Partyflock

Forumonderwerp · 907893
8 volgers · 279182x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-3
Hey! Dit topic bestond eigenlijk zo ong. al, maar dat was alweer lang geleden... Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hairextensions, het is alleen heel erg duur :(, maar ik vind het er bij sommige mensen heel natuurlijk en mooi uitzien.

Heeft er iemand ervaring met hairextensions..Hoe bevalt dat? En weet iemand toevallig een kapper die het goed kan en waar het minder dan +/-600 euro zal kosten :|

Ik zou het graag wat langer willen hebben, niet per se heel veel meer volume... ik heb geen geduld om het te laten groeien :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 11:32:
Ik draag ze nu al 4 weken bijna elke dag en zien er nog super mooi uit hoor

Ok, smaken verschillen. (ik zie namelijk behoorlijk verschil)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op dinsdag 9 september 2008 om 11:25:
Liever wat meer geld neerleggen voor kwaliteit. Maar ja, dat is mijn mening

Inderdaad...pff laatst een avondje stappen hier in de stad haha je pikt ze er zo tussen uit..zonde hoor als je het zo goed kunt zien..

Ik zit een beetje te twijfelen of ik het weer moet doen haha..

Wil wel vanwege de dikte en stukje lengte maar mn haar ziet er nu eindelijk weer beetje gezond uit en de lengte is ook niet om te klagen haha..dillemaaaa!!
Waarschuw beheerder
Ik vind het mooi, maar wel in een fel kleurtje.^^

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is slecht voor je haar :)
Waarschuw beheerder
wie zet er hier verlengingen tegen een betaalbaar tarief? in de buurt van amsterdam?

of heeft iemand goeie ervaring met verlengingen gezet in de buurt van amsterdam?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op dinsdag 16 september 2008 om 12:26:
wie zet er hier verlengingen tegen een betaalbaar tarief? in de buurt van amsterdam?

of heeft iemand goeie ervaring met verlengingen gezet in de buurt van amsterdam?

kapsalon?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 16 september 2008 om 12:43:
kapsalon

dat meen je niet :S

de rede dat ik het liever niet in een kapsalon doe is omdat het vaak duurder is ;)

Waarschuw beheerder
http://myblextensions.hyves.nl/

neem daar maar eens een kijkje, aan huis of bij je thuis, en ook nog eens een hele aardige meid!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 september 2008 om 12:50:
neem daar maar eens een kijkje, aan huis of bij je thuis, en ook nog eens een hele aardige meid!

kijk daar heb ik wat aan top dank je wel ;)

Waarschuw beheerder
donateur
eindelijk sinds vandaag weer nieuwe extensions..

ik heb trouwens gehoord
dat je de eerste 3 / 4 dagen nadat
de waxextensions zijn geplaatst
je haar niet mag wassen
omdat de waxjes zouden moeten uit harden
is dat zo??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 september 2008 om 17:40:
ik heb trouwens gehoord
dat je de eerste 3 / 4 dagen nadat
de waxextensions zijn geplaatst
je haar niet mag wassen
omdat de waxjes zouden moeten uit harden
is dat zo??laatste aanpassing 19 september 2008 17:41

Ik mocht ze de eerste 2 dagen niet wassen. :)
Waarschuw beheerder
Ik mocht ze ook de eerste 2 dagen niet wassen.

Waarschuw beheerder
Heey mensen :cheer:

Ik zoek iemand die waves of extensions kan zetten omg. Zaandam.. Amsterdam mag ook.
En het mag niet boven de 200 euro zijn 8-).. weet niet of dat een goede prijs is,.

Dus als jullie nog iemand weten (Y) let me know!! Ben er wel benieuwd naar en zou het toch graag willen hebben,
Mn haar is haljaar geleden door de kapper verneukt en sindsdien is het veel te kort en lijkt het niet meer te groeien :@

Boehoehoe ik wil ook lang haar :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 september 2008 om 13:31:
Heey mensen

Ik zoek iemand die waves of extensions kan zetten omg. Zaandam.. Amsterdam mag ook.
En het mag niet boven de 200 euro zijn .. weet niet of dat een goede prijs is,.

Dus als jullie nog iemand weten let me know!! Ben er wel benieuwd naar en zou het toch graag willen hebben,
Mn haar is haljaar geleden door de kapper verneukt en sindsdien is het veel te kort en lijkt het niet meer te groeien

Boehoehoe ik wil ook lang haar

www.haarcreaties.com

Zij is echt heel goed en zit in krommenie.

Hmmmmmmz link is dood.

www.dread-it.nl ,denk dat van bovenstaand de server eruit ligt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hallo extensions damens,

Ik heb een vraagje, een vriendin van mij die kapster is wilt bij mij gaan werken met micro ringetjes..Heeft iemand hier ervaring mee??

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ginaa :cheer: op maandag 22 september 2008 om 20:55:
Ik heb een vraagje, een vriendin van mij die kapster is wilt bij mij gaan werken met micro ringetjes..Heeft iemand hier ervaring mee??

Het is opzich best fijn! Ik heb ze ook gehad, alleen bij mij gingen ze wel snel los zitten..

Nu heb ik het gewoon met klipjes, zodat ik het eruit kan halen, vind ik persoonlijk wel fijner. Aangezien ik me haar elke dag was, werd het nephaar echt heel lelijk. Ik heb ze trouwens bij rafina's gehaald..maar ben niet echt heel tevreden daar over. Ik was in totaal 65 euro kwijt!!

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 september 2008 om 21:52:
maar ben niet echt heel tevreden daar over. Ik was in totaal 65 euro kwijt!!

Voor dat geld is het niet gek dat je daar niet tevreden over bent.

Goedkoop is in dit geval duurkoop.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil een wavedinggedoe :cheer:
Waarschuw beheerder
Het kost wel wat,
Maarja. Dan heb je wel iets.

Wave.. Haha, iemand ANTM gezien? :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaantje:[ op dinsdag 23 september 2008 om 11:03:
Wave.. Haha, iemand ANTM gezien?

die helemaal met lijm aan haar hoofdhuid geplakt zat?? oehh dat zag er echt pijnlijk uit!
Waarschuw beheerder
Hoi Dames,

Ik ken een thuis kapster in amsterdam oost waar ik micro weaving zet en heel tevreden mee ben.
Je koop je eigen haar en betaald 15 euro per baan of 25 euro per rij.

Ik raad je haar echt aan, ze is ook echt lief en ze laat je over 2
weken terug komen voor een check up for free!!!!!!! wat niet goed vast zit zet ze gratis vast. maar mijn check ups waren nooit nodig.
Als ik mijn haar bij een kapsalon ging wassen zeggen ze dat het heel mooi is en het blijft ook zitten tijdens het fohnen.

Een echt aanrader!!!!!!!!

Zie link http://freshdimez.blogspot.com/2008/09/micro-weaving.html

Haar email adres is E.deekman@hotmail.com

Groetjes,

La y
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 september 2008 om 15:42:
die helemaal met lijm aan haar hoofdhuid geplakt zat?? oehh dat zag er echt pijnlijk uit!

Ja!
Precies.

Oeeh. dat zag er zeker pijnlijk uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mary Cherry :[ op dinsdag 23 september 2008 om 19:22:
je lacht me gewoon uit

Ik zou niet durven. Jij bent mijn schatje. (l)

Waarschuw beheerder
Ik ken een thuis kapster in amsterdam oost waar ik micro weaving zet en heel tevreden mee ben.
Je koop je eigen haar en betaald 15 euro per baan of 25 euro per rij.

Heeeey dankjewel man :d zoiets zocht ik :d!! Ik heb er gelijk gemaidl :)

Ze doet 15 euro per rij en 25 euro per baan... maar ik heb geen flauw idee wat ze daarmee bedoelt 8-)
Heb nu haar tot mn schouders en wil het tot aan mn onderrug, boven mn kont zeg maar..

Maar ja, hoeveel rijen of banen ik dan nodig heb ofzo? haha ik trek liever baantjes met zwemmen ;p

Ga zaterdag ff het haar kopen :d maar heb ook geen idee hoeveel haar ik nodig heb, dus hopelijk weten ze bij dat winkeltje dat :lol:
Waarschuw beheerder
hahaahah ja het is 15 euro per baan en 25 euro per rij en met met rij bedoelt ze lossen extensions per pluk en met een baan is 1 hele baan weave. ja het is moeilijk uit te leggen hahahaha maar ze is wel goed vind ik tenminste.

Waarschuw beheerder
Haha okeeee :d nouuuu ik zie het wel :p

Hoeveel heb jij betaald dan O:)?
Waarschuw beheerder
ik heb voor de baan gekozen omdat dat wat voller zit en heb 5 banen dus 75 euro. ik had me haar in amsterdam kinkergekocht bij realhair. daar kan je ook gaan maar. als je tips nodig heb kan je haar ook bellen ze geeft goeie tips en gaat soms oom met je mee waar je het beste haar kan vinden.

Waarschuw beheerder
ik weet nog steeds niet hoe ik ze eruit moet halen.
maar gelukkig valt er elke dag 1 of 2 uit,dus hoef niet meer zolang!
Waarschuw beheerder
Ik ben er op zich wel tevreden mee, vind het al1 irritant dat het snel in de klit gaat, maar verder SUPER!

Waarschuw beheerder
Zaterdag haar gekocht vanb Rafanias Collection... 115 euro :O

Ze hadden helaas geen Braziliaans haar in mijn kleur :(

Maar ga het volgende week laten zetten, voor 65 euro b) :d gewoon via via gevonden :9 hehe.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 oktober 2008 om 12:51:
gewoon via via gevonden

Klopt, ik ook! Voor €28O,- was ik klaar. Is wel veel, maar bij de kapper ben je nóg meer kwijt :O
Waarschuw beheerder
heeft iemand ervaring met thermofibre haar?
ik denk erover om clips van thermofibre te nemen maar ik lees er niet echt veel over op internet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 00:14:
ik weet nog steeds niet hoe ik ze eruit moet halen.
maar gelukkig valt er elke dag 1 of 2 uit,dus hoef niet meer zolang

en dan straks zeiken dat je eigenhaar afgebroken en beschadigd is door de extensions zeker.
Waarschuw beheerder
Wat kun je er trouwens aan doen om hairexstansions niet zo erg te laten klitten?
Ik vind het namelijk erg irritant als ik aan het werk ben(werk in een kroeg) om telkens mijn haar te moeten borstelen:nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op dinsdag 7 oktober 2008 om 23:35:
Wat kun je er trouwens aan doen om hairexstansions niet zo erg te laten klitten?

Het strak invlechten... En het glad houden met een goed serum... voor de rest toch: blijven kammen, hoe irritant ook..
Waarschuw beheerder
donateur
a tis niet moeilijk je extensions zelf eruit te halen..scheelt je ook aardig wat geld(Y) geduldig zijn is wel erg belangrijk:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 8 oktober 2008 om 16:22:
geduldig zijn is wel erg belangrijk

Pfff respect ;)

Ik heb het geduld er echt niet voor. Ik ga naar een kapsalon hier in de buurt. Dan zijn ze met z'n 2en 2 uur met me bezig. Ze hebben zo'n pistool geval waarmee ze de bontjes inspuiten. Ben 50 euro kwijt inclusief knippen, heb het geld er wel voor over...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg zaterdag weer extensions :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lydidia op woensdag 8 oktober 2008 om 18:00:
Pfff respect

Ik heb het geduld er echt niet voor. Ik ga naar een kapsalon hier in de buurt. Dan zijn ze met z'n 2en 2 uur met me bezig. Ze hebben zo'n pistool geval waarmee ze de bontjes inspuiten. Ben 50 euro kwijt inclusief knippen, heb het geld er wel voor over...

jaa ik heb zo'n flesje gekocht.. die druppel ik dan op de bontjes ff in laten trekken... speciaal tangetje van de gamma:lol: gekocht en knijpen maar.. weer btje druppelen en dan als t eindelijk los laat er voorzichtig uittrekken..idd aardig K U T werk:o ben er dan ook cker wel n avond mee bezig..:/ had er zelf altijd rond de 80 inzitten:) magoed scheelt wel veel geld..:)

al met al neem ik nu geen extensions meer haha.. laat t groeien nu B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JaapieB12 op dinsdag 23 september 2008 om 22:43:
Ik zou niet durven. Jij bent mijn schatje.

(L)
ik wil ook weer lang haar :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 september 2008 om 13:31:
Heey mensen

En het mag niet boven de 200 euro zijn .. weet niet of dat een goede prijs is,.

Dus als jullie nog iemand weten let me know!! Ben er wel benieuwd naar en zou het toch graag willen hebben,
Mn haar is haljaar geleden door de kapper verneukt en sindsdien is het veel te kort en lijkt het niet meer te groeien

Boehoehoe ik wil ook lang haar

Het is misschien wel een eindje bij je uit de buurt maar onze hairextensions zijn vanaf € 145,-. Foto's en prijzen zijn te bekijken op onze website www.beautybyroos.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 oktober 2008 om 18:26:
en dan straks zeiken dat je eigenhaar afgebroken en beschadigd is door de extensions zeker.

waar slaat dat nou weer op dan? :@
als je ff terug leest heb ik nog nooit lopen zeiken over dat mijn haar dun is!
als je niks nuttigs te zeggen hebt, hou dan gewoon je ... :@

heb ze er inmiddels zelf uitgeknipt! werkt prima en mijn haar is nu wel dun, maar heb het er voor over
:flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 oktober 2008 om 23:15:
uitgeknipt

??ik mag voor je hopen dat je dat niet letterlijk bedoeld...

Waarschuw beheerder
jah dat is wel letterlijk, had er nog maar 20 in was niet meer wat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 oktober 2008 om 23:15:
als je niks nuttigs te zeggen hebt, hou dan gewoon je

spreek uit ervaring mensen die zelf gaan lopen klooien om kosten van het professioneel verwijderen te besparen .
en dan raar vinden dat hun haar kapot is of beschadigd.

die mensen die dan bij mij voor hun nieuiwe extensions komen en mijn voorganger afkraken omdat hun haar kapot is en als je dan doorvraagt ligt het helemaal niet aan de persoon die de extensions gezet heeft maar aan de klant zelf die ze op eigenwijze verwijderd heeft.

Waarschuw beheerder
Heeft iemand toevallig goede of minder goede ervaring met de clip-in extensions van Balmain?

Ik zou graag zo nu dan langer haar willen hebben maar wil ze er ook uit kunnen halen als ik er genoeg van heb...
Ik heb al even op de site van Balmain gekeken maar kon niet goed inschatten welke ik nodig had.
De 'curly' is te krullend voor mijn haar maar de 'wavy' krult denk ik net niet genoeg :no:

Daarbij vraag ik me af wat handiger is... Eén lange mat of meerdere losse lokken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 oktober 2008 om 12:11:
spreek uit ervaring mensen die zelf gaan lopen klooien om kosten van het professioneel verwijderen te besparen .
en dan raar vinden dat hun haar kapot is of beschadigd.

voor de tweede keer, heb ik al geklaagd dat mijn haar kapot is?
jij scheert iedereen over 1 kam en daar kan ik niet tegen :@ dus ga lekker verder met je nep haar en laat mij met rust :@