Partyflock

Forumonderwerp · 907893
8 volgers · 277284x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-3
Hey! Dit topic bestond eigenlijk zo ong. al, maar dat was alweer lang geleden... Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hairextensions, het is alleen heel erg duur :(, maar ik vind het er bij sommige mensen heel natuurlijk en mooi uitzien.

Heeft er iemand ervaring met hairextensions..Hoe bevalt dat? En weet iemand toevallig een kapper die het goed kan en waar het minder dan +/-600 euro zal kosten :|

Ik zou het graag wat langer willen hebben, niet per se heel veel meer volume... ik heb geen geduld om het te laten groeien :S
Waarschuw beheerder
Chiquita en Betienja, waar hebben jullie de flip ins besteld?
Ik wil er ook graag maar heb redelijk dikke haren en heb zo schrik dat de flip in te weinig haar gaat hebben en dat het er onnatuurlijk uit gaat zien! Hoe is dit bij jullie? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jojo1727 op dinsdag 7 juni 2011 om 08:48:
Chiquita en Betienja, waar hebben jullie de flip ins besteld?
Ik wil er ook graag maar heb redelijk dikke haren en heb zo schrik dat de flip in te weinig haar gaat hebben en dat het er onnatuurlijk uit gaat zien! Hoe is dit bij jullie

Ik heb m van hairworkxx zelf..

Kijk even op www.hairworkxx.com en dan zie je een aantal kapsalons staan die ze ook verkopen
Waarschuw beheerder
En heb jij van jezelf ook dikke/veel haren of eerder dunne/weinig haren? Want heb echt schrik dat de haren aan de flip in niet genoeg gaan zijn! x
Waarschuw beheerder
Als het DE flip in is ( die dus ook echt zo heet ) komt ie af van hairworkxx , zij leveren aan kapsalons en andere bedrijven..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betienja op dinsdag 7 juni 2011 om 19:20:
Als het DE flip in is ( die dus ook echt zo heet ) komt ie af van hairworkxx , zij leveren aan kapsalons en andere bedrijven..

Oke, dan komt ie daar vandaan :) Zie nu net op die website dat ik 'm ook bij een salon in de buurt had kunnen kopen! :')

Waarschuw beheerder
Ik heb eens een vraagje, ik ga waarschijnlijk extensions laten zetten van great hair.
Nu wil ik ze graag via internet bestellen maar ik weet totaal niet wat voor kleuren ik moet hebben.
Ik heb allerlei kleuren blond en wat donkerdere plukjes in mijn haar. Ik heb gemailt naar de site waar ik ze wil bestellen, en die zegt zoek je kleuren uit via een kleurenring en geef die door dan kunnen wij er de dichtsbijzijnde kleur bij zoeken.
Hoe hebben jullie dit gedaan, de kleur bepalen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2011 om 11:38:
Hoe hebben jullie dit gedaan, de kleur bepalen?

Ik heb gewoon de kleur gekozen die er het dichtst bij zat, en m'n eigen haar laten verven bij de kapper in dezelfde kleur als de extensions :)
Waarschuw beheerder
Flip in binnen! :cheer: Ik moet alleen het draadje nog even wat strakker trekken.
Waarschuw beheerder
nog steeds IG matten te koop..iemand interesse 150 euro..
zijn 4 matten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Chiquita op woensdag 8 juni 2011 om 15:50:
Flip in binnen! Ik moet alleen het draadje nog even wat strakker trekken.

Hoeveel lagen haar zitten in die flip? Of kan je mij zeggen met hoeveel 'losse extensions' je dit kan vergelijken? Hoe valt het mee trouwens?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betienja op vrijdag 3 juni 2011 om 12:16:
Ik draag mn flip in iedere dag !
Nu al ruim 1.5 jaar ofzo ?
Heb weave gehad, werkte by real-hair exclusive dus dan zijn die dingen heel verleidelijk... is allemaal niet goed voor mn haar geweest.. had nog maar 25% over van mn haar !!!
Nu is alles gelukkig mooi hersteld.. ik begin er niet meer aan hoe graag ik het ook wil..

Dat is inderdaad echt lang! Hmm oke. ja ik kijk het even aan met dat weaven, tot nu toe heb ik het idee dat mijn haar minder snel kapot gaat als met die waxjes. We zullen zien :)

Uitspraak van jojo1727 op donderdag 9 juni 2011 om 09:11:
Hoeveel lagen haar zitten in die flip? Of kan je mij zeggen met hoeveel 'losse extensions' je dit kan vergelijken? Hoe valt het mee trouwens?

1 laag volgens mij? Je kan met of zonder zijkanten pakken, ik heb met zijkanten.. Is ook het mooiste denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chenNy :banana: op donderdag 9 juni 2011 om 11:20:
1 laag volgens mij? Je kan met of zonder zijkanten pakken, ik heb met zijkanten.. Is ook het mooiste denk ik.

Ja, ik neem ook met zijkanten, maar met hoeveel losse extensions kan je dit dan ongeveer vergelijken? Want ik heb redelijk veel haar en misschien is 1 flip in dan niet genoeg haar om een verlenging te doen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jojo1727 op donderdag 9 juni 2011 om 11:57:
Ja, ik neem ook met zijkanten, maar met hoeveel losse extensions kan je dit dan ongeveer vergelijken? Want ik heb redelijk veel haar en misschien is 1 flip in dan niet genoeg haar om een verlenging te doen?

Pff.. ik denk tussen de 75 en 100 extensions. Echt heel moeilijk te zeggen aangezien het eigenlijk 1 mat is.
Ik zag op filmpjes ook meiden met krullen en/of veel haar, en die gebruikten er idd 2.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarom nemen jullie matten ipv extensions?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 9 juni 2011 om 18:58:
Waarom nemen jullie matten ipv extensions?

Ik heb een flip in, omdat mijn hele haar naar de klote gaat door de extensions :p
Ik heb het net heel kort laten knippen, omdat het ongelijk en dood was. Nu kan ik het laten groeien en toch lang haar hebben :)
Waarschuw beheerder
Ik ben gister zo'n flip-in wezen passen want was helemaal enthousiast geworden door de reacties van Betienja :) maar was helaas geen succes, ik heb nogal dik haar en moest er echt twee in om het er mooi uit te laten zien en dat zit er financieel helaas niet in :(
verder lijkt het me echt ideaal! Ik zat te denken over waeves tot ik hier terecht kwam en las over die flip in, maar ja nu misschien toch maar een waeve, dan heb ik daarna misschien dunner haar en kan ik alsnog een flip in aanschaffen :P

Heeft iemand toevallig ervaring met haar van deze website?

www.brazilian-hair.com

anders hoor ik het graag!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zit te twijfelen om een Flip in te kopen, maar weet niet waar ik dat kan halen..
en hoelang blijft zoiets goed/mooi? enz
Waarschuw beheerder
hoi

ik heb nog 97 indian gold kleur 10 A licht as blond extensions liggen, ze zijn 3 maand gedragen
de sligtly wavy.

maar deze kunnen nog wel 2 keer een ronde mee als ze door de experts opnieuw geplaatst worden

het haar is nog erg mooi slechts 3 maand gedragen en zeer goed verzorgd.

lente 45 cm en een paar wat kortere ( ze waren 50 cm maar dat was me te lang) voor aan de zijkant.

Bij interesse kan ik je de foto's sturen.Ik heb zelf nu de bodywave die pasten beter bij mij haar structuur.

hier staat het op marktplaats

http://link.marktplaats.nl/456288939
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van louise73 op zondag 12 juni 2011 om 07:03:
hoi

ik heb nog 97 indian gold kleur 10 A licht as blond extensions liggen, ze zijn 3 maand gedragen
de sligtly wavy.

maar deze kunnen nog wel 2 keer een ronde mee als ze door de experts opnieuw geplaatst worden

het haar is nog erg mooi slechts 3 maand gedragen en zeer goed verzorgd.

lente 45 cm en een paar wat kortere ( ze waren 50 cm maar dat was me te lang) voor aan de zijkant.

Bij interesse kan ik je de foto's sturen.Ik heb zelf nu de bodywave die pasten beter bij mij haat structuur.

hier staat het op marktplaats

http://link.marktplaats.nl/456288939

ziet er nog goed uit! ik heb die kleur ook
alleen jammer dat ik voor de vakantie moet sparen anders kocht ik ze echt :(
volgende x beter :D
Waarschuw beheerder
voor 45 euro mag je ze hebben, schijntje toch voor IG.

gr Lou
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op zaterdag 11 juni 2011 om 19:28:
Ik zit te twijfelen om een Flip in te kopen, maar weet niet waar ik dat kan halen..
en hoelang blijft zoiets goed/mooi? enz

Uitspraak van - Chiquita op dinsdag 7 juni 2011 om 15:33:
Ik heb de mijne bij www.greathairextensions.nl besteld.

Of

Uitspraak van Betienja op dinsdag 7 juni 2011 om 11:38:
Ik heb m van hairworkxx zelf..

Kijk even op www.hairworkxx.com en dan zie je een aantal kapsalons staan die ze ook verkopen

Voor zover ik heb gelezen kun je er jaren mee doen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga straks even een flip in passen bij een kapsalon in de buurt!
Ben benieuwd hoe het zit en eruit ziet! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, er zit aardig wat haar aan zo'n flip in! Valt niet tegen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op dinsdag 14 juni 2011 om 14:35:
Zo, er zit aardig wat haar aan zo'n flip in! Valt niet tegen!

Heb jij dik haar? En blijft het goed zitten?
Waarschuw beheerder
Ben ook wel benieuwd!!!
Waarschuw beheerder
heel gelukkig nog steeds met me matten..

alleen dames van de flip..begint dat visdraadje niet pijn te doen op je hoofd??
Waarschuw beheerder
Bij mij alleen alstie te ver na voren zit...
Waarschuw beheerder
Flip in te koop.. ( mijn 1e ) 1 a 2 maandjes gedragen,
andere gekocht omdat ik toch een koperdere kleur wilde..

Bruine kleur.. Gekleurd( interrese, vraag naar de foto )
16" wel bijgepunt !
Nieuwprijs €173..

doe hem weg voor €45
Niet meer mijn kleur.. is wel wat stroever omdat ie gekleurd is natuurlijk !
Waarschuw beheerder
ik zit dus te twijfele over een flip!!
maar weetniet waar ik het kan proberen en kope
ben zo bang dat het uitglijdt zeg maar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op dinsdag 14 juni 2011 om 20:57:

Heb ik gister nog gepost..

Uitspraak van Betienja op dinsdag 14 juni 2011 om 20:56:

Ik zit er aan te denken om die van mij toch maar weer weg te doen. Ik heb hem zelf nooit gedragen, maar ik leg mij er denk ik bij neer dat het nu even kort is.

Dus meiden, als iemand nog een flip in wilt kopen. Nooit gedragen, lichtblonde kleur. Ik heb hem voor 188 euro gekocht, maar wil hem wel verkopen voor 150 eu, incl hanger en puntkam.
Waarschuw beheerder
welke lengte heb je ?
16" ?
Waarschuw beheerder
ja tnx!! had ikg elezen, maar wil wel eerst een keer passen/ proberen

net ff zitten kijken en gevonden waar ik kan passen/ kleurmatche enz!
TNX!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kijk op hairworkxx.com kijk welke kapsalons het verkopen.. probeer er daar 1... of ga na een van de beurzen waar ze staan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betienja op dinsdag 14 juni 2011 om 21:20:
welke lengte heb je ?
16" ?

40-45 cm stond op de website van greathairextensions.nl

Linkje naar m'n advertentie: http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/uiterlijk-haarverzorging/457892623-flip-in-nooit-gedragen.html?code=19502dc61f69cd2c626b86fb7cf46606
Waarschuw beheerder
advertentie bestaat niet meer..
Waarschuw beheerder
Sorry, ik had er een site in vermeld en dat mag blijkbaar niet! :9

Nieuwe link: http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/uiterlijk-haarverzorging/457898384-flip-in-nooit-gedragen.html?complete_ad=2
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Chiquita op dinsdag 14 juni 2011 om 21:30:
40-45 cm stond op de website van greathairextensions.nl

dat is de 16"...

Hmnss hebebe ze toch nog winst op gemaakt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betienja op dinsdag 14 juni 2011 om 21:48:
Hmnss hebebe ze toch nog winst op gemaakt..

Ja, dat zal wel..
Maar ja, hoop dat ik er nu nog minstens 150 voor kan krijgen, want ik heb 'm natuurlijk nog nooit gedragen en er wel 188 eu voor neergeteld :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Chiquita op dinsdag 14 juni 2011 om 21:51:
Ja, dat zal wel..
Maar ja, hoop dat ik er nu nog minstens 150 voor kan krijgen, want ik heb 'm natuurlijk nog nooit gedragen en er wel 188 eu voor neergeteld

jahwel joh, op mp zo..
Nieuw zijn ze by hairworkxx zelf 173..
In de kapsalons etc meestal nog een stuk duurder
Waarschuw beheerder
Ja precies, maar ik weet niet of mensen het vertrouwen hé.
Wie weet lul ik maar wat en heb ik 'm al een paar weken gedragen ofzo, maar goed.. we zullen het zien!
Ik heb het getweet, hier gepost en op Facebook ook nog :lol:
Waarschuw beheerder
nog steeds 4 matten van ig te koop
150 euro..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb zelf losse extensions omdat je aan de matten altijd kon zien dat het minder mooi over liep.
Laat ze al jaren zetten bij extensionsart in Best
Deze ik verf ze ook gewoon dat is geen probleem.
Misschien een tip!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betienja op dinsdag 14 juni 2011 om 20:56:

Bruine kleur.. Gekleurd( interrese, vraag naar de foto )
16" wel bijgepunt !
Nieuwprijs €173..

doe hem weg voor €45
Niet meer mijn kleur.. is wel wat stroever omdat ie gekleurd is natuurlijk !

IK heb misschien wel interesse, kan je een foto laten zien?
x
Waarschuw beheerder
kan ik deze ontkleuren en lichter maken? Mijn haar is zelf niet zo donker en wil liefst niet mijn eigen haar donkerder maken! Hij ziet er wel nog goed uit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jojo1727 op woensdag 15 juni 2011 om 09:44:
kan ik deze ontkleuren en lichter maken? Mijn haar is zelf niet zo donker en wil liefst niet mijn eigen haar donkerder maken! Hij ziet er wel nog goed uit!

Nee je kan hem niet ontkleure, ofja het kan wel maar dan houd je denk ik een bosje stro over..
dan kun je beter een blonde kopen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jojo1727 op woensdag 15 juni 2011 om 09:44:

Uitspraak van Betienja op woensdag 15 juni 2011 om 09:51:
dan kun je beter een blonde kopen :)

Die van mij dus! :lol:
Is echt helemaal nieuw, dus vandaar dat ik er veel meer voor vraag, maar je bent nog steeds goedkoper uit! :)
Waarschuw beheerder
Ja, ik zou hem wel willen kopen maar het probleem is dus dat ik hem eerst wil passen omdat ik nogal dik en veel haar heb!
En 150 euro geven voor een flip in als je niet zeker weet dat hij effectief genoeg haar heeft vind ik nogal veel!
Die 45 euro daar zou ik het nog voor wagen, maar 150 euro is misschien wat veel als ik niet zeker ben! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jojo1727 op dinsdag 14 juni 2011 om 14:59:
Heb jij dik haar? En blijft het goed zitten?

Nope ik heb geen dik haar.. Als ik dat had zou ik ook niet aan de extensions gaan haha ;)

Uitspraak van Bikermise op dinsdag 14 juni 2011 om 20:57:

Op de website van flip in kan je een provincie kiezen en dan staan alle kapsalons erop die ze verkopen.
Ik heb er een gebeld, en kon gewoon langs komen om te passen en naar de kleurenring te kijken.

Uitspraak van Betienja op dinsdag 14 juni 2011 om 22:14:
Nieuw zijn ze by hairworkxx zelf 173..
In de kapsalons etc meestal nog een stuk duurder

In de kapsalonaar ik gister was koste hij 150 euro. 30 cm, stijl haar, met zijkantjes.

Jouw flip in Betienja, welke kleurhoogte is dat? Volgens mij wel richting 5 of niet? En redelijk rood zo te zien?