig voor de politie wel afremmen hé... pussygedrag
haha dus als jij 180 rijd op de snelweg en je ziet in de verte een witte astra die rood wit gestickerd is, dan blijf je gewoon 180 rijden? dan ben je toch dom bezig en bovendien een dief van je eigen portomonee
Wat is er dom aan mijn instelling ? als iemand harder rijdt dan jou dan laat je hem er langsgaan. Wat is daar dom aan.
Nee op de rem trappen dat is slim
saus, hoe zou jij het vinden als je me met 160 in wou halen, en ik zou denken: wat, sukkel hou je aan de snelheid man. en met die gedachte ff op de linkerbaan ga rijden en vrolijk op de rem staan om jou af te remmen?
dan denk je vast: G*&%$@domme klootzak moven met die ouwe kutgolf van je :[..
zoals saus al zegt: het is toch meer dan logisch dat je zo iemand er gewoon langs laat? ik heb niet de bevoegdheid om over zijn rijgedrag te oordelen, mag enkel mijn mening geven door een keer het gebaar te geven dat ie gek is.
voor dit soort dingen heeft de overheid verkeerspolitie uitgevonden.

laat hun zich er maar mee bemoeien.
ik geef saus groot gelijk, vind het zelf ook meer dan irritant als iemand voor me eigen rechter gaat spelen door op de rem te gaan staan. alhoewel ik niet zo heel vaak meer te hard rij na 2 bekeuringen van + 200 euro en 1 punt op m'n rijbewijs.