Partyflock

Forumonderwerp · 907893
8 volgers · 277981x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-3
Hey! Dit topic bestond eigenlijk zo ong. al, maar dat was alweer lang geleden... Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hairextensions, het is alleen heel erg duur :(, maar ik vind het er bij sommige mensen heel natuurlijk en mooi uitzien.

Heeft er iemand ervaring met hairextensions..Hoe bevalt dat? En weet iemand toevallig een kapper die het goed kan en waar het minder dan +/-600 euro zal kosten :|

Ik zou het graag wat langer willen hebben, niet per se heel veel meer volume... ik heb geen geduld om het te laten groeien :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op zaterdag 28 november 2009 om 15:09:
3 euro per extensions erin zetten

als er extensions bij zitten kan het meevalen
moet je alleen voor het zetten betalen is het echt veel.
Waarschuw beheerder
waar kan ik een site vinden ( betrouwbare ) om leuke lange clip inns te kopen, iets waar ik niet weken op moet wachten totdat ze er zyn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 november 2009 om 14:46:
als er extensions bij zitten kan het meevalen
moet je alleen voor het zetten betalen is het echt veel.

ja is alleen zetten, extensions moet ik er apart bij halen..
hmm klote man..dacht ik eindelijk iemand gevonden te hebben is het nog duur :'(

kutzooi..waarom woon ik ook in limbo land..

Waarschuw beheerder
3 euro per extensions erin zetten!! is dat duur of goedkoop??

exclusief haar is dat echt teringduur :| ben je nog minder kwijt als je naar de andere kant van het land rijd voor een goedkope kapster...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 november 2009 om 01:02:
ben je nog minder kwijt als je naar de andere kant van het land rijd voor een goedkope kapster...

Ik wil zeggen, dan rij je toch een keer richting Brabant?
Waarschuw beheerder
Ze komen hier van alle kanten van Nederland,omdat het overal best prijzig is!!!

Waarschuw beheerder
euro per extensions erin zetten!!

ik snap echt niet dat ze er zoveel voor vragen.

je bent veel sneller klaar dan met wax extensions...
Waarschuw beheerder
Dat de mensen ontevreden zijn is onmogelijk want Bransus geeft iedere cursist de mogelijkheid om net zo lang GRATIS terug te komen tot ze de gekozen curus onder de knie hebben.

Bransus werkt uitsluitend met door de GGD gecertificeerde materialen en apparaten.

Bransus opleidingen zijn gecertificeerd en geaccepteerd door o.a.:UWV-Alle Nederlandse Gemeentelijke Sociale diensten-Reintegratiebureaus-RBO en andere overheidsorganen.

Deze bovengenoemde instituten zouden toch niet met Bransus willen samenwerken als de door u geuite kritiek maar iets van waarheid zou bevatten.

Vaak komt Bransus onwaarheden tegen op forums die of vaak anoniem zijn of later naar iemand verwijzen die ook in dezelfde branche zitten en op die manier hopen zelf wat meer klandizie te krijgen.

Wij wijzen ook op de mogelijkheid om het Bransus opleidings instituut vrijblijvend te bezoeken om eerst een kijkje te nemen hoe de opleidingen daar verlopen.

Wij wijzen ook op ons gastenboek waar u kunt lezen of onze klanten tevreden waren over de Bransus opleidingen en u kunt ze zelfs persoonlijk contacten.

Voor verdere vragen:

Bransus Rotterdam

G.Poppeliers

010 2189494
0626016181
info@bransus.nl
www.bransus.nl
Waarschuw beheerder
Mijn ervaring met bransus is zeer slecht, een extension opleidng inclusief tang zo was vermeld iop de site,die tang was niet meer dan een lijmpistool en aan het einde van de dag was ik nog niet veel verder, de werknemers zijn met vanalles en nog wat bezig terwijl zeeigenlijk de cursit moeten ondersteunen, daarbij of ik wel ff direct wilde betalen want.....

Daarbij nog watervaringen metpermanent make-up deze is zo ontzetten slecht gezet, en dan na 3xterug komen is het excuus dat het door mijn medicijnen komt en aan mijn huis ligt,bullshit dus die medicijnen hebben geen invloed op mijn huid e.d. bevestigd door de huisarts en ondanks dezeslechte ervaring maar ergens anders geprobeerd en wat wil nou toen lukt het wel en netjes, maar het commentaar van haar was dat de vorige tatoeerder echt had lopen prutsen.

Ik vind bransus een grote geld fabriek waar kwaliteit en proffesioneleteit ver te zoeken was,let wel ik heb het over een x aantal jaar geleden!

ps ik hoop voor bransus dat er tussen mijn ervaring en nu (5jaar) een hoop veranderd is anders is het echt een kwalijke zaak.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op maandag 30 november 2009 om 07:15:
Ik wil zeggen, dan rij je toch een keer richting Brabant?

ik zou er best voor willen reizen, no problemo! het enige nadeel is..je moet ze terug laten zetten..en dan gaat het wel weer duurder worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bransus op maandag 30 november 2009 om 15:22:
Dat de mensen ontevreden zijn is onmogelijk

:lol: opleiden kunnen ze al niet (hoor ook alleen maar slechte verhalen) en een goed pr praatje in elkaar zetten is al helemaal te moeilijk zo te zien 8)

Waarschuw beheerder
Ik geef verder zelf geen oordeel over andere collega's maar dat er zoveel slechte verhalen zijn, die komen toch ook niet zomaar uit het niets?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bransus op maandag 30 november 2009 om 15:22:
Dat de mensen ontevreden zijn is onmogelijk

bullshit!
Want als alles in 1 keer goed gaat en goed word aangeleerd. Hoeven ze niet terug te komen.
Waarschuw beheerder
3 waxjes zitte vast aanmekaar helemaal bovenin hoe kan ik die los krijgen :(

Waarschuw beheerder
Hai als de waxjes aan elkaar zitten kan je het beste even gewoon een heel kort en snel er aan trekken dat ze los komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CindyCore op donderdag 3 december 2009 om 12:37:
waxjes zitte vast aanmekaar helemaal bovenin hoe kan ik die los krijgen

los van elkaar trekken

en anders er uit halen

hou je het nooit bij ? om de waxjes los van elkaar te houden?
Waarschuw beheerder
jawel dat doe ik tog wel 2x per week kheb 2dage ziek op bed gelegen en mn haar wel op een knot gehad maar toen ineens voelde ik een kltje bovenin..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CindyCore op donderdag 3 december 2009 om 15:14:
gehad maar toen ineens voelde ik een kltje bovenin..

dan is het iets van de laatste dagen die heb je er zo uit en anders iemand anders even de klit uit elkaar trekken

die hebben er meestal meer zicht op
Waarschuw beheerder
vandaag indian gold gemailt over waneer ze ong de micro ring extensions verwachten, kreeg ik dit terug.

Beste Gina,

Bedankt voor je email.
We hadden deze Micro ring extensions (Loop extensions) eigenlijk deze maand verwacht binnen te krijgen maar de levering is helaas bij de fabriek vertraagd.
Naar verwachting komen deze nu in Januari bij ons binnen in Stijl - 50cm - alle kleuren.

Met vriendelijke groet,

G. Rademakers, namens Indian Gold

heb een mailtje terug gestuurt of ze nog meerder texturen van het haar verwachten zoals body wave e.d
en of ze me al prijzen konden vertellen

Waarschuw beheerder
Ok nou ben benieuwd!
Heb de proef micro rings ook van hun ontvangen en in mijn eigen haar gedaan en zitten nog steeds muurvast.
Dus een perfect systeem!
Waarschuw beheerder
heeft er trouwens iemand ervaring met virgin lenghts??
goed of slecht? dit haar is remy humain hair, is dat goed of slecht?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoi!

Mijn kapper adviseerde mij om haarmatten van Balmain te nemen, heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou dan 5 banen krijgen voor 175,- en om het opnieuw te plaatsen kost het 60,-. Als ik hier de prijzen voorbij zie komen is het niet duur of wel?
Waarschuw beheerder
iemand ervaring met humanhair?
ik heb die nu in, 150 stuks. ben nog steeds tevreden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 december 2009 om 17:11:
kapper adviseerde mij om haarmatten van Balmain te nemen, heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou dan 5 banen krijgen voor 175,- en om het opnieuw te plaatsen kost het 60,-. Als ik hier de prijzen voorbij zie komen is het niet duur of wel?

niet doen balmain is slechte kwaliteit!

heb al veel klanten gehoord die eerst bailman hadden en echt niet te vreden waren!

Waarschuw beheerder
nee inderdaad balmain word heel snel heel erg droog en klitterig.
Ik zou je aanraden de weft te nemen van Indian Gold.

Waarschuw beheerder
Ok.. dan zal ik s aan dr vragen of ze ook Indian Gold heeft!

Zat net even op de site van Indian Gold te kijken maar daar hebben ze alleen Slight Wavy en Curly.. Weten jullie misschien of je het ook in straight kunt krijgen? (heb namelijk stijl haar van mezelf..)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 december 2009 om 16:59:
Ok.. dan zal ik s aan dr vragen of ze ook Indian Gold heeft!

ik weet dat ze een nieuwe lijn binnen krijgen misschien zit daar stijl bij maar ik denk dat het pas in het nieuwe jaar is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 december 2009 om 08:53:
ik weet dat ze een nieuwe lijn binnen krijgen misschien zit daar stijl bij maar ik denk dat het pas in het nieuwe jaar is.

dan moet ik nog ff afwachten dus..;) nou ja slight wavy is niet zo heel golvend toch? Alleen een beetje onderin. Ze hebben trouwens alleen niet veel keus qua kleur! Heb nu donkerbruin haar, maar je hebt maar 1 donkerbruine kleur van indian gold.. dan is het natuurlijk maar net de vraag hoe donker het is en of het bij mijn eigen kleur overeen komt. Zou je er makkelijk een kleurspoeling over kunnen doen(dezelfde kleur als wat ik nu heb)...
Waarschuw beheerder
3 euro per extensions erin zetten!! is

wax extensions zetten ze in vanaf 70/75 cent de plukje.. dan moet je dus zelf het haar meebrengen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 december 2009 om 16:59:
Weten jullie misschien of je het ook in straight kunt krijgen?

IG heeft 4 soorten stijlen.. ook stijl

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 december 2009 om 09:15:
Zou je er makkelijk een kleurspoeling over kunnen doen(dezelfde kleur als wat ik nu heb)...

al het haar kun je verven als het goed is.. ik krijg 22 dec. mijn Indian Golds op 50 cm.. ben benieuwd heb daarvoor greath lengths gehad.. die waren super!! maar wel erg duur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze zeiden..
Bij de Kruidvat zijn ze nu in de aanbieding voor 10euro..
haha. ik denk ff kijken lekker goedkoop.. Kom ik daar..
Moet je er minstens 6 hebbe..
Nou niet echt goedkoop dus :S:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Roos) op donderdag 10 december 2009 om 12:30:
IG heeft 4 soorten stijlen.. ook stijl

Ja klopt, dat geldt alleen voor waxestensions zag ik. Voor de hairwefts hebben ze alleen slight en curly..

al het haar kun je verven als het goed is

ja daar gok ik ook maar op. Mijn eigen haar is volgens mij donkerder dan het donkerbruin haar van Indian Gold. Donkerde verven zal wel geen probleem zijn denk ik..

ik krijg 22 dec. mijn Indian Golds op 50 cm

ben benieuwd hoe ze jou bevallen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 december 2009 om 13:53:
daar gok ik ook maar op. Mijn eigen haar is volgens mij donkerder dan het donkerbruin haar van Indian Gold. Donkerde verven zal wel geen probleem zijn denk ik..

indian gold heeft meestal wel de kleuren die bij je haar in de buurt komen

1 tip probeer extensions zo min mogelijk te kleuren!

zo gaan ze langer mee
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 december 2009 om 13:53:
ben benieuwd hoe ze jou bevallen!

ik denk dat de meeste wel denken dat Indian Gold super haar is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 december 2009 om 18:27:
Indian Gold super haar is.

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Australian Girl op donderdag 10 december 2009 om 13:23:
Bij de Kruidvat zijn ze nu in de aanbieding voor 10euro..
haha. ik denk ff kijken lekker goedkoop.. Kom ik daar..

Ik heb dat haar in mn handen gehad, een collega had het gekocht.
Het is een stukje van niks en het haar is plastic dus zou het niet doen (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op donderdag 10 december 2009 om 23:58:
Het is een stukje van niks en het haar is plastic dus zou het niet doen

hahaha ik dacht dat dat een grapje was, nou een iets waar ik mn haren niet ga kopen..kruidvat..
kun je beter die 40/60 euro besparen en er goeie voor kopen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 december 2009 om 18:27:
1 tip probeer extensions zo min mogelijk te kleuren!

Ik zou dan eerder je eigen haarkleur op de extensions aanpassen!

Uitspraak van Ginaa :cheer: op vrijdag 11 december 2009 om 08:58:
hahaha ik dacht dat dat een grapje was, nou een iets waar ik mn haren niet ga kopen..kruidvat..
kun je beter die 40/60 euro besparen en er goeie voor kopen..

Het was ook een onbekend merk hoor... Mn collega kwam er mee aan, ik denk ow no he, dit kan echt niks zijn :x
Gelukkig vond ze het zelf ook 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op donderdag 10 december 2009 om 23:58:
Het is een stukje van niks en het haar is plastic dus zou het niet doen

jao, ik vind het zowiezo veel te duur..
plus wat voor werk heb je er wel niet de hele tijd mee, erin doen dan weer eruit..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 december 2009 om 17:11:
Mijn kapper adviseerde mij om haarmatten van Balmain te nemen, heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou dan 5 banen krijgen voor 175,- en om het opnieuw te plaatsen kost het 60,-. Als ik hier de prijzen voorbij zie komen is het niet duur of wel?

Ik zou het niet doen! Heb ze zelf ook gehad, het is misschien niet al te duur, maar na 4 weken MOEST ik ze er echt weer uithalen. De haren klitten supererg, en er vallen superveel haren uit. Het is bijna niet droog te krijgen (weet dat extensions sowieso wat meer aandacht nodig hebben met fohnen, maar na een half uur was het nog niet droog...). Ook zakten die matten supersnel uit, waardoor mijn eigen haar ertussen ging zitten en het een grote bos met klitten werd... Was er écht niet tevreden over!!
Waarschuw beheerder
http://link.marktplaats.nl/303228967 te koop ;)
Waarschuw beheerder
Nee voor mij hoef dat niet. Ik heb me haar al lang genoeg ;). Ik heb er ook totaal geen ervaring mee met hair exten jaja dat ja ;). maar als het goed gedaan is en je hebt goede kwaliteit dan vind ik het heel erg mooi. Sommige hebben echt dan kun je dat zo goed zien, dat vind ik afgrijselijk.

Waarschuw beheerder
weet iemand miss hoe de extensions van 40cm van indian gold uitvallen qua lengte?? Mijn haar komt net op mn behabandje, is 40 cm dan niet te kort?

Iemand enig idee wat het verschil is tussen machine hair weft en handtied hair weft? Zag dat ze nu op de prijslijst van 2010 stonden.. Marieke jij vertelde dat ze een nieuwe lijn krijgen, dan bedoel je machine hair weft denk ik of niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 december 2009 om 13:04:
weet iemand miss hoe de extensions van 40cm van indian gold uitvallen qua lengte

is misschien raar om te zeggen hoe lang ben je zelf

heb je een lange rug ben je klein enzo

bij iemand die klein is is 40 cm heel lang
iemand die heel lang is is 40 weer kort.
ik ben 170 maar heb weer een korte rug en bij mij komen de extenions over mijn Bh bandje heen

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 december 2009 om 13:04:
machine hair weft

klopt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 december 2009 om 14:53:
ik ben 170 maar heb weer een korte rug en bij mij komen de extenions over mijn Bh bandje heen

ow ik ben nog een stukkie kleiner..haha ben 1.62 dus dan komen ze bij mij sowieso over mn behabandje heen! :D gelukkig maar want de handgemaakte wefts zijn 40 cm en denk beter dan de machine wefts of niet? De machinewefts hebben ze wel in 50cm maar dat lijkt me dan wel heel erg lang bij mezelf..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 december 2009 om 15:10:
gelukkig maar want de handgemaakte wefts zijn 40 cm en denk beter dan de machine wefts of niet?

maakt niks uit hoor machine wefts heb je niet zoveel van nodig en makkelijker te zetten.

Waarschuw beheerder
ik kom net deze site tegen: http://www.hairstudiosecrets.nl/

2 dingen die nieuw voor me zijn; fiber hair, nep dus, voor 3 keer zo duur als echt haar :| maar met 6 jaar garantie.

bullshit of is er een synthetische soort die zo sterk is?

Daarnaast beweren ze de hairweave vast te zetten met 2 draden, zonder een vlecht. Hoe moet ik dat in vredesnaam voor me zien? De foto's zijn wel heel erg mooi...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 december 2009 om 16:19:
synthetische soort

ik zou nooit synthetisch haar nemen

je kan er niet eens de stijltang in zetten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 december 2009 om 15:25:
maakt niks uit hoor machine wefts heb je niet zoveel van nodig en makkelijker te zetten.

Ow dat wist ik niet..zit er meer haar aan een machineweft dan? Hmm..nou weet ik ook niet meer voor welke ik moet kiezen :s haha.. wat zou jij aanraden?? (A)

Kun je de machinewefts ook zetten met waxbondjes? Dat was mijn kapper namelijk van plan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 december 2009 om 16:54:
Ow dat wist ik niet..zit er meer haar aan een machineweft dan? Hmm..nou weet ik ook niet meer voor welke ik moet kiezen haha.. wat zou jij aanraden?? (A)

als jij indian gold neemt zou ik gewoon machineweft nemen

maar volgens mij zitten aan de machineweft van indian gold micro rings vast
deze kan je gewoon er af halen hoor

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 december 2009 om 16:54:
Kun je de machinewefts ook zetten met waxbondjes

wax bondjes kan je het ook vast zetten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 december 2009 om 17:00:
als jij indian gold neemt zou ik gewoon machineweft nemen

maar volgens mij zitten aan de machineweft van indian gold micro rings vast
deze kan je gewoon er af halen hoor

Ok thanks!! Dan ga ik voor de machinewefts! :D